icon

Nechce sa mi. Nechce sa mi trepať na námestie s dvomi malými deťmi. Ale pôjdem. Pretože chcem žiť v štáte, kde korupcia, plagiátorstvo, zastrašovanie a mafia nebudú normou. Nerobím si ilúzie, že prestanú existovať. Chcem len žiť v krajine, kde tieto javy nebudú chápané a súdené ako súčasť bežného spoločenského folklóru, ale ako trestný čin.
V krajine, kde môže profesor bez strachu povedať: "Je to plagiát." Policajt: "Je to zločin." Chlapec na námestí: "Cisár je nahý." Bez toho, aby ich potom vyšetrovala NAKA.
A takúto krajinu chcem aj pre svoje deti. Možno nič nezmeníme. Ale idem na námestie, aby som sa o 15 rokov mohla svojim deťom pozrieť do očí, keď sa spýtajú, kde som vtedy bola ja. Či som sa aspoň pokúsila niečo urobiť. Aby som sa pred zrkadlom mohla pozrieť do očí sama sebe.
Nie, protestné zhromaždenie nie je ideálne miesto pre deti. Ale je ním teraz náš štát?

avatar

a kto prosim ta organizuje tieto zhromazdenia ?

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

Och, priprav sa na divoke komentare k tvojmu statusu. V kazdom pripade ale s tebou suhlasim 😉

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

V BA? O koľkej je?

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

Iniciatíva Za slušné Slovensko
@pisulina

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

Naka musí vyšetrovať podnety, ktoré dostane. Takže to nie je o nej, ale o tom, kto ten podnet podal...

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

Ja som chcela ist do mesta poobede s detmi na nakupy a prechadzku a som si to rozmyslela a radšej ostanem doma

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@stastna17 to ta hermiona 😀 ? dakujem pekne

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

zaujímavé, že nikto nerobil pochody, keď NAKA vyvliekla Rostasa aj s rodinou s namierenými samopalmi z domu, len preto, že napísal článok v ktorom citoval Štúra. To nikoho netrápila sloboda prejavu vtedy, sloboda názoru, šikanovanie. Týchto tu nik ani nevyvliekol ani na nich nemieril samopalmi, majú sa len dostaviť na bežné prešetrenie a už pištia o šikane. Neverím im ani nos medzi očami, asi sa niečoho naozaj boja.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

Uprimne nikdy by som sa s detmi na taketo podujatie netrepala.. Nikto nemoze vediet co sa tam zomelie ci nezomelie a z mojho pohladu je to obrovsky risk. Nemas ich komu dat postrazit ked tam chces ist?

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

😕

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@tianna a co sa tam moze stat napriklad?

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka Pozor ale Rostas je ten "zlý", tak čo aké pochody (to myslím ustipacne)
Jasne že tu funguje dvojaký meter, chudáci študenti, vypočúvali ich a to je také strašné. Ah jaj, aj mňa vypočúvala polícia po tom, ako sme mali nehodu, a som tu. Čo je na tom iné? No nič, len to, že treba kvôli niečomu nahnať ľudí do ulíc.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@pisulina Ja neviem, ale x krat su na takychto akciach roztrzky, navyse nenormalny hluk, skratka ,,idealne" podujatie pre deti.. Mne stacilo ist raz okolo a teda sla som najrychlejsie ako to slo aby som odtial vypadla.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@tianna tieto podujatia sa nesu v pokojnom duchu, chodi tam kopa rodin prave s detmi, kamosi chodia a isla som okolo ked to bolo a fakt tam ziaden hluk nebol.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@tianna toto nieje prostest ako z americkeho filmu. nemas sa coho obavat, pre mna to je zbytocnost. Ak protest, tak uz poriadny

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@pisulina ja na taketo podujatia nechodim vobec, reagovala som len na maminku co chce ist s detmi 🙂

