icon

Ako sa zachovať?
Zákazníčka mi vrátila spoločenské šaty a uviedla,že odstupuje od zmluvy z dôvodu,že na šatách chýba maličký kamienok.
Po prvé,ani ma neinformovala o vzniknutej situácii a baby dávam si veľký pozor na to čo posielam,dôkladne prezerám všetok tovar pred odoslaním.Je to pracné,ale radšej to pozriem,ako by mi potom mali zákazníci vypisovať,že tovar je chybný.,takže nie som si toho vedomá,že by som jej odoslala šaty v chybnom stave.
Po druhé,šaty som prezrela,boli navoňané,vyzerá to tak,ako by ich mala už oblečené.Tak fakt neviem,či jej mám toto vrátenie šiat uznať,nakoľko mi to príde,že šaty mala na sebe oblečené a potom mi ich poslala späť.
Pri objednávke ešte uviedla do akého dátumu šaty potrebuje mať doma.
Nerada riešim takéto situácie a hlavne neviem ani ľuďom povedať nie a mala by som sa to naučiť pri mojej práci.