icon

Rytmonorm - skúsenosti s nežiadúcimi účinkami

avatar
lagunka0000
1. sep 2025

Dobrý deň, od januára tohto roku užívam popri betalocu aj rytmonorm, začali mi cca po pol roku užívania mravcit a trpnut ruky a nohy, začali sa mi robiť malé červené bodky na oboch stranách nôh nad priehlavkom smerom ku kolenám, keď som to povedala dr tak ten nechce uznat že je to z toho lieku. Bola som na cievnom všetko ok, krv ok, dr na koznom že to nie je kožný problém, emg ruky a nohy kvôli mravceniu tiež ok, neurológ ma upozornil že to bude na 99% z lieku , mali ste niekto niečo podobné? Ako ste to riešili? Chcela by som vysadiť rytmonorm lebo fakt sa necítim dobre, ďakujem za každú odpoveď

avatar
stellarstar
•
1. sep 2025

Moja mama užíva a nema ziadne potiaže

avatar
lagunka0000
autor
•
1. sep 2025
@stellarstar

Moja mama užíva a nema ziadne potiaže

@stellarstar tiež ho má v kombinácii s betalocom? Neurológ ma upozornil že to nie je dobrá kombinácia, vraj nejaké toxíny môžu vznikat

avatar
stellarstar
•
1. sep 2025
@lagunka0000

@stellarstar tiež ho má v kombinácii s betalocom? Neurológ ma upozornil že to nie je dobrá kombinácia, vraj nejaké toxíny môžu vznikat

@lagunka0000 nie neužíva ale užíva ine lieky na srdce keďže ma strojček

avatar
lagunka0000
autor
•
1. sep 2025
@stellarstar

@lagunka0000 nie neužíva ale užíva ine lieky na srdce keďže ma strojček

@stellarstar och to ma mrzí,

avatar
katica06
•
1. sep 2025

@lagunka0000 mama užíva aj betaloc zok aj rytmonorm bez problémov viac rokov

avatar
mirokub
•
Odpoveď bola odstránená
•
avatar
lagunka0000
autor
•
1. sep 2025
@katica06

@lagunka0000 mama užíva aj betaloc zok aj rytmonorm bez problémov viac rokov

@katica06 to len ja musím mať problém ☹️