acernas
25. apr 2018
10287 

Odpovede na najčastejšie kladené otázky ohľadom nového dm zákazníckeho programu

Ahojte, 

Najčastejšie opakujúce sa otázky tu na Modrom koníkovi ohľadne nového zákazníckeho programu a zmien s ním spojených som komunikovala s vedením dm drogerie markt a zrhnuli sme vám ich do následovných bodov. 

Verím, že vám informácie nižšie pomôžu a priblížia ako bude nový systém fungovať a taktiež vyvrátia mylné informácie, ktoré sa tu šírili v uplynulých dňoch. 

Silvia 

Prečo mi domov neprišla karta?

Karty boli zaslané našim najvernejším zákazníkom a všetkým mamičkám v programe dm babybonus, ktoré majú prihlásené v babybonuse dieťa do 2 rokov. Distribúcia kariet je v termíne 23.04.-26.04., to znamená, že ak ste v skupine zákazníkov, ktorí kartu majú dostať, môžete zásielku očakávať v tomto termíne. Nové karty sú však použiteľné až od 03.05. Do 28.04. je možné používať iba pôvodnú kartu (aj ak už prebehla preregistrácia do nového programu, používa sa do 28.04. iba pôvodná karta).

Ak som nedostal/a kartu domov, ako ju môžem získať?

Kartičky budú k dispozícii od 03.05. v dm predajniach.

V prípade, ak ste sa preregistrovali už v týchto dňoch a v procese preregistrácie ste označili, že nemáte ešte novú kartu, bude vám nová karta doručená domov do 4-6 týždňov.

Preto odporúčame počkať do 03.05. a preregistrovať sa tak, že si vezmete kartu z filiálky a máte ju hneď k dispozícii, nie je potrebné čakať, kým vám príde domov poštou.

Od 03.05. platí už len nová karta a je hneď možné na ňu zbierať body.

Čo sa bude diať v termíne od 29.04. do 02.05.? Ktorú kartu mám používať?

V termíne 29.04.-02.05. nie je možné používať žiadnu kartu, teda ani pôvodnú, ani novú z dôvodu technického prenastavenia systémov. Pôvodnú kartu môžete používať do 28.04. a novú kartu od 03.05.

Prepadnú mi moje nazbierané body? Mám si minúť svoje body?

Nie, žiadne body neprepadnú ani nie je potrebné si body minúť. Svoje body si môžete jednoducho preniesť na novú kartu, ak v procese preregistrujete potvrdíte súhlas s prenosom bodov.

Svoje prenesené body uvidíte na novej karte od 03.05., keďže do 28.04. ešte môžete zbierať body na pôvodnú kartu, aj keď ste sa už preregistrovali. Aby bol prenesený aktuálny počet bodov (ktorý ste do 28.04. nazbierali, budú sa body prenášať postupne a na svojom konte ich uvidíte od 03.05.).

Čo je to CVC číslo, ktoré odo mňa žiada systém v procese preregistrácie?

CVC číslo je 3-miestny číselný kód, ktorý nájdete na zadnej strane svojej novej dm active beauty karty.

Ruší sa detský týždeň?

Nie, detský týždeň sa neruší, len sa mení jeho mechanika a dĺžka. Z jedného týždňa budú dva týždne. Zo zľavy 25% sa stávajú 25-násobné body. Príklad:

Teraz: Na karte mám 75 bodov, ktoré som získala nákupom za 75 €. Nakúpim detské produkty za 40 €. Uplatní si 25% zľavu na detský sortiment za 75 bodov, zaplatím 30.00 € (ušetrím 10 €).

Po zmene: Pre uplatnenie nemusím mať počiatočný stav bodov (napr. 75 bodov tak, ako to bolo predtým). Nakúpim detské produkty napríklad za 40 €. Získam 40x25 bodov = 1000 bodov. Podľa mechaniky uplatňovania bodov v novom programe 1 bod rovná sa 1 cent, to znamená, že pri ďalšom nákupe s 1000 bodmi ušetrím 10 €.

Navyše bude možné zbierať viacnásobné body nielen za detský sortiment, ale na rôzne produkty, značky alebo sortimenty, ktoré sa budú mesačne meniť. Zároveň získava každý zákazník 5-násobne viac bodov za jeho prvý nákup, pričom je potrebné aktivovať si kupón v kupónovom centre bez odpočtu akýchkoľvek bodov. Všetky tieto aktivity však platia od 03.05., odkedy funguje nová dm active beauty karta.

#dm

Ak som si teraz preregistrovala novu zakaznicku kartu doplnkova karta pre clena rodiny je automaticky sparovana? Ma ine zakaznicke cislo aj CVC kod. Bude moznost aj virtualnej karty v smartphone ako to bolo pri povodnom programe, ci treba vzdy nosit plastovu kartu?

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

Vopred Vám Ďakujem za všetky zdieľania týchto informácií ! 🙏🏻♥♥♥

Odpovedz
25. apr 2018

ja som členka babybonusu a karta aj tak neprišla ,vlastne je nás viac báb ktorým prisli špeciálne kupóny ale kartička nie..

