Ako sa sústrediť na prácu v kancelárii?
Ahojte, píšem anonymne, lebo je tu aj šéfka.
Posledných cca 9 mesiacov som pracovala na rôznych projektoch, dosť som cestovala a v princípe som ani jeden deň nesedela 8 hodín na zadku v kancelárii ako predtým.
Posledné cca 3 týždne už projekty bežia samé a ja som sa vrátila do officu. Aj napriek tomu, že som sa na toto kľudné obdobie veľmi tešila, mám problém vydržať 8 hodín v práci. Roboty mám veľa, dobieham administratívu za posledný pol rok, ale neobsedím. Mám pocit, že som ako malé dieťa, čo nevydrží v škole.
Nemáte nejaký tip, ako sa opäť sústrediť na prácu a pristupovať k práci normálne? Dosť ma to trápi.
Ďakujem 🙂
@buberova ďakujem za reakciu. Určite mi to pomáha. Ale zvykla som si na tú dynamiku a nejak ma ubíja sedieť 8 hodín.
Ale je to asi aj tým, že nie sme veľmi dobrý kolektív.

Myslíš že by ti mohlo pomôcť keby si videla ako ti tá práca "odsýpa"? Že si dáš niekde kôpku papierov, ktorú potrebuješ poriešiť a postupne budeš vidieť ako sa zmenšuje až bude prázdny stôl 🙂 alebo nejaký zoznam úloh na daný deň, ktorý si budeš odškrtávať.. proste pre mňa je veľmi uspokojivý pocit vedieť že toto a toto treba spraviť a potom sa obzrieť, a vidieť, že je to hotovo 🙂