icon
1 / 1
avatar

Vcera v novinach sa mi zdal nejaky iny. Bolo citit, ze nema radost z vysielania.

Odpovedz
21. máj 2025
avatar

Je mi smutno, úprimne smutno.

Raz sa naše deti budú o tejto dobe temna učiť na dejepise.

Odpovedz
21. máj 2025
avatar

Chce se mi blejt vašnosti. Bude hůř.

Odpovedz
21. máj 2025
avatar

Akokeby 1. krat vidite tieto praktiky. Velmi popularne. Stretli sme sa s podobnym pristupom uz kde kade. Cele je to prehnite cez vsetky hlavy., sektory, komunity. Moze byt rad, ze mu to povedali a nezbalili veci, uz aj take som videla. Len chudak asi bude mat dlhsie dovolenku

Odpovedz
21. máj 2025
avatar
@eli3k

Akokeby 1. krat vidite tieto praktiky. Velmi popularne. Stretli sme sa s podobnym pristupom uz kde kade. Cele je to prehnite cez vsetky hlavy., sektory, komunity. Moze byt rad, ze mu to povedali a nezbalili veci, uz aj take som videla. Len chudak asi bude mat dlhsie dovolenku

@eli3k on asi robí okrem toho aj pilota, nie?

Odpovedz
21. máj 2025
avatar

" Good Night and Good Luck" skvelý film, vďaka Viktor♥️

Odpovedz
21. máj 2025
avatar
@eli3k

Akokeby 1. krat vidite tieto praktiky. Velmi popularne. Stretli sme sa s podobnym pristupom uz kde kade. Cele je to prehnite cez vsetky hlavy., sektory, komunity. Moze byt rad, ze mu to povedali a nezbalili veci, uz aj take som videla. Len chudak asi bude mat dlhsie dovolenku

@eli3k
nie je chudák. on bez Markízy prežije 😉

Odpovedz
21. máj 2025
avatar
@miskajerry

@eli3k on asi robí okrem toho aj pilota, nie?

@miskajerry tak vidis, bude mat super dovolenku, zarobi aj odijde z tohto zapadakova

Odpovedz
21. máj 2025
avatar

Moja firma, moje podmienky.... Tak to chodí predsa všade.... A v úspešnej televízii kovacicovcov ho privítajú, príp. politická kariéra ako p. Ostrihonova, nestratí sa....

Odpovedz
21. máj 2025
avatar
janinah
autor
@daren1

Moja firma, moje podmienky.... Tak to chodí predsa všade.... A v úspešnej televízii kovacicovcov ho privítajú, príp. politická kariéra ako p. Ostrihonova, nestratí sa....

@daren1 nejde o to,ci sa nestrati,samozrejme,ze nie,ide o to,ze uz je v tomto mafianskom štate normalne,ze špina a zlo nevadia,ved " takto to chodi vsade"..takze treba to tolerovat,drzať hubu a krok? ...
Zjavne si nepochopila,o co ide...

Odpovedz
21. máj 2025
avatar
@janinah

@daren1 nejde o to,ci sa nestrati,samozrejme,ze nie,ide o to,ze uz je v tomto mafianskom štate normalne,ze špina a zlo nevadia,ved " takto to chodi vsade"..takze treba to tolerovat,drzať hubu a krok? ...
Zjavne si nepochopila,o co ide...

@janinah nepochopila

Odpovedz
21. máj 2025
avatar
@daren1

Moja firma, moje podmienky.... Tak to chodí predsa všade.... A v úspešnej televízii kovacicovcov ho privítajú, príp. politická kariéra ako p. Ostrihonova, nestratí sa....

@daren1 veru mohol by ísť pomôcť pani Ostrihoňovej do európskeho parlamentu,nemuseli by sme sa hanbiť za bolševikov Beňovú ,Blahu,Kaliňáka a náckov Uhríka a Mazureka..

Odpovedz
21. máj 2025
avatar
janinah
autor

„Dobrú noc a veľa šťastia“ je ikonický záverečný pozdrav, ktorý používal novinár Edward R. Murrow počas svojich vysielaní v 50. rokoch, keď sa postavil proti protikomunistickému ťaženiu senátora Josepha McCarthyho. Táto fráza znamenala viac než len obyčajné rozlúčenie – bola tichým posolstvom solidarity, odvahy a nádeje v období strachu a politického útlaku. Postupom času sa stala symbolom novinárskej integrity a zodpovednosti hovoriť pravdu mocným.

Odpovedz
21. máj 2025
avatar

je smutne,ze to zlo je vsade.A ked sa ozves,tak dovi dopo

Odpovedz
22. máj 2025
avatar

Toto bolo o niecom uplne inom ako bojom o miesto. Nejde o stratu jeho prijmu. Ide o boj za nieco, za hodnoty, proti strate slobody. O neho sa nebojim, bat sa treba skor o tuto spolocnost. A to niektori nepochopili.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@daren1

Moja firma, moje podmienky.... Tak to chodí predsa všade.... A v úspešnej televízii kovacicovcov ho privítajú, príp. politická kariéra ako p. Ostrihonova, nestratí sa....

ja si strašne želám,a by sme konečne ako spoločnosť detailne začali vnímať, čo sa tu okolo nás deje, okamihom, keď nemôžeme vyjadriť názor, lebo sa bojíme, strácame slobodu, okamihom, ak povieme. čo si myslíme a sme za to postrestaní bez rozumného vysvetlenia, strácame slobodu a to je veľmi nebezpečný signál s autoritatívnymi tendenciami, spôsob ako sa na Slovensku zbavujeme niektorých ľudí ( videli sme to od Šimkovičovej, Tarabu...) by nemal by akceptovateľní. 👏tlieskam p. Viktori V. ,že neohol chrbát, Zuzane čimovej...
@daren1 a aj keď je to súkromná firma, začína byť viditeľné, že niektoré média nie sú nezávislé..., média, ktoré informujú ľudí a to je veľmi nebezpečné

Odpovedz
22. máj 2025
avatar

Mne je neskutočne nesympatický. Príde mi strašne arogantný a slizský, ale super, že si stojí za svojim. To by každý nedokázal.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar

No hlavne ide o to, že bol predsedom odborov, ktorý je zo zákona chránený pred prepustením. Ale bol pre nich neprijateľný, že bránil zamestnancov, tak našli cestu ako sa ho zbaviť. Možno by aj vyhral pracovnoprávny súdny spor - ale nepoznám konkrétne jeho prípad.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@mondolina

@eli3k
nie je chudák. on bez Markízy prežije 😉

@mondolina pointa je úplne niekde inde, tu absolútne nejde o to, či bude mať vincze prácu alebo nie..

