icon

ÚMRTIA: „Každé tri hodiny nám zomrie jeden pacient na Covid-19,“ dodal odborník Jarčuška k tomu, aký je stav úmrtí na Slovensku.
Pozeral niekto z vás tú tlačovku? Lebo takto ho cituju Aktuality a to buď sa zmenili zaklady matematiky vplyvom covid pandemie, alebo to Jarcuska povedal inak. Či ako potom dôjdu k počtu 80-100denne?

avatar

Povedal presne toto, priam to počúvam. Kazde 3 hodiny umrie clovek u nas s covidom

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

U nich v nemocnici každé tri hodiny

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

V kosickej nemocnici ;)

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

Ano tak v Košiciach

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

Dík za objasnenie. Ja len čítam na nete. Tlačovku pozerať nechcem.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Stav nemocnic

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

Aktuality ho cituju ako na Slovensku.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 Preto nemame verit novinam, prekrucaju fakty.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 koli tomu tie tlacovky pozeram, lebo media mame ako z pomocnej skoly

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

@adri266
@evula1984 Preto sa tu pýtam. Pozerať to fakt nebudem, ale bolo mi jasné, že to nesedi.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Ak to chces celoslovensky tak za tyzden nam umrie asi 630 ludi s kovidom. To je 3,75 cloveka za hodinu

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 on vravel o situácii v nemocnici kde robí, že tam im zomrie každé 3 hodiny 1 človek.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

A zaklad ze chcu skoly otvorit v tejto situacii...

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

@evula1984 Ďakujem, počítať viem. ;) Ale 900 to tiež nevychadza' 614 poslednych 7 dni.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@lulu0904 toto sa mi rozum zastavuje. Od marca boli do júna doma a teraz idú otvárať. Oni robia tuším naopak

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

@evula1984 Prosim ta, nemaz rychlejsie. Nez ti stiham odpisovať. ;)

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

same umrtia a pocty pozitivnych ale nikde nikto z nich nehovori o liecbe, prevencii... co ine robia s pacientmi v inych krajinach? co je zle v nasich nemocniciach? a teraz prosim pekne nepiste, ze sme nezodpovedni 🙄

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@evula1984 A najma ked podaju otazku tak, ze vhanaju ludom slova do ust. Tak ako pred mesiacmi sa pytali Krajciho, ci si vie predstavit, ze aj u nas budu respiratory povinne, a on povedal, ze za istych podmienok ano, a na druhy den titulky, ze Krajci zamysla povinne respiratory...

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 v Ke od 1.3 už odporúčajú školy otvoriť... Situácia rovnaká ako pred 2 týždňami.. ( vtedy hygienici neodporúčali) ja nerozumiem ich matematike... ( som za otvorenie)... Len tie ich cisla😃

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska Vsak stale dookola sa hovori o prevencii. Dodrziavajte LD, nestretavajte sa, ruska, odstup, ruky....

Co sa vobec nedodrziava.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

@adri266 Prosim ta, všade dodrziavaju u nas nie? Nemôžeš myslieť vazne, že toto môže za našu zlu situaciu.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska nic ine nerobia. Umiera rovnake percento z pozit. Zalezi len v akej vekovej skupine sa to siri. Rozdiel je v pocte nakazenych, tych maju ovela nizsie pocty

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@adri266 ale prosim ta jediny tvrdy lock bol akurat v cine a v taliansku... ja neviem u nas "vymrete mesto" nikde nikoho... ja fakt neviem

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 ved si tu prejdi prispevky, kazda druha nedodrziava, teraz sa rozculuju nad povinnou karantenou po lrichode zo zahranicia a aj tam najdes odpoved ze to nedodrziava lebo je to nezmysel. Byvam v ke prejdes sa po sidlisku ci po meste akoby ziadny ld nebol, vsade mrte ludi. Kazdy den otazka na ploche ci ozaj uzkybkontakt ma 14 dni karantenu, zakazdym po testovani vo fabrike su doma len pozitivni, uzkekontakty dalej robia.....

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska Co Ti mam povedat? Akurat vcera som citala, ze hlavne v panelakoch si maju ludia davat pozor a nosit ruska aj v spolocnych priestoroch. U nas v bytovke sme asi jedina rodina, ktora nosi ruska, len co vyjde z bytu. Pardon, aj sused oproti, byvaly zachranar, stale nosi rusko. Inak nikto.

Navstevy vidim kazdodenne. Aut na cestach ako mimo LD.

