Ako sa vysporiadať s nepríjemnými zákazníkmi?
@anonym_autor skolenia na takuto temu vam firma neposkytuje?
@anonym_autor skolenia na takuto temu vam firma neposkytuje?
@anonym_25806e nie
my sme zamestnanov stale skolili a riesili s nimi tieto situácie - ako odpovedat, ako zmiernit stresovu situáciu, ako im potvrdit, ak ked nemá pravdu - tak ju vlastne má, atd... skolenia typu asertivna komunikacia, komunikácia v stresových situáciach, riesenie reklamácii, skolenie aktívneho počúvania, atd... tam sme riesili pre zamestnan cov plno situácii ako sa zachovat, ako odpovedat, co mozme, atd... kazdy tam zdielal svoje skusenosti, atd,.
@anonym_autor Ja som s kludom povedala, aby na mna nezvysovali hlas, lebo ich odmietam takto obsluzit. Ak pokracovali, postavila som sa a odisla som. :D Bud odisli, alebo zmenili retoriku.
Kazda seriozna firma by mala svojich zamestnancov vyskolit, ako sa chovat v takychto situaciach, komunikaciu, ako riesit konflikty a pod.
Hlavne na nich ist pokojne, vysvetlit im, ze nieco nepojde a nie je to nejake osobne rozhodnutie, ale Kolegyna musela volat aj policiu na nejakeho fakt arogantneho blba. Ale vacsinou sa da nejako dohodnut. Za mna su najhorsie zeny alkoholicky,co potrebuju rypat. By ste sa divili, ale Rakusko je premorene zenami v strednom veku, hladinovymi alkackami. Len ofiko neexistuju. Nikto sa ich na to nesmie pytat ( ani lekar), hoci to vsetci vidime. Cize tieto k nam nabehli o 10:00 do butiku a chceli reklamovat ciapky sa 15 eur bez blocku a kricali tam po nas vsetko mozne.
A o akých zákazníkov sa bavíme? V obchode, telefonicky? 🤷🏼♀️
Robím s ľuďmi denne som v kontakte so stovkami ľudí a teda nepríjemných je len malé percento 🤷♀️ záleží ako si nastavená tak budú aj reagovať. Môžeš robiť robotu za ktorú máš garantované miesto v nebi pomáhať a rozdávať sa pre ľudí a aj tak budú k tebe odporni ale aj môžeš robiť pozíciu kde si prirodzene pýtaš do držky a budú ta ctiť ako kráľovnú. Je to o tebe
Toto som sa pytala sama seba snad milion krat az som nakoniec odisla robit inu pracu. Nie je to pre kazdeho.
A akych zakaznikov ide? V obchode? Po telefone a predavas im nieco? ...
Ja som robila na reklamáciách. Takže mám bohaté skúsenosti. A prišla som na to že už nikdy nechcem mať priamy kontakt s ľuďmi v práci. Zvládnuť sa to dá tým že vieš presne aké sú tvoje a aké sú ich práva a to je stena za ktorou sa môžu aj roztrhať. V prípade agresívnych som odišla. Ale na čo to zvládať ? Keď môžeš mať inú normálnu robotu ?
@anonym_autor si za to platena, tak ze ty musis byt mila, aj ked je zakaznik neprijemny, najlepsie asertivnym sposobom:
Je mi luto, ale nemozem vam vyhoviet, lebo mame take pravidla predajne.
To bol priklad, proste ty sa snaz byt stale mila.

Presne naopak ako oni, čím sú nepríjemnejší a mrzutejší tým sa ja viac snažím milo, väčšinou ich to strhne a potom sa unormálnia.
Keď som sa snažila ohradiť a upozorniť ich, že to správanie nie je adekvátne/primerané, tak sa situácia len viac a viac vyhrocovala.