Krásna a múdra - výživový doplnok
Ma niekto skúsenosti s výrobkom Krásna a múdra ? Po akom dlhom čase a sa ukázali výsledky ? Alebo poznáte nejaké iné prípravky ?
Užívaj tabletky "krásna a MÚDRA" a keď budeš po pár mesiacoch konečne múdra, snáď ti to dôjde.
Krásne a múdre sme všetky, netreba do seba pchať nijaké divné tabletky milujem Vás všetky aké ste 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘
@timea7 každý ma pravo sa opytovať pokiaľ viem, keď ma o niečo záujem. A poďalšie nepísala som, že tomu verím chcela som vedieť či ma niekto s tým skúsenosti alebo z niečím podobným. Neide mi o to, že byť múdra, študujem na vysokej škole a pracujem zároveň. Chcela som len radu ako to funguje lebo potrebujem naštartovať metabolizmus.
Nech sa tu vyjadrujú ľudia čo naozaj buď to skúšali alebo poznajú nejaký výživový doplnok na podporu organizmu. Ďakujem.
@vera_08 A co studujes? Prepac,ale priemerne inteligentny clovek neuveri takejto kravine ako tabletky na krasu a chudnutie....take totiz neexistuju. Ak chces nastartovat organizmus zmen zivotny styl-stravovanie,zarad pohyb. Na podporu organizmu existuju bylinky a ine prirodne extrakty ale urcite nie preparaty typu "mudra ak tasna,stihla linia a super prsia" a podobne. To su len reklamne tahy na sprostych a zufalych ludi.
písala som nieco podobné nie práve to. A preto som písala ci niekto o niecom nevie. Ked, že nemam cas na fitka a pravidelnu stravu a podobn, chcel aosm ib apodporit organiumus. Ale jak pozeram clovek nikde nemoze nic napisat lebo je odsudzovaný. Myslela som si, že su tu zeny co neodsudzue neorazaju
@vera_08 ale @evittam ti napisala celkom normalnu radu...
Pozri mna ukecali na zensen v ampulkach ze je to nieco neskutocne na energiu atd...
Vysledok ... prievan v penazenke a nic sa nezmenilo. Potom zasa, malinove ketony , ze schudnes ani nevies ako ... Vysledok este viac kilo...