Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Nepravidelná menštruácia po tabletkách na oddialenie cyklu

sjuu1998
3. feb 2021

Ahojte ženy 🙂 chcem sa spýtať, či ste mali niekedy rovnaký problém. V septembri min. Roku som bola na dovolenke a brala som vtedy tabletky na oddialenie menštruácie. Keď som ich dobrala, hneď som ju dostala. Odvtedy však mám problémy s cyklom. Stalo sa mi te som mala menštruáciu 2x do mesiaca. V decembri som bola na preventívke, kde mi lekárka povedala že to kľudne môže byť z tých hormónov ale ze už by malo byt všetko ok lebo výsledky cytosteru aj ultrazvuk som mala v poriadku. Minulý mesiac (január) som mala menštruáciu a deň pred ovuláciou (2 týždne do ďalšej) som ju dostala znovu... Neviem, či mám znovu kontaktovať gynekologicku alebo počkať kým sa to. Upraví? Stretli ste sa s niečím takým? Ďakujem 🙂

kikusa2021
3. feb 2021

Ja som po tých tabletkách mala asi rok rozhádzané

sjuu1998
autor
3. feb 2021

@kikusa2021 dobrý deň, tiež ste brali norethisteron?

fatima99
3. feb 2021

bezny ucinok po brati tych tabletiek, rozhadze to cely cyklus ale casom sa vrati do normalu no niekomu to trva dlhsie inej kratsie :/

kikusa2021
3. feb 2021

@sjuu1998 áno tie