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@felycity

ja si strašne želám,a by sme konečne ako spoločnosť detailne začali vnímať, čo sa tu okolo nás deje, okamihom, keď nemôžeme vyjadriť názor, lebo sa bojíme, strácame slobodu, okamihom, ak povieme. čo si myslíme a sme za to postrestaní bez rozumného vysvetlenia, strácame slobodu a to je veľmi nebezpečný signál s autoritatívnymi tendenciami, spôsob ako sa na Slovensku zbavujeme niektorých ľudí ( videli sme to od Šimkovičovej, Tarabu...) by nemal by akceptovateľní. 👏tlieskam p. Viktori V. ,že neohol chrbát, Zuzane čimovej...
@daren1 a aj keď je to súkromná firma, začína byť viditeľné, že niektoré média nie sú nezávislé..., média, ktoré informujú ľudí a to je veľmi nebezpečné

@felycity tak na to zabudni...
Slovenská spoločnosť nič detailné vnímať nebude..
To je same racionalizovanie - "veď aj inde je to tak" a "aj horšie by mohlo byť" a podobne pokorne, chrbat-sklanacie nezmysly..
My sa nezobudime, ani keď už bude neskoro...

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@beronsche

@mondolina pointa je úplne niekde inde, tu absolútne nejde o to, či bude mať vincze prácu alebo nie..

@beronsche
mne je to jasné

Odpovedz
22. máj 2025
avatar

Je to na grc. A Švajda čo je akýsi napuchnutý v poslednej dobe, že sa pozerať na neho nedá, a jedny správy neurobil bez pomýlenia, ten tam do dôchodku kvasiť bude (síce ďaleko už nemá).
Veľmi ľúto mi je aj Čimovej.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar

Dobre ranko,to sa teraz deje vsade,nielen v Markize. Nie je to len o Viktorovi. Aj iny ludia takto za seba bojuju,akurat ich nikto nepozna. Mne osobne tento clovek chybat nebude.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar

Ja neviem, čo tu stresujete, vsak Adelka vybaví niečo iné.
Nech je za tým čokoľvek, firma ma pravo si vybrať zamestnancov, a keď ho tam raz nechcu, ma smolu. To, ze je fikany a hodil sa za šéfa odborov, aby bol "nevyhodotelny", to uz je podla vás ale ok. Mne je uplne šum a fuk, kto tam číta spravy. Ci si myslel, že tam teraz bude do dôchodku?
Ešte mu tu založte zbierku, chudacikovi🤦‍♀️

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@iwesska

Dobre ranko,to sa teraz deje vsade,nielen v Markize. Nie je to len o Viktorovi. Aj iny ludia takto za seba bojuju,akurat ich nikto nepozna. Mne osobne tento clovek chybat nebude.

@iwesska smutne je ze tu bojuje aj za teba. Nie za svoj flek. Keby drzal hubu nikto by ho nevyhadzoval. Mal mat teda len zatvorene usta,vsak? Boze ludia,citim tu len kopec zavisti a nepochopenie siituacie. Je nepodstatne ci je sympaticky, podstatne je ze pomenoval veci a teraz leti. Nejako mi to pripomina casy nedavno minule. A to by nas malo desit

Odpovedz
22. máj 2025
avatar

Je mi smutno keď čítam,že niektoré absolútne nepochopili,že tu nejde o meno,sympatie a čí to je muž…

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

Ja neviem, čo tu stresujete, vsak Adelka vybaví niečo iné.
Nech je za tým čokoľvek, firma ma pravo si vybrať zamestnancov, a keď ho tam raz nechcu, ma smolu. To, ze je fikany a hodil sa za šéfa odborov, aby bol "nevyhodotelny", to uz je podla vás ale ok. Mne je uplne šum a fuk, kto tam číta spravy. Ci si myslel, že tam teraz bude do dôchodku?
Ešte mu tu založte zbierku, chudacikovi🤦‍♀️

@lienka.7 juuuuj kolko zavisti a zakomplexovanosti citim z tohto komentu. Opakujem ze tu nejde o Adelu a Viktora,vam tu beru slobodu priamo pred ocami a nakoniec ich v tom este posporite. To sa tu diktatorom zije. Lud ich este aj sam podpori. Nepoucitelny narod!!

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

Ja neviem, čo tu stresujete, vsak Adelka vybaví niečo iné.
Nech je za tým čokoľvek, firma ma pravo si vybrať zamestnancov, a keď ho tam raz nechcu, ma smolu. To, ze je fikany a hodil sa za šéfa odborov, aby bol "nevyhodotelny", to uz je podla vás ale ok. Mne je uplne šum a fuk, kto tam číta spravy. Ci si myslel, že tam teraz bude do dôchodku?
Ešte mu tu založte zbierku, chudacikovi🤦‍♀️

@lienka.7 ty si naozaj tak jednoduchá, či len tak prostoducho posobis? Zbierka by sa zišla Tebe, aby si menej verila propagande. Môžeme Ti vytvoriť transparentný účet, pripadne Ti zaplatíme mienkotvorný denník na cely rok? 🥲

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@iwesska

Dobre ranko,to sa teraz deje vsade,nielen v Markize. Nie je to len o Viktorovi. Aj iny ludia takto za seba bojuju,akurat ich nikto nepozna. Mne osobne tento clovek chybat nebude.

@iwesska zase miesas hrušky s jablkami.

Mne je až smiešne z toho, aké sú fanúšičky tento zvládnej garnitúry hlúpučké a tvária sa, ako sú nad vecou. Nepozerajú TV, nechodia do obchodu, nepotrebujú lacné maslo, neplatia kartou, nechodila na dovolenky.
Sedia doma, varia, občas dostanú pár € od živiteľa, občas facku ale sú šťastné. 🥹

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

Ja neviem, čo tu stresujete, vsak Adelka vybaví niečo iné.
Nech je za tým čokoľvek, firma ma pravo si vybrať zamestnancov, a keď ho tam raz nechcu, ma smolu. To, ze je fikany a hodil sa za šéfa odborov, aby bol "nevyhodotelny", to uz je podla vás ale ok. Mne je uplne šum a fuk, kto tam číta spravy. Ci si myslel, že tam teraz bude do dôchodku?
Ešte mu tu založte zbierku, chudacikovi🤦‍♀️

@lienka.7
áno sám sa hodil za šéfa odborov....to sa dá? 🫣

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
janinah
autor
@mondolina

@lienka.7
áno sám sa hodil za šéfa odborov....to sa dá? 🫣

@mondolina bola si pri tom?