Odpovedz
25. apr 2018

este sa chcem spytat, mam si registrovat aj tu doplnkovu kartu alebo staci ak si zaregistujem tu prvu a druha je k nej registrovana automaticky? dakujem

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas kedze som to nikde nenasla tak by som poprosila o informaciu, ze ked mam teraz 91 bodov (za ktore si mozem teraz uplatnit jokera 25% na jeden vyrobok) a necham si ich preniest na novu kartu, tak sa mi prenesie realnych 91 bodov? Cize po novom to je 0,91€ zlava za nakup (viem ze az od 200 bodov sa da uplatnit zlava)?

Odpovedz
25. apr 2018

A ja som si naivne myslela ze sa system konecne zjednodusi 😂

Odpovedz
25. apr 2018

Ja len nechapem preco ked uz robia novy system a spustaju eshop v cca rovnakom case, preco to nespoja? Preco sa stale nebudu dat zbierat a uplatnovat body aj cez eshop, ale nadalej to ostane oddelene od predajni?

Odpovedz
25. apr 2018

A ked som novu teraz nedostala,preregistrovala som sa a pride dajme tomu az za 3tyzdne, cize nebudem nijako zbierat body,lebo ziadnu kartu nemam? Cize vlastne nebudem chodit do dm asi

Odpovedz
25. apr 2018

@nivea777 píšu tam, že do 26. a nečudovala by som sa aj keby prišla neskor
@inessa skús sa opýtať v dm či ti vedia dodatočne dopísať body, doteraz sa to dalo ak si mala bloček

Odpovedz
25. apr 2018

Krásna obchodná politika keď nie sú všetky zákazníci rovnako dôležití.Niekomu sa karta zašle, niekomu nie.Nechám v DM mesačne okolo 200 eur.( z detských kupujem len utierky).naivne som si myslela že som dostatocne verná aby mitu kartu zaslali.Neni problém ju vyzdvihnúť samozrejme, ale predsa by to bolo pekné gesto 🙂
Veľa spokojných zákazníkov prajem.

Odpovedz
25. apr 2018

Mozem sa este spytat kym mi nepride nova karta tak mi nebude ratat body za nakup?

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas Silvi, mne ešte jedna vec nie je celkom jasná. Píšu, že zľava 2€ za 200-299. Ak budem mať napr 279bodov a budem si prosiť zľavu 2€ tak budem vlastne na 0? Tých 79 bodov mi neostane keď na zľavu stačí 200 bodov?

Odpovedz
25. apr 2018

@susanka421 prečítaj vyššie 🙂

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@nivea777 som nasneží dieťa do 2rokov tak príde ved kde je napísané ze už ti musela prísť ? Všetko Sa spustí aj o týždne stále je času

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@kat_ ahoj stačí tu hlavnú preregistrovať .

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@0kristina0 áno tak . Body si nazbieras veľmi rýchlo jeden detský týždeň a 25-násobok bodov a za prvým nákup 5-násobok

Odpovedz
25. apr 2018
Komentár bol odstránený
acernas
autor

@zenaajmama pekne gesto bolo že to poslali aspoň mamám s malymi deťmi a nejakému počtu ľudí sú to veľké náklady sú vás stá tisíce a toto bola len ich dobrá vola a benefit

Odpovedz
25. apr 2018
Komentár bol odstránený

A preco DM neposlala email, ze sa nieco meni? Minuly tyzden som v DM bola a nikto mi nic nepovedal. Teraz sa mam rychlo ponahlat a preregistrovat kartu?

Odpovedz
25. apr 2018
Komentár bol odstránený
acernas
autor

@lillian13 prepáč a kde si kedy citala že sú povinný predom o niečom informovať . Všetky maily čo prišli a karty niektorými bola iba ich dobrá vola. Nie sú povinný vas mesiace dopredu informovať o všetkom ked ešte nevedeli ako to bude a všetko Sa pripravovalo a doladovalo. to ze unikli informácie Od predavačiek je porusenie príkazov . Ostatne informácie máte a este nie je spustený program takze Ste informovane a podľa správnosti treba konať až od 3.5 ked budú karty na predajniach stále je čas len vznikla zbytucna panikária

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@lillian13 *panika

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas aj ja som mama s malými deťmi 🙂 a ak dovolíte svoj názor napíšem.Verím že tie veľké náklady nepolozia spoločnosť🙂 hlavne keď letaky posielať vedia každý mesiac.

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@zenaajmama leták nie je karta. Ak ste mama s deťmi a ste v babybonuse zaregistrovaná karta príde ak nie budú naň predajni pri najbližšom nákupe si ju mozete vyzdvihnúť a preregistrovať

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@saja1 prišiel príkaz z nemecka a musí sa zaviesť tam fungujú úplne v pohode v Rakúsku tiež tak verím ze si zvykneme

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@susanka421 odpoved je v texte 🙈🙏🏻🙏🏻

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas určite tak aj spravím ak budem mať záujem.DM má staaatisice zákazníkov, tak verim ze take menej verné ktorým sa neoplatí kartu posielať chýbať nebudú 😉

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@stentelse toto overím a zajtra ti napíšem dobrý dotaz 👌🏻Ďakujeme

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas nehnevaj sa, ale v DM som "varena-pecena" a velmi rada tam nakupujem-takze nechapem Tvoj komentar. Je pravda, ze DM nemusi nikoho informovat, ale kedze mi aj 2x do mesiaca chodi od DM email o akciach a tak, nieco obdobne by som cakala aj teraz. Nemusel to byt email o podrobnostiach, stacilo len Chystame pre vas novinku... alebo Nieco sa chysta.. a k tomu dobru grafiku , nieco co by zakaznikov "navnadilo" a vyvolalo v nich zvedavost.

