Výdajca v packete sa zle správa. Kde sa mám sťažovať?
Ahojte byvam v jednej malej dedinke ,mame tu maly obchod v ktorom sa predavaju cyklisticke potreby ,chodi tam malo ludi a je tam vydajna packety .Problem je v tom ze ked pridem pre balik predavac ma stale blbe komentare a zase ste si objednali ?to zase ste prisli pre balik.?ked mu poviem heslo napise inak povie ze neviem rozpravat a ked som mu dnes ukazala mobil ze co si dovolujem mu mobil davat ked on nedovidi uz mam toho dost.Chcem sa na neho stazovat a niesom prva ku komu sa tak sprava
@petamich Dakujem nepomohlo to som to monule skusila ale asi budem musoet castejsie
https://www.packeta.sk/kontaktny-formular v druhom kroku si zvolíš dôvod a napíšeš konkrétne o čo ide
by som mu povedala, ze je za to zaplateny a ze ked sa mu nepaci, mozu si ludia objednavat domov a tym padom z toho NIC nebude mat.
Ako prvé by som sa sťažovala majiteľovi tej cyklo predajne, zakaždým. A potom sťažovať sa na Packetu, zakaždým.
Ja som sa takto sťažovala telefonicky zrovna predvčerom, priamo Packete som volala.
Zavolali do predajne kde je výdajné miesto a potom mi zavolali s5, že to mám pokladať za vyriešené a že sú povinní sa správať slušne.
Mám im zavolať ak budú problémy pretrvávať.
Je to pronitiv a blbec v jednom. Z kazdeho balika ma prijem, zjavne mu to nedochadza. Ja by som mu zakazdym na tie jeho pripsrostale reci povedala, ze zaplatila som si, tak nech bude tej lasky zdrzat sa komentarov, lebo on to nerobi zadarmo.
nebude to taká malá dedinka, keď sú tam cyklo potreby. Ale sťažnosť asi nepomôže - tipujem, že predavač je zároveň majiteľom. Asi týpek myslel, že keď tam budú ľudia chodiť pre objednávky, budú tam hneď aj nakupovať jeho tovar? 😀
to je hruza, moze byt rad, ze aspon nieco ma z tej packety, ked mu do obchodu skoro nikto nechodi (preco asi)... tiez mam v okoli jednu, co ju to viditelne otravuje a obcas sa nezdrzi aj blbeho komentara. nastastie na nu nie som uz odkazana a predpokladam, ze pri tom jej spravani uz ma pokoj aj od ostatnych, nielen mna
"a ked som mu dnes ukazala mobil" - toto im veru nerob - ani tym milym 🙂 Neznasaju to...
Neboj sa, je len otazkou casu, kedy mu rovno pred dvere daju box, lebo ludia uz budu na to miesto zvyknuti a s nim rozviazu zmluvu. A to robia bez ohladu na to ako sa kto sprava 😉
@hiro neviem preco, ja bez okuliarov dobre nevidim a on je na prevadzke, okuliare ma po ruke, tak neviem, preco by s tym mal mat problem. Ak sa mu nechce tovar vydavat, tak nech zrusi zmluvu a ma po zakaznikoch, moze byt rad, ze mu tam kvoli tomu pridu a viac preda, preto si to do prevadzok davaju
je to zamestnanec alebo majiteľ tej predajne? ak zamestnanec, sťažuj sa majiteľovi, vedeniu, daj negatívnu receziu na googli.
nastav si nejaké hrancie, obrň sa voči blbým kecom. 'zase ste prišli pre balík?' - len sa blažene usmievaj a povedz, že si rada robíš radosť, nech ho aj rozdrapí. keď nevie heslo napísať správne, keď ho hláskuješ, tak mu to čítaj 'G ako Gabriela', pomaly, nahlas, ako debilovi. buď nad vecou, nenechaj sa vytočiť. nebude sa tak podľa mňa chovať, keď uvidí, že to s tebou ani nepohne.
@bebebi dakujem pekne
@levandula7 je to majitel ano tak mu diktujem on nevie ani s pocitacom robit ,dnes mi suseda vravela ze ma doma problemy tak si to vybija na druhych
@hiro len ak dáva QR kod, iné jej neostáva
Majiteľ predajňe ma od packety peniaze za každý doručený balík na jeho prevadzku.Treba písať na packetu a sťažovať sa že ked TI príde balík tak ma vydajca blbe reči.ON si neuvedomi že ked mu tam balíky nepridu nebude mať peniaze.To je to podnikanie po Slovenský.
a kvôli tomuto si dávam všetko radšej do packeta boxu nosiť.Ešte šťastie že u nás v dedine to máme.Ja objednávam dosť často z netu a nepotrebujem aby mala predavačka na výdajnom mieste blbé keci.Aj ked je to milá a zlatá pani.Ale aj tak.No a ako poznám moju povahu,ja by som mu pekne od plúc povedala čo si myslim a radšej si chodila pre baliky dakde inde.Aj ked do susednej dediny alebo aj do mesta.Toto by som určite nepočúvala jeho drísty blbé
@spadnutaslivka Presne, že čo balík to jeden predaný bicykel. 😀 Tiež som pre packetu robila - kopa roboty navyše pre predavačov a všetci zobrali balík a na tovar v predajni ani nepozreli.
Pomer množstva práce k zisku z packety je naozaj smiešny, takže tam veľmi argument, že z toho pán žije, veľmi neuspeje... Čo ho samozrejme neoprávňuje sa takto správať. Normálne by som pravidelne písala sťažnosť na packetu, ak sa to opakuje, ale veru neviem, či s tým niečo spravia, hlavne ak je on majiteľ. Jedine, že by mali ambíciu v danej lokalite umiestniť box, vtedy by sa im oplatilo s ním vypovedať zmluvu napr.
Ja len doplním, že fakt sú to mizerné peniaze pre nich čo dostávajú. (Nezastavam sa ho) A treba si uvedomiť, že to nie je priamo zamestnanec packety. Tých staznosti by muselo byť viac a od viacerých. A posledná vec, si s tým zmierená, že ak ju zatvoria (aj na základe tvojho hdontenia) možno stratis možnosť mať packetu v dedine. U nás tak zrušili a najbližšiu mám v meste 15km, priamo v centre. Takže platím vždy aj parkovné a už nehovorím o Tom, koľko času mi to zaberie

no ved aj Packeta si pyta spatnu vazbu ako si spokojna s ich vydajnou - takze napis staznost cez Packetu na toto vydajne miesto