Skúsenosti - práca pedagogického asistenta v rómskej škole
Mám otázku zároveň dilemu a ťažké rozhodnutie.Momentalne mám prácu mimo školstva študujem 1 ročník na pedagogickej fakulte konečne si plnim sen .Nikdy som v škole nepracovala veľmi som chcela začať pracovať ako vychovávateľka hľadala som si prácu ale žiaľ nepodarilo sa poslala som žiadosti asi všade v mojom okolí a nepodarilo sa pravdepodobne kôli mojej "ziadnej" praxi.No momentálne sa mi naskytla práca v čisto rómskej škole na kumulovanu funkciu PA/vychovávateľ 1-4rocnik. Neviem sa rozhodnúť čo sa týka financií určite zarobím menej ako teraz ale nieje to pre mňa rozhodujúce.Skor sa obávam toho prostredia či to zvládnem v tejto komunite.Na druhej strane nadobudnem prax alebo mám počkať?a opäť poslať žiadosti a zamestnať sa radšej na normálnej škole? Prosím ak niekto učíte na takých školách viete mi dať niejaké info vaše skúsenosti.? ďakujem
@tatranka188 nešla by som, hľadala by som ďalej
Uf, je to riadna výzva. Známa to robila, kým sa nenakazila zltackou s trvalými následkami a už sa tam viac nevrátila. Nebudem tu vypisovať príbehy, ktoré rozprávala, lebo by ma zablokovali. Akože, skúsiť to môžeš, len nesmieš byt submisivna a ukázať slabú stránku.
@anonym_f9dea3 keby len žltačka, tam ťa čakajú iné chuťovky. Oni sú už imúnny, ale ty?
Švagor pracoval ako asistent v takejto škole, neviem, možno preto, že on je vo všeobecnosti sangvinik tak to bral úplne v pohode, jemu sa tam páčilo. Žltačku nechytil.
ahojko moja rada (pracujem a nie cisto romskej skole) ano su to narocne deti, treba vediet s nimi pracovat a hlavne neklast si vysoke naroky na nich, funguju ako komunika uplne inak ako "biely" za mna je to uzasna skusenost, aj keby si tam ostala 1/2 roka ci rok mam odpracovane v skolstve, zaratava sa ti to a ak budes hladat neskor inde pracu tak budes moct napisat ze mas prax. ale treba ratat z narocnou situaciou od zapachu po zltacku ci vsi. ak nie si citlivka ale razna zena je to super prax do zivota a skolstva