Odpovedz
25. apr 2018

@lillian13 mne včera mail prišiel. Plus sú info v appke, predpokladám, že taká dm-maniačka jú má v telefóne

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@stentelse presne tak !
@lillian13

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas tak divne je to napísané no v tom letáku. Aj keď si myslím, že to vyriešia k spokojnosti zákazníka

Odpovedz
25. apr 2018

Mne toto nevadí.Všetky zmeny ma potešia.A vlastne mi je jedno či mi tu kartu pošlú alebo si ju vyzdvihnem.
Jediné čo mi udrelo do očí bola veta v tomto článku že kartu pošlú najvernejším zákazníkom...myslím že ste ju mali formulovať ináč.Každý zákazník by sa mal cítiť pre spoločnosť rovnako dôležití.

Odpovedz
25. apr 2018

@stentelse @acernas nie nemam ju v telefone-nepotrebujem ju tam mat. Do DM chodim rada kvoli skvelym produktom a milym predavackam. PS:nechapem preco na mna utocite. Prispevok bol asi pridany pre to, aby sme sa mohli pytat.

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@lillian13 nikto na teba neútočí aj na fb Sa komunikovalo že Sa niečo chystá predavacky nemali dovolene hovoríte ťažkej na predajniachi sa nemala ako dozvedieť

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@zenaajmama odkázem nech si nabudúce dávajú pozor na štylizáciu viet

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas ahoj mozem otazocku a budu neskor aj v ponuke tie male karticky na kluce???

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas OK dakujem za info. Uz sa tesim na dalsie novinky.

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@lillian13 Ján verím že odstupom casu to bude v poriadku a zvykneme sun a teda že to bude aj prínosom. A naozaj nikto neútočil na teba.

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@editjal ahoj na toto sa tiež opýtam dáme vedieť

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas Tak ty si pekne sklamala, to aky mas styl prejavu a ton komunikacie? Velmi nesedi s tvojou pastelkovou paletkou. Kde sa mame klanat a dakovat, ze nam je umoznene nakupovat v DM? Sa uvedom, tak ak raz maju peniaze na novy system snad maju na postovne aj keby nas bolo milion a troska a nie "len" statisice. Mame snad my zacat platit im, ze im robime trzby? Maju malo? Mam prihodit 10€ ku kazdemu nakupu nech ma mozu spamovat letakmi? Aka pocta! Netreba sa zacat skladat na predrazene najmy v obchodnych centrach? Rozdelovat zakaznikov na "lepsich" a "horsich" v dnesnej dobe z marketingoveho hladiska dost fiasko, ale tvoj postoj k zakaznikom je uplne dno. 👎👎👎 Zakaznicka co ma na karte 50 bodov si ju moze vazit viac a byt ovela vernejsia znacke, ako niekto kto tam ma 1200 bodov, takze taketo ponizenie je velka hanba.

Odpovedz
25. apr 2018
Komentár bol odstránený
acernas
autor

@benuska713 to nie je moj postoj to je systém a postupy v dm 🙈🙈🙈 neviem čo s tým maju pastelky zjavne je tvoj problémy niekde úplne inde ... a keď budeš ty tisíci krát odpoved na komentár kde na teba útočia za niečo za čo nemôžeš tak potom súď ako kto píše ! ALE je mi jasne ze ty by si to robila lepšie ! sudis jeden komentár nie stovky dalších a práv na ktore hodiny odpovedam

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas Amen! 🙄 Reprezentujes znacku, ludia si ju spajaju s tebou, ak nezdielas hodnoty a zasady danej znacky, tak to prosim ta nerob, to ze strapnujes seba mi je jedno, ale strapnujes aj DM.

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@benuska713 a v čom prosim ta ? Myslim, že keby im robim zlé meno a konam to čo ty tu vypisuješ nenechali by ma prácu robiť. Prečitaš si jeden komentar a odsudiš neprávom celú moju prácu ktoru vykonávam dva roky ? Neviem kto sa tu ma zamysliet .... ja to nie som
Stačil mi tvoj komentár s pastelkami a presne viem s čim ty máš problém len to nezhadzuj na jeden komentár ale verím ze je ti lepsie na duši ked si si napisala. Ja už reagovat na tvoje myslienkove pochody nebudem. Pekny vecer

Odpovedz
25. apr 2018

@eridani pretoze ta potrebuju dostat do predajne...bezny trik ako ta prinutit kupit aj nieco ine ako potrebujes

Odpovedz
25. apr 2018

@benuska713 tiež si myslím, že to ambasádorka vôbec nezvláda... jej rétorika je posledné dni ostrá, útočná,... nezvláda ten tlak nespokojných zákazníkov...

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@berginkan Prepac ale ak si normalne zmyslajuci clovek tak ak si nechces nic kupit len vziat kartu tak si ju vezmes a ides prec predsa ....🙈
Ja si tam vela krat pridem iba pre Journal a nič nekupim a pride mi to uplne normálne ...