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
janinah
autor
@lienka.7

Ja neviem, čo tu stresujete, vsak Adelka vybaví niečo iné.
Nech je za tým čokoľvek, firma ma pravo si vybrať zamestnancov, a keď ho tam raz nechcu, ma smolu. To, ze je fikany a hodil sa za šéfa odborov, aby bol "nevyhodotelny", to uz je podla vás ale ok. Mne je uplne šum a fuk, kto tam číta spravy. Ci si myslel, že tam teraz bude do dôchodku?
Ešte mu tu založte zbierku, chudacikovi🤦‍♀️

@lienka.7 si typicky priklad Slovaka,ktorý si nevidi dalej od nosa

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@janinah

@mondolina bola si pri tom?

@janinah
to bola irónia na @lienka.7😉

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
janinah
autor
@mondolina

@janinah
to bola irónia na @lienka.7😉

@mondolina jaj 😉

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@efka77

@lienka.7 juuuuj kolko zavisti a zakomplexovanosti citim z tohto komentu. Opakujem ze tu nejde o Adelu a Viktora,vam tu beru slobodu priamo pred ocami a nakoniec ich v tom este posporite. To sa tu diktatorom zije. Lud ich este aj sam podpori. Nepoucitelny narod!!

@efka77 ja si myslím, že si lienku nepochopila, ako aj ostatné tu.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@aurora33

@efka77 ja si myslím, že si lienku nepochopila, ako aj ostatné tu.

@aurora33 a čo nám chcela povedať?

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@efka77

@iwesska smutne je ze tu bojuje aj za teba. Nie za svoj flek. Keby drzal hubu nikto by ho nevyhadzoval. Mal mat teda len zatvorene usta,vsak? Boze ludia,citim tu len kopec zavisti a nepochopenie siituacie. Je nepodstatne ci je sympaticky, podstatne je ze pomenoval veci a teraz leti. Nejako mi to pripomina casy nedavno minule. A to by nas malo desit

@efka77 Sibi ryby? Aka zavist? Ja hovorim o tom,ze toto sa bezne deje aj v inych sukromnych firmach. Predstav si,ze sa to stalo aj mne, aj mojim kolegom. A verim,ze je takych ludi,co sa za svoje prava ozvu tisice a dopadnu ako on, pretoze sukromnik si moze klast vlastne podmienky spoluprace. To nie je statny podnik. Kludne moze prestupit do inej televizie,ked sa mu nepacia podmienky. A nie,za mna teda urcite nebojoval,za teba mozno ano.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@janinah

@lienka.7 si typicky priklad Slovaka,ktorý si nevidi dalej od nosa

@lienka.7 takže čo? Povieme si "tak mu treba, ha ha ha?"
Jaj ľudia..

@janinah veru si mnohí nevidia ďalej od nosa. Preto to tu tak aj vyzerá.
Všetko je nám suma fuk...

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@iwesska

@efka77 Sibi ryby? Aka zavist? Ja hovorim o tom,ze toto sa bezne deje aj v inych sukromnych firmach. Predstav si,ze sa to stalo aj mne, aj mojim kolegom. A verim,ze je takych ludi,co sa za svoje prava ozvu tisice a dopadnu ako on, pretoze sukromnik si moze klast vlastne podmienky spoluprace. To nie je statny podnik. Kludne moze prestupit do inej televizie,ked sa mu nepacia podmienky. A nie,za mna teda urcite nebojoval,za teba mozno ano.

@beronsche kde som napisala, ze tak mu treba??? Trosku menej krvavé oči mat by tebe a aj tvojim ostatným kamoškam tu nezaškodilo...
A ako pise
@iwesska nepáči sa mu to tam, nikto ho tam nedrží. Nebude prvý ani posledný. Keď je taky super citac správ, iná televízia po nom ihneď chnapte všetkými 10timi.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

@beronsche kde som napisala, ze tak mu treba??? Trosku menej krvavé oči mat by tebe a aj tvojim ostatným kamoškam tu nezaškodilo...
A ako pise
@iwesska nepáči sa mu to tam, nikto ho tam nedrží. Nebude prvý ani posledný. Keď je taky super citac správ, iná televízia po nom ihneď chnapte všetkými 10timi.

@lienka.7 nenapísala. Ale v takom zmysle vyznel tvoj príspevok.
Tu vôbec nejde o vinczeho, ani o to, či je alebo nie je super "čítač správ".
Tu ide o to, prečo sa veci ako toto na Slovensku deju a čo to pre nás znamená, to pozadie je dôležité.
Lebo toto nie o primárne o súkromnej firme, ktorá si vyberá ľudi.
Ale na pochopenie tohto, je potrebna vacsia schopnost myslenia v súvislostiach a schopnost vidieť komplexný obraz...

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

Ja neviem, čo tu stresujete, vsak Adelka vybaví niečo iné.
Nech je za tým čokoľvek, firma ma pravo si vybrať zamestnancov, a keď ho tam raz nechcu, ma smolu. To, ze je fikany a hodil sa za šéfa odborov, aby bol "nevyhodotelny", to uz je podla vás ale ok. Mne je uplne šum a fuk, kto tam číta spravy. Ci si myslel, že tam teraz bude do dôchodku?
Ešte mu tu založte zbierku, chudacikovi🤦‍♀️

@iwesska a to je co za argument ze sa to bezne deje aj v inych firmach? To znamena, ze je vsetko v poriadku? Ano, ved sa to aj deje v dnesnej chorej dobe temna na mnohych vyssich miestach, vyhodili dlhorocnych odbornikov (riaditelia narod. parkov, divadla, galerie, shmu... atd.) A nasledne dosadzovanie na ich miesta svojich ludi. Stale nic? Je to uplne normalne a bezne, je to v poriadku ked sa to deje vsade? Je chyba na to upozornovat?

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@beronsche

@lienka.7 nenapísala. Ale v takom zmysle vyznel tvoj príspevok.
Tu vôbec nejde o vinczeho, ani o to, či je alebo nie je super "čítač správ".
Tu ide o to, prečo sa veci ako toto na Slovensku deju a čo to pre nás znamená, to pozadie je dôležité.
Lebo toto nie o primárne o súkromnej firme, ktorá si vyberá ľudi.
Ale na pochopenie tohto, je potrebna vacsia schopnost myslenia v súvislostiach a schopnost vidieť komplexný obraz...

@beronsche ale čo si? aká schopnosť myslenia? Veď si nečítala?Adela mu vybaví🤦‍♀️
Akoby mu šlo o job..
Netušia čo sa deje v pozadí,im stačí že svieti slniečko a kvitnú kvietky…

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@beronsche

@lienka.7 nenapísala. Ale v takom zmysle vyznel tvoj príspevok.
Tu vôbec nejde o vinczeho, ani o to, či je alebo nie je super "čítač správ".
Tu ide o to, prečo sa veci ako toto na Slovensku deju a čo to pre nás znamená, to pozadie je dôležité.
Lebo toto nie o primárne o súkromnej firme, ktorá si vyberá ľudi.
Ale na pochopenie tohto, je potrebna vacsia schopnost myslenia v súvislostiach a schopnost vidieť komplexný obraz...