No a nepomaha ani to, co vidim tu na MK, navstevy, kozmetika, vlasy, atd. Ale to je na kazdeho svedomi, co si robi.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska u nas tiež mrtvo, za 3 hodiny vonku sme dnes videli prejsť okolo 3 ľudí, za to ísť na poštu je zážitok, normálne kultúrne vyžitie, strávila som hodinu a pol v rade, bola som 16.na rade, jedno okienko z 3 otvorené, hlavne, že vonku hlava na hlave, za mnou ďalších 40 ľudí 🤦‍♀️

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 Inde su mozno viacere kontroly ako u nas. Ja osobne mozem povedat, ze od marca ma ani raz nezastavil policajt, kam idem. Momentalne cestujem 2x do tyzdna kvoli dcere a jej zdravotnemu problemu a jediny raz sme videli hliadku na ceste. 😖

Ja som aj dnes povedala, ze co z toho, ak by sa u nas prijali povinne respiratory, ked ich nosia ludia pod nosom?

Atd atd.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

Cez víkend sme išli cez Bojnice, totálne plné námestie, ľudia postávali okolo kaviarní... Vieme že sú otvorené obchody na tajnasa v Prievidzi aj pár krčiem má otvorené, dvere pozatahovane a vo vnútri sa žije...

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@adri266 apropo policia... mame v rodine troch a z rozpravania mozem povedat, ze ich lutujem... malo ludi, nestihaju, maju aj svoju pracu lebo "zlocin" LC nezastavil, zastavovat auta a este kontrolovat ludi... akoze vsetko je zle, malo ludi vsade lebo ved jeden clovek ma robit za troch... vojakov tiez mame v rodine... chodia na sichty do nemocnic, medzitym do svojej prace... cele zle

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@adri266 a este dodam, inde sa hlavne trasuje, pozitivni a ich kontakty sedia doma. Unas nie, mame samotrasovanie, kazdy druhy vyhodnoti ze sa ho to netyka lebo sa citi zdravy a beha dalej kade tade.....

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

@evula1984 V Tom počte úmrtí v iných krajinách sa mýliš. Čo sa týka zodpovednosti a nezodpovednosti ľudí, súhlasím, že sa to šíri a nekontroluje vo veľkých firmách a fabrikách. Aké ako toto ovplyvní niekto z nás? Rúško pod bodom na verejnom priestranstve skutočne ako problém nevidím, lebo je povinné vonku v minimálnom počte krajín a zjavne teda tam asi problém nebude.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@petra92 zazila som a to som sa tak chcela tomu vyhnut... ale zase musim povedat, ze rozostupy ludia dodrziavali

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 kde sa mylim? Vsade pri zahltenom zdravotnom systeme umiera viac. Inac je to cca rovnake

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 jasne ze toto ovplivnime aj my, ked raz viem ze kolega ma pozit test tak mam karantenu a nejdem do roboty predsa. Sedim doma ako uzky kontakt a cakam na pcr.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

a v prvom rade riadit toto vsetko maju ludia, ktori realne v tych nemocniciach aj pracuju a vidia co a ako a nie nejaky suflikant od stola co ani netusi ako to vsetko funguje

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

@adri266
@evula1984 Nemyslím, že v zahraničí sa viac kontroluje bežne v uliciach. Aké skutočne je pravda, že sa trasuje, testuje spoľahlivými testami a následne sú pozitívni ľudia kontaktovaní pravidelne zdravotníkmi či hygienou. A tak dokážu zachytiť ľudí, ktorí potrebujú liečbu skôr, než je ich stav príliš vážny a tak sa podstatne menej zahlcujú nemocnice.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 jasne ze toto ovplivnime aj my, ked raz viem ze kolega ma pozit test tak mam karantenu a nejdem do roboty predsa. Sedim doma ako uzky kontakt a cakam na pcr.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 mam rodinu v IT a FR. Dost casto ich zastavuju kontroly, mna od jari ani raz....

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 u neho v nemocnici

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

@evula1984 No ja ani ľudia v mojom okolí to neovplyvnime vo veľkých firmách, lebo tam nepracujeme. Tam je problém, že vedenie o tom vie a práve oni zatajujú prípady a tlačia na ľudí, aby pracovali. Detto zlyháva hygiena, pretože ak majú niekoľko pozitívnych z takejto firmy, majú kľudne vykonať kontrolu. Čiže môže doma sedieť mamička na materskej, i ja v karanténe, keď príletim domov. Ale je pekáreň s nakazenými veselo funguje, lebo však zatvoriť nemôžu :(
A takto môžeme doma sedieť ešte rok.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 no tak sme si to celkom zhrnuli co je u nas zle a preco mame vyssie cisla pozit ako ine krajiny a tym padom aj tolko mrtvych.....