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@alica_tn No tvoj komentar tu chýbal :D ano pri takýchto to nezvládam tiez som len clovek stane sa ... alebo nie ? Snazim sa kolko viem a vladzem nevidim ze by som bola ostra razne a strucne odpovedam inak by ma to tu zrujnovalo ale clovek ktory je na druhej strane nikdy nepochopi. Samozrejme chapem ze vsetky by ste to robili lepsie a omnoho profesionalnejsie ....

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas je to normalne dokonca jedna z prvych veci v marketingu. Neuplatnovat body v eshope. Ale to by si nieco o tom musela vediet... tvoj komentar je odveci.

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas teraz si iba potvrdila to, čo som napísala....
Aj v skupine som čítala tvoje príspevky a komentáre, proste si tú situácia nezvládla....

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@berginkan ano jasne nič o tom neviem prepač nemám čo viac dodať. Je to ťah všetky vas tam zavolaju a budu držať kym si nieco nekupite ....

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@alica_tn jasne no ty vieš všetko uplne najlepšie :D tak pekny večer

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas povuvaj ja som odpisala nato preco sa nedaju uplatnit body v eshope. Neodsudzujem ani nekomentujem negativne ich systemy tak co do mna kopes???

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas nie, to ty vieš všetko najlepšie... aj komunikovať so ženami na MK😂

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@alica_tn hlavne s tebou . Tvoje komentare to je pastva pre oci doslova a do pismena ...

Odpovedz
25. apr 2018

@stentelse ja už mám appku v telefone, ale veľa ľudom nefunguje, ani mne na tom čo som mala predtým 2 ročný mobil nefungovala, takže môže byť žena aj maniačka, ale ak nemá novší mobil appka jej nepôjde a kvôli appke si asi nekúpi za 200 eur nový ak je spokojná so starým, takže možno niektoré by aj appku chceli, ale nemajú

Odpovedz
25. apr 2018
Komentár bol odstránený
acernas
autor

@berginkan preboha do nikoho nekopem to co uz za vyrazy ... Ja sa preklikavam medzi komentarmi a riesilo sa preco nepridu karty kazdemu domov a ty si odpovedala na nieco ine ja som si to zle precitala myslela som ze reagujes na to ze karty si musia prist vyzdvihnut na predajni aby si nieco kupili ze to je tah takze preto ten komentár. To preco to neprepoja s eshopom sa opytam pride mi to naozaj dotaz k veci a mozno budes mat pravdu ze je to tah neviem. V kazdom pripade sa ospravedlnujem ze som komentovala nesprávne.

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas vieš čo, píš si tu čo chceš... mne si ukradnutá. To, že sa na teba ženy sťazujú a nepáči sa im tvoj štýl komunikácie je holý fakt, s tým nič nenarobíš...👋

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas nereagujem na jeden komentar, bola som clenkou DM skupiny a aj som odoberala tvoje prispevky (do dnes) tu na MK, zmenu v style komunikacie sledujem uz dlhsie, ak by sa takto ku mne chovala predavacka v DM volam si manazera predajne, nakup necham v kosiku a uz nikdy do predajne nevkrocim. Neviem z akeho dovodu mas tolku potrebu nas vsetky neustale ponizovat.

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@benuska713 ja nikoho neponizujem nechapem co tu zo mna vyrabas ale posledny krat hovorim ze odpovedam kolko viem a je to zataz aj na mna ak ti pride nejaka odpoved neprimerana môze byt snazim sa byt strucna a jasna. otazky sa milion krat opakuju sedim tu uz hodiny a nechavam si sypat popol na hlavu tak prosim skus pochopit aj ty mna ze som clovek nie robot . volaj manazera aj píš sťažnosť pošli im kde som bola ostra a neslušna alebo a nech sa rozhodnu sami či reagujem neodpodstatnene a neprimerane

Odpovedz
25. apr 2018

@kat_ doplnková karta musí byť zaregistrovaná na inú osobu ako teba ale body sa zbierajú na tu hlavnú kartu z ktorej sa dajú potom uplatnovať zlavy

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@marsmykkok Toto som vobec nevedela ze nie uplne kazdemu fugnuje resp. ze funguje len na nejakych typch mobilov. Je to výnimka možno by sa dalo niečo robit že by ta aspon mailom nejako pravidelne informovali alebo co.

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@marsmykkok Len naozaj neviem garantovat s cim vsetkým informovať budu a s čím nie. Naozaj nie som až tak intenzívne informovaná úplne o všetkom ako sa mnohí domnievaju a nemyslim to vobec v zlom.

Odpovedz
25. apr 2018

@stentelse za 200bodov máš zlavu 2€, ak budeš mať 279bodov tak určite ti tých 79bodov zostane, nemôžu ti len tak zmiznúť, ved to máš ako v tescu, ked máš 257bodov tak máš zlavu 2.50€ a zvyšných 7 bodov ti prenesú do dalšieho obdobia

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@pexinka ja to chapem presne ako ty ale uz si vsetko necham radsej overit a napisat stanovisko mailom nech to mozem potom zdielat.

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas ja tu už žasnem niekolko dní aké halo vzniklo, nie že by počkali na jasné stanovisko DM ale tu sú už také teorie a niektoré nepravdivé že sánka dole :D a že prečo nič predavačky nepovedali? lebo pokyny dáva zamestnávateľ a nie modrý koník a nedočkavosť istých slečien... :D :D :D pevné nervy moja

Odpovedz
25. apr 2018

Ahoj Silvi, ja mam dotaz. Dnes mi domov prisla nova karta aj s dodatkovou-znamrna to ze uz nic nemusim robit a je to preregistrovane?

