Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri
    Príspevky pre registrovaných používateľov sa ti nezobrazujú.

    Vertical garden, vyhlad z bazena 😉🌷

    nie je senior ako senior 😉

    Pohľadová bariéra pri bazéne. Zákazníci velice spokojní 👍

    (2 fotky)

    Severná strana, výhľad z obývačky. V apríli som dávala foto, kde sú rastlinky "len" zelené a sľúbila som vám foto rozkvitnutého plotu. Nech sa páči 😉

    Náš plot 🏵️🏵️🏵️ Na prelome mája a júna naplno kvitne, z roka na rok je krajší, ako sa rastliny rozrastaju.

    (3 fotky)

    Fakľovka. Výstižný názov, čo poviete? ;)

    nasa terasa 😉 zvisla zelen - balkonova verzia

    (2 fotky)

    nasa zivá tapeta ;) na druhej fotke je turecky mak. seriozne kupeny a zasadeny, ziadne priviate vetrom ;)

    (2 fotky)

    Rozkvitli zvončeky aj klinčeky 😉 náš žijúci plot 🙂

    (2 fotky)

    Vertical garden, v našom prípade plot 😉

    (4 fotky)

    Velice mudro 😉

    Tomasko je od nedele big brother 🙂 5. 2. sa narodil Teo, 52 cm, 4 kg 🙂

    TV Markiza... BBC, CNN a ostatni cakaju v rade :D

    Stále čakáte na dobrý nápad? Nečakajte ďalej, čítajte ;)
    https://www.facebook.com/biznismamky.sk/?fref=nf

    užitočný článok, požičaný z Trendu. dodala by som iba jednu vec: píšte! mať vlastný blog nie je dnes umenie, a prostredníctvom neho si môžete vybudovať imidž odborníka vo svojom odbore a presvedčí zákazníka/zamestnávateľa o vašich kvalitách.

    viac na https://www.facebook.com/biznismamky.sk/

    Čo je dobrý nápad?

    Vzniklo o tom už množstvo článkov, kníh, prednášok. Už dávnejšie som dostala námet na písanie o nápadoch, článok aj vznikol, ale bol zameraný skôr na testovanie rôznych nápadov z hľadiska spotrebiteľa a jeho potrieb.

    Nedávno ma zaujal jeden článok a na základe prečítaných informácií by som si dovolila definovať čo je vlastne dobrý nápad. Bude to veľmi jednoduché:

    Dobrý nápad je ten, ktorý sa zrealizuje.

    Nokia mala tablet už v roku 2001. Ak by nezostal ako koncept, a vyšli by s tým na trh, mohli o skoro 10 rokov predbehnúť iPad.
    Ľudia totiž veľmi veľa času trávia s zdokonaľovaním niečoho, čo ešte ani poriadne nevytvorili. Boja sa vyjsť, ako sa hovorí, „s kožou na trh“. Zrealizovať zlý nápad je stále lepšie ako zahodiť nejaký vynikajúci. Okrem toho, nápad, ktorý sa používa sa stáva užitočným a navyše sa dá neustále vylepšovať ;)

    to be continued...

    Plán A majú podnikatelia často premyslený do najmenšieho detailu. Jediné, čo ich delí od jeho uskutočnenia, je realita. Lebo testovanie realitou väčšinou plánov A neprežije.

    Donald Trump hovorí, že podnikateľ sa nesmie nikdy vzdať. Niektorí si ale tento výrok mylne vysvetľujú a snažia sa uspieť so svojim plánom A. Albert Einstein definuje bláznovstvo, ako "robiť tie isté veci stále dookola a očakávať iný výsledok"

    aj vy ste občas lenivé? ;)

    Takže malé nedorozumenie s MK timom sme si vysvetlili, a tie, ktoré sa zaujímajú o prácu popri materskej, môžu znovu lajkovať stránku Biznismamky na FB, nech sa páči link: https://www.facebook.com/biznismamky.sk/?ref=bo...

    Sulík, Radičová, Dzurinda a Fico cestujú v limuzíne na inšpekciu po Slovensku.

