Výzvy sexuálnej frustrácie v manželstve
Ahojte. Nas problem je asi kazdemu znamy.
Mam 37, manzelka ma 36 a mame 5 rocneho syna.
Ja pracujem ako veduci oddelenia velkej firmy, pracovnu dobu mam 7-15 len v pracovne dni. Manzelka pracuje v butiku v nakupnom centre. Tam pracuje systemom kratky dlhy tyzden od 9-21 teda 12tky aj vikendy atd. tzv: “kolotoc”.
Pracu ma nenarocnu, nenarobi sa ako zeny v Lidl.
Ani v domacnosti to nema narocne, ked je napr. Cely vikend v praci ja sa v pohode o chlapca postaram, navarim upracem atd. Ak je chory, ostavam doma ja vybeham doktorov lebo mam pracu kde si to mozem dovolit. Osobne si myslim ze pomaham viac ako vacsina muzov aj co pocujem v praci, ked sa bavime.
Manzelka ak ma volno tak odvezie chlapca do skolky a ide si zacvicit a je doma- venuje sa sebe, ja chodim domov okolo 15:30. Byvame v dome takze mame aj dostatocny priestor.
Snad som nas “zivot” opisal.
Problem je sex. Mame ho raz za tyzden. Kedysi sme mali sex kazdy den, niekedy aj 2x za den a ja som si na ten standard zvykol avsak posledne 2 roky je to bieda, mozno tak 1x do tyzdna. Ja osobne som z toho neskutocne frustrovany. Ak som skusal nadviazat debatu na tuto temu odpoved bola ze nema chut, alebo je unavena (ale z coho?) alebo dokonca ze ak sa mi nepaci nemusime mat vobec- v skratke je tvrdohlava.
Posledne mesiace som sa velmi zblizil s kolegynou z ineho oddelenia teda nie je moja podriadena. Je len o 2 roky mladsia od manzelky ale srsi z nej sexualita.