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@edibedi Ahoj Editka nie kazda karta sa musi preregistrovat. Aj ked ju odlepis mas to tam napisane. Takze treba ist na www.mojadm.sk/activebeauty a preregistrovat trva to par minut mozes si tam aspon skontrolovat svoje udaje ak treba zmenit alebo doplnit a dat preniest aj body zo starej karty .

Odpovedz
25. apr 2018
acernas
autor

@pexinka ďakujem ❤

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas aha chapem, zajtra si k tomu sadnem-dnes som nestihala a videla som ze tu o tom pises tak som si to prebehla a reku spytam sa pre istotu ☺️ Dakujem ti 😘

Odpovedz
25. apr 2018

@acernas ďakujem za krásnu odpoveď ale dala sa aj inak napísať a nie že "kde je napísané,že mi už musela prísť?" oki prišla mi kuponova knižka čiže mali raz náklady..teraz keď mi pošlu kartu budú mať znovu náklady na poštu cize 2x pošta pre jednu osobu.. keby trochu rozmýšľali a keď už tak veľmi musia šetriť tak mali poslať všetko v jednej obálke,s jedným poštovným .. ušetrili by obálku a poštovné pre nejakú ďalšiu mamičku ;) keď sa chce tak sa dá

Odpovedz
26. apr 2018

@acernas nehnevaj sa ale fakt som v texte nenasla odpoved na moju otazku. Viem odkedy plati nova karta ale neprisla zatial. Potrebujem ist na velky nakup a nechcem prist o body

Odpovedz
26. apr 2018

@susanka421 do 28.4 môžeš používať stále starú kartu bez ohladu na to že si sa už preregistrovala, až po 3.5 sa používa nová karta, čiže pokial predložíš kartu tak sa ti body prirátajú

Odpovedz
26. apr 2018

@susanka421 nová karta ti príde do 4-6 týždnov to je nevýhoda preregistrácie cez net, lepšie bolo počkať do 3.5 ked sa to už bude dať na prdajni a mala by si ju hned

Odpovedz
26. apr 2018

@pexinka aj ja si myslím? Že to tak bude ale tak divne to napísali
@nivea777 ty to vidíš jednoduchšie a chápem, že tak zmýšľaš ale ono to je organizačne často náročnejšie a niekedy sa len stane chyba
@marsmykkok tak určite nikomunekážem kupovať telefón. ale chodili maily. napr moja sestra aj kamarátka sa to dozvedeli odo mňa. Inak by im to povedali na predajni ako tisíc iným ženám a čo by sa stalo? Body sa preniesť dajú takze dm nikoho "neokráda". Aj tchibo mení systém a tiež som sa to dozvedela náhodou tu a nikto okolo tchiba cirkus nerobí lebo tu nemá ambasádorku

Odpovedz
26. apr 2018

@stentelse je to divne napísané ale ber to tak že ty si zbieraš bodiky čiže ti len tak zmiznúť nemôžu, určite ti ich prenesú lebo zlavy budú ako 2€ 3€ a podobne, nie 2,79€ to sa proste prenesie 🙂

Odpovedz
26. apr 2018

@pexinka tam mala byť čiarka miesto otáznika

Odpovedz
26. apr 2018

@pexinka áno, tiež si myslím. Len ma to zaskočilo

Odpovedz
26. apr 2018

@pexinka praveze pochybujem ze pride do 3.5.

Odpovedz
26. apr 2018

Ta appka nieje o modernom, novom mobile. Ja mam iphone X a apka mi nefunguje od konca marca ...maju v tom pekny neporiadok 😏

Odpovedz
26. apr 2018

@stentelse no len neviem co je na tom organizačne náročnejšie keď niektorým babám to pride s kuponovou knizkou a niektorym nie.. ved ked posielaju knizku je im jasne ze zena je v babybonuse,tie karty maju uz dávno spravene ..

Odpovedz
26. apr 2018

@susanka421 no do vtedy podla mna nepríde, lebo majú čas napísaný 4-6 týždnov ako ked bola klasická karta...skôr si myslím že toto je tá chyba že baby nečakali na žiadne info od DM a urobili rýchle kroky a čil to bude problém, lebo ked nebudeš mať kartu, bodov sa nedočkáš ak pojdeš po 3.5 nakupovať ked už bude v platnosti nová karta

Odpovedz
26. apr 2018

Baby poradte prosim lebo toro neni nikde presne napisane...nova karta mi nedosla..mam bodiky na starej a chcem ich preniest..ale nechcem cakat mesiac na novu kartu postou...viem ze 3.5 mozem ist po nu na predajnu ale budu mi to tam vediet aj preniest body ci zacinam s nou na nule???

Odpovedz
26. apr 2018

@franzziska priamo na predajni sa preregistruješ a tam si pri kontrole údajov zaškrtneš že chceš preniesť body na novú kartu a bude to 🙂

Odpovedz
26. apr 2018

@pexinka ved toto ze mohli napisat nic nerobte cakajte do 3.5.

