icon

Meškanie menštruácie kvôli ATB?

avatar
mimi97
23. nov 2019

Ahojte baby.Chcem od vás radu pred 3 týždňami som bola.chora ako pes na antibiotikách azithromycin sandoz 500mg ,ktoré som brala 6 dní. Mala som síce aj nechranneny styk ale to mávame tak pravidelne a zatiaľ musim poklopat, že vždy som mala menštruáciu cca mac 30 deň cyklu.Posledna menstruacia mi skončila 24 októbra. Dneska mi mešká 5 deň. Žiadne nevoľnosti ani výtok nemám len mám zvacsene a boľavé prsia ktoré ráno a večer sú žilavé.Test som si ešte nerobila lebo to pripisujem stale tym antibiotikam. Mala ste niektorá podobnu skúsenosť?velmi pekne dakujem za info

avatar
lauritkatesty
•
23. nov 2019

urob si test. inak nezistiš ako si na tom. ak bude negativny, tak sa chorobou mohla ovulacia posunut.

avatar
simsalabim
•
23. nov 2019

@mimi97 niektore ATB znizuju antikoncepcny ucinok a mozno pri nich otehotniet. Treba sa este chranit pri ich uzivani. Spravila by som si tehotensky test.

avatar
mimi97
autor
•
23. nov 2019

@mimi97 myslim ,že viac netreba skoro som odpadla // nechcela som tak skoro onedlho 23 ale asi to tak malo byť ❤

avatar
simsalabim
•
23. nov 2019

@mimi97 wow! No teda. Gratulujem. Pre buducnost budes vediet - ATB znamena sex s kondomom.

avatar
majamat
•
23. nov 2019

@mimi97 nekomentovala som, ale tusila som, ze to takto dopadne. gratulujem 🙂

avatar
mimi97
autor
•
23. nov 2019

@majamat velmi pekne dakujem🙂