@beronsche ze vám tu lige spravodlivých nevadili tie jeho hlúpe komentáre, posmesky a doslova strapnovanie ľudí keď napr. moderoval Let's Dance. Kde sa mimochodom aj tak dostal len kvôli Adele, to je proste fakt. Ešte raz, keď sa mi niekde nepáči, ozvem sa, poukazem na to a idem preč, ak sa inak nedá. Predsa nebudem pracovať v takej firme, či? Myslíš, že je na svete jediný?
Ale tu je škoda čokoľvek napísať. Sa tu potlapkavajte po chrbte aj naďalej.
A domyslaj si co len chceš, to ti ide najlepšie

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

@beronsche ze vám tu lige spravodlivých nevadili tie jeho hlúpe komentáre, posmesky a doslova strapnovanie ľudí keď napr. moderoval Let's Dance. Kde sa mimochodom aj tak dostal len kvôli Adele, to je proste fakt. Ešte raz, keď sa mi niekde nepáči, ozvem sa, poukazem na to a idem preč, ak sa inak nedá. Predsa nebudem pracovať v takej firme, či? Myslíš, že je na svete jediný?
Ale tu je škoda čokoľvek napísať. Sa tu potlapkavajte po chrbte aj naďalej.
A domyslaj si co len chceš, to ti ide najlepšie

@lienka.7 a prečo by mal ísť preč? Porušil nejaké predpisy? Z roka na rok pribúda množstvo "bielych vrán". Sú to ľudia, ktorí poukážu na porušovanie zákona a preto sú prepustení. Takže nabudúce nech poukážu a dajú si výpoveď. A podobne - môžeme zrušiť aj zákon na ochranu oznamovateľa. Nech si tiež dajú výpoveď.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

@beronsche ze vám tu lige spravodlivých nevadili tie jeho hlúpe komentáre, posmesky a doslova strapnovanie ľudí keď napr. moderoval Let's Dance. Kde sa mimochodom aj tak dostal len kvôli Adele, to je proste fakt. Ešte raz, keď sa mi niekde nepáči, ozvem sa, poukazem na to a idem preč, ak sa inak nedá. Predsa nebudem pracovať v takej firme, či? Myslíš, že je na svete jediný?
Ale tu je škoda čokoľvek napísať. Sa tu potlapkavajte po chrbte aj naďalej.
A domyslaj si co len chceš, to ti ide najlepšie

@lienka.7 ešte raz - tu nejde o neho, ako osobu, rozumieš?
Napr. ja osobne ho nemám rada, ani ho nijako nesledujem, lets dance som nikdy nevidela a ani Markízu nepozerám.
Čiže mi je dosť jedno, že tam ako moderátor konci.
Čo mi nie je jedno je, z AKYCH dôvodov sa tieto "odchody" v súčastnosti dejú.
Ako sa na novinárov útočí, ako kvitnú snahy pod rôznymi zámienkami obmedziť slobodu slova - ale len ak nie je v súlade s rétorikou vládnucich strán...
Ale kto nechce vidieť, nikdy neuvidí...

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@barrilla

@lienka.7 a prečo by mal ísť preč? Porušil nejaké predpisy? Z roka na rok pribúda množstvo "bielych vrán". Sú to ľudia, ktorí poukážu na porušovanie zákona a preto sú prepustení. Takže nabudúce nech poukážu a dajú si výpoveď. A podobne - môžeme zrušiť aj zákon na ochranu oznamovateľa. Nech si tiež dajú výpoveď.

@barrilla @beronsche tu je skoda nieco vysvetlovat... Bol vyhodeny na zaklade politickej nepohodlnosti a argumentom na to je, ze tak mu treba lebo si robil posmesky v Lets dance 😁🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🫣 A aj tak mu to vybavila Adela 😅🙈
Logika ako lusk a cista zavist k tomu.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@larinka552

@barrilla @beronsche tu je skoda nieco vysvetlovat... Bol vyhodeny na zaklade politickej nepohodlnosti a argumentom na to je, ze tak mu treba lebo si robil posmesky v Lets dance 😁🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🫣 A aj tak mu to vybavila Adela 😅🙈
Logika ako lusk a cista zavist k tomu.

@larinka552 čudujes sa, že to ľudia nevidia/ nechcú vidieť?
Stačí sa pozrieť koho dookola volíme..
Nám nie je pomoci.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

@beronsche ze vám tu lige spravodlivých nevadili tie jeho hlúpe komentáre, posmesky a doslova strapnovanie ľudí keď napr. moderoval Let's Dance. Kde sa mimochodom aj tak dostal len kvôli Adele, to je proste fakt. Ešte raz, keď sa mi niekde nepáči, ozvem sa, poukazem na to a idem preč, ak sa inak nedá. Predsa nebudem pracovať v takej firme, či? Myslíš, že je na svete jediný?
Ale tu je škoda čokoľvek napísať. Sa tu potlapkavajte po chrbte aj naďalej.
A domyslaj si co len chceš, to ti ide najlepšie

@lienka.7 Mne sa veľmi páčia ich argumenty: čistá zavist, netušia, čo všetko sa okolo deje, nechcú vidieť čo sa deje, len oni vedia čo sa deje a prečo. A nám niet pomoci.
Pre rýpalky, nevolim týchto smradov, nezávidím, vidím čo sa tu deje, len by ma zaujímalo, prečo sa to tu deje, keď je tu toľko osvietených hláv.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@beronsche

@larinka552 čudujes sa, že to ľudia nevidia/ nechcú vidieť?
Stačí sa pozrieť koho dookola volíme..
Nám nie je pomoci.

@beronsche fascinuju ma tie argumenty, ktore tahaju z paty a okolo logickeho myslenia nesli ani lietadlom. Ale mas pravdu je to zbytocne, lebo kym cela krajina ide prudko dole vodou, ich sa nic z toho netyka, maju pekny den a vonku svieti slniecko.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

Ja neviem, čo tu stresujete, vsak Adelka vybaví niečo iné.
Nech je za tým čokoľvek, firma ma pravo si vybrať zamestnancov, a keď ho tam raz nechcu, ma smolu. To, ze je fikany a hodil sa za šéfa odborov, aby bol "nevyhodotelny", to uz je podla vás ale ok. Mne je uplne šum a fuk, kto tam číta spravy. Ci si myslel, že tam teraz bude do dôchodku?
Ešte mu tu založte zbierku, chudacikovi🤦‍♀️

@lienka.7 koment cisty troll, takych ako ty je na fb kopec.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@aurora33

@lienka.7 Mne sa veľmi páčia ich argumenty: čistá zavist, netušia, čo všetko sa okolo deje, nechcú vidieť čo sa deje, len oni vedia čo sa deje a prečo. A nám niet pomoci.
Pre rýpalky, nevolim týchto smradov, nezávidím, vidím čo sa tu deje, len by ma zaujímalo, prečo sa to tu deje, keď je tu toľko osvietených hláv.