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@evula1984 len urcite na mesto napr. s 15 tis. obyvatelmi nemaju 6 policajtov... 🤔

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

baby, trochu mimo, ale dokedy budu platit farby okresov, ktore dnes prezentoval Krajči? Do buduceho utorku? Kedy sa vyhlasuje zmena? Dakujem

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@fannynka utorky myslim

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

Vo štvrtok má byť v Ba 18 st a slnečno . By ma zaujímalo kto zostane sedieť doma. Málokto. no ani sa veľmi nedivím..

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska ja zato nemozem ze slovak potrebuje mat policajta za zadkom aby dodrziaval nariadenia

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 presne tak... napr. v takej korejskej firme keby tahas za sebou ladvinu do prace musis 😏

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@fannynka v utorok prezentuje co bude platit od najblizsieho pondelka. Dnes prezentovana mapa plati od pondelka 1.3

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@evula1984 ale zas nerob so slovace uplne tupe hovada... zle vedenie to je cely problem

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska opatrenia ma dodrziavat kazdy sam koli sebe, nie koli vlade. Opatrenia funguju ak sa dodrziavaju bez ohladu nato ci sa ti vlada paci alebo nie ;)

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@evula1984 ale prosim ta tieto ich nezmysli co vypustaju ludi deptaju a jasne, ze niektori budu hladat cesticky... nijaka logika a strasne by ma zaujimalo podla coho vyberali ludi do napr. pandemickej kimisie? 🤔 a preco ludi vlada nemotivuje ale len prikazuje a vydava debilne rozhodnutia, ktore nemaju hlavu ani patu?

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@sasa1983 prirodny vit. d 😉

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska ale prosim ta, nema vlada chodit ludom pierkom kolo riti aby v tej karantene sedeli?

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska ale prosim ta, nema vlada chodit ludom pierkom kolo riti aby v tej karantene sedeli?

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@evula1984 vlada sa ma o ludi, ktori kvoli covidu nemozu do prace postarat a ver mi, ze by to vyzeralo inak...

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska sme nezodpovedni..pozri mali sme hned karantenu zo skoly,cely prvy stupen,lebo ucitelia poz a co myslis..decka spolu vonku stretavacka.rodicia nevedia deckam vysvetlit aby doma vydrzali blbe 2tyzdne.!!!!alebo aspon 10dni!!rodicia to nedokazu,decka posli za kamosmu pri prvom zamrncani,tak o com to je?o com??generacia ktora poslape sama seba lebo im nikto nevie povedat nie..a potom na to doplacaju ti co to dodrziavaju.j som moje decka izolovala vtedy aj dnes..no som jedna z mala!jedna!

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 Naše nemocnice to nezvládajú, niekde som čítala, že max. dokážu zvládnuť 4000 pacientov, momentálne ich v nemocniciach je okolo 3950, tak idú na hrane svojich možností. Že ešte vykazujú viac miest ako 4 000 ešte neznamená, že plnohodnotne dokážu poskytnúť zdravotnú starostlivosť. Lebo aj keď personál prešiel v lete zaškolením, tak nemôžme porovnávať sestru na pľúcnom, infekčnom so sestrou z očného ktoré prešla osem hodinovým zaškolením. A to máš aj pri ventiláciach, stále sa to hýbe okolo 350 ľudí, môj názor je, že je to max. čo dokážu obslúžiť a jednoducho keď príde pacient, ktorý potrebuje ventiláciu tak počká kým sa nejaká uvolní, no a možno sa nedočká. Jednoducho nemáme ľudí a tí bohužiaľ nie sú "sklade".

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@melinduska Podobne kto sú členovia krízového štábu, akí sú to odborníci ? Sú tam všetci ministri, teda 8 ministrov za OĽANO + ministri za SAS, Za ľudí a Sme rodina. Snáď títo by oponovali predstavám svojho šéfa, kdeže pekne zo všetkým súhlasia. Okrem nich tam je ešte pár ľudí ako Jarčuška. Potom sa nečudujme aké je to rozhodovanie.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

@kaja01 Nechápem, čo si mi týmto príspevkom chcela povedať. O nemocniciach tu nikto nedebatuje. Problém je, prečo máme tak zahltené nemocnice, prečo nám zomierajú ľudia i mimo nemocníc a prečo neriešime pozitívnych s potiazami ambulantne. Celé mesiace hovoria lekári z nemocníc o tom, že sa im tam dostávajú už väčšinou pacienti v tsk závažnom stave, že už len zázrak občas pomôže.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 tak tak..ambulantne sa na to obvdoni pekne povedane vysrali na plnej ciare!😢😢😢😢😢😢tam je zakaldna chyba!!preto nestihaju nemocnice lebo to nie su carodejnici tam.obvodni zanedbavju na plnej ciare a tam uz sa len zomriet ide

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
abbey1
autor

@svetlanka111 A miesto MOM covidove ambulancie!

