icon

Užívanie Seroxatu spôsobuje výkyvy nálad?

23. aug 2024

Tri mesiace uzivam seroxat a pociťujem veľké výkyvy. Zo začiatku pomáhal. Od dnes ho mám navýšený z 20 na 30 mg s hrozne sa bojím 🥲 už som z toho unavená

avatar
evkamotka
•
24. aug 2024

A nie si nejako dohodnuta s dr, ze ak navysis a nebude ti dobre, co robit? Moj sa so mnou dohodol, tiez prave navysujem

avatar
eliska13
•
24. aug 2024

Pri navýšení ti môže byť horšie pár dní.Stav sa zhoršuje stresom, menzesom ročným obdobím.
Kombinuje sa s liekom na úzkosť, ak ti je zle Seroxat je špičkový liek

autor
•
24. aug 2024

@evkamotka tak ja môžem prísť kedy kolvek za lekárkou. Ake lieky navyšuješ?

autor
•
24. aug 2024

@eliska13 toto je už niekoľké AD ktoré skúšam, už to bolo celkom fajn a zase to prišlo.. ja sa skôr bojím že beriem až 30 mg, väčšinou stačí 20

avatar
luccija
•
24. aug 2024

Známa berie 30 mg na migrény, tetaniu, úzkosti nerieš dávkovanie, ale aby ti bolo dobre.Odvtedt nemá migrenu max 2x rocne.Aj ide jeseň už je skôr tma, teraz veľké teplo, menzes, stres všetko vplýva na psychiku.
A čo prišlo?ako prišlo odíde....aj ty musíš veľa veci zmeniť v živote pre niečo si sa dostala do horšieho psychického stavu viac oddychu, navštevuj aj psychologa a hľadajte čo sa deje, čo je spúšťač

avatar
evkamotka
•
24. aug 2024

Sertralin. To je to iste len iny vyrobca.

autor
•
24. aug 2024

@luccija ja riešim všetko aj terapie, dostala som to po pôrode a už to mám vyše roka ☺️

autor
•
24. aug 2024

@evkamotka nie je to to iste ☺️ seroxat je paroxetin, sertralin je ina účinná latka, akurát sú ssri oboje.

avatar
evkamotka
•
26. aug 2024

Tak je to podobné. Nic to nemení na mojej prvej otazke, ci nie si dohodnuta s dr na scenari

autor
•
27. aug 2024

@evkamotka nie som. Keď bude zle dám si neurol. Už mám navysene týždeň a v pohode. Tebe co povedal dr ?

avatar
evkamotka
•
27. aug 2024

Ze ak by mi bolo velmi zle a neprechadzalo, mam sa vratit k povodnej davke a ozvat sa. Zmenili by sme liek