Ahojte,
Najčastejšie opakujúce sa otázky tu na Modrom koníkovi ohľadne nového zákazníckeho programu a zmien s ním spojených som komunikovala s vedením dm drogerie markt a zrhnuli sme vám ich do následovných bodov.
Verím, že vám informácie nižšie pomôžu a priblížia ako bude nový systém fungovať a taktiež vyvrátia mylné informácie, ktoré sa tu šírili v uplynulých dňoch.
Silvia
Prečo mi domov neprišla karta?
Karty boli zaslané našim najvernejším zákazníkom a všetkým mamičkám v programe dm babybonus, ktoré majú prihlásené v babybonuse dieťa do 2 rokov. Distribúcia kariet je v termíne 23.04.-26.04., to znamená, že ak ste v skupine zákazníkov, ktorí kartu majú dostať, môžete zásielku očakávať v tomto termíne. Nové karty sú však použiteľné až od 03.05. Do 28.04. je možné používať iba pôvodnú kartu (aj ak už prebehla preregistrácia do nového programu, používa sa do 28.04. iba pôvodná karta).
Ak som nedostal/a kartu domov, ako ju môžem získať?
Kartičky budú k dispozícii od 03.05. v dm predajniach.
V prípade, ak ste sa preregistrovali už v týchto dňoch a v procese preregistrácie ste označili, že nemáte ešte novú kartu, bude vám nová karta doručená domov do 4-6 týždňov.
Preto odporúčame počkať do 03.05. a preregistrovať sa tak, že si vezmete kartu z filiálky a máte ju hneď k dispozícii, nie je potrebné čakať, kým vám príde domov poštou.
Od 03.05. platí už len nová karta a je hneď možné na ňu zbierať body.
Čo sa bude diať v termíne od 29.04. do 02.05.? Ktorú kartu mám používať?
V termíne 29.04.-02.05. nie je možné používať žiadnu kartu, teda ani pôvodnú, ani novú z dôvodu technického prenastavenia systémov. Pôvodnú kartu môžete používať do 28.04. a novú kartu od 03.05.
Prepadnú mi moje nazbierané body? Mám si minúť svoje body?
Nie, žiadne body neprepadnú ani nie je potrebné si body minúť. Svoje body si môžete jednoducho preniesť na novú kartu, ak v procese preregistrujete potvrdíte súhlas s prenosom bodov.
Svoje prenesené body uvidíte na novej karte od 03.05., keďže do 28.04. ešte môžete zbierať body na pôvodnú kartu, aj keď ste sa už preregistrovali. Aby bol prenesený aktuálny počet bodov (ktorý ste do 28.04. nazbierali, budú sa body prenášať postupne a na svojom konte ich uvidíte od 03.05.).
Čo je to CVC číslo, ktoré odo mňa žiada systém v procese preregistrácie?
CVC číslo je 3-miestny číselný kód, ktorý nájdete na zadnej strane svojej novej dm active beauty karty.
Ruší sa detský týždeň?
Nie, detský týždeň sa neruší, len sa mení jeho mechanika a dĺžka. Z jedného týždňa budú dva týždne. Zo zľavy 25% sa stávajú 25-násobné body. Príklad:
Teraz: Na karte mám 75 bodov, ktoré som získala nákupom za 75 €. Nakúpim detské produkty za 40 €. Uplatní si 25% zľavu na detský sortiment za 75 bodov, zaplatím 30.00 € (ušetrím 10 €).
Po zmene: Pre uplatnenie nemusím mať počiatočný stav bodov (napr. 75 bodov tak, ako to bolo predtým). Nakúpim detské produkty napríklad za 40 €. Získam 40x25 bodov = 1000 bodov. Podľa mechaniky uplatňovania bodov v novom programe 1 bod rovná sa 1 cent, to znamená, že pri ďalšom nákupe s 1000 bodmi ušetrím 10 €.
Navyše bude možné zbierať viacnásobné body nielen za detský sortiment, ale na rôzne produkty, značky alebo sortimenty, ktoré sa budú mesačne meniť. Zároveň získava každý zákazník 5-násobne viac bodov za jeho prvý nákup, pričom je potrebné aktivovať si kupón v kupónovom centre bez odpočtu akýchkoľvek bodov. Všetky tieto aktivity však platia od 03.05., odkedy funguje nová dm active beauty karta.