Odpovedz
16. nov 2018
avatar
Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka jediný komentár dám k tejto téme, a potom si vypínam notifikácie k tomuto postu: keď zo seba Rostas robil obeť policajnej brutality, zabudol spomenúť, že má doma guľovnice, revolver, pištole, brokovnicu - celkovo zbrane v počte 16 kusov. Preto bolo potrebné zapojiť kukláčov. Povedzte mi, kto normálny má doma 16 takýchto zbraní? Rostas vo svojich komentároch a článkoch preukázateľne klame, zavádza, neuvádza zdroje svojich tvrdení (pretože vie, že žiadne neexistujú).
@tianna na proteste v Bratislave je aj sekcia vyhradená pre rodiny s deťmi "S kočíkmi a deťmi za slušné Slovensko" https://www.facebook.com/events/168650207189979/ Okrem toho ani na jednom z týchto protestov neboli roztržky, organizátori si veľmi dávajú záležať na tom, aby prebehli v pokojnom duchu, pretože o tom to je, o slušnej krajine.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt si myslis ze v tejto krajine sa nieco zmeni,, slusnostou,, ? pochybujem..

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

Vidime sa, tiez budeme v sekcii pre deti a kociky 😉

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

nejde o to, či má doma Rostas jednu guľovnicu alebo dve, ale o to, že na jedného zákon platí a na druhého nie. Rostas je živel, toho nezaškodí prevetrať, ale v prípade aktivistov za Slušné Slovensko ide o šikanu.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@doty1 Rostas je hlavne psychopat a konspirator ... a divim sa, ze ho este niekto obhajuje

Odpovedz
16. nov 2018
avatar
danix
autor

Tiež som sa prvýkrát bála ísť s deťmi. Ale bolo to úplne pokojné, hrali sa s bublifukom. A rozumiem, že niekto nechce ísť s deťmi, zdá sa mu zbytočné ísť, prípadne s protestom absolútne nesúhlasí. Len som chcela napísať môj postoj. Lebo sa niekedy bojím a skrývam ako korytnačka pod pancier🙂 A už sa nechcem. Nechcem nikoho presviedčať, ani sa hádať. Ak niekto chápe príspevok ako provokáciu, v pohode zmažem.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@danix nemaz, je to tvoj nazor ;)

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@lucia_lucia môžeš sa diviť, to robíme všetci, akurát objekty na "divenie" má každý iné 😉 ale príspevok nebol o Rostasovi, bol o tom, že ak platí zákon pre "neprispôsobivých" mal by platiť aj pre "prispôsobivých". Nemôže byť, že kontrola jedného je prevencia a kontrola druhého je zrazu šikana.
Pekne sa nám zvnútra rozvracia ten náš štáti, tak ako sa patrí ☹

@danix prečo by si mazala? Je to tvoj názor, navyše napísaný slušne, rozumne. Zrelá osobnosť v ňom nebude hľadať provokáciu aj keby mala úplne opačný postoj.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt to je typické, vypľuvnem svoj názor, spojím dve nespojiteľné veci, len aby som odviedla pozornosť a "vypnem si notifikácie", lebo pravda sa ťažko počúva. Išlo o udanie kvôli článku, nie kvôli zbraniam, ktoré vlastní všetky legálne ako zberateľ. Klasicky ho mohli predvolať poštovým predvolaním ako aj ostatných na výsluch. Ale nie, tu práveže išlo o to Rostasa kus postrašiť, lebo vo svojich časopisoch odhaľuje aj nepríjemné veci pre túto vládu ale aj opozíciu atď., tak nech sa trošku zľakne. Ale tak ty evidentne tiež nechceš poznať pravdu, ty si chceš len doslova namyslene povedať tú svoju a chytro utiecť, aby si nemusela čítať a reagovať na protiargumenty. Nuž, to je tiež voľba, zatvárať si oči a spapkať meinstrímu čo mi predloží.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@doty1 vysetrovanie organizatorov protestov je sikana preto, ze len vyuzili pravo obcanov na slobodu zhromazdovania ktore im garantuje ustava. To, ze niekto v tom potrebuje vidiet pokus o ststny prevrat, hovori o tom, hovodi o tom ze ten niekto tuto slobodu nerespektuje a teda nerespektuje ani principy demokracie.
Na mrago Rostasa - ten je vysetrovany za sirenie nenavisti voci skupine (Zidom) co spada pod trestny zakon. Mozme sa bavit o slobode nazorov a slobode prejavu, ale nenavist nie je nazor a sloboda prejavu nie je absolutna - konci tam, kde zacinaju prava ineho na to, aby voci nemu nebola sirena nenavist. Mysliet si Rostas moze co chce