Odpovedz
26. apr 2018

@pexinka ale urcite? Lebo vsade sa lise ze pozor po 28mom pridete o body ak sa nepreregistrujwte

Odpovedz
26. apr 2018

@franzziska určite ved body ti prepadnú až v roku 2020 takže jasné že si ich prenesieš na novú kartu, žiadne body neprepadávajú, ved ked nejaké máš je automatické že si ich budeš chcieť preniesť na novú kartu :D stačí to tam potvrdiť reps. čítat čo zaškrtávaš

Odpovedz
26. apr 2018

@susanka421 ale ved oni nič nenapísali, to len tu vzniklo halo lebo nejaká predavačka už nevedela vydržať a pustila túto bublinu...

Odpovedz
26. apr 2018

@acernas ahoj. Viem,ze mas tych otazok vela,ale chcem sa spytat,ja som si kartu preregistrovala cez net,takze budem cakat pokial mi pride postou a ked budem od toho 3.5. nakupovat v dm a este nebudem mat tu novu kartu tak sa daju body aj dodatocne pripisat ako to bolo doteraz ked si odlozim blok ci uz nie? Dakujem za odpoved ☺

Odpovedz
26. apr 2018

Ja sa chcem spytat,preregistrovala som sa-kartu novu este nemam
Ale som v babybonuse a ked mi do zajtra pride este nova domov tak co mam robit?
Ci mam cakat na tu co mi poslu za 4-6 tyzdnov???

Odpovedz
26. apr 2018
Odpovedz
26. apr 2018

@stentelse tchibo poslalo o tom list normálne na adresu, tchibo asi pre to neskrachuje kvôli poštovnému

Odpovedz
26. apr 2018

Väčšinou nečítam takéto siahodlhé konverzácie ale keď som si už prečítala článok tak čítam aj komenty 🙈 ako niektoré vás vôbec nechápem, ja by som vás už poslala na mieste Silvii niekam...každý deň rovnaké otázky, na všetko snaží odpovedať, napíše tento článok a stále sa vám nepáči 🙈 veď keď nebudeme vedieť, dozvieme sa za pochodu, nepotrebujeme to snáď vedieť už predtým ako to začne fungovať 🙄

Odpovedz
26. apr 2018
Odpovedz
26. apr 2018
acernas
autor

@stentelse ahoj odpoved pre teba : 79 bodov ostane, 200 stiahne ako zlavu, nic neprepadne

Odpovedz
26. apr 2018

@nivea777 Tak mohla nastať inde chyba, to sa stáva. Napr som videla, že poslali dve rozne čísla topánok. Keď to robia ľudia nikto nie je neomylný

Odpovedz
26. apr 2018

@acernas ako som čakala. ďakujem 😙

Odpovedz
26. apr 2018
acernas
autor

@nivea777 ahoj komentáre tu čítajúcich aj v dm takze možnosť tvoj návod ako to urobiť lepšie v budúcnosti aplikujú

Odpovedz
26. apr 2018

@marsmykkok No vidíš a mne nič neprišlo a nepanikárim

Odpovedz
26. apr 2018

@acernas ok dakujem

Odpovedz
26. apr 2018

ja som do teraz mala veľmi rada Silviu, sledovala som rada jej blog, ale jej správanie posledné dni ma veľmi prekvapuje. Také agresívne a uštipačné komentáre mi k nej vôbec nesedia, chápem, že už jej to asi lezie na nervy, ale bohužiaľ, aj toto je práca ambasádorky, nemusí to byť iba o rozdávaní srdiečok a sladkých komentároch. 🙄
Je smiešne si tu lepiť oči frázou "veď oni to možno doladia"..fakt? Veď už rozposlali inštrukcie na všetky strany, tak doladené to je už asi dávno.Dobre vedia, prečo o tom nehovorili dopredu, ale všetko vypustili do sveta na poslednú chvíľu. Veď starý systém platí iba do nedele a v podstate až teraz v utorok, sme sa dozvedeli ako to bude. Nechápem ani prístup, aký tu opisuje @simka14 , že "veď sa všetko dozvieme za pochodu" 🙄 akože a to už prečo? niektoré ženy na tie zľavy zbierali body mesiace, prečo by nemali právo sa dozvedieť v dosť veľkom časovom predstihu dopredu, ako bude fungovať nový bodový systém. Aby si sami zvážili, či chcú body ešte minúť za starých podmienok, alebo potom už za nových.

Proste DMka pekne vyparátila so zákazníkmi, je od nej viac ako neprofesionálne, že to celé do poslednej chvíle tajili a v podstate behom týždňa, ide meniť celé podmienky

Odpovedz
26. apr 2018

@acernas si reprezentantom dm, beries za to peniaze. Preto ma naozaj prekvapuju tvoje komentare, ale aj gramatika v tvojich prispevkov. I ked sme na konikovi, toto je tvoja oficialna praca a reprezentacia firmy. Elegantne s profesionalitou prijat kritiku do svojich radov nevie kazdy a treba na to roky praxe. Aj obrovske dm ma svoje chybicky, obchodne praktiky plynuce zo svojej velkosti, drobne prechodne obdobia pri zavadzani novych veci...... ale to sa da krasne noblesne odkomunikovat. Prepac, ale toto robis zle.