@acernas kedze som to nikde nenasla tak by som poprosila o informaciu, ze ked mam teraz 91 bodov (za ktore si mozem teraz uplatnit jokera 25% na jeden vyrobok) a necham si ich preniest na novu kartu, tak sa mi prenesie realnych 91 bodov? Cize po novom to je 0,91€ zlava za nakup (viem ze az od 200 bodov sa da uplatnit zlava)?
Krásna obchodná politika keď nie sú všetky zákazníci rovnako dôležití.Niekomu sa karta zašle, niekomu nie.Nechám v DM mesačne okolo 200 eur.( z detských kupujem len utierky).naivne som si myslela že som dostatocne verná aby mitu kartu zaslali.Neni problém ju vyzdvihnúť samozrejme, ale predsa by to bolo pekné gesto
Veľa spokojných zákazníkov prajem.
Mozem sa este spytat kym mi nepride nova karta tak mi nebude ratat body za nakup?
@susanka421 prečítaj vyššie
@0kristina0 áno tak . Body si nazbieras veľmi rýchlo jeden detský týždeň a 25-násobok bodov a za prvým nákup 5-násobok
@zenaajmama pekne gesto bolo že to poslali aspoň mamám s malymi deťmi a nejakému počtu ľudí sú to veľké náklady sú vás stá tisíce a toto bola len ich dobrá vola a benefit
@lillian13 prepáč a kde si kedy citala že sú povinný predom o niečom informovať . Všetky maily čo prišli a karty niektorými bola iba ich dobrá vola. Nie sú povinný vas mesiace dopredu informovať o všetkom ked ešte nevedeli ako to bude a všetko Sa pripravovalo a doladovalo. to ze unikli informácie Od predavačiek je porusenie príkazov . Ostatne informácie máte a este nie je spustený program takze Ste informovane a podľa správnosti treba konať až od 3.5 ked budú karty na predajniach stále je čas len vznikla zbytucna panikária
@zenaajmama leták nie je karta. Ak ste mama s deťmi a ste v babybonuse zaregistrovaná karta príde ak nie budú naň predajni pri najbližšom nákupe si ju mozete vyzdvihnúť a preregistrovať
@susanka421 odpoved je v texte
@acernas nehnevaj sa, ale v DM som "varena-pecena" a velmi rada tam nakupujem-takze nechapem Tvoj komentar. Je pravda, ze DM nemusi nikoho informovat, ale kedze mi aj 2x do mesiaca chodi od DM email o akciach a tak, nieco obdobne by som cakala aj teraz. Nemusel to byt email o podrobnostiach, stacilo len Chystame pre vas novinku... alebo Nieco sa chysta.. a k tomu dobru grafiku , nieco co by zakaznikov "navnadilo" a vyvolalo v nich zvedavost.
Mne toto nevadí.Všetky zmeny ma potešia.A vlastne mi je jedno či mi tu kartu pošlú alebo si ju vyzdvihnem.
Jediné čo mi udrelo do očí bola veta v tomto článku že kartu pošlú najvernejším zákazníkom...myslím že ste ju mali formulovať ináč.Každý zákazník by sa mal cítiť pre spoločnosť rovnako dôležití.
@zenaajmama odkázem nech si nabudúce dávajú pozor na štylizáciu viet
@acernas Tak ty si pekne sklamala, to aky mas styl prejavu a ton komunikacie? Velmi nesedi s tvojou pastelkovou paletkou. Kde sa mame klanat a dakovat, ze nam je umoznene nakupovat v DM? Sa uvedom, tak ak raz maju peniaze na novy system snad maju na postovne aj keby nas bolo milion a troska a nie "len" statisice. Mame snad my zacat platit im, ze im robime trzby? Maju malo? Mam prihodit 10€ ku kazdemu nakupu nech ma mozu spamovat letakmi? Aka pocta! Netreba sa zacat skladat na predrazene najmy v obchodnych centrach? Rozdelovat zakaznikov na "lepsich" a "horsich" v dnesnej dobe z marketingoveho hladiska dost fiasko, ale tvoj postoj k zakaznikom je uplne dno. Zakaznicka co ma na karte 50 bodov si ju moze vazit viac a byt ovela vernejsia znacke, ako niekto kto tam ma 1200 bodov, takze taketo ponizenie je velka hanba.
