1 / 1

    znamky a viac ako by bolo treba. Nerozumiem znamkovaniu vychov

    25. jan 2019

    nastastie znamky

    25. jan 2019

    Dcéra je tretiacka tak má známky. Bude mať dve dvojky,čo ma teší.Sama píše úlohy ja len skontrolujem.

    25. jan 2019

    školstvo bolo u nás asi na najlepšej úrovni z okolitých štátov, chodili sa ku nám učiť, ako sa učiť. Vyrástli sme na známkach a ako nám to ublížilo? Prečo chceme blbší národ? Pre dieťa sú percentá nič nehovoriace čísla...
    Zľahčujeme život našim deťom, čo z nich vyrastie? Už teraz deti v školách odvrávajú učiteľom, odmietajú robiť domáce úlohy, sú často nedisciplinované, ignorujú učiteľa... osobne si myslím, že chyba je v rodičoch (v rodine), nie v školstve 😇

    25. jan 2019

    Na prvom stupni sme mali aj aj, mali samé jednotky, ale v slovnom hodnotení som dokázala vyčítať, že niektoré jednotky boli len 90%. Teraz na druhom stupni sa to presne ukázalo, budú mať dve dvojky, niektorí jednotkari skončili s trojkami, dvojkari so stvorkami

    25. jan 2019

    Znamky boli..su...aj budu. Nikdy za nasich cias sa nikto nad tym nezamyslam. Teraz sa uz do vsetkeho miesaju psychologovia. Je az zvlastne ako vsetko detom predkladame ako zatazujuce psychiku. Ved co z nich vyrastie. Treba ich naucit ze zivot nie je o znamkach. Myslim ze niekedy tomu vacsiu vahu prikladaju rodicia a potom iba stresuju deti. Dnesna doba chce vsetko krasne iba na povrch. Ved niekedy ti horsi ziaci sa v zivote uplatnia lepsie. Svet nepotrebuje len jednotkarov. Tak by to nefungovalo ako ma. Aj ked zase uzatvaranie znamok je tiez zle nastavene je rozdiel ked ma ziak priemer 1,60 a ma dvojku a ma priemer 1,90 a tiez ma dvojku. Asi by bolo lepsie ich hodnotit percentualne alebo priemerom.

    25. jan 2019

    @laurika26 plny suhlas... rodicia drzia deti vo vaticke a chrania pred okolitym skaredym svetom aby ich jemna dusicka neutrpela ujmu... dieta sa musi naucit aj prehrat aj ist si za svojim cielom.. a nie ho ofukovat nic nehovoriacim slovnym hodnotenim z ktoreho dieta pochopi co chce (vacsinou to ake je uzasne) podla mna ked si zasluzi 5ku tak si zasluzi 5ku..a rodic ho ma nalezite motivovat aby sa z patky stala lepsia znamka a nie nadavat na ucitela ze chudacik bubacik dostal 5ku

    25. jan 2019

    @bambulka05 toto priemerovanie robi uz naozaj malo pedagogav.. vacsinou zavazi aj to z coho dostali znamku.. napr. 3ka z kontrolky ma vacsiu vahu ako 1ka z nejakeho projektu ci du...

    25. jan 2019

    @zuzkat1 ved aj to tak robim mam nastavenu vahu ale nie vsetci to tak robia.😉

    25. jan 2019

    Nič zlé nevidím na známkach, len ma zaráža dnešná doba, moja dcéra na základnej bola jednotkár a jej spolužiačka, ktorá mala problém s učením a mala asistentku bola tiež jednotkár, len ona písala písomku na 6x aby ju mala dobre, to je teda ozaj motivácia. Za našich čias boli známky ale nikto nikoho neposudzoval, proste boli šikovné deti, boli deti, ktoré to zvládli na trojku, ale boli sme partia a dokonca sme si pomáhali medzi sebou. Tiež som doučovala spolužiaka aby neprepadol, teraz poďme a dajme percentá.... Robia to len rodičia, len aby nemali naše deti zlé známky.... Mne osobne na známkach nikdy nezáležalo, netlačili sme na deti, aby mali jednotky, pomáhali sme pri učení a aj pomáhame, žiaľ v dnešnej dobe len hľadáme výhovorky prečo a kde je chýba a aby sa deti nestresovali....

    25. jan 2019

    @bambulka05 no ja mam stastie zatial u dcerky.. dokonca som milo prekvapena.. bola no na 100% presvedcena ze bude mat 2ku z prirodovedy.. mala tam 1,2,2 a ucitelka jej povedala ze jej da 1ku lebo je snaziva na hodinach ze vidiet ze to vie a ze tie chyby porobila z nepozornosti.. (zrejme jej dala potom este doplnujuce otazky)
    ja by som bola spokoj a aj 2kou lebo tie hluposti co preberaju podla mna patria na druhy stupen

    25. jan 2019

    @evinka1809 tak pokial sa uci ta kamaratka podla ivp tak su tam dane presne vynimky pre nu a teda aj znamkovanie ja take volnejsie s ohladom na jej diagnozy

    25. jan 2019

    U nas tiez znamky

    25. jan 2019

    @zuzkat1 úplne chápem, ale je to nespravodlivé voči ostatným deťom, prečo by nemohli dostávať 3 keď si ich zaslúžia, tiež som dyslexik, dysgrafik a nikto nebral na to ohľad, bohužiaľ som sa s pomocou rodičov naučila učiť a zvláštne je, že vždy na dobré známky, ale nie s pomocou asistenta... Z čítania som mala vždy zle známky, ale inde som si zasa polepšila... diktáty tiež na 5, ale to je o inom.... Proste je to nespravodlivé a vidím to, a hlavne by mali byť deti znamkované tak ako si zaslúžia na základnej škole. Keď nezvládajú učivo samé, sú iné školy, kde ich berú aj s poruchami... alebo ich treba hodnotiť na 3 a nie na jednotku, lebo má výnimku....

    25. jan 2019

    @evinka1809 ano ale zial to nie je chyba toho dietata ale systemu... tej nestastnej integracie.. ktora vobec nie je dotiahnuta

    25. jan 2019

    u nás známky

    25. jan 2019