icon

Práca na home office v zákazníckej podpore

avatar
maruska228
21. júl 2025

Ahojky, aktuálne hľadám prácu na full homeoffice, nepotrebujem strácať čas cestovaním, pracovala som tak posledných 8 rokov a plne mi to vyhovuje, robila som pre callcentrum, neviete poradiť nejaký Job kde by som sa mohla uplatniť ako zákaznícka podpora? Profesiu mám prelustrovanu, všade kde bol HO na podobné pozície som poslala životopis ale zakaždým príde rovnaká odpoveď - vybrali sme iného, čo ma dosť frustruje, nakoľko v tomto smere mám skúsenosti na rozdávanie, tak ma napadlo či nemáte nejaké tipy kde by ma zobrali, ďakujem.

avatar
denkabemommy
21. júl 2025

@maruska228 pozri LinkedIn, ideálne je vedieť na tejto pozícii aspoň 1-2 cudzie jazyky na fluent úrovni.

anonym_cbcb0b
21. júl 2025

@maruska228 pisu ze obcasna praca HO, ale pracuju aj 100% z domu, da sa dohodnut.

anonym_db4f5d
21. júl 2025

Neviem odkiaľ ste, ale neskúšali ste call centrum u telekomunikačného operátora?

avatar
maruska228
autor
21. júl 2025
@anonym_db4f5d

Neviem odkiaľ ste, ale neskúšali ste call centrum u telekomunikačného operátora?

@anonym_db4f5d skúšala som ikeu paketu Union NN, Bolt a veľa iných, telekomunikačné služby vyžadujú aktívny predaj, na to nemám bunky v aktuálnej práci sa na to nekládol dôraz, nie som typ čo predáva alebo presviedča ľudí aby si zobrali produkt.

avatar
melanta
22. júl 2025

@maruska228 Úprimne, je mi smiešne z týchto príspevkov - nechce sa ti cestovať do práce. Ale ponúknuť nemáš čo. Aktívne call centrum nie, pretože na predaj nie si. Na reakciu o aspoň 2 jazykoch na fluent úrovni si nereagovala, takže jazyky neovládaš.
Oporúčam primárne sa zamerať na hľadanie práce všeobecne, čiže aj úplne bez HO. A popri tom si môžeš hľadať HO alebo neskôr v práci riešiť aspoň čiastočný HO. Popri tom sa môžeš učiť jazyky a iné zručnosti, aby si mala trhu práce čo ponúknuť, keď máš nastavenie, že fyzicky sa ti do práce chodiť nechce. Ja mávam ponuky na zákaznícku podporu či interný helpdesk viac krát ročne. Full remote. Skvelá mzda. Ale vždy potrebujem 3 jazyky na úrovni C1, zväčša kombinácia AJ - NJ - FJ alebo AJ - arabčina - iný.

anonym_e3dc4c
22. júl 2025
@maruska228

@anonym_db4f5d skúšala som ikeu paketu Union NN, Bolt a veľa iných, telekomunikačné služby vyžadujú aktívny predaj, na to nemám bunky v aktuálnej práci sa na to nekládol dôraz, nie som typ čo predáva alebo presviedča ľudí aby si zobrali produkt.

@maruska228 tak sa ten aktivny predaj proste naucis. Pasivne call centrum, kde by si len cakala na hovory na nejakej podpore - ani neexistuje. V kazdom takom callcentre sa pracuje hlavne na aktivnej linke. Z pasivnych hovorov by callcentrum nezarobilo na svoje fungovanie a vyplaty zamestnancom ani cent.

avatar
eleanor2510
22. júl 2025

Preco je dneska taky strasny problem prist fyzicky do prace? Uprimne, ja sa necudujem zamestnavatelom, ze postupne rusia home office, ked sa najdu ludia s pristupom "nepotrebujem stracat cas cestovanim do prace". Tak potom asi nepotrebujes ani vyplatu, ci?

avatar
maruska228
autor
22. júl 2025

Ja sa normálne pýtam, poniektoré sa asi veľmi nudíte keď máte potrebu rýpať, ak nemáte čo ponúkať tak nekomentujte a choďte robiť niečo zmysluplné, každému vyhovuje niečo iné, niekto chce cestovať a niekto radšej robí z domu, čo je na tom????? A áno existujú pasívne linky pre inbound hovory, predstavte si.

avatar
maruska228
autor
22. júl 2025
@melanta

@maruska228 Úprimne, je mi smiešne z týchto príspevkov - nechce sa ti cestovať do práce. Ale ponúknuť nemáš čo. Aktívne call centrum nie, pretože na predaj nie si. Na reakciu o aspoň 2 jazykoch na fluent úrovni si nereagovala, takže jazyky neovládaš.
Oporúčam primárne sa zamerať na hľadanie práce všeobecne, čiže aj úplne bez HO. A popri tom si môžeš hľadať HO alebo neskôr v práci riešiť aspoň čiastočný HO. Popri tom sa môžeš učiť jazyky a iné zručnosti, aby si mala trhu práce čo ponúknuť, keď máš nastavenie, že fyzicky sa ti do práce chodiť nechce. Ja mávam ponuky na zákaznícku podporu či interný helpdesk viac krát ročne. Full remote. Skvelá mzda. Ale vždy potrebujem 3 jazyky na úrovni C1, zväčša kombinácia AJ - NJ - FJ alebo AJ - arabčina - iný.