@benuska713 to nie je moj postoj to je systém a postupy v dm neviem čo s tým maju pastelky zjavne je tvoj problémy niekde úplne inde ... a keď budeš ty tisíci krát odpoved na komentár kde na teba útočia za niečo za čo nemôžeš tak potom súď ako kto píše ! ALE je mi jasne ze ty by si to robila lepšie ! sudis jeden komentár nie stovky dalších a práv na ktore hodiny odpovedam
@benuska713 a v čom prosim ta ? Myslim, že keby im robim zlé meno a konam to čo ty tu vypisuješ nenechali by ma prácu robiť. Prečitaš si jeden komentar a odsudiš neprávom celú moju prácu ktoru vykonávam dva roky ? Neviem kto sa tu ma zamysliet .... ja to nie som
Stačil mi tvoj komentár s pastelkami a presne viem s čim ty máš problém len to nezhadzuj na jeden komentár ale verím ze je ti lepsie na duši ked si si napisala. Ja už reagovat na tvoje myslienkove pochody nebudem. Pekny vecer
@benuska713 tiež si myslím, že to ambasádorka vôbec nezvláda... jej rétorika je posledné dni ostrá, útočná,... nezvláda ten tlak nespokojných zákazníkov...
@alica_tn No tvoj komentar tu chýbal :D ano pri takýchto to nezvládam tiez som len clovek stane sa ... alebo nie ? Snazim sa kolko viem a vladzem nevidim ze by som bola ostra razne a strucne odpovedam inak by ma to tu zrujnovalo ale clovek ktory je na druhej strane nikdy nepochopi. Samozrejme chapem ze vsetky by ste to robili lepsie a omnoho profesionalnejsie ....
@stentelse ja už mám appku v telefone, ale veľa ľudom nefunguje, ani mne na tom čo som mala predtým 2 ročný mobil nefungovala, takže môže byť žena aj maniačka, ale ak nemá novší mobil appka jej nepôjde a kvôli appke si asi nekúpi za 200 eur nový ak je spokojná so starým, takže možno niektoré by aj appku chceli, ale nemajú
@berginkan preboha do nikoho nekopem to co uz za vyrazy ... Ja sa preklikavam medzi komentarmi a riesilo sa preco nepridu karty kazdemu domov a ty si odpovedala na nieco ine ja som si to zle precitala myslela som ze reagujes na to ze karty si musia prist vyzdvihnut na predajni aby si nieco kupili ze to je tah takze preto ten komentár. To preco to neprepoja s eshopom sa opytam pride mi to naozaj dotaz k veci a mozno budes mat pravdu ze je to tah neviem. V kazdom pripade sa ospravedlnujem ze som komentovala nesprávne.
@acernas nereagujem na jeden komentar, bola som clenkou DM skupiny a aj som odoberala tvoje prispevky (do dnes) tu na MK, zmenu v style komunikacie sledujem uz dlhsie, ak by sa takto ku mne chovala predavacka v DM volam si manazera predajne, nakup necham v kosiku a uz nikdy do predajne nevkrocim. Neviem z akeho dovodu mas tolku potrebu nas vsetky neustale ponizovat.
@benuska713 ja nikoho neponizujem nechapem co tu zo mna vyrabas ale posledny krat hovorim ze odpovedam kolko viem a je to zataz aj na mna ak ti pride nejaka odpoved neprimerana môze byt snazim sa byt strucna a jasna. otazky sa milion krat opakuju sedim tu uz hodiny a nechavam si sypat popol na hlavu tak prosim skus pochopit aj ty mna ze som clovek nie robot . volaj manazera aj píš sťažnosť pošli im kde som bola ostra a neslušna alebo a nech sa rozhodnu sami či reagujem neodpodstatnene a neprimerane
@marsmykkok Toto som vobec nevedela ze nie uplne kazdemu fugnuje resp. ze funguje len na nejakych typch mobilov. Je to výnimka možno by sa dalo niečo robit že by ta aspon mailom nejako pravidelne informovali alebo co.