Odpovedz
26. apr 2018
acernas
autor

@ja851976 v poriadku je to tvoj názor na mna nemusíš sa zan ospravedlňovať

Odpovedz
26. apr 2018

Ano mohli to urobit inak. Ale v podmienkach maju ze mozu menit veci ako chcu.to ci to je prozakaznicke je druha vec. Pamatam sa ked to spravil shell a body prepadli. Myslim ze to bola obrovska chyba no zakaznici sa otriasli a chodia k nim dalej. Kazdy ma moznost vyberu a ked mu nie je sympaticka komunikacia znacky tak moze odist. Taka je doba...

Odpovedz
26. apr 2018
acernas
autor

@berginkan s tymto nazorom plne súhlasim.

Odpovedz
26. apr 2018

@stentelse @marsmykkok ani mne z Tchibo nič neprišlo

Odpovedz
26. apr 2018

@acernas ahoj iba teraz to tu čítam co za zmeny sú v dm tak ak som správne pochopila ze keď my žiadna karta teraz neprišla tak si ju mam vyžiadať v predajni a táto stará co mam už neplatí? Vopred ďakujem za info 😊

Odpovedz
26. apr 2018

@jajuska170 hore je to napisane

Odpovedz
26. apr 2018

škoda že ten detsky tyžden takto pozmenili ... nepride mi to ako vyhodnejšie :(

Odpovedz
26. apr 2018

@berginkan ok ďakujem už som si to preštudovala 😊

Odpovedz
26. apr 2018

Pane Bože.. myslim že Silvia zvládla situáciu viac nez dobre. Keby na vasu osobu utocilo niekolko zien, tiez by mnohe z Vas boli urcite vsetko len nie prijemne. Kazda mala sancu sa prihlasit na ambasadorku. A kvoli jednej vete by ste ju uz ukrizovali najradsej. Stiahnite si appku do mobilu StoCard. Preregistrujte sa a nove cislo karty ulozte. A do 6 tyzdnov pride karta aj domov. Koniec sveta...
Tiez som v DMke varena pecena a nebyt Silvii neviem o zmenach.
Tiez nenakupujete kazdy den v DMke.

Odpovedz
27. apr 2018

Toto je nezvládnutá ssituácia.Zvladnutá by bola keby každý zákazník mal pocit že je pre spoločnosť dôležitý, že jeho otazky sú vypočuté, názor vítaný, a pracuje sa na tom aby sa situácia vyriešila čo najskôr.

Samozrejme nie je pracou ambasadorky riešiť vernostný program alebo nejaké personalne zlyhanie ( predavačky) ale tou pracou by bolo to zaobaliť tak aby to bolo prijateľné.

Občas sa treba aj ospravedlniť - je to ovela viac sympatické ako vyhovárať sa a zachadzať do zbytočných detailov a konflikotov.

Za nejasnosti nie je zodpovedný zákazník, ale nesprávna komunikácia spoločnosti( aj predavačky sú veľmi dôležitou súčasťou spoločnosti).

Samozrejme chápem že čeliť utokom tu nie je ľahké.

Odpovedz
27. apr 2018

Kebyže som ambasadorkou ja, pekne vás jednu po druhej d teplých krajín pošlem..... Ci ste vy niektoré za one, to je neskutočne... Odpovedala na všetky otázky tak, ako ste jej vy tie otázky položili... A tu sa nadrapovat zato s gramatikou? Alebo že jen zato platia? Ste sa mohli pekne krásne aj vy prihlásiť.... Bože,česť ženám, ktoré reagovali fakt normálne a milo sa spýtali, ale vy ostatné, tak buďte múdre, internet mate a googlite....

Odpovedz
27. apr 2018

@daniella315 To vieš, spravíš 1000 vecí dobré a to je samozrejmé a spravíš jednu vec "zle" a to ti všetci vytknú. A prvé tie čo vonec netušia ako to je keď sa niečo mení

Odpovedz
27. apr 2018

@acernas mám ešte jednu otázočku, prišli mi kartičky a tam sa píše, že body sa budú dať uplatniť koncom roka 2018. To je nejaká blbosť, nie

Odpovedz
27. apr 2018

Fuj toto sa ani čítať nedá...normálne ženy a takto urážajú a ponižujú ženu, ktorá sa snaží odpoveď na milión komentárov, ktoré sa stále opakujú dookola.....ani sa nečudujem že Silvia má toho dosť a tu nejde o to že robí zle meno značke to vôbec nie tu ide o to, že niektoré len čakali na to že napíše niečo nevrlo aby sa do nej mohli pustiť....Silvi si skvelá žena ❤️nevšímaj si čo sa tu deje lebo vždy sa nájde skupina ľudí, ktorá nevidí za oponu no i napriek tomu je najmudrejšia....odpovedala si na všetky otázky nie len v článku ale aj takto osobitné tak keď niekto nechápe bohužiaľ

Odpovedz
27. apr 2018

@acernas ahoj prosim ta co mam robit,preregistrovala som sa a dnes mi domov prisla nova karta
Teraz neviem ci mam na tejto tie body alebo mi pride este daka dalsia
Som z toho jelen😐

Odpovedz
27. apr 2018

a ja si myslím že za všetky zmeny môžu naši muži asi tých nákupných výletov do DM a poklesov na účte mali už plné zuby a požiadali o zmenu 😅 toť vyjadrenie mojej drahej polovičky a prajem všetkým pokojným požehnaný večer a pokoj v duši

Odpovedz
27. apr 2018
acernas
autor

@danuskadominik ahoj príde ti ďalšia a na tej budu aj prenesene body

Odpovedz
27. apr 2018

@acernas mne osobne neprišiel ani ten mail (ani do doručenej pošty, ani reklamám či dokonca do spamov) a to som sa priznám trochu sklamaná, keďže som vernou zákazníčkou DM a ten mail ich zase toľko nestojí,..