@aurora33 to preto, lebo ony sú tie lietadla. A ja som nikde nenapisala, ze to schvaľujem, ale žiaľ ze je to tak.
Ja som tiež 2x odišla z prace, raz zo štátnej firmy a raz zo súkromnej, lebo sa mi tam nepáčili maniere a praktiky, ktoré tam boli. Ale zase nebudem si o sebe namyslat, ze sa kvôli mne niekto teraz pokaka. Ono každý je nahraditelny.
A inak paradoxom je to, že keby to bolo opačne (rozumej podľa nich), tak ešte by tomu tu aj zatlieskali. 👌

Odpovedz
22. máj 2025
avatar

Slovensko potrebuje viac takých Viktorov!Práve teraz! Nemôžeme byť ticho čo sa tu deje!

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@larinka552

@beronsche fascinuju ma tie argumenty, ktore tahaju z paty a okolo logickeho myslenia nesli ani lietadlom. Ale mas pravdu je to zbytocne, lebo kym cela krajina ide prudko dole vodou, ich sa nic z toho netyka, maju pekny den a vonku svieti slniecko.

@larinka552 este koľkokrát spomenies to slniečko? 😃

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

@aurora33 to preto, lebo ony sú tie lietadla. A ja som nikde nenapisala, ze to schvaľujem, ale žiaľ ze je to tak.
Ja som tiež 2x odišla z prace, raz zo štátnej firmy a raz zo súkromnej, lebo sa mi tam nepáčili maniere a praktiky, ktoré tam boli. Ale zase nebudem si o sebe namyslat, ze sa kvôli mne niekto teraz pokaka. Ono každý je nahraditelny.
A inak paradoxom je to, že keby to bolo opačne (rozumej podľa nich), tak ešte by tomu tu aj zatlieskali. 👌

@lienka.7 ja tiež píšem, že čo urobil, je super. Koniec koncov, keby neodíde, tak by sa pekne zhodil. Lenze ženy nečítajú. Oni len útočia. Klasika MK.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@aurora33

@lienka.7 ja tiež píšem, že čo urobil, je super. Koniec koncov, keby neodíde, tak by sa pekne zhodil. Lenze ženy nečítajú. Oni len útočia. Klasika MK.

@aurora33 tak tak, presne

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@aurora33

@larinka552 este koľkokrát spomenies to slniečko? 😃

@aurora33 asi u nich prší 🙈 (to je narazka na to slniečko) 😁

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@aurora33

@larinka552 este koľkokrát spomenies to slniečko? 😃

@aurora33 nemas nahodou (ne)zistenu alergiu na 🌞? Ked som ho spomenula presne raz a hned ti vadi? 😅
Ale chapem, ze toto su zlozite temy, lepsie je prejst uz na nieco jednoduchsie, napr. vtipy o pocasi 😁 (to je narazka na asi u nich prsi 🙈)

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@aurora33

@lienka.7 Mne sa veľmi páčia ich argumenty: čistá zavist, netušia, čo všetko sa okolo deje, nechcú vidieť čo sa deje, len oni vedia čo sa deje a prečo. A nám niet pomoci.
Pre rýpalky, nevolim týchto smradov, nezávidím, vidím čo sa tu deje, len by ma zaujímalo, prečo sa to tu deje, keď je tu toľko osvietených hláv.

@lienka.7 musela si odísť kvôli svojim politickým názorom?

@aurora33 no prečo asi?
Prečo sa vyhadzujú odborníci a nahrádzajú "spriatelenymi" osobami s "vhodným" politickým zameraním?
Prečo predstavitelia vládnucich strán na čele s premiérom, útočia na médiá a novinárov?
Hmm.. prečo asi?

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@larinka552

@iwesska a to je co za argument ze sa to bezne deje aj v inych firmach? To znamena, ze je vsetko v poriadku? Ano, ved sa to aj deje v dnesnej chorej dobe temna na mnohych vyssich miestach, vyhodili dlhorocnych odbornikov (riaditelia narod. parkov, divadla, galerie, shmu... atd.) A nasledne dosadzovanie na ich miesta svojich ludi. Stale nic? Je to uplne normalne a bezne, je to v poriadku ked sa to deje vsade? Je chyba na to upozornovat?

@larinka552 Ale Vincze je maly pan na to,aby si diktoval podmienky. Samozrejme dosadeni ludia v statnych instituciach,to je uz ina debata. Ja nehovorim,ze je to v poriadku,ale tvrdit,ze bojuje za nas??? On moze bojovat tak max.za seba a svojich kolegov. Pozri,ja som robila v jednej velkej medialne znamej firme. Konkretizovat nebudem. Vsetko bolo roky super,az ju jedneho dna kupila Penta a leteli sme postupne vsetci rad radom, poznizovali stavy a dosadili si tam svojich ludi. A nebrali ohlad na to,co tam vybudovala obchodna riaditelka, account manageri a dalsi. Proste nove vedenie,nove pravidla,dovidenia. Kludne nech na to upozornuje kazdy,kto ma na to gule a nesuhlasi, ale v sukromnom sektore nezmoze nic, kazdy je nahraditelny. Ved ked su taki frajeri aj ostatni v Markize,tak nech odidu vsetci hromadne, nie? Lenze kazdy si strazi svoje miestecko,lebo vedia,aka je doba.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@iwesska

@larinka552 Ale Vincze je maly pan na to,aby si diktoval podmienky. Samozrejme dosadeni ludia v statnych instituciach,to je uz ina debata. Ja nehovorim,ze je to v poriadku,ale tvrdit,ze bojuje za nas??? On moze bojovat tak max.za seba a svojich kolegov. Pozri,ja som robila v jednej velkej medialne znamej firme. Konkretizovat nebudem. Vsetko bolo roky super,az ju jedneho dna kupila Penta a leteli sme postupne vsetci rad radom, poznizovali stavy a dosadili si tam svojich ludi. A nebrali ohlad na to,co tam vybudovala obchodna riaditelka, account manageri a dalsi. Proste nove vedenie,nove pravidla,dovidenia. Kludne nech na to upozornuje kazdy,kto ma na to gule a nesuhlasi, ale v sukromnom sektore nezmoze nic, kazdy je nahraditelny. Ved ked su taki frajeri aj ostatni v Markize,tak nech odidu vsetci hromadne, nie? Lenze kazdy si strazi svoje miestecko,lebo vedia,aka je doba.