@marsmykkok Len naozaj neviem garantovat s cim vsetkým informovať budu a s čím nie. Naozaj nie som až tak intenzívne informovaná úplne o všetkom ako sa mnohí domnievaju a nemyslim to vobec v zlom.
@acernas ja tu už žasnem niekolko dní aké halo vzniklo, nie že by počkali na jasné stanovisko DM ale tu sú už také teorie a niektoré nepravdivé že sánka dole :D a že prečo nič predavačky nepovedali? lebo pokyny dáva zamestnávateľ a nie modrý koník a nedočkavosť istých slečien... :D :D :D pevné nervy moja
@edibedi Ahoj Editka nie kazda karta sa musi preregistrovat. Aj ked ju odlepis mas to tam napisane. Takze treba ist na www.mojadm.sk/activebeauty a preregistrovat trva to par minut mozes si tam aspon skontrolovat svoje udaje ak treba zmenit alebo doplnit a dat preniest aj body zo starej karty .
@acernas ďakujem za krásnu odpoveď ale dala sa aj inak napísať a nie že "kde je napísané,že mi už musela prísť?" oki prišla mi kuponova knižka čiže mali raz náklady..teraz keď mi pošlu kartu budú mať znovu náklady na poštu cize 2x pošta pre jednu osobu.. keby trochu rozmýšľali a keď už tak veľmi musia šetriť tak mali poslať všetko v jednej obálke,s jedným poštovným .. ušetrili by obálku a poštovné pre nejakú ďalšiu mamičku ;) keď sa chce tak sa dá
@susanka421 do 28.4 môžeš používať stále starú kartu bez ohladu na to že si sa už preregistrovala, až po 3.5 sa používa nová karta, čiže pokial predložíš kartu tak sa ti body prirátajú
@susanka421 nová karta ti príde do 4-6 týždnov to je nevýhoda preregistrácie cez net, lepšie bolo počkať do 3.5 ked sa to už bude dať na prdajni a mala by si ju hned
@pexinka aj ja si myslím? Že to tak bude ale tak divne to napísali
@nivea777 ty to vidíš jednoduchšie a chápem, že tak zmýšľaš ale ono to je organizačne často náročnejšie a niekedy sa len stane chyba
@marsmykkok tak určite nikomunekážem kupovať telefón. ale chodili maily. napr moja sestra aj kamarátka sa to dozvedeli odo mňa. Inak by im to povedali na predajni ako tisíc iným ženám a čo by sa stalo? Body sa preniesť dajú takze dm nikoho "neokráda". Aj tchibo mení systém a tiež som sa to dozvedela náhodou tu a nikto okolo tchiba cirkus nerobí lebo tu nemá ambasádorku
@susanka421 no do vtedy podla mna nepríde, lebo majú čas napísaný 4-6 týždnov ako ked bola klasická karta...skôr si myslím že toto je tá chyba že baby nečakali na žiadne info od DM a urobili rýchle kroky a čil to bude problém, lebo ked nebudeš mať kartu, bodov sa nedočkáš ak pojdeš po 3.5 nakupovať ked už bude v platnosti nová karta
Baby poradte prosim lebo toro neni nikde presne napisane...nova karta mi nedosla..mam bodiky na starej a chcem ich preniest..ale nechcem cakat mesiac na novu kartu postou...viem ze 3.5 mozem ist po nu na predajnu ale budu mi to tam vediet aj preniest body ci zacinam s nou na nule???
@franzziska priamo na predajni sa preregistruješ a tam si pri kontrole údajov zaškrtneš že chceš preniesť body na novú kartu a bude to
@franzziska určite ved body ti prepadnú až v roku 2020 takže jasné že si ich prenesieš na novú kartu, žiadne body neprepadávajú, ved ked nejaké máš je automatické že si ich budeš chcieť preniesť na novú kartu :D stačí to tam potvrdiť reps. čítat čo zaškrtávaš
@susanka421 ale ved oni nič nenapísali, to len tu vzniklo halo lebo nejaká predavačka už nevedela vydržať a pustila túto bublinu...