@melanta mne je zasa úprimne smiešne z ľudí ako si ty čo pojedli všetku múdrosť sveta a presne vedia aké zručnosti mám alebo nemám 🤣

avatar
sasesoe
22. júl 2025
@maruska228

@melanta mne je zasa úprimne smiešne z ľudí ako si ty čo pojedli všetku múdrosť sveta a presne vedia aké zručnosti mám alebo nemám 🤣

@maruska228 ahoj, za mna velmi zvlastny sposob komunikacie pre cloveka, ktory chce pomoc od inych. Skus sa zamysliet nad "tonom" akym komunikujes, aj pisomne, ja osobne po precitani tvojho prispevku by som Ta nechcela ako zamestnankynu/ kolegynu. Pritom si plne uvedomujem vyhody HO a tiez som tak dlho fungovala, no obcas ked trebalo prist na pobocku al centralu, tak som z toho nerobila ziadnu vedu ;) A mozno si normalna zenska, len to internet a mk skreslil, no za mna prvy dojem nic moc. Pisem Ti to v dobrom, na zamyslenie, kde mozno hladat pricinu. Ak by si mala zaujem zlepsit svoje komunikacne zrucnosti, odporucam Toastmasters stretnutia, konaju sa vo viacerych mestach a niekde i hybridne (da sa pripojit online). Vygoogli al mi napis, ak chces blizsie info.
K podstate Tvojej otazky - odporucam pozriet firmy, ktore maju hotline podporu k svojim produktom, napr softverove (ucto, mzdy). Drzim palce.

avatar
maruska228
autor
22. júl 2025
@sasesoe

@maruska228 ahoj, za mna velmi zvlastny sposob komunikacie pre cloveka, ktory chce pomoc od inych. Skus sa zamysliet nad "tonom" akym komunikujes, aj pisomne, ja osobne po precitani tvojho prispevku by som Ta nechcela ako zamestnankynu/ kolegynu. Pritom si plne uvedomujem vyhody HO a tiez som tak dlho fungovala, no obcas ked trebalo prist na pobocku al centralu, tak som z toho nerobila ziadnu vedu ;) A mozno si normalna zenska, len to internet a mk skreslil, no za mna prvy dojem nic moc. Pisem Ti to v dobrom, na zamyslenie, kde mozno hladat pricinu. Ak by si mala zaujem zlepsit svoje komunikacne zrucnosti, odporucam Toastmasters stretnutia, konaju sa vo viacerych mestach a niekde i hybridne (da sa pripojit online). Vygoogli al mi napis, ak chces blizsie info.
K podstate Tvojej otazky - odporucam pozriet firmy, ktore maju hotline podporu k svojim produktom, napr softverove (ucto, mzdy). Drzim palce.

@sasesoe ďakujem za normálnu odpoveď, človek tu píše v nádeji že dostane radu a nie ze na neho budú útočiť, v takom prípade si teda nemám v úmysle brať servítku pred ústa, dúfam že ma chápete

avatar
abeli040
22. júl 2025
@maruska228

@anonym_db4f5d skúšala som ikeu paketu Union NN, Bolt a veľa iných, telekomunikačné služby vyžadujú aktívny predaj, na to nemám bunky v aktuálnej práci sa na to nekládol dôraz, nie som typ čo predáva alebo presviedča ľudí aby si zobrali produkt.

@maruska228 Momentálne hľadám podobnú prácu. Chcela by som sa opýtať, či vás už pozvali na pohovor, lebo ja som absolvovala pohovor, na ktorom mi povedali, že to nebude práca iba z domu. Všimla som si, že niektoré firmy ponúkajú možnosť práce z domu až po zaškolení, ale aj potom je vraj potrebné aspoň raz do týždňa prísť do kancelárie.

avatar
eleanor2510
22. júl 2025
@maruska228

@melanta mne je zasa úprimne smiešne z ľudí ako si ty čo pojedli všetku múdrosť sveta a presne vedia aké zručnosti mám alebo nemám 🤣

@maruska228 kvalifikovanejsieho cloveka, ako je @melanta, ktory by ti mohol v tejto otazke poradit, asi na celom tomto fore nenajdes, takze ten vysmech svedci nieco o tebe, nie o nej. Ty mas urcite tiez schopnosti a zrucnosti, v ktorych si dobra, keby si tu o nich napisala, urcite by sa ti dalo lepsie poradit. Ale teda sebaprezentacia medzi ne urcite nepatri, lebo ked sa tu oduvas na v podstate anonymných ludi na webe, od ktorych chces este aj radu, neviem, ako chces fungovat medzi ludmi v praci a riesit neprijemne situacie.

avatar
billy_jean
22. júl 2025

Na 90% Call centier sa okrem inboundu robí outbound. Tým nemyslím technickú podporu - IT Helpdesk, Technická podpora poskytovateľa internetu prípadne logistika - Packeta apd. Kdekoľvek budeš, aj na front office budeš musieť hovor preklopiť na predajný - poisťovne, banky, operátori apd a realizovať cross selling. Plus niekoľko krát do mesiaca pri slabšej prevádzke budeš mať naplánovanú kampaň a budeš navolávať zákazníkov.

Ak chceš robiť internú zákaznícku podporu pre SSC alebo inú korporátnu spoločnosť s BPO riešením, musíš ovládať plynule angličtinu plus iný jazyk. Keďže supportuješ zamestnancov danej krajiny, pre ktorú podporu vykonávaš. Tak ako ti to spomenula @melanta.

V SVK centrách už fungujú hybridné modely, a ak to nie je 4:1 alebo 3:2, tak minimálne raz - dva krát do mesiaca do officu prídeš.

Ak chceš robiť full remote pre zahraničné centrum, opäť sú to minimálne dva svetové jazyky. Tak snáď pomohlo.