Hrčka na klitorise

alucia1
28. apr 2019

Ahojte, potrebujem racionalnu radu. Pred 4 dnami sa mi na klitorise vytvorila hrcka, taka mala bozulka. Najprv opuchol a potom zostala hrcka najprv taka tvrda a citliva na dotik vo velkosti take malej fazulky. Dnes, stvry den, mam pocit, ze sa trochu zmensila. Pozerala som rozne clanky a fotografie, na nete, no nedokazem to k nicomu prirovnat. Bartholiho zlaza to urcite nie je pretoze ta moha hrcka je vysoko a na cystu to tiez nevyzera......neviem co s tym. Baby , viete mi, prosim, poradit? Mate niekto skusenost s niecim podobnym?

queen_mary
28. apr 2019

No offense, ale nie je to nejaka pohlavna choroba?

alucia1
autor
28. apr 2019

@queen_mary tak mam len jedneho partnera a urvite nespava s nikym okrem mna a vzdy pouzivame ochrano

katarinamarkova
28. apr 2019

@alucia1 ....ja len čo ujo google našiel 🙂
,,V primárnom štádiu syfilisu vzniká na mieste vniknutia pôvodcu syfilisu hladká a vypuklá vyrážka. ,,
,,Jedno z najznámejších pohlavne prenosných ochorení je syfilis. Ide o infekčnú chorobu bakteriálneho typu, ktorej typickým prejavom je tvrdý vred v mieste prvotnej infekcie. V priebehu postupu ochorenia ďalej sa však vredy objavujú už aj v iných častiach tela.,,

🙂 alebo len obyčajná vyrážka, či upchatá žľaza, zarastený chlpok.....

queen_mary
28. apr 2019

@katarinamarkova kks keby sa ja pytam a toto mi napises tak sa zrutim v kupelni na kachlicky urevana 😂

@alucia1 neboj sa, myslim, ze to bude skor ten pripad, ako pise uplne dole

diana20
28. apr 2019