icon

Založenie súkromnej škôlky alebo detského centra

barborka106
30. apr 2021

Ahojte dievčatá,
mojím snom je založiť si súkromnú MŠ. Mám vyštudované predprimárne vzdelávanie (Bc.), momentálne pracujem ako pani učiteľka v MŠ.
Chcela by som sa Vás opýtať, a zároveň Vás poprosiť o nejaké rady s čím začať skôr. Viem, je to veľmi náročné, a určite aj bude, ale snov sa vzdávať nesmieme.
Ak sú tu nejaké žienky, ktoré majú skúsenosti, alebo s niečím rovnakým začali, bola by som veľmi vďačná, keby sa mi ozvali. Budem vdačná za všetko. Krásny dnik. 🙂
Budem

kiki68
30. apr 2021

@barborka106 prieskum trhu v prvom rade a priestory

barborka106
autor
1. máj 2021

@kiki68 Ďakujem krasne za odpoveď 🙂 Vy máte s tým nejaké skúsenosti? Alebo niekto z vašich známych?

kiki68
1. máj 2021

@barborka106 moji znami a jedna z nich na tomto pohorela, druha naopak

barborka106
autor
2. máj 2021

@kiki68 a ak sa smiem opýtať, zakladali si detské centum? Alebo súkromnú MŠ zapisali do sieti MŠ? 🙂

kiki68
3. máj 2021

@barborka106 zakladali si detske centrum ( inak titulovali ako skolka) a nie do sieti nesli. Lebo ist do sieti je dost zlozite. Tam treba viac veci splnit a to vyzera nedali nakladmi. Zalezi co clovek naozaj chce

barborka106
autor
3. máj 2021

@kiki68 áno, určite je to náročnejšie po všetkých stránkach. Takže si založili živnosť? 🙂

kiki68
3. máj 2021

@barborka106 nie, mali s.r.o.

patricia106
25. mar 2022

Ahojte, ak by mal niekto zaujem odstupujem prevadzku jasliciek v Bratislave. Komplet zariadenie, cele vybavenie a klientela.
Pre viac info ma prosim kontaktujte na pata.karvaiova@gmail com

klip0
25. mar 2022

@patricia106 Ahoj, v ktorej mestskej časti sa nachádzajú prosím ?

patricia106
25. mar 2022

@klip0 Ružinov

ela1919
23. jan 2023

Neodstupuje niekto matersku skolku alebo detske centrum v Košiciach? Dakujem

zuzana_x
24. okt 2024

Dobrý deň, ak by mal niekto záujem odstupim fungujúce detské centrum v bratislave 2.

matikm
6. okt 2025
@zuzana_x