@pisulina nie, slusnostou sa v tejto krajine nic nezmeni, ak si vsetci povieme ze sa nic nezmeni. Vykaslime sa teda na to a odovzdsjme nasim detom moralne aj materialne vykradnutu krajinu.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka ppzri moj komenatr vyssie. Tolko k mojmu utekaniu pred argumentmi.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

Skoda, ze nezijem v ba, inak by som urcite sla🙂

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt ááá takže si to nevydržala😀 mne prídu smiešni takýto ľudia, ktorí tu vypisujú ako oni si myslia toto a tamto a odchádzajú a už si vypínajú notifikácie. Rostasovi žiadne šírenie nenávisti dokázané ani nebolo, lebo by už sedel v base. Len v jednom článku citoval Štúra, a ten Štúrov výrok vyznieval rasisticky, ale to neznamená, že on šíri nenávisť alebo rasizmus.
Inak toto je veľmi moderná mediálna zbraň dnešnej doby, každého čo povie niečo nepríjemné označiť ako " šíriteľa nenávisti", to sa dá v podstate nalepiť na hocikoho, kto nám nepasuje, ak povie niečo, čo nechceme počuť. To už zrazu nie je názor, to už zrazu šíri nenávisť ( rasizmus, xenofóbiu, extrémizmus, homofóbiu atď. dosaďme si podľa potreby, veď na každom sa dá niečo nájsť). Keď hovorím škaredo na židov, šírim nenávisť, keď hovorím škaredo na Rostasa, to je len názor, že? Dvojitý meter jak vyšitý, jednoduchá páka na zneužívanie na to na čo sa nám to hodí. A to isté aj s vypočúvaním. Prešetriť musia všetky podnety, prečo by iných mali a týchto študentov nie? Čo sú oni nejak špeciálne Bohom označení, že ich sa nikto nesmie ani dotknúť? Veď ak sú nevinní tak nie je o čom, predložím účty, zasmejem sa im do tváre a je po všetkom. Ani vlások na hlave im nikto neskriví. Len si urobia policajti svoju robotu.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt A pozerám, že stále spájaš hrušky s jablkami, šak oni netvrdia, že ich šikanujú za to že idú protestovať, oni tvrdia, že šikana je to, že ich vyšetrujú. Zas si to celé úplne otočila. Protest im nikto nezakazuje ani ich nikto za to nešikanuje, neskutočné dievča, kde ty toto berieš.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@tianna pred 29 rokmi, 17.11. boli na namesti takmer všetci.. Aj ja v kociku, s mamou, pozeras prilis vela akcnych filmov asi 🙂

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka nie, to nie je dvojaky meter. Na to je zakon a na to je aj specializovana jednotka v ramci NAKA. Ak nieco splna kriteria trestneho cinu sirenia nenavisti, tak co sa mam tvarit ze to tak nie je? Ak to u rostasa nepreukazali, tak ok, ja som pisala o tom, preco unho zasahovala policia, nie o tom, ze bol z toho aj usvedceny. Na tie jeho texty vsak boli aj odborne posudky ktore v nich antisemitizmus preukazali. Ale viem ze Rostas sa uz tychto odbornikov pokusil zdiskreditovat ako nastroje nejakej propagandy alebo nejaky podobny nezmysrl. A ak viem ze vysetrovany ma doma 16 zbrani, asi tam nepojdem len so zapisnikom a perom. Kazdopadne, ty mas svoju slobodu citat zem&vek, tak ho pokojne citaj. Ja mam svoju slobodu poukazovat na to ze je to medium siriace nepravdy a nicim nepodlozene vymysly. Keby to boli informacie zalozene na faktoch, nemali by problem svoje texty vyzdrojovat. A Sputnik News nepovazujem za relevantny zdroj 😁

