icon

Ako vydať knihu?

juliacenc
6. apr 2025

Ahojte, je tu niekto kto vydal knihu? Myslim tym, zaslal pracu do vydavatelstva a oni to odklepli, alebo vydal knihu svojpomocne. Ak ano, prosim napis mi 🙂 dakujem

Strana
z2
zuzinabila
15. apr 2025

@liv1 ja som s vydavatelstvom uzavrela zmluvu, ze dostanem fixnu odmenu po vydani, nezavisle od mnozstva predanych vytlackov. Mne to takto vyhovovalo viac, a asi aj im, ked to navrhli. Odmena bola umerna, sice nehnutelnost som za to nekupila ale mne sa to oplatilo privyrobit si🙂

liv1
15. apr 2025

@zuzinabila vlastne aaano aj toto je moznost, fixna cena bez ohladu na mnozstvo predanych knih

zuzinabila
Autor odpoveď zmazal
tundra
Autor odpoveď zmazal
ana28
5. aug 2025

@juliacenc
Ja som napisala niekolko knih a zaroven pracujem ako editorka. Pomaham autorovi vytvarat jeho dielo tak, aby bolo obsahovo zaujimave, dobre citatelne a spolu s timom ludi zastresujeme vsetky sluzby od jazykovej korektury, grafiky, ilustracii, zalomenia, tlace... az po distribuciu a marketing.
Pokojne napis, mozeme si k tomu aj strucne zatelefonovat a nebude Ta to stat nic.

anonym_dccf62
30. okt 2025

Ahojte. Ospravedlňujem sa, že sa sem pichnem. Ako mnoho ďalších aj ja som napísala knihu a oslovila vydavateľstvo, no spočiatku len ukážkou. Napísala mi priamo redaktorka po dvoch mesiacoch, že by sa rada pozrela na celý rukopis. Ide o väčšie vydavateľstvo a teda moja otázka znie. Je to bežná prax? Alebo som naivná a márne si fandím, že moja kniha za niečo stojí? 😅 Je mi jasné, že odpovede sa už tento rok nedočkám nakoľko som cely rukopis poslala 5.10. Ale predsa.. 😅

ana28
3. nov 2025
@anonym_dccf62