Nadčasy v zdravotníctve
Ahojte pracujem ako zdravotná sestra, k dnešnému dňu mam 350h nadčasov tento rok, čo je už viac ako zákonná norma. Už som to riešila s nadriadenou cez leto že už má nebaví pracovať XY hodín nadčas, okey mesiac som mala kľud a hups zas XY služieb, furt len ze musíme vydržať mame malo ludi ,už mám toho plné zuby, pacienti sú stále drzejší myslia si ze môžu všetko svoje práva ovládajú dokonale povinnosti vôbec. Boli dní keď som za 8 dní mala 7x 12h službu. Mesiac sa situácia stabilizuje a potom to zas padá na hubu, že chodíme zaskakovat jedno oddelenie cez druhé už ani nekomentujem. Mam Mgr titul túto robotu som milovala pracujem v zdravotnícke 7 rokov ale už som totálne zomletá ..baby co to robote tiež ako ste na tom ?
Nechcú prijať nových, alebo nemajú koho prijať?
Tak daj výpoveď
@anonym_autor daj vypoved a povedz im tento dovod. Ako zdravotna sestra si novu pracu najdes.
Nechcú prijať nových, alebo nemajú koho prijať?
@anonym_1e67d0 nemajú koho...
Odfoť si dôkazy o dochádzke a napíš tu https://www.ip.gov.sk/chcem-sa-poradit/
To ich nezaujíma že vyčerpaná vyhoretá môžeš urobiť chybu a poškodiť pacienta?
Ale mame 2 pohlavia v Ustave
@anonym_1e67d0 nemajú koho...
@anonym_autor ja robim v DSS a sice mam par hodin nadcasov, ale malinko. u nas sa toto riesi tak, ze jednoducho uberu pocet zamestnancov a sluzbu.
som z tych sluzieb uplne vystavena, na obed idem, tak tam mam prestavku,a le mimo to castokrat nemam lebo nestiham. mam plnu hlavu povinnosti a stale stres ci to vsetko stihnem.
cize hoci nie som unavena z nadcasov, ale z toho, ze sme v praci viac vytazeni. doobeda nas je viac, ale poobede sme vacsinou 1sestra + 1-2 prakt. sestry na 180-190 ludi. uz pri rozdavani liekov nevim ci sa mam rozstvrtit, ci ako.
a bude horsie. viacere kolegyne dali vypoved, jedna ide za par mesiacov na dochodok.
je to zufale a stat nic neriesi. roky sa na to upozornuje.