Fakturant vo firme
Ahojte. Chcem sa vás opýtať, skoro cely život pracujem s číslami a strašne by som sa chcela naučít Fakturácie. Nie som študentka. Strašne mám rada Excel. Moja otázka znie "vie niekto", kde by ma zobrali do firmy kde sa to naučím SAMOZREJME ZE ZADARMO!!! (Len potrebujem prax)🙏 som šikovná aspoň, tak tvrdili o mne kolegyne na úradoch, kde som robila a prišla som o prácu kôli corone. Mám dve deti takže budem k dispozícii od pondelka do piatku. Bola by som Strašne Strašne šťastná, keby ma aspoň niekto na mesiac skúsil zobrať určite neoľutujete. Ďakujem za odpovede neviem kde to už mám skúsiť 🙏🙏
@stacinka69 fakturovat? Ved v dnesnej dobe len vyskladnis polozky a prenesies do dokladu. Tam sa niet co ucit. Vsetko za teba spravi system.
Skor by som sa oboznamila s uctovnymi systemami.
@solange7 ale bolo by fajn, keby takýto pracovník aspoň chápal súvislosti, v akých pracuje ten program... a ak má vzdelanie nejakej kozmetičky alebo strojársku učňovku (to ber ako príklad), asi ťažko pochopí tie súvislosti. ani za mesiac nie. bez urážky. síce píše, že rada pracuje s číslami, to však ešte neznamená, že je vhodná na "fakturantku"... môže robiť štatistiku napríklad. tam nemá čo pokaziť 🙂
@panelacikova gymnázium. Chcela som ísť vyššie ale musela som sa postarať o súrodencov. Proste problém prišli na dlho rokov...takže som musela utekať do práce.
@stacinka69 gymnázium je fajn... no a prečo teda neskúsiť podať si životopisy do firiem?
@stacinka69 podľa proiflu si z BA, akosi sa mi nechce veriť, že je tam problém nájsť miesto... ja som si našla podobné, ako uvádzaš, a to v inom meste, kde je to fakt preplnené, kde je problém nájsť si prácu...
@panelacikova už som ich poslala veľa a stále mi odpisuju s polutovanim vám musíme oznámiť....