Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Tmavočervený až čierny výtok

zuzkazivcak
22. feb 2012

Ahojte. Chcela by som sa opýtať či má niekto skúsenosti, prípadne či mi neviete poradiť. Už 10 dni beriem Dufaston a Indonal. Hneď ako som to začala užívať tak som začala mať tmavo červené výtoky až čierny s takými kúskami sliznice. Teraz neviem či s tým ísť k doktorovi alebo to môže byť len že mi praskaju cysty? Neviem čo mám robiť, tak ak mi niekto vie poradiť budem veľmi vďačná. Ďakujem

zuzkazivcak
autor
24. feb 2012

neviete mi niekto pomôcť?

wewus1234
24. feb 2012

ahoj..ja som mala presne takej farby vytok,spravili mi nejake vyteri a nezstili mi nic..vraj je vsetko v poriadku..trval u mna asi tyzden a potom mi zmizol..a myslim,ze ma este aj v podbrusku bolelo vtedy.

dadulkaf
31. mar 2013

Mne na to dalal doktorka práve Duphaston, pomáhal mi polroka a potom už vôbec. Potom som si kúpila Pupalku a rok som mala od neho pokoj, teraz zase dumám čo proti nemu vymyslieť, asi znova zájdem k doktorke.

labanka
19. apr 2013

PCOS - polycysticke vajecniky mas zrejme...

Tu začni písať odpoveď...

Odošli