Niektori sa sankuju, tu kusok pri bille,na takom podla mna mini kopceku.. Tiez asi radim skusit ist hore k lesiku,ale konkretnejsie netusim ☹
6. jan 2017
blondinka152
autorStaci ist hore len po tej ceste ? Ci dako konkretne ? Kupko mame kusok teda ten anfik .
6. jan 2017
Ic hore nad amfik a jak sa vchadza do lesa na lavo co mas parkovisko tam sme sa vzdy sankovali
6. jan 2017




Hore nad kupko do lesa ;)