Pomáha titul z iného odboru k vyššiemu platu?
Ahojte, študujem VŠ prvého stupňa a som v 3. ročníku, čaká ma ešte posledný rok, aby som dostala titul bc. (lebo chodím na umeleckú a tam sa študuje bc. 4 roky). No zistila som, že by som chcela pracovať v inom odbore ako študujem (predškolská pedagogika). Moja mama mi radí, aby som si ten posledný rok dokončila, že vďaka tomu budem mať v budúcnosti vyšší plat. Mňa by zaujímalo, či to je pravda? Pomôže mi titul z umeleckej k vyššiemu platu v pedagogike? Či je to blbosť? A práveže ich na pohovore vôbec nebude zaujímať tá VŠ, lebo je v inom odbore?
určite by som nezahodili 3 roky štúdia len tak, keď už si sa dostala tam kde si, doštuduj čo študuješ a minimálne budeš mať potvrdené doterajšie vzdelanie diplomom ☺️ či ti však tento titul pomôže v pedagogickej sfére, netuším, nemám skúsenosti
určite to dokonči, škoda zahodiť 3 roky štúdia
nevzdavaj to...nikdy nevies, kam ta vietor v zivote zaveje, a kedy sa ti co zide...
Netusim ako a ci ti titul v pedagogike pomoze. Avsak, ak to nechas teraz, tak je to to iste ako keby si vobec nikdy VS nestudovala, pretoze to neuvedies ani v CV, kedze ti to moze viac uskodit ako pomoct v tom CV. Z toho dovodu by som to urcite dokoncila...v tvojom zivote to bude pre teba len prinosom nech budes robit cokolvek. Takze ak zratas plusy a minusy, jednoznacne dokoncit.
urcite to dokonci a paralelne zacni externe pedagogiku
No…momentálne životopisy v mnohých prípadoch vyhodnocuje AI, chýbajúci titul/VŠ ťa môže vyradiť skôr, ako sa vôbec dostaneš k personalistke. Takže k téme platu sa možno ani nedostaneš dokončila by som si školu.
Napr. Ja mám bc, porobila som si dps a budem mať vyšší plat ako iba s maturitou. V pedagogike sú tabuľkové platy a hlavne podľa vzdelania
Ale ak ideš študovať predškolskú,tak aj tam budeš mať bc. Ale v každom prípade budeš robiť cca 45 rokov a nemôžeš vedieť čo sa ti zíde,čo ti pomôže. Určite dokončí. Na robotu budeš mať ešte kopec casu