@acernas ahoj. Viem,ze mas tych otazok vela,ale chcem sa spytat,ja som si kartu preregistrovala cez net,takze budem cakat pokial mi pride postou a ked budem od toho 3.5. nakupovat v dm a este nebudem mat tu novu kartu tak sa daju body aj dodatocne pripisat ako to bolo doteraz ked si odlozim blok ci uz nie? Dakujem za odpoved
Ja sa chcem spytat,preregistrovala som sa-kartu novu este nemam
Ale som v babybonuse a ked mi do zajtra pride este nova domov tak co mam robit?
Ci mam cakat na tu co mi poslu za 4-6 tyzdnov???
aj tu je vsetko pekne vysvetlene
https://www.payback.at/sk/faqs/preregistracia-p...
Väčšinou nečítam takéto siahodlhé konverzácie ale keď som si už prečítala článok tak čítam aj komenty ako niektoré vás vôbec nechápem, ja by som vás už poslala na mieste Silvii niekam...každý deň rovnaké otázky, na všetko snaží odpovedať, napíše tento článok a stále sa vám nepáči
veď keď nebudeme vedieť, dozvieme sa za pochodu, nepotrebujeme to snáď vedieť už predtým ako to začne fungovať
@marsmykkok No vidíš a mne nič neprišlo a nepanikárim
ja som do teraz mala veľmi rada Silviu, sledovala som rada jej blog, ale jej správanie posledné dni ma veľmi prekvapuje. Také agresívne a uštipačné komentáre mi k nej vôbec nesedia, chápem, že už jej to asi lezie na nervy, ale bohužiaľ, aj toto je práca ambasádorky, nemusí to byť iba o rozdávaní srdiečok a sladkých komentároch.
Je smiešne si tu lepiť oči frázou "veď oni to možno doladia"..fakt? Veď už rozposlali inštrukcie na všetky strany, tak doladené to je už asi dávno.Dobre vedia, prečo o tom nehovorili dopredu, ale všetko vypustili do sveta na poslednú chvíľu. Veď starý systém platí iba do nedele a v podstate až teraz v utorok, sme sa dozvedeli ako to bude. Nechápem ani prístup, aký tu opisuje @simka14 , že "veď sa všetko dozvieme za pochodu" akože a to už prečo? niektoré ženy na tie zľavy zbierali body mesiace, prečo by nemali právo sa dozvedieť v dosť veľkom časovom predstihu dopredu, ako bude fungovať nový bodový systém. Aby si sami zvážili, či chcú body ešte minúť za starých podmienok, alebo potom už za nových.
Proste DMka pekne vyparátila so zákazníkmi, je od nej viac ako neprofesionálne, že to celé do poslednej chvíle tajili a v podstate behom týždňa, ide meniť celé podmienky
@acernas si reprezentantom dm, beries za to peniaze. Preto ma naozaj prekvapuju tvoje komentare, ale aj gramatika v tvojich prispevkov. I ked sme na konikovi, toto je tvoja oficialna praca a reprezentacia firmy. Elegantne s profesionalitou prijat kritiku do svojich radov nevie kazdy a treba na to roky praxe. Aj obrovske dm ma svoje chybicky, obchodne praktiky plynuce zo svojej velkosti, drobne prechodne obdobia pri zavadzani novych veci...... ale to sa da krasne noblesne odkomunikovat. Prepac, ale toto robis zle.
Ano mohli to urobit inak. Ale v podmienkach maju ze mozu menit veci ako chcu.to ci to je prozakaznicke je druha vec. Pamatam sa ked to spravil shell a body prepadli. Myslim ze to bola obrovska chyba no zakaznici sa otriasli a chodia k nim dalej. Kazdy ma moznost vyberu a ked mu nie je sympaticka komunikacia znacky tak moze odist. Taka je doba...
@stentelse @marsmykkok ani mne z Tchibo nič neprišlo
@jajuska170 hore je to napisane
Pane Bože.. myslim že Silvia zvládla situáciu viac nez dobre. Keby na vasu osobu utocilo niekolko zien, tiez by mnohe z Vas boli urcite vsetko len nie prijemne. Kazda mala sancu sa prihlasit na ambasadorku. A kvoli jednej vete by ste ju uz ukrizovali najradsej. Stiahnite si appku do mobilu StoCard. Preregistrujte sa a nove cislo karty ulozte. A do 6 tyzdnov pride karta aj domov. Koniec sveta...
Tiez som v DMke varena pecena a nebyt Silvii neviem o zmenach.
