Mám 26 rokov a tŕpnu mi končatiny

kvartetostudenti
23. jún 2020

čaute. Som muž no skusam najst radu aj tu. Mam 26 rokov krásnu rodinku. Prerobili sme domcek. Mame vsetko co potrebujeme a sme šťastní akurat. Pracujem ako hudobník ( hráč v orchestri na husliach) . Asi 3 roky pociťujem zdravotné komplikácie ktoré som sa snažil riesit no neúspešne. Casto ma bolia nohy trpnu koncatiny aj ruky. Hrám sa s malou na zemi a ked idem vstat musim sa rozhýbať citim sa strasne stuhnuty. Co sa noh tyka. Niekedy bolia týždeň z kuse inokedy aj dva týždne nie no trpnutie neprestava. Pride hlavne ked je telo v kľude. Lezal som na neurologii kde mi robili ( mr chrba krížov hlavy. 2x lumbalna punkciu. . Okrem zaistenia tetannie mi nic nezistili. Pozorujem ako keby skôr kĺby neboli v poriadku. Bolesť je hlavne v kĺboch členka kolien bedier pliec a krčnej chrbtice. Bol som na sone zil aj sone hlbokých žil. Vsetko v poriadku. Mam dni jedy sa mi nechce vstat z postele a urobiť pohyb navyše. A kedze sa živím hraním je to dost obmedzujúce. Lieky užívam klasiky. Magnesolv detralex. Ďakujem za každú radu

monkabohdalova
23. jún 2020

@kvartetostudenti Ahoj, ja mám takéto podobné problémy a tiež sa nič iné okrem tetanie nezistilo,..užívaš niečo ? ja si dávama Magnezium 400 z DM (to mi najviac pomáha) a vitamíny pyridoxín lečiva, tieto dve veci mi vedia trpnutie zmierniť , no a hlavne pohyb, aj keď sedím, ležím tak sa stále snažím aspoň trošku hýbať končatinami

jessicai
23. jún 2020

Mňa boleli kĺby a doktorka mi povedala aby som si v lekárni kúpila Glukózamin. Zatiaľ klop, klop keď ho beriem je mi lepšie. Sú rôzne lieky s glukózaminom mne sa páčil ten na foto.

kvartetostudenti
autor
23. jún 2020

@monkabohdalova
@jessicai ďakujem skúsim. Človek sa cíti ako dôchodca. Osobne skusim este schudnúť...stale som mal do 80 kilo. Výška 180. Teraz som trochu pribral na 92....aj tak si nemyslím ze je to veľa na muza. Aj ked tie problémy začali az po pribrati no nepripisujem to tomu. .

susily