    Prídu do školy, strechou zateká , omietka opadaná, všade zima - riaditeľ žiada na opravu 50.000 Euro.
    - Fico mu vysvetlí, že je kríza a musí se šetriť .
    Druhú návštevu urobia vo väznici - strecha perfektná , nové omietky, všade teplo, na každej izbe televízor, vyhrievaný bazén, golfové ihrisko, volejbal, veľa záujmových krúžkov - pýtajú sa riaditeľa, či niečo nepotrebuje. Odpovie, že nič, že majú všetko, čo potrebujú. Fico mu aj tak dá 2 mil. na vylepšenie posilňovne. Sadnú do limuzíny a Dzurinda sa pýta Fica - Tak to mi vysvetli , škola potrebovala peniaze a nič si jej nedal a vo väznici nič nechceli a dal si im 2 melóny .

    Fico sa zaškerí a hovorí :
    "My veru už do školy chodiť nebudeme !!!"

    Pre nerozhodných ;)

    Reportér: "Aké je tajomstvo vášho úspechu?"
    Leader: "Dve slová"
    Reportér: "Ktoré dve slová?"
    Leader: "Dobré rozhodnutia"
    Reportér: "Ale odkiaľ máme vedieť, ktoré rozhodnutia sú dobré?"
    Leader: "Jedno slovo"
    Reportér: "Ktoré je to slovo?"
    Leader: "Skúsenosti"
    Reportér: "Dobre, ale ako máme získať skúsenosti?"
    Leader: "Dve slová"
    Reportér: "Ktoré dve slová?"
    Leader: "Zlé rozhodnutia"

    "Tvoje deti nebudú úspešné preto, že pre ne všetko urobíš, ale preto, že ich naučíš ako to urobiť samostatne." Ann Landers

    Bezo mna neprezijes :D

    emma_932
    29. jan 2016    Čítané 224x

    Biznismamky academy - prieskum trhu

    Ďakujem za námet @keira a nech sa páči, ako na prieskum trhu „na vlastnú päsť“:

    1. Cieľová skupina - V tejto fáze už predpokladám viete, čo budete predávať, ponúkať a komu. Vašou úlohou je zistiť kde nájdete svoju cieľovú skupinu a ako s ňou budete komunikovať. Ako na to? Pridajte sa k nim. Zistite, na aké stránky chodia, o čom diskutujú, aké problémy riešia, ako o nich píšu, aký „jazyk“ používajú, komu sa zverujú so svojimi problémami, koho žiadajú o pomoc, koho počúvajú, čo čítajú. V akej téme je najviac diskusií na sociálnych portáloch /napr. tu na MK/. Ľudia o sebe veľmi radi rozprávajú a zdieľajú informácie /len sa pozrite na úspech tzv. selfi – foto ideme na výlet, ideme variť, ideme sa kúpať, ideme kamkoľvek, všetko zdieľame. Tí, ktorí nemajú potrebu zdieľať každý okamih svojho života /neuveriteľné, ale sú aj takí 🙂 /, tak tých sa opýtajte. Normálne, narovinu, netreba chodiť okolo horúcej kaše. Spýtajte sa ho čo potrebujete vedieť a oni vám odpovedia. Zvýšite si šance na odpoveď, ak im za to niečo ponúknete. Napr. svoj produkt/službu ako výhru. Netreba sa zľaknúť cieľová skupina je, ako aj názov ukazuje, skupina ľudí s podobnými záujmami, takže nemusíte sa registrovať a chodiť na denne na 500 strán, aby ste každého „vymákli“, stačí sa sústrediť na tú vašu tému. /poznámka: vyšší level je úzka cieľová skupina – napr. ak predávate krémy na tvár, tak si vyberiete len ženy s mastnou pleťou. Alebo len ženy so suchou pleťou. Len zrelú pleť, atď. A hľa, zrazu nemáte žiadnu konkurenciu ;)/
    1. Konkurencia – kto je vaša konkurencia, asi viete. Stačí si otvoriť tabuľku excel a po jednom analyzovať a ohodnotiť všetky konkurenčné firmy. Čo ponúkajú? Akú majú webstránku /grafika je prehľadná? sú texty zamerané na zákazníka? Aký je u nich proces objednávania? Je na stránke možnosť registrovať sa? /takto zistíte, či si aktívne budujú databázu/ Objavujú sa médiách? Majú blog? Pracujú so svojou webstránkou? /pravidelne prispievajú, alebo posledné info majú spred 5 rokov/. Môžete sa im ozvať ako zákazník a zistíte, ako komunikujú so zákazníkmi. Ak zadáte do googla kľúčové slová, aké majú umiestnenie?  

    Pekný večer a veľa úspechov 🙂