Kedy možem učiť na základnej škole?

denisse1311
26. nov 2022

Ahojte, som učiteľka v materskej škole ale mojim snom je učiť na 1.stupni základnej škole, momentálne študujem 1. Ročník odbor Predskolska a elementárna pedagogika. Prosím Vás je možné sa zamestnať na základnej škole aj skôr ako budem mat titul? Dakujem

kacena4
26. nov 2022

pokial viem 2 roky pred ukoncenim skoly budes ako nekladifikovana

veronika3110
26. nov 2022

@denisse1311 nemyslím si.. ja tiež učím v ms, ale riaditeľ ma povinnosť prijať kvalifikovaného učiteľa.. nekvalifikovaneho môže prijať len ak nemá nikoho iného s tým, že si dorobi školu, teda že začne najneskôr do 2 rokov.. neviem ako to je už presne… ale pochybujem, že tá vezmú učiť na 1. stupeň bez kvalifikácie.. skôr ako vychovavatelku… ale bez vzdelania tiež ťažko no..

elia9
26. nov 2022

Myslím si, že je to možné, teda ak by niekoho súrne potrebovali tak ťa vezmú, ale podmienka bude neskôr doložiť titul..

veronika3110
26. nov 2022

@denisse1311 Sorry pomýlila som sa.. keďže učíš v ms, tak zrejme máš pedagogicku strednú aspoň, takze vychovavatelku robiť mozes.. ale 1. stupeň nie.. myslím že aj vo vyhláške či zákone keď si pozrieš požadované vzdelanie tak tam je mgr z toho odboru..
Veď keď študuješ, tak keď pôjdeš na mgr, študuj primárne vzdelávanie, doštuduj a mozes učiť.. už pár rokov hore dole..

kacena4
26. nov 2022

@veronika3110 moze byt aj bez mgr. s tym ze dostuduje do 2r tak pise vyhlaska k zakonu ja tak isto planujem zacat pracovat na buduci rok, a kolegyna tak pracuje uz tento rok

veronika3110
26. nov 2022

@kacena4 áno viem že môže byt, veď som to písala, ale ja osobne som sa s tým na ZŠ ešte nestretla, len v MS aj to len 1 prípad poznam takú zabudnutú dedinku... nehovorím že sa nedá, ale tak stále tam je tá povinnosť vziať kvalifikovaného ak taký je..

1ryba
26. nov 2022

@denisse1311 Musíš byť min. Bc. v odbore a popritom dokončovať Mgr. v odbore

boldo87
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
palicka
27. nov 2022