icon

Prečo mi smrdia nohy napriek hygiene?

11. sep 2026

Ženy strašne sa za to hanbím ale mne akože neskutočne smrdia nohy napríklad dnes som si povedala že keď ma niekto pozval návštevu tak zomrie keby som sa vyzula smrdia mi normálne ako chlapovi po nejakej brutálnej šichte neviem čím to je prosím vysvetlite mi to lebo mojom manželovi nikdy nesmrdia nohy ale mne ako zamorim celý byt .. podotýkam nie som žiaden Humusar pracujem ako Beauty konzultant

anonym_14f46a
11. sep 2026

@anonym_autor smer doktor

autor
11. sep 2026
@anonym_14f46a

@anonym_autor smer doktor

@anonym_14f46a ale aky ? V com je problem?

anonym_1ff4b1
11. sep 2026

@anonym_autor Odpoveď neviem, ale viem o čom vravíš, môj ex mal taký problém, bolo to hrozné, on to však neriešil. A áno, dobre by bolo ísť k obvodnému, čo ti na to povie

anonym_ef9ff3
11. sep 2026
@anonym_autor

@anonym_autor nemáš už napáchnuté topánky? Manžel tak mal, umyl nohy, nakrémoval, dal čisté ponožky a pár minút v topánkach a koniec.

anonym_14f46a
11. sep 2026
@anonym_autor

@anonym_autor vzdy je prva zastavka vseobecny. Ten ti da vymenny listok tam, kam treba

anonym_c1253f
11. sep 2026

A obuv je kvalitna? Manzelovi nikdy nesmrdeli nohy ani po celodennej praci v lese, v mokrom atd, nosil kvalitnú lesnicku obuv, ale ked zmenil zamestnanie, nafasoval firemnú obuv a odvtedy mal problemy,ci so zápachom,alebo sa mu velmi nohy potili . Obuv na nete stala 12eur aj ked samozrejme firma za ne zaplatila 3x tolko.
Aj zo zle vysusenej obuvi mozu extrémne zapáchat nohy.

anonym_7ceb5b
11. sep 2026

@anonym_autor nohy sa ti potia?

anonym_5e1c74
11. sep 2026

Nemosis silonky?

euka210
11. sep 2026

@anonym_autor zla obuv, zle ponozky v ktorych sa poti noha

anonym_cfab4c
11. sep 2026

Beauty konzultant je ako nový pojem pre predajcu kozmetiky? Ako MLMko avon, oriflame, farmasi atď..? Nekvalitné ponožky, topánky. Až tam nieje problém, tak smer všeobecný lekár.

anonym_18b9b1
11. sep 2026