Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri
    Príspevky pre registrovaných používateľov sa ti nezobrazujú.

    Pohľadová bariéra pri bazéne. Zákazníci velice spokojní 👍

    (2 fotky)

    Severná strana, výhľad z obývačky. V apríli som dávala foto, kde sú rastlinky "len" zelené a sľúbila som vám foto rozkvitnutého plotu. Nech sa páči 😉

    Náš plot 🏵️🏵️🏵️ Na prelome mája a júna naplno kvitne, z roka na rok je krajší, ako sa rastliny rozrastaju.

    (3 fotky)

    Fakľovka. Výstižný názov, čo poviete? ;)

    nasa terasa 😉 zvisla zelen - balkonova verzia

    (2 fotky)

    nasa zivá tapeta ;) na druhej fotke je turecky mak. seriozne kupeny a zasadeny, ziadne priviate vetrom ;)

    (2 fotky)

    Rozkvitli zvončeky aj klinčeky 😉 náš žijúci plot 🙂

    (2 fotky)

    Vertical garden, v našom prípade plot 😉

    (4 fotky)

    Velice mudro 😉

    Tomasko je od nedele big brother 🙂 5. 2. sa narodil Teo, 52 cm, 4 kg 🙂

    TV Markiza... BBC, CNN a ostatni cakaju v rade :D

    Stále čakáte na dobrý nápad? Nečakajte ďalej, čítajte ;)
    https://www.facebook.com/biznismamky.sk/?fref=nf

    užitočný článok, požičaný z Trendu. dodala by som iba jednu vec: píšte! mať vlastný blog nie je dnes umenie, a prostredníctvom neho si môžete vybudovať imidž odborníka vo svojom odbore a presvedčí zákazníka/zamestnávateľa o vašich kvalitách.

    viac na https://www.facebook.com/biznismamky.sk/

    Čo je dobrý nápad?

    Vzniklo o tom už množstvo článkov, kníh, prednášok. Už dávnejšie som dostala námet na písanie o nápadoch, článok aj vznikol, ale bol zameraný skôr na testovanie rôznych nápadov z hľadiska spotrebiteľa a jeho potrieb.

    Nedávno ma zaujal jeden článok a na základe prečítaných informácií by som si dovolila definovať čo je vlastne dobrý nápad. Bude to veľmi jednoduché:

    Dobrý nápad je ten, ktorý sa zrealizuje.

    Nokia mala tablet už v roku 2001. Ak by nezostal ako koncept, a vyšli by s tým na trh, mohli o skoro 10 rokov predbehnúť iPad.
    Ľudia totiž veľmi veľa času trávia s zdokonaľovaním niečoho, čo ešte ani poriadne nevytvorili. Boja sa vyjsť, ako sa hovorí, „s kožou na trh“. Zrealizovať zlý nápad je stále lepšie ako zahodiť nejaký vynikajúci. Okrem toho, nápad, ktorý sa používa sa stáva užitočným a navyše sa dá neustále vylepšovať ;)

    to be continued...

    Plán A majú podnikatelia často premyslený do najmenšieho detailu. Jediné, čo ich delí od jeho uskutočnenia, je realita. Lebo testovanie realitou väčšinou plánov A neprežije.

    Donald Trump hovorí, že podnikateľ sa nesmie nikdy vzdať. Niektorí si ale tento výrok mylne vysvetľujú a snažia sa uspieť so svojim plánom A. Albert Einstein definuje bláznovstvo, ako "robiť tie isté veci stále dookola a očakávať iný výsledok"

    aj vy ste občas lenivé? ;)

    Takže malé nedorozumenie s MK timom sme si vysvetlili, a tie, ktoré sa zaujímajú o prácu popri materskej, môžu znovu lajkovať stránku Biznismamky na FB, nech sa páči link: https://www.facebook.com/biznismamky.sk/?ref=bo...

    Sulík, Radičová, Dzurinda a Fico cestujú v limuzíne na inšpekciu po Slovensku.

    Prídu do školy, strechou zateká , omietka opadaná, všade zima - riaditeľ žiada na opravu 50.000 Euro.
    - Fico mu vysvetlí, že je kríza a musí se šetriť .
    Druhú návštevu urobia vo väznici - strecha perfektná , nové omietky, všade teplo, na každej izbe televízor, vyhrievaný bazén, golfové ihrisko, volejbal, veľa záujmových krúžkov - pýtajú sa riaditeľa, či niečo nepotrebuje. Odpovie, že nič, že majú všetko, čo potrebujú. Fico mu aj tak dá 2 mil. na vylepšenie posilňovne. Sadnú do limuzíny a Dzurinda sa pýta Fica - Tak to mi vysvetli , škola potrebovala peniaze a nič si jej nedal a vo väznici nič nechceli a dal si im 2 melóny .

