icon

Ako vás baví vaša aktuálna práca?

11. sep 2025

Ahojte, ja len tak čisto zo zaujímavosti, viem že veľa ľudí robí prácu, ktorá ho nebaví. Ja som bola vždy zástancom toho, že radšej robiť prácu, ktorá ma napĺňa, aj keď za menej peňazí. Akú máte prácu, baví vás a koľko zarábate ? 🙂 kľudne anonymne.

Strana
z2
denkabemommy
11. sep 2025

Milujem svoju prácu a baví ma, zarábam tak, aby ma uživila (aj 2 deti a muža keby bolo treba) 😅.

anonym_6e82ee
11. sep 2025

@anonym_autor čisto zo zaujímavosti - a ty?

anonym_6715f9
11. sep 2025

@anonym_autor ahoj, áno, mám prácu zo svojho odboru, vyžadujúcu analytické myslenie a áno, baví ma, nie je jednotvárna a hlavne pracujem len na skrátený úväzok s možnosťou HO, co je popri vacsej rodine velke plus. Dlho som takú hľadala a som za ňu vďačná. Zárobok 1300 €/mesačne pri pol úväzku (uz aj s daňovým bonusom)

anonym_155072
11. sep 2025

Pracujem ako recepčná v nadnárodnej firme od 7:30 do 15:30 a popri tom mam HO pre jednu firmu kt.sa zaobera fotovoltikou,kotlami a pod.a planujem cisto len servisakov na vyjazd.Pracujem len od pondelka do piatka a mame dve 2 celozavodne v roku..Platovo vyborne a od 7:30 do 15:30 si spravim obe prace takze mam cas ist pre dceru do skoly, v januari nastupujem na matersku tak uvidime co s HO ci budem stihat alebo nie po porode

anonym_15cd0c
11. sep 2025
@anonym_155072

Pracujem ako recepčná v nadnárodnej firme od 7:30 do 15:30 a popri tom mam HO pre jednu firmu kt.sa zaobera fotovoltikou,kotlami a pod.a planujem cisto len servisakov na vyjazd.Pracujem len od pondelka do piatka a mame dve 2 celozavodne v roku..Platovo vyborne a od 7:30 do 15:30 si spravim obe prace takze mam cas ist pre dceru do skoly, v januari nastupujem na matersku tak uvidime co s HO ci budem stihat alebo nie po porode

@anonym_155072 napises viac o tej praci na HO? hladam nieco podobné

biba_18
11. sep 2025

mám prácu ktorá ma baví, ale nezarobím toľko ako @denkabemommy aby som aj muža uživila 🙂

denkabemommy
11. sep 2025