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@abbey1 A v tých MOM ambulanciách bude kto pracovať? Či tá skončená študentka strednej zdravotnej školy, ktorá ti pchá paličku do nosa. Tých lekárov tiež nedokážu namnožiť za pol roka.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@kaja01 menej MOM,viac liecit uz pozitivnych🤷‍♀️

Odpovedz
23. feb 2021
avatar

@svetlanka111 Ja chápem, ale kto má liečiť tých pozitívnych? Niekoľko rokov bolo počuť združenia lekárov, že je málo lekárov a veľa ich je v dôchodkovom veku a to je problém Nikto nič roky neriešil a tu je výsledok.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@jenna9 si zabudla doplnot kolko je v izraeli ockovanych a kolko tu.
Koncept ako liecit pacientov, no to neje jednoduche kedze liek konkretne na kovid zatial neexistuje, robi sa vela studii ale dostatocnychbvysledkov je zatial malo. Ziadne covid ambulancie netreba, staci ze si ambulantni konecne oblecu obleky a stity a zacnu normalne ordinovat.

Odpovedz
23. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@jenna9 je to dost vazny argument. Ockuju ovela dlhsie ako my a ovela masivnejsie. Plus zdravotnu starostlivost maju na uplne inej urovni ako my, aj tu beznu.

Odpovedz
24. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@jenna9 tak som si pozrela cisla do termini ked sa zacalonockovat
Izrael do 20 decembra 328397 pozit a 3099 mrtvych
My do 26.devembra 243940 pozit (199649 pcr+77291ag) a 2161 mervych (1731na kovid a 429 s kovidom)
Uz pri tychto cislach na sr umrelo menej a to vbnasich cislach miesu ag testy z oktobroveho testovania ;)

Odpovedz
24. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@jenna9 liecit doma.zatial liek na kovid neexistuje. Ale ano, urcite zanedbanie ambulantnej starostlivosti ma natom podiel

Odpovedz
24. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@jenna9 vsetko su to len podporne lieciva, nie proti virusu, taky liek neexistuje

Odpovedz
24. feb 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Ivermektin zabírá, ale není registrovaný: Lékaři u sv. Anny v Brně s ním úspěšně léčí :
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-koronavirus/...

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@mery09 na ivermectin zatial neje ziadna poriadna studia, poriadna studia je dvojito zaslepena randomizovana. Ta jednoznacne preukaze ci liek funguje, na akych pacientoch, v akom davkovani a ako dlho liek podavat treba. Pri ivermectine zatial nic take neexistuje ak neratame nejake studie z indie alebo bangladesu kde sa zo 100 pacientov 50 pocas vysskumu strati. Taka velka studia sa robi teraz, hotova by mala byt koncom marca. Za dalsie ivermectin sa takmer vylucne testuje v kombinacii liekov, nie samostatne. A za dalsie aktualne sa testuje 4800 liekov a ich kbinacii, ideme si yeraz davat vsetky naraz kym niesu relevantne dokazy?

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@evula1984 treba aj skusat lieciva nie sa vys... t na pacienta... a ti garantujem, ze keby si mala zjest ususeneho cervika, ktory ti v tazkom stave pomoze tak ho zjes... v celom svete sa pouzival ivermektin a SK ho objednalo cca pred 3 tyzdnami... to ako kde sme??? v dazdovom pralese? nemusi tento liek spasit narod ale ked pomoze ludom zmiernit priznaky preco ho nedavat?

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@melinduska kde v celom svete, nepouziva sa v it v de vo fr..... Toto v celom svete si citala kde?

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

Ivermektin sa u nás používa pre ľudí už 40 rokov ako antiparazitikum (potvrdil Krčméry na tlačovke). A ako profesor povedal, nemá výraznejšie kontraindikácie ako ktorýkoľvek iný liek. Iba v marci 2020 prestal byť registrovaný. Jeho účinnosť u ľudí je potvrdená pri parazitoch, ale zatiaľ je neodskúšaný štúdiami proti kovidu. Takže to nie je nič nové a neodskúšané. Používa sa pri liečbe kovidu aj v Košiciach, potvrdil to primár pľúcneho oddelenia v Košiciach.

