Pošta z práce a jej odovzdávanie na pobočke. Poradíte?
V praci budem mat na starosti zasielame posty a nejak sa mi to nezda. Co odovzdavate na poste - kopku listov a postarka doplni ceny postovneho, zrata a vyda platobny doklad, alebo ceny pisete na obalky Vy? Moja predchodkyna po zaobalkovani vytiahla vahu, tabulky a postovne si sama vyratala, zratala, vyhotovila odpis... je leniva postarka ci toto je standard?
podla mna je to robota postarky ...ved keby si kazdy urcoval, kolko ma zaplatit, tak by si snad kazdy pisal menej, nie? ;)
dáš na pošte obálky a nech si to cenia samé
Tvoja kolegyňa sa asi veľmi nudila, keď to všetko robila ona.....Ty to nerieš, zober poštu, odovzdaj pani za okienkom, ona to všetko nachystá a vydá ti len potvrdenku.
Ide aj o to, ci mate ako firma s postou nejaku zmluvu o postovnom uverovom alebo ci platis za obalky v hotovosti. Ak platis v hotovosti, tak je to podla mna praca posty. Ale ak mate napr. postovne uverovane (my mame), tak vypisujem papier na doporucenu postu a zuctovaci listok.
"Papier na doporucenu postu", teda podaci harok musi byt vypisany (adresy) vzdy ked sa posiela posta doporucene, a to bez ohladu na to, ci ma firma sluzbu "postovne uverovane" alebo nie, to nie je praca posty. Posta doplna sumy a hmotnost.

Na pošte musí každý list odvážiť a dať známku. Aspoň u nás tak robia. Na požiadanie ti dá aj doklad koľko si platila. Môže rozpísať koľko bolo čoho, alebo lenivci napíšu len sumu spolu. Takže podľa mŇa to bolo zbytočná robota kolegyne. Veď oni sú na pošte za to platený, aby to vážili a ohodnotili, tak prečo by si to mala robiť ty.