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

Chapem protesty ludi, tiez sa mi obracia zaludok z toho co sa tu deje a zsroven sam i obracia aj zaludok z toho kto vsetko sa trasie na to aby sa dostal do vlady, kto vsetko si uchce urvat kusol pre seba. Je to smutne na jednej strane vlada, ktora ma tolko na rovasi ze az a na druhej strane banda, ktora sa nevie dockat kedy sa tam dostane a znici aj to posledne co tu mame. Zas stojime pred dilemou volby zla alebo zla. Z hladiska globalnej politiky ani nehovoriac. :(
V kazdom jednom tabore mi chyba aky taky kriticky postoj voci danemu "vodcovi" to co potrebuju su len fanaticki pritakavači, ktori kyvaju hlavou a hovoria "dobre to robis".
Mne ostava len dufat, ze dostaneme to co si zasluzime a ludia neprestanu kriticky rozmyslat a pytat sa preco. K comu to je dobre. Komu to posluzi atd. 🙂

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka a vysetruju ich akoze za co? 😁 ze organizovali protesty za peniaze zo zahranicia s umyslom vyvolat statny prevrat. To je prosim ktory paragraf trestneho zakona? 😆

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt kazdy " relevantny zdroj" je v rukach niekoho ;) novinari by vedeli rozpravat o tom ako pisu clanky na objednavku toho a toho a pod. Tymtto o neschalujem ale len poukazujem na to, ze " pravda" je niekedy uplne niekde inde. (Samozrejme niektore weby su uplne od veci)

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@baaambulkaa Filmy okrem Marvela a rychlych aut nepozeram vobec 😉

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt neviem čo je Sputnik news, ale keď tvrdíš, že Naka má právo preverovať, tak prečo si myslíš, že nemá právo preveriť aj študentov? To proste je dvojaký meter, či si to chceš pripustiť či nie. Toto sa bežne stáva napríklad aj politikom, niekto ich za niečo obviní a častokrát sú to bludy, no ale musí sa to preveriť, musia ísť vypovedať keď sú predvolaní a tým sa preukáže, že je to blbosť a je po všetkom. Nikdy sa nikde okolo toho také haló nerobilo ako robia teraz študenti. No nech mi nik nehovorí, že to zas len nezneužívajú aby tu naozaj urobili nejaký rozvrat. Pretože toto naozaj nie je dôvod robiť také haló. Keby to bolo čokoľvek iné, napríklad otrasné zdravotníctvo, ľudia pracujúci za nehorázne nízke mzdy atď. ani neceknem a pridám sa k nim ihneď. Ale toto?

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@majah212 ano, sukromne media vacsinou niekto vlastni. Preto sa volaju sukromne 😁 to este neznamena ze vsetky pausalne pisu na objednavku, ale samozrejme su aj take a o tych sa to vacsinou prevali (vid pripady babisovych medii v CR). Ale zdroje su predsa nie len noviny ale aj vedecke publikacie.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@majah212 palec hore, Fico - otras , opozícia, ešte väčší otras... v podstate tu protestujú za nejaké vo vetre lietajúce slovíčka ako slušnosť, pravda, tolerancia, ale za reálne problémy ľudí sa tu nepostaví nikto, ani jedni ani druhí...

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt ano ja sa k Rostasovi nejak nevyjadrujem, jeho clanky postradaju elementarne zdroje .skor som reagovala na spravy, ktore su prezentovane ucelovo a maju tendeciu stale vykreslovat nieco ako dobre a zle (ten je dobry, ten zly), cim nicia schopnoskt ludi spravit si svoj nazor apod. (Nic nie horsie pre vrchnost ako ked ludia zacnu rozmyslat). Masy sa lahsie ovladaju.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

PS: aby ste chápali, Rostasa som použila ako príklad dvojitého metra - to neznamená že ho obhajujem, aj keď toho obvinenia bol oprostený. Tak ako zrejme budú aj títo mladí, išlo mi tu poukázať na tú dvojakosť a na to, že tu niečo nehrá, ak pri jednom nám to je jedno a pri druhom pištíme o šikane.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka a co si myslis, ze za co boli tie demonsyracie?? Za to ze si tu privilegovana vrstva urobila zo statu biznis v dosledku coho mame mizerne zdravotnictvo a ludi pracujucich za nizke mzdy. Tie protesty boli za to aby sa tato garnitura zodpovedala za to co v tejto krajine napachala a aby sa zacali ozdravne procesy, aby sme instituciam v tejto krajine mohli verit.

