icon

Skúsenosti s prácou v 365.bank

13. okt 2025

Dobrý deň,
má niekto skúsenosť s prácou v 365.bank? Vyzerá to tak, že ma vezmú, tak zvažujem, či ponuku prijať. Ďakujem pekne za všetky rady a skúsenosti.

avatar
melanta
13. okt 2025

Asi je vhodné napísať, či na pobočku alebo ústredie. To je dosť rozdiel. Navyše, ak ide o pobočku, na jednej môže byť super, pretože majú skvelého riaditeľa, na druhej to môže byť teror a psycho. Ale viac menej, môj názor je ten, že ak nemáš žiadnu inú prácu, vyskúšaj. Máš 3 mesiace skúšobnú dobu, počas ktorej môžeš odísť zo dňa na deň. Ak zistíš, že ponúkanie produktov a telefonovanie nie je pre teba. A poznám prípady, kedy si človek myslel, že to nie je práca pre neho, skúsil a robí to už roky, baví ho to, ide mu to. Len tak pomimo, je vhodné myslieť na to, že 365 banku bude preberať CŠOB, čiže je vhodné do budúcnosti počítať aj s rušením či spájaním pobočiek.

autor
13. okt 2025

ide o pobočku

avatar
maranco
13. okt 2025

Ak si bez chrbtovej kosti a dokážeš zneužiť dôverčivosť seniora a založiť mu produkty o ktoré vôbec nežiadal tak budeš úspešná.

Senior sa šiel spýtať na zostatok na sporiacom účte a odišiel so zrušeným sporením a založením realitným fondom z ktorého nemôže 3 roky vyberať bez pokuty. Len podpísal papiere ktoré dostal pred nos lebo dôveroval že to treba podpísať.

Pracovníčka aj sfalšovala emailovú adresu, poslala zmluvné podklady na cudziu náhodnú adresu, seniorovi ktorý mal tlačítkový mobil a nevedel čo je email.

avatar
melanta
13. okt 2025
@maranco

Ak si bez chrbtovej kosti a dokážeš zneužiť dôverčivosť seniora a založiť mu produkty o ktoré vôbec nežiadal tak budeš úspešná.

Senior sa šiel spýtať na zostatok na sporiacom účte a odišiel so zrušeným sporením a založením realitným fondom z ktorého nemôže 3 roky vyberať bez pokuty. Len podpísal papiere ktoré dostal pred nos lebo dôveroval že to treba podpísať.

Pracovníčka aj sfalšovala emailovú adresu, poslala zmluvné podklady na cudziu náhodnú adresu, seniorovi ktorý mal tlačítkový mobil a nevedel čo je email.

@maranco toto boli v minulosti praktiky hlavne poštárok, pretože Pošta je externý predajca 365/Poštovky a keď od poštárok chceli predaje, tak to často končilo takto. Ale samozrejme, fungovali takto aj na pobočkách, ale boli to ojedinelé prípady. Ale neseriózni pracovníci sú v každej banke. Rozhodne to v 365 nie je očakávaný štandard, sú to praktiky, ktoré sú v banke na ústredí nežiadúce. Takže podľa niekoľkých debilov by som nehodnotila banku ako takú. Uznávam, že ja osobne by som na pobočke robiť nechcela, bez ohľadu na to, o akú banku ide. Ale sú ľudia, ktorých to baví a ak autorka nemá inú prácu, tak prečo to nevyskúšať.

avatar
maranco
13. okt 2025
@melanta

@maranco toto boli v minulosti praktiky hlavne poštárok, pretože Pošta je externý predajca 365/Poštovky a keď od poštárok chceli predaje, tak to často končilo takto. Ale samozrejme, fungovali takto aj na pobočkách, ale boli to ojedinelé prípady. Ale neseriózni pracovníci sú v každej banke. Rozhodne to v 365 nie je očakávaný štandard, sú to praktiky, ktoré sú v banke na ústredí nežiadúce. Takže podľa niekoľkých debilov by som nehodnotila banku ako takú. Uznávam, že ja osobne by som na pobočke robiť nechcela, bez ohľadu na to, o akú banku ide. Ale sú ľudia, ktorých to baví a ak autorka nemá inú prácu, tak prečo to nevyskúšať.

@melanta tento prípad bol pred 2 rokmi na pobočke

a konkrétne ten istý dôchodca bol "oklamaný" aj poštárkou, založila mu účet v poštovej banke a zároveň aj platil za službu prinesienie časti dôchodku v hotovosti domov z poštovej banky, kde následne poštárke zaplatil SIPO v hotovosti takže poštová banka mu bola absolútne nanič

tak buď mám účet v banke a používam ho (aspoň trvalé príkazy/inkaso + možno platobná karta), alebo si nechám celý dôchodok nosiť domov a používam hotovosť a nie takýto spoplatnený mačkopes

ale začal to riešiť až keď podozrieval poštárku že mu "kradne dôchodok", lebo postupne SP zvyšovala dôchodok, ale poštárka mu nosila stále rovnakú sumu domov
tak vtedy sa prišlo na to že si platí takúto divnú službu