@iwesska úplne súhlasím. Ale dávam dôraz na to, že o tom treba hovoriť.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@iwesska

@larinka552 Ale Vincze je maly pan na to,aby si diktoval podmienky. Samozrejme dosadeni ludia v statnych instituciach,to je uz ina debata. Ja nehovorim,ze je to v poriadku,ale tvrdit,ze bojuje za nas??? On moze bojovat tak max.za seba a svojich kolegov. Pozri,ja som robila v jednej velkej medialne znamej firme. Konkretizovat nebudem. Vsetko bolo roky super,az ju jedneho dna kupila Penta a leteli sme postupne vsetci rad radom, poznizovali stavy a dosadili si tam svojich ludi. A nebrali ohlad na to,co tam vybudovala obchodna riaditelka, account manageri a dalsi. Proste nove vedenie,nove pravidla,dovidenia. Kludne nech na to upozornuje kazdy,kto ma na to gule a nesuhlasi, ale v sukromnom sektore nezmoze nic, kazdy je nahraditelny. Ved ked su taki frajeri aj ostatni v Markize,tak nech odidu vsetci hromadne, nie? Lenze kazdy si strazi svoje miestecko,lebo vedia,aka je doba.

@iwesska a ja dávam dôraz na zákonník práce

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@iwesska

@larinka552 Ale Vincze je maly pan na to,aby si diktoval podmienky. Samozrejme dosadeni ludia v statnych instituciach,to je uz ina debata. Ja nehovorim,ze je to v poriadku,ale tvrdit,ze bojuje za nas??? On moze bojovat tak max.za seba a svojich kolegov. Pozri,ja som robila v jednej velkej medialne znamej firme. Konkretizovat nebudem. Vsetko bolo roky super,az ju jedneho dna kupila Penta a leteli sme postupne vsetci rad radom, poznizovali stavy a dosadili si tam svojich ludi. A nebrali ohlad na to,co tam vybudovala obchodna riaditelka, account manageri a dalsi. Proste nove vedenie,nove pravidla,dovidenia. Kludne nech na to upozornuje kazdy,kto ma na to gule a nesuhlasi, ale v sukromnom sektore nezmoze nic, kazdy je nahraditelny. Ved ked su taki frajeri aj ostatni v Markize,tak nech odidu vsetci hromadne, nie? Lenze kazdy si strazi svoje miestecko,lebo vedia,aka je doba.

@iwesska Tebe očividne stále unika pointa tohto celého.

V markíze sa deju veci, ktoré zabraňujú tomu, aby sa tvorilo kvalitne spravodajstvo a upozorňovalo sa na to, čo sa deje. Ľudí nezaujíma výstava mačiek a psov v hornej marikovej v hlavnom vysielacom čase.
Ľudí zaujíma čo sa deje s peniazmi, ktoré oni nalievajú do štátu (dane, odvody atd) zaujíma ich vedenie a chod štátu.

Pointa je niekde úplne inde, no vidím, že tu je debata zbytočná. Lebo je to súkromný sektor a teda všetci majú suchat nohami a rozprávať nepodstatné sra.ky.
Zaujímavé.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@beronsche

@lienka.7 musela si odísť kvôli svojim politickým názorom?

@aurora33 no prečo asi?
Prečo sa vyhadzujú odborníci a nahrádzajú "spriatelenymi" osobami s "vhodným" politickým zameraním?
Prečo predstavitelia vládnucich strán na čele s premiérom, útočia na médiá a novinárov?
Hmm.. prečo asi?

@beronsche s tým suhlasim. To, že sa vyhadzujú fakt odborníci je hnus.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@vero96

@iwesska Tebe očividne stále unika pointa tohto celého.

V markíze sa deju veci, ktoré zabraňujú tomu, aby sa tvorilo kvalitne spravodajstvo a upozorňovalo sa na to, čo sa deje. Ľudí nezaujíma výstava mačiek a psov v hornej marikovej v hlavnom vysielacom čase.
Ľudí zaujíma čo sa deje s peniazmi, ktoré oni nalievajú do štátu (dane, odvody atd) zaujíma ich vedenie a chod štátu.

Pointa je niekde úplne inde, no vidím, že tu je debata zbytočná. Lebo je to súkromný sektor a teda všetci majú suchat nohami a rozprávať nepodstatné sra.ky.
Zaujímavé.

@vero96 Mne unika pointa? Tak si este raz precitaj jeho vyjadrenie, konkretne 3-6.vetu. Vadil mu narast sluzieb, dvojnasobny pocet prac dni, viac relacii a za rovnaky plat. Vidis tam niekde hajenie novinarskej objektivity??? Pokial viem, na to uz upozornil Kovacic a rovno vo vysielani. Ja chapem,ze s tymto vsetkym nie je spokojny,ved kto by bol,ale este raz, tiez nepracujem za firmu,za kt.som sa uz po istych zmenach hanbila. Hadam tam nechcel pracovat pod takymto vedenim aj dalej. Keby mu ten plat zdvihli,uz by mu novinarska neobjektivnost zrazu nevadila a hovoril by v spravach o macickach a kacickach dalej???

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@iwesska

@larinka552 Ale Vincze je maly pan na to,aby si diktoval podmienky. Samozrejme dosadeni ludia v statnych instituciach,to je uz ina debata. Ja nehovorim,ze je to v poriadku,ale tvrdit,ze bojuje za nas??? On moze bojovat tak max.za seba a svojich kolegov. Pozri,ja som robila v jednej velkej medialne znamej firme. Konkretizovat nebudem. Vsetko bolo roky super,az ju jedneho dna kupila Penta a leteli sme postupne vsetci rad radom, poznizovali stavy a dosadili si tam svojich ludi. A nebrali ohlad na to,co tam vybudovala obchodna riaditelka, account manageri a dalsi. Proste nove vedenie,nove pravidla,dovidenia. Kludne nech na to upozornuje kazdy,kto ma na to gule a nesuhlasi, ale v sukromnom sektore nezmoze nic, kazdy je nahraditelny. Ved ked su taki frajeri aj ostatni v Markize,tak nech odidu vsetci hromadne, nie? Lenze kazdy si strazi svoje miestecko,lebo vedia,aka je doba.

@iwesska ale tu vobec nejde o Vinczeho osobu. Nie je prvy, ani posledny, pred rokom to bol Kovacic napr. Je irelevantne aky je pan, ci maly alebo velky a ci chce diktovat podmienky 🙈
Jasne, s novym vedenim vo firmach prichadzaju personalne zmeny..
Ale toto je nieco ine. Je to vyhadzov na zaklade politickeho nazoru. Predpokladam, ze nikto kto toto obhajuje nebol prepusteny na zaklade politickej nepohodlnosti. Je to nazorny priklad diskriminacie na zaklade politickeho presvedcenia.
Dalsia vec, je to zasah do slobody slova a demokracie. Ako sa maju k ludom dosat objektivne relevantne informacie o aktualnom doani, ak sa v krajine systematicky pracuje na odstraneni, umlcani, diskreditacii nepohodlnych osob?

