Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Nepravidelný menštruačný cyklus po dlhodobom užívaní HAK

petixa
12. jún 2019

Ahojte 🙂 mám takýto problém už dlhší čas..v 16 rokoch som začala brať HAK a brala som ju cca 4 roky potom som sa rozhodla že ju vysadim a nastal problém..neprišla mi menstruacia celý mesiac tak som išla ku gynekologičke ktorá ma prezrela a skonštatovala že moje vaječníky akoby zaspali tak mi predpisala duphaston na upravenie ktorý užívam od 20 do 25 dňa a pptom by sa menstruacia mala dostaviť..lenže je tomu 6 rokov a ten duphastom musím stále brať inak by mi neprišla vôbec..preto sa chcem opýtať vás ktoré ste mali podobný problém ako ste to riešili skôr nejakou inou cestou ako hormonmi tých už mám plné zuby..ďakujem za každú jednu radu 😘

slavkadud
12. jún 2019

@petixa hak si zacala brat kvoli nejakym problemom tak skoro?

petixa
autor
12. jún 2019

@slavkadud nie nemala som žiadne problémy len mala som svojho prvého priateľa teraz za chvíľku už môjho manžela a moja mamina sa bála aby som neotehotnela

Tu začni písať odpoveď...

Odošli