Tiez nenakupujete kazdy den v DMke.
Toto je nezvládnutá ssituácia.Zvladnutá by bola keby každý zákazník mal pocit že je pre spoločnosť dôležitý, že jeho otazky sú vypočuté, názor vítaný, a pracuje sa na tom aby sa situácia vyriešila čo najskôr.
Samozrejme nie je pracou ambasadorky riešiť vernostný program alebo nejaké personalne zlyhanie ( predavačky) ale tou pracou by bolo to zaobaliť tak aby to bolo prijateľné.
Občas sa treba aj ospravedlniť - je to ovela viac sympatické ako vyhovárať sa a zachadzať do zbytočných detailov a konflikotov.
Za nejasnosti nie je zodpovedný zákazník, ale nesprávna komunikácia spoločnosti( aj predavačky sú veľmi dôležitou súčasťou spoločnosti).
Samozrejme chápem že čeliť utokom tu nie je ľahké.
Kebyže som ambasadorkou ja, pekne vás jednu po druhej d teplých krajín pošlem..... Ci ste vy niektoré za one, to je neskutočne... Odpovedala na všetky otázky tak, ako ste jej vy tie otázky položili... A tu sa nadrapovat zato s gramatikou? Alebo že jen zato platia? Ste sa mohli pekne krásne aj vy prihlásiť.... Bože,česť ženám, ktoré reagovali fakt normálne a milo sa spýtali, ale vy ostatné, tak buďte múdre, internet mate a googlite....
@daniella315 To vieš, spravíš 1000 vecí dobré a to je samozrejmé a spravíš jednu vec "zle" a to ti všetci vytknú. A prvé tie čo vonec netušia ako to je keď sa niečo mení
Fuj toto sa ani čítať nedá...normálne ženy a takto urážajú a ponižujú ženu, ktorá sa snaží odpoveď na milión komentárov, ktoré sa stále opakujú dookola.....ani sa nečudujem že Silvia má toho dosť a tu nejde o to že robí zle meno značke to vôbec nie tu ide o to, že niektoré len čakali na to že napíše niečo nevrlo aby sa do nej mohli pustiť....Silvi si skvelá žena ️nevšímaj si čo sa tu deje lebo vždy sa nájde skupina ľudí, ktorá nevidí za oponu no i napriek tomu je najmudrejšia....odpovedala si na všetky otázky nie len v článku ale aj takto osobitné tak keď niekto nechápe bohužiaľ
@danuskadominik ahoj príde ti ďalšia a na tej budu aj prenesene body
@antori ja nevravím, že je to chyba @acernas len že by bolo od DM korektné keby informovala všetkých zákazníkov, ktorí vlastnia ich zákaznícku kartu v dostatočnom predstihu, aby sa vedeli podľa toho zariadiť a rozhodnúť čo s dovtedy nazbieranými bodmi a nie takto na poslednú chvíľu a len niektorých :/
@little_pony ale ved nazbierane body neprepadnu,prehodia sa na novu kartu. Tak nie je treba ich rychlo na poslednu chvilu minut.
@little_pony ano ale ked teraz po novom sa budu dat sporit body niekolko nasobne tak ich bude za jeden nakup hned viac...ved vyssie to je pisane,je tam aj priklad.
Ach...nechápem správanie sa niektorých žien tu na MK. Ja som už kvôli tomu tiež niekoľko skupín opustila. @acernas pevné nervy želám. A mám len 1 otázku. Pri 1. nákupe získam 5-nasobný počet bodov ak si aktivujem kupoón. Na detské veci bude 25-nasobný počet. A preto sa pýtam, koľko bodov mi priráta, ak v prvom nákupe nakúpim detské veci. Dúfam, že som to napísala zrozumiteľne.
@miskalevica ahoj musis dat nova registracia
uaaa a teraz ma to vykopava z prihlasenia, no nic necham to do rana oddychnut :/
@benuska713 aj vam niekto odpovedal?
Začni písať komentár...
Ak som si teraz preregistrovala novu zakaznicku kartu doplnkova karta pre clena rodiny je automaticky sparovana? Ma ine zakaznicke cislo aj CVC kod. Bude moznost aj virtualnej karty v smartphone ako to bolo pri povodnom programe, ci treba vzdy nosit plastovu kartu?