icon

Máte skúsenosti s liečbou ureaplazmy a kvasiniek?

avatar
puff24
30. okt 2026

Ahojte žienky.. chcela by som sa spýtať na skúsenosti, či niektorá z vás riešila niečo podobné.
Na gynekológii mi zistili kvasinky a ureaplazmu , aktuálne som zacala užívať na toto lieky. Lenže po pár dňoch liečby ma začal trápiť aj opuch hrádze a pyskov, drobné ranky alebo vyrážky a výrazná bolesť pri vstupe do pošvy. Keď som doma tak sa mi to ukľudní, akonáhle som v robote dva dni na nohách tak to je horšie.
Už som z toho zúfalá a chcela by som vedieť, či ste niektorá zažili niečo podobné, či to môže súvisieť s ureaplazmou alebo kvasinkami a ako dlho trvalo, kým sa vám stav zlepšil. Prípadne ma zaujíma či by sa nemohlo jednať o herpes.
Ďakujem za odpovede

anonym_b244a5
•
30. okt 2026

Podla mna to s ureoplazmou ani kvasinkami nesuvisi, mala som oboje a taketo problemy som nemala. Ci je to herpes sa podla tohto neda povedat, daj si do googla fotky a porovnaj. Prip. zajdi rovno na gyndu.

anonym_384157
•
30. okt 2026

Moze to byt reakcia na lieky

avatar
puff24
autor
•
30. okt 2026
@anonym_384157

Moze to byt reakcia na lieky

@anonym_384157 dostala som na kvasinky Polygynax .. popravde mam pocit že sa mi stav práve po tomto zhoršil, no neviem či to nepripisovat aj niečomu inému

anonym_384157
•
30. okt 2026
@puff24

@anonym_384157 dostala som na kvasinky Polygynax .. popravde mam pocit že sa mi stav práve po tomto zhoršil, no neviem či to nepripisovat aj niečomu inému

@puff24 mala si hned volat lekarovi, podrazdenie je medzi neziaducimui ucinkami a v pribalovom letaku mas napisane: V prípade lokálneho podráždenia alebo výskytu alergickej reakcie musíte liečbu ukončiť a informovať o tom lekára