    Fico sa zaškerí a hovorí :
    "My veru už do školy chodiť nebudeme !!!"

    Pre nerozhodných ;)

    Reportér: "Aké je tajomstvo vášho úspechu?"
    Leader: "Dve slová"
    Reportér: "Ktoré dve slová?"
    Leader: "Dobré rozhodnutia"
    Reportér: "Ale odkiaľ máme vedieť, ktoré rozhodnutia sú dobré?"
    Leader: "Jedno slovo"
    Reportér: "Ktoré je to slovo?"
    Leader: "Skúsenosti"
    Reportér: "Dobre, ale ako máme získať skúsenosti?"
    Leader: "Dve slová"
    Reportér: "Ktoré dve slová?"
    Leader: "Zlé rozhodnutia"

    "Tvoje deti nebudú úspešné preto, že pre ne všetko urobíš, ale preto, že ich naučíš ako to urobiť samostatne." Ann Landers

    Bezo mna neprezijes :D

    emma_932
    29. jan 2016    Čítané 172x

    Biznismamky academy - prieskum trhu

    Ďakujem za námet @keira a nech sa páči, ako na prieskum trhu „na vlastnú päsť“:

    1. Cieľová skupina - V tejto fáze už predpokladám viete, čo budete predávať, ponúkať a komu. Vašou úlohou je zistiť kde nájdete svoju cieľovú skupinu a ako s ňou budete komunikovať. Ako na to? Pridajte sa k nim. Zistite, na aké stránky chodia, o čom diskutujú, aké problémy riešia, ako o nich píšu, aký „jazyk“ používajú, komu sa zverujú so svojimi problémami, koho žiadajú o pomoc, koho počúvajú, čo čítajú. V akej téme je najviac diskusií na sociálnych portáloch /napr. tu na MK/. Ľudia o sebe veľmi radi rozprávajú a zdieľajú informácie /len sa pozrite na úspech tzv. selfi – foto ideme na výlet, ideme variť, ideme sa kúpať, ideme kamkoľvek, všetko zdieľame. Tí, ktorí nemajú potrebu zdieľať každý okamih svojho života /neuveriteľné, ale sú aj takí 🙂 /, tak tých sa opýtajte. Normálne, narovinu, netreba chodiť okolo horúcej kaše. Spýtajte sa ho čo potrebujete vedieť a oni vám odpovedia. Zvýšite si šance na odpoveď, ak im za to niečo ponúknete. Napr. svoj produkt/službu ako výhru. Netreba sa zľaknúť cieľová skupina je, ako aj názov ukazuje, skupina ľudí s podobnými záujmami, takže nemusíte sa registrovať a chodiť na denne na 500 strán, aby ste každého „vymákli“, stačí sa sústrediť na tú vašu tému. /poznámka: vyšší level je úzka cieľová skupina – napr. ak predávate krémy na tvár, tak si vyberiete len ženy s mastnou pleťou. Alebo len ženy so suchou pleťou. Len zrelú pleť, atď. A hľa, zrazu nemáte žiadnu konkurenciu ;)/
    1. Konkurencia – kto je vaša konkurencia, asi viete. Stačí si otvoriť tabuľku excel a po jednom analyzovať a ohodnotiť všetky konkurenčné firmy. Čo ponúkajú? Akú majú webstránku /grafika je prehľadná? sú texty zamerané na zákazníka? Aký je u nich proces objednávania? Je na stránke možnosť registrovať sa? /takto zistíte, či si aktívne budujú databázu/ Objavujú sa médiách? Majú blog? Pracujú so svojou webstránkou? /pravidelne prispievajú, alebo posledné info majú spred 5 rokov/. Môžete sa im ozvať ako zákazník a zistíte, ako komunikujú so zákazníkmi. Ak zadáte do googla kľúčové slová, aké majú umiestnenie?  

    Pekný večer a veľa úspechov 🙂

    emma_932
    24. aug 2015    Čítané 0x

    Biznismamky academy - SEO

    Teraz som si všimla v jednej diskusii, že som sľubovala článok o SEO, no nejako som na to zabudla. Btw. dievčatá, kľudne napíšte o čom chcete čítať, skúsim to dať dokopy.

