Začínajúci problém vo vzťahu
Dobrý deň slečny dámy a páni
Chcel by som vás požiadať o pomoc/radu alebo váš názor.
S priateľkou sme spolu 2 roky , všetko fungovalo doteraz ako má len sa mi začalo diať niečo divné v 24 rokoch mi začal rásť penis a za 4 mesiace mi narástol zo 14,5cm na 18cm a stále pokračuje a tak isto aj zhrubol a tak isto mi stúpla aj chuť na moju partnerku. Tak že to začína byť problém. Ľúbim ju tak mi to je nepríjemné keď ju to boli.. asi tak ako jej
Naposledy keď sme sa s priateľkou milovali tak som ho nemohol do nej zrazu zmestiť a priateľka mi hovorí že je moc veľký a že ju to začalo bolieť.. pritom predtým bola úplná spokojná ako aj ja a všetko fungovalo.
Chcem sa vás opýtať či je to normálne aby sa mi to teraz dialo alebo by som mal vyhľadať nejakého odborníka. Poprípade ak má niekto z vás podobnu skúsenosť tak ako ste reagovali vy na takúto situaciu?
Ďakujem všetkým ktorí si nájdu čas sa sem vyjadriť.
@salomon143 a teraz tu o červenej čiapočke... Odpoveď si dostal, že máš navštíviť odborníka, tak nechápem prečo urazas @goodidea
@bessie12 ja si nerobím srandu a ani nie som žiadny úchylak kvôli tomu že viem čo mám medzi nohami, mohli by ste sa ukľudniť lebo človek tu požiada o normálnu vec na fóre ktoré je nato urobené a píšete mi tu odpovede ako keby to nebolo z tohto sveta, jeden ma komplexy a druhy človek sa mi vysmeje. To ste tu pekná komunita, som tu prvý krát lebo som myslel že tu niekto nato bude mať odpoveď ale píšete tu iba sprostosti.
Keď nemáte čo povedať tak nereagujte nie?
@salomon143 isteže 🙈
@salomon143 take somariny si napisal, ze snad ani ty sam tomu neveris. Zrazu z nicoho nic ti v dospelosti zacal rast. No to urcite a este o 3,5 cm a pokracuje to dalej. Toto ti nikto verit nebude a ani neveri.
Nabuduce sa posnaz viac a vymysli si nieco lepsie.
@bessie12 Myslim si že som dôrazne v texte dal najavo že sám tomu nerozumiem ako je to možné..
@salomon143 no, lebo to ani nie je mozne 🤦♀