icon

Pýtajú sa zamestnávatelia na výsledky zo skúšok z vysokej školy?

5. jún 2025

Na SŠ som mala samé jednotky, ale momentálne študujem na VŠ a mávam väčšinou ohodnotenia typu C a nižšie. V tomto semestri mám 2x E. Sú tieto výsledky zo skúšok dôležité? Pýtajú sa zamestnávatelia na nich? Mám celkom obavy, že kvôli tomu uprednostnia niekoho iného..

Strana
z2
ana_s
5. jún 2025

S tým som sa jakživ nestretla, že by sa pýtali. Maximálne sa ťa v rámci konverzácie spýtajú, ako sa ti darilo, ale určite nie nijako podrobne.

laurinka27
5. jún 2025

A ako by si im to dokazala? Budes im ukazovat ais? :D

autor
5. jún 2025
@laurinka27

A ako by si im to dokazala? Budes im ukazovat ais? :D

@laurinka27 neviem ako to chodí na vysokej škole, či sa da vygenerovať na konci výsledky a priemer..

margitaf
5. jún 2025

Niektorí ani diplom nepýtajú 😃

januska12323
5. jún 2025

Nie ani zo štátnic, kto by zisťoval výsledky nejakých blbých skúšok.

marca12
5. jún 2025

Nikto sa ma nikdy nepytal na znamky.

domkakvet
5. jún 2025

Este som sa s tym nestretla

athelas86
5. jún 2025

V nadnárodných firmách s prepracovanými HR procesmi a v niektorých politických organizáciách je to možné, už som sa s tým stretol. Ale jedná sa skôr o výnimku.
Prospech za celé štúdium predmet po predmete je súčasť vysokoškolského diplomu, ktorý absolvent dostane po štátniciach.

personality
5. jún 2025

Nie. Ale tiež ma tým mama strašila, že to nemá význam keď mám horšiu známku

elanor
5. jún 2025

znamky nikdy nikoho nezaujimali.
ani vysvedcenie, ani nic.
Znamky absolutne nic neznamenaju.

chrobak7
5. jún 2025

Za 40 rokov , čo som mal viacero prac. pomerov, sa ma nikto nepýtal ani len na známky zo štátnic a známky zo semestrálnych skúšok už vôbec nikoho nezaujímajú v praxi. Zamestnávatelia si len vypýtajú kópiu diplomu kvôli uznaniu titulu a preukázania VŠ vzdelania.

Takže buď v kľude. AJ tak vždy uprednostnia toho, kto má známosti.

anavixy
6. jún 2025