Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Dobrý deň,

ďakujem za otázku.

Neviem do akej miery je odporúčanie psychologičky a triednej učiteľky založené na objektívnych kritériách, ktoré sú stanovené pre opakovanie ročníka a nakoľko je to odporúčanie ľudské, že sa boja, aby toho v druhom ročníku nebolo priveľa.

Rozhodne odporúčam čo najviac komunikovať so školou a školskou psychologičkou. Pýtajte sa. Povedzte svoje stanovisko a spolu hľadajte ako to synčekovi keď tak najviac uľahčiť.

Ak syn spĺňa kritéria na postup do druhého ročníka a vy ho tam chcete dať, popýtajte sa, čo si myslíte, že by mu pomohlo to lepšie zvládať. Poprípade vám môžu poskytnúť aj nejaké študijné materiály.

Skúste tiež nájsť aj psychologičku na diagnostiku a posúdenie zrelosti syna, ktorá vám napíše popr. aj nejakú správu/ odporúčanie. Ak jedna nemôže, možno môže nejaká druhá.

Poprípade skúste Centrum pedagogicko psychologického poradenstva a prevencie či Špeciálno-pedagogickú poradňu v blízkosti vášho bydliska.

Rozumiem vaším dôvodom prečo by ste boli radi, aby synček pokračoval v tejto triede. Ak by mu to však malo uškodiť a mal by byť naňho vyvíjaný prílišný tlak, treba zvážiť všetky možnosti.


Prajem vám pekné dni!

Martina Wäldl
email: mata.waldl@gmail.com