Pracovali by ste za 730 EUR mesačne?
Ženy úprimne, pracovali by ste za 730€ v čistom za 190 hodín?
@hiro ved hej, len potom 190 hodin za 730€ 🤣🤣🤣🤣
@martinkatinka 90% zivnostnikov berie kesovku - takze ma to v cistom 🙂, netusim ako vedu uctovnictvo, ale to nie je moja vec
@lakebabe a tebe dochádza, že ti živostnici si platia odvody do zdravotnej a sociálnej poisťovne úplne sami? A že im po zaplatení odvodov, materiálu a potrieb pre výkon svojej práce, cestovné na mesiac určite nezostane toľko, že by si mohla povedať, že majú nadstandardny príjem? A že oni v prípade choroby nedostanú žiadnu PN?
@chvostik1 kde som ja povedala ze majú nadštandardný príjem . Pýtala sa kto berie toľko na hodinu zivnostnici, keď sú dobrí nech pýtajú aj 50 na hodinu. Zas buďme realisti drvivá väčšina živnostníkov väčšinu veci robí cash na ruku a odvody platia ako si sami uznajú za vhodné. Ešte som nemala doma odborníka co by mi dal blok alebo faktúru ani som to nikdy od nich nechcela
Co sa týka PN treba nastaviť vyššie odvody a bude aj PN
@lakebabe Takže týmto podporuješ čiernu prácu lebo nemáš doklad ty ani dotyčný "poskytovateľ služby". Len teda berieš v tom prípade na zreteľ, že v prípade "reklamácie" si nahratá pretože oficiálne keďže nemáš žiadny doklad u teba ten človek ani nebol. Lebo je rozdiel keď ti vodu robí vodár, ktorý má na to papiere. Ten ti nikdy nebude mať problém vystaviť FA ak ti to nie je známy. A je zas iné ak ti to robí "vodár", že fakt šikovný pán povedzme z dediny, ktorý sa rokmi naučil, ale ofiko sa tým neživí.
@chvostik1 prerabala som dva byty a jeden dom, keď chceš fakt dobrého človeka čakáš aj pol roka aj viac . Keď niekto príde skôr si mu vďačná, že vôbec prišiel. Odborníkov je malo.
Samozrejme ze keď mi o čosi spustí cenu ho veľmi rada vyplatím na ruku. Reklamácie nepotrebujem riešiť ani nemam o také niečo záujem. Vždy si vyberám odborníkov na základe odporúčaní od známych a okolia a zaplatím im viac ak sú dobrí a kvalitní.