Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Zmena antidepresív

alofinka
25. okt 2017

V júli mi doktorka zmenila antidepresiva a od vtedy mi nieje dobre, prešla som aj k inému doktorovi, zmenili mi odvtedy už pár krát tabletky ale stále nič, už je to skoro 4 mesiace, chvíľu dobre ale vždy sa to vráti naspäť, nie je mi stále dobre, bojím sa že to neskončí mal niekto podobne problémy? Koľko to trvalo?

eliska13
25. okt 2017

@alofinka záleží aké máš problémy, ale asi by som sa pýtala do nemocnice na nastavenie liečby a prečo Ti ich v júli zmenila?lekár hľadá čo Ti bude najlepsie lieky nie sú všetko mala by si chodiť aj k psychológovi chodíš?
Niektoré zaberu az neskôr skús byť trpezlivá, ak sa dá🙂

deti95060810
25. okt 2017

tak za 4 mesiace už mali zabrať lieky....už dááávno, predávno.

deti95060810
25. okt 2017

ak chceš napíš mi niečo bližšie do IP. rada pomôžem, neriobí mi to problém. Len neviem či sa tu ešte doobeda dostanem, ale večer sa pozriem....
potom ešte je tu skupina čo sa zaoberá AD....pohľadaj v skupinách, tam žienky si vymieňajú skúsenosti, radia sa....

eliska13
25. okt 2017

@deti95060810 ale, keď jej stále menia lieky ani nestihnú zabrat za ten čas.Zalezi čo jej je.Ja beriem AD roky s občasnými prestávkami, ale všetko chce cas pokým sa človek lepšie cíti
Musí aj zmeniť myslenie, nájsť si čas na seba, to čo ju priviedlo do depresie úzkosti sa musí eliminovať
Ale tak možno má iný psychicky problém
Lebo, ak dobre čítam min3x jej menili lieky za 4 mesiace
Liek zaberie cca po mesiaci

petranelkova
25. okt 2017

Tak ja neviem aký konkrétny problém máš a nie som doktor ale možno sa ti tak snaží tvoje telo naznačiť, že tie lieky ani nepotrebuješ. Doktorovi si to hovorila?

eliska13
25. okt 2017

@petranelkova nie pri začatí AD sa vždy zhoršia úzkosti depresie búšenie srdca začiatok 2,3 t je veľmi zlý a nepríjemný.A tým, že toľko menila lieky zažila si to viac x a vo väčšej intenzite
@alofinka a aké si mala lieky?dali Ti k tomu AD aj ukludnovaky nech nie sú tie prejavy také silné?

zdenkatv3
25. okt 2017

Ja suhlasim s eliskou, zaciatky byvaju s tymito liekmi velmi tazke a pokial si ty uz zacinala s viacerymi na novo tak to je dost velka zataz. Treba skusit pri niektorych vydrzat

alofinka
autor
25. okt 2017

Dnes mi nasadil tretiu liečbu, mam depresie a úzkosti, skúsim vydržať dlhšie.,najhoršie je na tom to ze ako my vtedy zmenila prvý krát tabletky mam neustaly pocit hladu alebo necítim nasýtenie to je pre mňa najhoršie, u ostatných doktoroch mam všetko v poriadku

Tu začni písať odpoveď...

Odošli