Rakovina prsníka
@dominika51900 není som odborník ale posledná veta znamená spraviť histologiu, tzn. odobrať vzorky na vyšetrenie.
@dominika51900 jj je tam podozrenie na malígny nádor, takže treba ísť na tú histológiu, vezmú ti vzorku z tkaniva a zistia presne. Ale tiež som len laik. Možno nejaký odborník z toho nálezu bude vedieť povedať "pravdepodobnosť" nádoru. Hlavné si rýchlo vybav tú histológiu, nech ti začnú liečbu čím skôr, ak bude treba. Držím palce, nech sa podozrenie nepotvrdí.
@dominika51900 Skús položiť otázku v skupine Zdravotníci na MK. A držím palce 🙂
https://www.modrykonik.sk/group/6796/
@dominika51900 to bi-rads je predpoklad rizika karcinómu, určite budú brat vzorku………ja som mala BIRADS 4b a bol to fibroadenom nakoniec, oni to zaradenie niekedy aj nadhodnotia aby bol dôvod na odobratie vzorky
@dominika51900 v TN je podľa mňa veľmi dobrá odborníčka MUDr. Marcekova, robí sono, dá sa objednať aj na priamu platbu, ak by si to chcela ešte konzultovať.
@dominika51900 MUDr Marečkova sa volá, nesprávne som predtým napísala
@dominika51900 je tam podozrenie,preto doporučili spraviť histologiu.
@1andrea111 myslím si, že MRI je oveľa presnejšie ako sono, tu neni o čom.
@dominika51900 ahoj, nie som odborník, len mám nejakú skúsenosť. V prvom rade, prosím Ťa, snaž sa byť čo najviac pokojná. Verím, že máš strach, ale nedaj sa ním úplne ovládnuť. Čo najskôr absolvuj všetky potrebné vyšetrenia. Zrejme Ti urobia biopsiu, tej sa neboj, nie je to bolestivé. Dôležité je vyšetrenie čo najskôr. Ak je to malígne, ide o čas. Ak je to “v pohode”, budeš čím skôr kľudná. Takže z môjho pohľadu - neodkladaj to ani o jeden deň. Toto je teraz na prvom mieste. Myslím na Teba a posielam Ti veľa energie. 🍀🌻☀️
no je tam nález a treba urobiť histológiu aby sa určilo či je to benígne alebo malígne, prípadne o aký typ nádoru ide(typ, grade-zhubnosť)....rieš to čím skôr....môže to byť benígne(nezhubné), kolegyňa tak mala...ak je to malígne treba to riešiť čím skôr...