icon

Mám volať doktorke?

12. jan 2023

Ahojte. Užívam antikoncepciu. Menzes som dostala načas avšak bol iný v tom zmysle že krv bola hnedá. Tmavočervená bola len prvý deň do večera. Neviem však či mam volať doktorke alebo nie. Ochorela som avšak až na 3 deň menštruácie.

avatar
tessa2299
•
12. jan 2023

Ja niekedy aj chapem, preco lekari nedvihaju telefony. Ak im par krat za den zavolaju zeny s takouto podobnou otazkou... 🤦‍♀️ v prvom rade, mas antikoncepciu. V druhom rade, mas menstruaciu. V tretom rade, vyskusaj tehotensky test, ked sa uz bojis, nie? 🙃

avatar
uhnakova
•
12. jan 2023

Pri užívaní antikoncepcie nemá žena skutočný menzes, len krvácanie z vynechania hormónov. Pri niektorých druhoch antikoncepcie môže byť namiesto krvácania len špinenie alebo aj vôbec nič. Nemusíš volať doktorke.

autor
•
12. jan 2023

@tessa2299 ja sa nepýtam na tehotenstvo ale či je normálne mať takéto krvacanie pri užívaní antikoncepcie. Teda že krv je hnedá. Test som skúšala dnes a vyšiel negatívne

avatar
veronikaszabova
•
12. jan 2023

Omg. Kolko zien ti este musi napisat, ze to je OK?? Este kolko diskusii o tom zalozis??

avatar
fiafia
•
12. jan 2023

Pri hák je to úplne normálne

avatar
andula09
•
12. jan 2023

Pri užívaní Hak je toto úplne bežné. Ak nemáš nejaké iné problémy, tak by som to s dr ani neriešila.

autor
•
12. jan 2023

@andula09 zatiaľ mám len mierne bolesti pŕs. Ale to možno je z kašľa. Počkám a prípadne zavolám lekárke.

avatar
beata_k
•
12. jan 2023

Nikomu nevolaj. Este raz. Je to normalne. Aj tie prsia.

autor
•
Autor odpoveď zmazal
•