Ved namanech si splni svoju zakonnu povinnost. Nehorazne je uz samotne podanie a ak ho aj nepodal sam fico, je zodpovedny za tento diskurz o statnom prevrate.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt demonštrácie boli za Slušné slovensko, potom za odvolanie Kaliňáka, potom za odvolanie Fica, pokiaľ sa dobre pamätám, nie za vyššie platy, za lepšie školstvo, za lepšie podmienky v zdravotníctve atď. Ak si myslíš, že všetko sa vyrieši ako mávnutím čarovného prútika, keď padne vláda, tak si veľmi naivná. Áno Fica spájajú s marazmom, ktorý tu v krajine máme, a ja si myslím, že k nemu prispel rovnakou mierou ako predošlé vlády a nepochybujem ani chvíľku o tom, že aj tá nasledujúca k tomu marazmu prispeje. Tým nechcem povedať, že chcem aby tam Fico ostal ale pravdu poviem, že sa desím aj toho kto tam zasadne po ňom, pretože tam nevidím nikoho, komu by naozaj záležalo na bežných ľuďoch. Akurát o tom tu teraz reč nie je, ale o dvojakom metri. Vieš, ono sa vraví, účel svätí prostriedky, lenže na to sa vždy nakoniec doplatí.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

vidime sa 🙂 bude nas tam vela dufam.. 🙂 A ano..nikto ma neplati a vonkoncom nie sOROS :-d A peniaze maju tie "stence" ako ich SMER nazval od nas....a od zaciatku maju tento transparentny ucet ... https://www.transparentneucty.sk/?fbclid=IwAR3w... Lebo nam to nie je jedno 🙂 Nie je mi jedno, ze niekto musi studovat a napisat pracu..a niekto ju len odpise. Nie je mi jedno, ze mi poistovna neschalila liecbu a prerusila mi ju. ( a nie som samotna) Nie je mi jedno ,ze nas tu strasi niekto dlazob. kockami, Sorosom, utecencami, sprisahaniami. Nie je mi jedno, ze zdravotnictvo a skolstvo je v srac..... Nie je mi jedno kopec veci. A rodicia ma ucili,ze nemam klamat. A tu ludia kt. kradnu a klamu tak Naka ich po rokoch a milionoch ukradnutych mozno predvola. A deti kt. to nie je jedno su do par dni zavolane na vysluch. Nie je mi jedno, ze mlady clovek kt. pisal o vsetkych podvodoch bol zavrazdeny spolu s priatelkou. A vsetky jeho clanky sa teraz riesia!!! Pred rokom pisal o zmenkach na golfovom ihrisku Bač a teraz je Lacko B. az obvineny. Smutne,ze? Takze deti si zavola Naka hned po konspiraciach uja Roba...ale taky Bastrnak si zije roky a kradne nase dane ..uf..silna kava. Tak vidime sa 🙂

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@evadek prajem si, aby to tak bolo ako si napisala, aby tu raz bolo vsetko tak ako ma byt, aby zdravotna starostlivost bola dostupna pre vsetkych, aby skoly boli vykladnou skrinou vzdelavania, aby ucitelia si ctili svoju profesiu a videli v ziakoch buducnost, aby mladi neboli tou stratenou generaciou, ktora nam tu vyrasta. nam to nie je jedno, zial mam pocit, ze ti ktori sa tam chcu dodstat tak im to je jedno - oni potrebuju len prostriedok ako sa dostat do naspat do vlady. keby ides ty do vlady - tak je jasne, ze tam chces spravit poriadky. ale vsetci politici si navzajom kryju chrbty a nikoho ineho tam nechcu pustit a ani nepustia..vsetci chceme pozitivnu zmenu, ale ja (zial) nevidim nikoho kto je schopny ju spravit. 70000 tisic ludi s dobrym umyslom nemoze sediet v parlamente :(

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka ano, protesty mali ak konkretne poziadavky lebo vznikli ako reakcia na udalost ktora je symbolom toho co sa v tejto krajine deje. Ale neboli len o tom aby bol odvolany Kalinak atd, treba si precitat alebo vypocut prihovory spikrov z protestov. Ved samozrejme, nemusia s nimi vsetci suhlasit. Len mna osobne mrzi ze vsetci tu na Slovensku nadavame ako je tu zle a ako treba nieco spravit. A ked uz niekto nieco spravi a dokonca aj relativne uspesne, tak zase len kritizujeme , ze to mal spravit inak, ale ruku k dielu neprilozime 😞