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@mery09 a este mi pivedz ze kde si vycitala ze na kovid staci rovnake davkovanie? To ze funguje na parazity neznamena ze funguje aj na nieco ine, resp stav choroby nezhorsuje. Najprv si prosim zisti co znamena dvojita zaslepena randomizovana studia a potom sa mozme dalej bavit, nie inpokusoch na 30 pacientoch ;) toto neje zatial ziadny relevantny dokaz

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@evula1984 akoze teraz ked sa podla teba nepouzil v uvedenych krajinach tak ho nedame ani my? a ano aj na 30 pacientoch ked sa vyskusa a pomoze tak sa rizsiri obzor a ideme dalej... jednoducho treba nieco robit lebo citat, ze kazdy 3 clovek u nas umrie na covid je alarmujuce

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@evula1984 Veď si prečítaj vyjadrenia lekárov, ktorí ho v nemocniciach začali podávať. Vyššie je odkaz na nemocnicu v Brne a tiež v Košiciach. To netvrdím ja, ale lekári, ktorí ten liek vyskúšali. Keď mi ide o život, tak kašlem na štúdie a radšej si vyberiem liek Ivermektin bez štúdie na liečbu koronavírusu ako si vybrať smrť. To by urobil asi každý. Aj premier sa priznal, že ho užíval a to ani nemal smrť na jazykua nevadilo mu, že chýba štúdia na liečbu kovidu.

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@melinduska nie, nechapeme sa. Veda je zalozena na dokazoch. Zatial neje dokaz, ak bude tak ziadny problem ;) pripadne ak sa chce niekto na vlastne riziko zapojit do klinickej studie tak nech sa prihlasi ;)

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@mery09 a preco prave ivermectin? Preco nie jieco ine z 4800 klinickych studii?

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@melinduska kazdybtreti neumrie na kovid 🤣 poznas tu hru telefom z detstva?

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@evula1984 A prečo nie Ivermektin, keď sami lekári ho vyskúšali na sebe pri liečbe kovidu a boli prekvapení jeho účinnosťou. Možno každému nepomôže, ale za pokus to stojí. keby pomohoj len časti pacientov. Tak nebudú skúšať niečo iné z 4800 klinických štúdií.
Nemocnica v Brne nasadila 30 pacientom s COVID-om ivermektín: Nadšené slová primára
https://www.cas.sk/clanok/1092596/nemocnica-v-b...

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@evula1984 Ja len nechápem tých ľudí, ktorý hovoria, prečo sa nelieči ivermektinom, nevadí, že zatiaľ neprešli všetky klinické štúdie na to, ale zaočkovať sa nedajú, lebo vakcína nie je klinicky odskúšaná.

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@evula1984 ale v tejto situacii nemame velmi na vyber... takze bud alebo

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@mery09 presne o tomto pisem... tomu cloveku co kuka smrti do tvare je sumafuk ci su studie... a ked pomoze co i len zopar ludim aj ti je lepsie ako smrt

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@melinduska Presne, ale niektorí to pochopia až vtedy, keď sa dostanú do situácie, že im pôjde o život. Potom by pre záchranu života zjedli čokoľvek.

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@kaja01 toto prirovnanie je na dlhsiu diskusiu a za dalsie kto sa aj chce zaockovat tak musi cakat kedy pride nanho rad., nakolko s dodavkou vakcin je to tak ako to je... takze ked uz si v nemocnici s tazkym stavom tak urcite by si si ten ivermektin zobrala

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@kaja01 Čo na tom nechápeš. Veď Ivermektin chcú ľudia užiť v čase, keď sú chorí a chcú sa vyliečiť. No a vakcíny sa dávajú zdravým ľuďom, tak to je diametrálne odlišná situácia.

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@melinduska ja sa putam podla coho si si vybrala ivermectin z tych 4800 liekov ktore sa skusa?

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@mery09 vobec to neje odlisne. Na jednej strane sa odmieta otestovana prevencia a na druhej sa vyzaduje neotestovana liecba

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@evula1984 Nepýtaj sa nás neodborníkov. Spýtaj sa lekárov, prečo si vybrali Ivermektin. Asi preto, že niečo o tom vedia a vyskúšaním sa im to čiastočne potvrdilo. Tak skúšajú, lebo niet čas na čakanie a štúdie, lebo ide o životy.

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@mery09 4800 lekarov si vybralo nieco a to sa teraz testuje. Ja neviem ale sadenkde sa pozriem ivermectin vyzaduje laiknpacient.
Preco si neziafaju liecbu kolchicinom ktory preukazatelne vysledky ma? Lebo ho nepropaguje dezinfo scena?

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@evula1984 ty by si zo svojim názormi mala mat karantenu aj na internet

Odpovedz
24. feb 2021
avatar

@daneso sa ti nepaci, tak necitaj

Odpovedz
24. feb 2021