    Takže SEO. Čo je to vlastne? „Optimalizácia pre vyhľadávače alebo SEO (search engine optimization) je súbor techník na zlepšenie pozície, na ktorej sa optimalizovaná webstránka zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania v internetových vyhľadávačoch. SEO zahŕňa linkbuilding, linkbaiting, social media marketing, virálny marketing, on-line PR v kombinácii so sémantickým kódovaním webu. Kľúčové slová sú najdôležitejšou časťou SEO, postup ako optimalizovať konkrétne webové stránky pre vyhľadávače.“ /zdroj: wikipedia/

    Kto mi urobí SEO? Nuž, SEO vám urobí napr. reklamná agentúra, keď robí webstránku. Existujú agentúry, ktoré sú zamerané na online marketing . Alebo si ho urobíte samé.

    Potrebujem vôbec to SEO? Ak chcete výsledky, tak áno. Takisto, ak nemáte neobmedzený rozpočet na reklamu.

    Čo to všetko znamená, alebo poďme si to poskladať:

    Rozhodli ste sa pre podnikanie, máte produkt/službu, chcete ho/ju spropagovať online. Môžete ísť aj do offline propagácie, ale je to veľmi drahé a menej efektívne ako online reklama.

    Prvý krok vo vašom online biznise bude webstránka. Môžete ju objednať, ale najlepšie bude, ak sa to naučíte samé. Prečo? Lebo ak chcete mať výborné SEO, teda byť stále na očiach, budete musieť s tou stránkou /a v prvom rade s obsahovou časťou/ pracovať. Zo začiatku denne, neskôr tak týždenne. Darmo vám urobí akákoľvek agentúra dobré SEO, ak sa tomu nebudete systematicky venovať, aktívnejší konkurent vás raz-dva predbehne.  

    Vďaka wordpressu a spol. to nie je nič zložité, dá sa to naučiť za chvíľu.  Potom je potrebné venovať sa pravidelne „svojej téme“. Ak chcete byť úspešné, musíte mať vo svojom odbore prehľad ako nikto z konkurencie. A rozhodne si to nenechajte pre seba! Píšte o svojom odbore – zaujímavosti, odborné informácie, o sebe, o svojej práci, vzdelávajte svoju cieľovú skupinu. Na čo je to dobré? Jednak, veľa textu = veľa obsahu a veľa kľúčových slov. To sa rovná výborné umiestnenie vo vyhľadávači. Okrem toho, ak píšete o svojom odbore, získavate imidž odborníka na danú problematiku a verte či nie, pre ľudí, skôr ako cena, je dôležitejší fakt, od koho nakupujú. Ak sa vyskytne problém, na ktoré ponúkate riešenie, už budete v ich „hlave“, takže v prvom kroku si od vás nechajú poradiť a v tom druhom aj nakúpia.

    Malá poznámka k tej pravidelnosti: ak chcete mať dobré SEO, musíte aktívne pracovať s obsahom na vašej stránke, ako som písala, zo začiatku 1x denne, neskôr 1x týždenne pridať buď nejaký článok alebo aspoň pár poznámok. Výhodou wordpressu /neviem ako inde, ja používam iba WP/ je, že môžete napísať naraz napr. 53 článkov, nahádzať ich tam a pri každom jedinom článku nastaviť dátum a presnú hodinu, kedy sa to objaví na stránke.  A hľa, máte urobenú ročnú prácu ;)

    Ja to tu samozrejme uvádzam veľmi zjednodušene, jednak preto, lebo ťažko sa takéto niečo vysvetľuje cez písmenká, najlepšie je to ukázať na pc /skúsim urobiť nejaké video, ale zatiaľ nič nesľubujem/ a táto téma spolu s marketingom /a to hovoríme o marketingu pre malé firmy/ je na celú knihu.

    Tak či onak, platí, že 90% ľudí hľadá tovar/službu na internete, dokonca aj keď potrebujú riešiť nejaký problém, takisto sa obracajú na google. A tu je veľmi dôležité to SEO a obsah na vašej stránke.  Keď váš zákazník zadá do googla kľúčové slovo, čím viac textu máte, tým je väčšia šanca, že vaša stránka bude medzi prvými výsledkami. Ak, samozrejme, používate správne kľúčové slová. Ako zistíte, ktoré sú tie „vaše“ kľúčové slová? O tom je článok „Dobrý nápad“.

    A keď toto všetko funguje na 100%, platenú reklamu prakticky nepotrebujete. Len produkt/službu, a chuť pracovať. ;)