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt suhlasim s tym, ze je snaha spravit nieco lepsie - to nikto nepopiera, ale ja sa pytam co potom - co bude ked napr. "padne vlada" - protestujuci dostanu to co chcu, ale co sa bude dalej diat? budu volby? ok a co ked sa zvoli opat ta ista vlada? Ja nevidim zdravu alternativu - tak ako som pisala vyssie, ze mi je zle z vlady, tak mi je nevolno aj z "opozicie" (pretoze ti sa hrnu a cakaju aby sa tam dostali a stale su to len ti isti ludia, ktorym nejde o nic ine len o svoje dobro). Nikto zo sucastnych politikov nema cisty stit :(

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@majah212 keby padla vlada, prezident by mohol vymenovat aj uradnicku, ak sa nemylim. Akoze, ja tiez nie som za predcasne volby. Ale aj takouto mobilizaciou obcanov mozno dopomoct k tomu aby ludia nevolili stale tie iste kadre. A tym da ani nahodou neprihovaram za opoziciu. Pozri ako dopadli komunalne volby, Smer stratil VUCky. Necakajme ze zmena sa stane zo dna na den ked sa to tu roky humplovalo. Ale niekde treba zacat.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt vieš to bude asi tým, že ja už mám takýchto pádov a prevratov za sebou pár a vieš čo? Nikdy tam nedosadol nik lepší. A vieš prečo? Lebo tých ľudí, ktorí išli niekoho povaliť, žiadali odvolanie, odstúpenie, pád vlády atď. nikdy nenapadlo porozmýšľať: počkať, ale keď ich konečne všetkých dáme preč, máme pripravených dostatok morálnych a bezúhonných ľudí najlepšie odborníkov vo svojej oblasti, ktorými ich nahradíme? Ver mi, že títo jednoduchí ľudia na tých námestiach takto nikdy neuvažujú, idú len, aby niečo povalili, aby to skončilo, odišlo, ale už nerozmýšľajú ďalej kým to nahradia, nemajú pripravených takýchto ľudí. A keďže ich to ani nezaujíma ani ich nemajú pripravených, tak tam niekde ale vzadu je už pripravených pár rovnako vychcaných ako tých predošlých, ktorí veľmi rýchlo dosadnú na ich miesta a samozrejme budú sľubovať ako oni práve urobia tie zmeny, ktoré všetci predsa chceme, len treba vydržať, nejde to rýchlo, utiahnuť opasky a áno všetci sa musíme snažiť atď atď. Rečičky a rečičky. a skutek nakoniec utiekol a len ďalšia banda ešte viac rozkradla slovensko. Vieš teraz ty napríklad o nejakých pripravených morálnych čestných ľuďoch, odborníkoch, ktorí by vystriedali vládu, a je ich naozaj dostatok, lebo systém je prerastený korupciou na celom slovensku, vieš o toľkých čestných ľuďoch už pripravených na tieto miesta? Dám ruku do ohňa, že nie. Preto mi je jasné, že týmto síce dobre mieneným protestom nerobíte nič iné, len otvárate vrátka ďalším sviniam. Veď sa len pozri dozadu, zbavíme s akomoušov, bude dobre. Je dobre? Zbavíme sa Mečiara a potom už bude dobre. Je dobre? Jáj smola, je tam ten Dzurinda, ale ak pôjde preč už bude dobre. Je dobre? Veď to ide len k horšiemu. Lebo vždy si teplé miestečko chytili ďalšie pripravené nenažrané prasiatka, tešiac sa, že bežný ľud ani nerozmýšľa kto vlastne miesto toho predošlého zloducha dosadne na tie voľné miesta. A tak to vidím aj teraz, nikoho nezaujíma, kto tam pôjde? Je čestný, bezúhonný, je to odborník? Keď pozrieš do opozície, je tam niekto bez kauzy? Nik. Tak koho tam dáte?

