Ako správne podať výpoveď?
Ženy neviem ako postupovať.
Od 1.9.2024 pracujem ako pomocná vychovávateľka v špeciálnej základnej škole.
V júni nám pani riaditeľka dala podpísať predĺženie zmluvy avšak obe vyhotovenia si nechala u seba "pre prípad". Teraz sme začali koncom augusta a podmienky sa úplne zmenili. Mám dlhšiu pracovnú dobu, nemám nárok na prestávku, inú náplň práce za rovnaký plat. Takto tu už nechcem ostať za toľko peňazí ale neviem ako dať výpoveď.
Dohodou to nepôjde.
Ak 1.9.2025 dám výpoveď budem mať už 2 mesačnú výpovednú lehotu ktorá začne plynúť 1.10 a končí 31.11.?
Môžem dať výpoveď aj keď to predĺženie ja nemám u seba?
ak s tým nesúhlasíš jednoducho zajtra nenastúp do práce....doba určitá ti skončila dnes a aj keď si podpísala dodatok, ten je právoplatný od zajtra....je to ako pri pracovnej zmluve, ak ju podpíšeš a nenastúpiš, nič sa nedeje....len mala by si dnes dať vedieť riaditeľke že nenastúpiš......riaditeľka sa tiež nezachovala korektne ak ti nedala novú zmluvu....toto sa nerobí....
ak s tým nesúhlasíš jednoducho zajtra nenastúp do práce....doba určitá ti skončila dnes a aj keď si podpísala dodatok, ten je právoplatný od zajtra....je to ako pri pracovnej zmluve, ak ju podpíšeš a nenastúpiš, nič sa nedeje....len mala by si dnes dať vedieť riaditeľke že nenastúpiš......riaditeľka sa tiež nezachovala korektne ak ti nedala novú zmluvu....toto sa nerobí....
@veltraud áno 30, pardon 🙂
Ona nám predĺženie nedala keďže ešte cez leto dávala ponuky na naše miesto a čakala či nájde niekoho lepšieho, v tom prípade by naše asi zlikvidovala. Ale aj toto som sa dozvedela len teraz..
@mogaa Len ak podpíšeš novú pracovnú zmluvu máš skúšobnú dobu a ak neprídeš tak nič sa nedeje ale tu už nemám skúšobnú dobu tak sa bojím len tak neprísť..
nemusis zajtra nastupit oznamila by som riaditelke mailom ze vzhladom na ukoncenie doby urcitej do 31.8. tvoj pracovny pomer skoncil a ze v ramci nasledujuceho tyzdna si prides pre vystupne papiere