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@lienka.7

@aurora33 asi u nich prší 🙈 (to je narazka na to slniečko) 😁

@lienka.7 Je úplne v poriadku mať na vec rôzny názor, ale bolo by fajn ho vyjadrovať bez znevažovania konkrétnych ľudí, sarkastických poznámok.. Viktor Vicze nebol len 'nejaký čítač správ' – bol dlhoročnou tvárou televízie, ktorú reprezentoval myslím celkom kultivovaným prejavom, profesionalitou a rešpektom voči divákom.
To, že sa rozhodol angažovať aj ako predseda odborov, neznamená, že chcel byť 'nevyhoditeľný'. Znamená to, že mu záležalo na podmienkach, v akých pracujú ľudia v médiách – čo je, mimochodom, celkom dôležitá vec, ak máme ako spoločnosť záujem o slobodu a férovosť.
Áno, firma si môže vybrať zamestnancov – ale keď ide o médium, ktoré formuje verejnú mienku a prináša správy státisícom ľudí, nie je to 'len' súkromná vec. Vplyv médií je dnes obrovský, a preto je úplne na mieste, že sa verejnosť zaujíma o to, ako sa v ňom pracuje a prečo odchádzajú ľudia, ktorí roky reprezentovali slušnosť.
Myslím, že nikto nerobí z Viktora obeť ani si nepýta zbierku.( on sa nestratí) , tu ide o úplneniečo iné, na čom tebe asi nezáleží, Ide len o základný rešpekt – a o to, že keď sa z verejného priestoru vytrácajú slušní ľudia bez vysvetlenia, mali by sme spozornieť, nie sa vysmievať. Lebo so slobodou ide v ruka v ruke aj pravda.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@iwesska

@vero96 Mne unika pointa? Tak si este raz precitaj jeho vyjadrenie, konkretne 3-6.vetu. Vadil mu narast sluzieb, dvojnasobny pocet prac dni, viac relacii a za rovnaky plat. Vidis tam niekde hajenie novinarskej objektivity??? Pokial viem, na to uz upozornil Kovacic a rovno vo vysielani. Ja chapem,ze s tymto vsetkym nie je spokojny,ved kto by bol,ale este raz, tiez nepracujem za firmu,za kt.som sa uz po istych zmenach hanbila. Hadam tam nechcel pracovat pod takymto vedenim aj dalej. Keby mu ten plat zdvihli,uz by mu novinarska neobjektivnost zrazu nevadila a hovoril by v spravach o macickach a kacickach dalej???

@iwesska aha. Takze keby Tebe zamestnávateľ za rovnaku mzdu prikázal chodiť do prace 2x toľko, robiť 4x toľko veci a sedieť v kancelárii bez skiel tak si povieš dobre. Áno. Prídem. Som stym úplne v poriadku.
Nedaj sa vysmiat a tieto básničky pis inam. Tu pochodíš s vecnými argumentami.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@vero96

@iwesska aha. Takze keby Tebe zamestnávateľ za rovnaku mzdu prikázal chodiť do prace 2x toľko, robiť 4x toľko veci a sedieť v kancelárii bez skiel tak si povieš dobre. Áno. Prídem. Som stym úplne v poriadku.
Nedaj sa vysmiat a tieto básničky pis inam. Tu pochodíš s vecnými argumentami.

@vero96 Hlavne,ze mne tu pisete,ze neviem citat,ale ty necitas,co pisem ja. Pisem,ze by nikto spokojny nebol, a preto ma moznost odist. A ano,odisla som z firmy,kde sa mi stalo to iste. Pytali sa ma,co si myslim o chode firmy,co by som vylepsila,co je na 💩. Tak som uprimne povedala, aj co sa platu tyka. Aj kolegovia povedali. Nasledujuce dni sme dostali vypovede a pre tych,pre kt.bolo vsetko "super" aj 2 pozicie za rovnaky plat, tak ti tam zostali. Takze preto pisem to,co pisem.Kovacic sa mi pacil,ze sa ozval kvoli neobjektivite spravodajstva,ale nie preto,ze mu nezdvihli plat.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
@iwesska

@vero96 Hlavne,ze mne tu pisete,ze neviem citat,ale ty necitas,co pisem ja. Pisem,ze by nikto spokojny nebol, a preto ma moznost odist. A ano,odisla som z firmy,kde sa mi stalo to iste. Pytali sa ma,co si myslim o chode firmy,co by som vylepsila,co je na 💩. Tak som uprimne povedala, aj co sa platu tyka. Aj kolegovia povedali. Nasledujuce dni sme dostali vypovede a pre tych,pre kt.bolo vsetko "super" aj 2 pozicie za rovnaky plat, tak ti tam zostali. Takze preto pisem to,co pisem.Kovacic sa mi pacil,ze sa ozval kvoli neobjektivite spravodajstva,ale nie preto,ze mu nezdvihli plat.

@iwesska Áno, nové vedenie často znamená nové pravidlá, a ľudia sú niekedy vymieňaní bez ohľadu za zásluhy. Ale práve preto by nás to nemalo nechať chladnými a teda obzvlášť v médiách, ktoré formujú verejnú debatu a ovplyvňujú spoločnosť.
Ja si myslím, že Viktor Vincze si nediktoval podmienky. môj názor je že cielene to bolo na neho nachystané. Nastal bod, keď už nešlo len o neho, ale aj o systém, do ktorého sa už nechcel zapájať. Tvrdiť, že 'bojuje len za seba' je trochu zjednodušené,ak by mu šlo len o seba, nikdy by nešiel do funkcie odborového predáka, nikdy by neupozorňoval na pomery v televízii.
Jasné,každý je nahraditeľný,ale to ešte neznamená, že sa máme s týmto faktom zmieriť a mlčať, keď odchádzajú ľudia, ktorí sa snažili správať principiálne. Píšeš, že nebojoval za teba, tu nejde o hocijaký súkromný podnik, média majú dnes veľmi silnú pozíciu ovplyvňovať verejnú mienku. A teda Markíza ak sa nemýlim patrí k najsledovateľnejším médiam. Rozlúčil sa s pozdravom Good bye a good luck.
Inak ' práve ten pozdrav televízia v repríze už stihla vystrihnúť. To už asi nie je len o "neprijatí nových podmienok", ale o tom, že niekto slušne povedal svoj názor a iní sa ho snažia potichu zmazať. A to by nás teda verejnosť malo zaujímať viac ako to či je nahraditeľný.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@barrilla

@iwesska a ja dávam dôraz na zákonník práce

@barrilla mimo temu, co by si odporucila ludom, ktori vidia obrovske nedostatky na strane zamestnavatela a su nespokojni? Pri sucasnom stave vymozitelnosti prava ma SK?