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka hej, chapem tvoju skepsu. Ale ako pisem v komente vyssie, nemozme cakat ze zrazu bude dobre. Zmena, ak nejaka pride, bude pomala, mozno to bude na zaciatok jeden slusny minister, mozno 10 slusnych primatorov, ale niekde zacat treba. Ak na zmenu nebudeme tlacit vobec lebo to povazujeme za vopred prehraty boj, tak naozaj nikdy nebude lepsie.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka a na vysvetlenie: ja nikoho nikam nejdem dosadzat 😁 ani organizatori protestov, na to su predsa volby 😊

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@halienka osobne si myslím, že práve pre toto neoslovia starších ľudí.... lebo aké potrestanie terajšej garnitúry? ... terajšia garnitúra len nasadla do rozbehnutého vlaku, a že bol rozbehnutý parádne o tom už dnes niet pochýb. Že je zo štátu biznis? Ale ten tu začal keď sme prestali byť sebestačný pomaly vo všetkých sférach hospodárstva, keď sa začala predávať pôda piate cez deviate, ... čerešničkou na torte bol predaj strategických podnikov.... Fico to vtedy už len dorazil.
Vražda Kuciaka, áno každý brutálny čin treba vyšetriť. Zmiznutie Pala Rýpala spred 10-tich rokov nevyšetril doteraz nik, proste nie je. A že mal informácií, proti nemu Janko Kuciak nemal nič, resp. nič také, čo by nevedeli ostatní novinári.
Ja sama za seba môžem povedať, že neverím týmto pochodom. Verím v slušnosť ľudí, je to asi naivné, je to asi smiešne, ale zatiaľ si neviem pomôcť. My radoví občania musíme začať byť slušní sami k sebe, obyčajný starosta malej dedinky musí byť slušný k svojim voličom, toto sa musí preniesť na mestá a VÚC-ky. Veď sa k sebe v každodennom živote chováme ako hyeny, o tom ako sa staviame k svojmu prostrediu, k ľuďom ktorí vyrábajú hodnoty tu na SK, ani nebudem písať. Pozrime sa čo sú naše idoly a mantry. A ideme kričať za slušné Slovensko.
Neverím na nezávislých, v politike neexistuje nezávislosť. Ale verím, že minimálne tá regionálna politika pôjde zas o slepačí krok k lepšiemu.
A čo sa týka našej vlády? No jeden za 18 a druhý bez dvoch za 20. Ale nech ma Boh ochraňuje ak sa dostane k moci pán Sulík a jeho partia.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar
danix
autor

Ďakujem za kultivovanú diskusiu, žienky, bála som sa, že rozpútam hádku🙂 Ešte mi napadlo, aj keď prídu znova rovnako bezcharakterní politici, či sprava alebo zľava, protestom im nastavujeme isté hranice. Ak budete konať rovnako ako tí pred vami, čakajú vás plné námestia, sú veci, ktoré už viac nebudeme tolerovať.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@alen_catt ašak samozrejme že vo volbách, majú študenti pripravený nejaký politický subjekt, stranu, ktorá by bola zložená z takýchto morálne čistých odborníkov, ktorú by mohli ľudia voliť? Spýtaj sa ich na proteste teraz keď budeš, by ma veľmi zaujímalo čo odpovedia😉 Lebo ak nemajú tak z tej ponuky čo tam je, čo hádam ani jeden nie je bez kauzy, som presvedčená, že nedôjde k žiadnej, nie to ešte pozitívnej zmene.
@doty1 súhlasím, ľudia si musia uvedomiť svoju skutočnú osobnú zodpovednosť, to nie je ísť zakričať raz za čas niečo na námestie - to čo nám niekto povie že máme zakričať - a potom čakať že príde nový spasiteľ a moja zodpovednosť je zas prehodená na niekoho iného na koho potom môžem nadávať, že veď ja som chcela zmenu k lepšiemu, nemôžem za to že sa z toho nového vykľul sviniar. Tiež som zástanca naozajstnej zmeny zdola, ako píšeš, začať v regiónoch, skutočne každý sám za seba, podľa mňa len tak sa dá naozaj niečo zmeniť. Tá zmena nikdy nepríde zhora, musí len zdola a toto si ľudia nechcú uvedomiť. Stále len dúfajú, že keď sa tam hore niekto vystrieda, tak sa asi stane zázrak.

Odpovedz
16. nov 2018
avatar

@pisulina a cim to chces zmenit - natlakom a hrozbami?

Odpovedz
16. jan 2019