Odpovedz
27. apr 2018

@acernas ahoj. Ja som sa tam vyssie pytala nato ci sa budu dat dodatocne nahodit body z nakupu pokial mi pride nova karta,ale asi si ma prehliadla pri tom mnozstve otazok ☺ bude sa to dat? Dakujem za odpoved.

Odpovedz
28. apr 2018

🙉 do prcic..to sú tu starosti..ja tiež dosť často nakupujem v DM a nedošiel mi ani mail ani list Ali karta... dozvedám sa to teraz tu ako to vlastne bude. Pôjdem na predajňu a vymenim,toto vsio .. čo tu budem Silve zožierat nervy,že @acernas 😉?? .. Krásnu sobotu všetkým tu žienky 🧘

Odpovedz
28. apr 2018

*ani
*toť ... tam malo byť

Odpovedz
28. apr 2018

@antori ja nevravím, že je to chyba @acernas len že by bolo od DM korektné keby informovala všetkých zákazníkov, ktorí vlastnia ich zákaznícku kartu v dostatočnom predstihu, aby sa vedeli podľa toho zariadiť a rozhodnúť čo s dovtedy nazbieranými bodmi a nie takto na poslednú chvíľu a len niektorých :/

Odpovedz
28. apr 2018

@little_pony ale ved nazbierane body neprepadnu,prehodia sa na novu kartu. Tak nie je treba ich rychlo na poslednu chvilu minut.

Odpovedz
28. apr 2018

@nika3333 ja viem že sa dajú presunúť, ale "po starom" si mohla mať napr. za 75 bodov mohla mať zľavu -25% na detský sortiment / JOKER, či iné väčšie zľavy,.. po novom musíš mať min. 200 bodov, aby si si uplatnila zľavu, čo po novom znamená za 200 bodov zľava -2,-€ :/

Odpovedz
28. apr 2018

@little_pony ano ale ked teraz po novom sa budu dat sporit body niekolko nasobne tak ich bude za jeden nakup hned viac...ved vyssie to je pisane,je tam aj priklad.

Odpovedz
28. apr 2018

@nika3333 áno, platí to pre rôzne produkty (nie všetky) a aj to sa bude mesačne meniť,.. veď uvidíme ako sa to osvedčí v praxi ;)

Odpovedz
28. apr 2018

@acernas dakujem velmi pekne tak tuto posuniem segre

Odpovedz
28. apr 2018

Ach...nechápem správanie sa niektorých žien tu na MK. Ja som už kvôli tomu tiež niekoľko skupín opustila. @acernas pevné nervy želám. A mám len 1 otázku. Pri 1. nákupe získam 5-nasobný počet bodov ak si aktivujem kupoón. Na detské veci bude 25-nasobný počet. A preto sa pýtam, koľko bodov mi priráta, ak v prvom nákupe nakúpim detské veci. Dúfam, že som to napísala zrozumiteľne.

Odpovedz
29. apr 2018

A vie sa uz, ktore tyzdne v mesiaci su tie detske, kedy mi pripocitaju ten 25 nasobok bodov? Dakujem.

Odpovedz
3. máj 2018

@pexinka pls nevies ako sa doklikam na aktivaciu tej doplnkovej karty? svoju hlavnu som si uspesne na prvy sup preregistrovala, ale ked chcem zadat udaje na doplnkovu, neda sa, nic to nerobi :/ zajtra samozrejme zavolam na infolinku, ale reku opytam sa ta, ci nemas nejaku fintu

Odpovedz
17. máj 2018

@miskalevica ahoj musis dat nova registracia

Odpovedz
17. máj 2018

@pexinka jaaaj to by ma ani vo sne nenapadlo :P dakujem

Odpovedz
17. máj 2018

uaaa a teraz ma to vykopava z prihlasenia, no nic necham to do rana oddychnut :/

Odpovedz
17. máj 2018

Moze mi niekto poradit, pri preregistracii je potrebne zadat 13 - miestne cislo karty. Moja povodna DM karta fialova, take cislo nikde nema. Co s tym?????

Odpovedz
3. jún 2018

@benuska713 aj vam niekto odpovedal?

Odpovedz
25. jún 2018

@pancake nie neodpovedal 👎 Virtualna karta je v aplikacii DM a funguje aj cez aplikaciu Stocard na iPhone.

Odpovedz
25. jún 2018
Komentár bol odstránený

Mohla by mi niekto prezradiť či aj naďalej budeme dostávať do schranky zlavove knižky? Tie ktoré máme malé deti... min. 2x do roja takto posielali ešte postarom...Posledná takáto knižka mala poukážky platné do 31.8.,no novú som nedostala.
Za odpovede ďakujem moc moc 🙂

Odpovedz
25. sep 2018
acernas
autor

@mukicica ahoj to bol program babybonus dm už je žiaľ zrušený

Odpovedz
26. sep 2018

Škoda...

Odpovedz
26. sep 2018

Začni písať komentár...

Odošli