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@eli3k

@barrilla mimo temu, co by si odporucila ludom, ktori vidia obrovske nedostatky na strane zamestnavatela a su nespokojni? Pri sucasnom stave vymozitelnosti prava ma SK?

@eli3k záleží od toho aké sú to nedostatky. Porušenie zákona?

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@barrilla

@eli3k záleží od toho aké sú to nedostatky. Porušenie zákona?

@barrilla tak casto aj to. Moralne vyhrady? Pracovna biznis etika?
To su take veci, ze by ma zaujimalo, ci sa to na SK vobec riesi, ci nie?

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@iwesska

@vero96 Mne unika pointa? Tak si este raz precitaj jeho vyjadrenie, konkretne 3-6.vetu. Vadil mu narast sluzieb, dvojnasobny pocet prac dni, viac relacii a za rovnaky plat. Vidis tam niekde hajenie novinarskej objektivity??? Pokial viem, na to uz upozornil Kovacic a rovno vo vysielani. Ja chapem,ze s tymto vsetkym nie je spokojny,ved kto by bol,ale este raz, tiez nepracujem za firmu,za kt.som sa uz po istych zmenach hanbila. Hadam tam nechcel pracovat pod takymto vedenim aj dalej. Keby mu ten plat zdvihli,uz by mu novinarska neobjektivnost zrazu nevadila a hovoril by v spravach o macickach a kacickach dalej???

@iwesska samozrejme, veď sa ho potrebovali/ chceli zbaviť. Ako to mali urobiť, keď (zatiaľ) stále platí zákonník práce? (Zatiaľ) Mu predsa nemohli povedat, že má neprijateľné politické preferencie, tak nech páli do prdele.
A ako sa zbavime nepohodlneho zamestnanca?
Ponúkneme mu, samozrejme v medziach zákona, pre neho neprijateľné podmienky a on sám odíde.

Pointa nie je, že vincze nebol spokojný, tak odišiel.
Pointa je, že z akého dôvodu sa ho chceli zbaviť a všetky tie politické zámery a prepojenia.
A je jedno či to je vincze, či fero, duro, Alfonz, podstatné je to pozadie celej tej frašky.

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@vandica

Je to na grc. A Švajda čo je akýsi napuchnutý v poslednej dobe, že sa pozerať na neho nedá, a jedny správy neurobil bez pomýlenia, ten tam do dôchodku kvasiť bude (síce ďaleko už nemá).
Veľmi ľúto mi je aj Čimovej.

@vandica ma plastiky Svajda a asi dost nevydarene

Odpovedz
22. máj 2025
avatar
@pipimonterova

@vandica ma plastiky Svajda a asi dost nevydarene

@pipimonterova fakt?? No mňa dr..e 😄

Odpovedz
22. máj 2025
avatar

Pre stupenkyne vladnej garnitury: ano, je normalne, ze firma si vybera zamestnancov, no nie je v poriadku, ked s nimi zameta. A uz vobec nie je v poriadku, ked televiziu vlastni ta ista firma, ktora vybera dialnicne myto a aby o tuto ziskovu statnu zakazku neprisla, bude kontrolovat spravodajstvo, aby bolo poplatne vlade. A kazdeho, kto sa vzoprie, odprace z cesty. Toto je mozne len v nasom bananistane, nie vo vyspelych demokraciach. Je tragedia, ak to volici ticho akceptuju.

Odpovedz
23. máj 2025
avatar
@kp7333

Pre stupenkyne vladnej garnitury: ano, je normalne, ze firma si vybera zamestnancov, no nie je v poriadku, ked s nimi zameta. A uz vobec nie je v poriadku, ked televiziu vlastni ta ista firma, ktora vybera dialnicne myto a aby o tuto ziskovu statnu zakazku neprisla, bude kontrolovat spravodajstvo, aby bolo poplatne vlade. A kazdeho, kto sa vzoprie, odprace z cesty. Toto je mozne len v nasom bananistane, nie vo vyspelych demokraciach. Je tragedia, ak to volici ticho akceptuju.

@kp7333 čo ticho akceptujú, ešte aj schvaľujú.
Lebo veď, čo ten alebo henten chce? Dosť ma.. hladom neumrie..
To je tragické, čo sa u nás deje.. a ľudia furt nič. Furt je dobré.

Odpovedz
23. máj 2025
avatar
@beronsche

@kp7333 čo ticho akceptujú, ešte aj schvaľujú.
Lebo veď, čo ten alebo henten chce? Dosť ma.. hladom neumrie..
To je tragické, čo sa u nás deje.. a ľudia furt nič. Furt je dobré.

@beronsche dotial budu spokojni, az kym na nich nepride rad. A na niektorych uz prichazda, bo za panske huncutstva tejto vlady uz platime takmer vsetci.

Odpovedz
23. máj 2025
avatar
@kp7333

Pre stupenkyne vladnej garnitury: ano, je normalne, ze firma si vybera zamestnancov, no nie je v poriadku, ked s nimi zameta. A uz vobec nie je v poriadku, ked televiziu vlastni ta ista firma, ktora vybera dialnicne myto a aby o tuto ziskovu statnu zakazku neprisla, bude kontrolovat spravodajstvo, aby bolo poplatne vlade. A kazdeho, kto sa vzoprie, odprace z cesty. Toto je mozne len v nasom bananistane, nie vo vyspelych demokraciach. Je tragedia, ak to volici ticho akceptuju.

@kp7333 najhoršie je,že pani Kellnerovej pri tých miliónoch ktoré majú,by to mýto ani nechýbalo…
Stačilo sa postaviť na správnu stranu…

Odpovedz
23. máj 2025
avatar
@21914477

@kp7333 najhoršie je,že pani Kellnerovej pri tých miliónoch ktoré majú,by to mýto ani nechýbalo…
Stačilo sa postaviť na správnu stranu…

@21914477 mala kopa pyta viac. don Roberto a kolektiv by o tom vedeli pisat romany...

Odpovedz
23. máj 2025
avatar
@21914477

@kp7333 najhoršie je,že pani Kellnerovej pri tých miliónoch ktoré majú,by to mýto ani nechýbalo…
Stačilo sa postaviť na správnu stranu…

@21914477 nechýba jej to, ale musí - to je zacyklené. Nič nie je zadarmo. A nie je to iba jej svojprávne rozhodnutie. Za každou zákazkou sú v pozadí iné zájmy mocnejších.

Odpovedz
23. máj 2025