icon

Tak sme teda spolu s @decode práve napísali do Evity. Držte palce 🙂

avatar

Silno držím palce 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

joj,to by bolo skvelé, keby to vyšlo

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

držím palce

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Ooooo 🙂 Drzim palce draha @decode 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

tak uz teraz viem, preco som ten pribeh necitala TU 🙂 pockam si na knizku... predsalen vôňa a šuchot papiera má väčšie kúzlo 🙂 @decode drzim palecky

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Držím siiiiiiilno palčaky 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

drzime 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Drzime vsetky co mame 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

držíme palce, určite kniha výjde teším sa

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Držím palce 👍👍✊

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Vela stastia..a dajte vediet vysledok 👍

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

nikdy som jej stories necitala, ale je skvele, ze si jej pomohol 🙂 Drzim palce

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

drzime 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Drzim, uz sa tesim na knihu ;)

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

už sa teším na knihu 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Uz sa tesim na status, aka bola Evita nadsena 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

drzim 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Vela stastia😊

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@mariosmykal Tisíc krát ti ďakujem a už nám ostáva iba dúfať 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Tak toto keď nevydajú, tak nepochopím

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Kupim si tvoju knihu
@decode

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Joooooj super tesim sa velmi!!!! A hlavne drzim palce. ✊

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

✊✊✊ držím, aj na nohách 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

super,držíme palce 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode držím palce 😙😙😙

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode aj ja si kupim voju knihu ;) potom chcem podpis 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Držím palce ☺

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode budes podavat priebezne info?...len si upratuj 🙂 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

drzim palceky !!!!!!

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Držím palce,nech je z toho kniha 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

aj na nohách ak bude treba 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Drzime palceky 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

drzim palce a aj paste 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Juj, držím palce, verím, že decode má pred sebou budúcnosť úspešnej spisovateľky.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode A na oslavu by bodla ďalšia časť :D :D :D

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Čítala som len pár úryvkov, ale aby sme tu boli aj objektívni - treba ešte dosť pracovať na slovenčine 😉 Mňa toho dosť pri čítaní rušilo. Vydavateľstvo má síce jazykových korektorov, no je to zároveň vizitka spisovateľa 🙂 Myslím to v dobrom a držím palce 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode Hoci som sa dostala "len" k 11 kapitole,ale snažím sa to dobehnúť 🙂 i tak ti veľmi držím palce!Už aj preto lebo aj ja som skoro Novozámčanka,tak dúfam že ťa niekedy stretnem v meste 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@rivatha Príbeh je už opravený 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode Ale teda asi nie tu na stránke 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@rivatha Ale áno na stránke. Dnes sa nahodili všetky opravené časti. Samozrejme všetky čiarky a spol to doplniť neviem myslím, že v tom sa vyznajú iba slovenčinári, ale chyby, ktoré tam boli viditeľné sú opravené 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode Tak neviem, ako to vyzeralo predtým, ja tam toho ako slovenčinárka vidím naozaj veľa 🙂 Možno to vydavateľstvu prekážať nebude, neviem, ako to chodí 😉 Nech sa ti darí 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@rivatha tak jej to môžeš opraviť, keď to tam vidíš. určite to @decode pomôže. 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@michi284 To už si autorka bude musieť nejako vyriešiť, ak bude treba 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@rivatha Tak vidíš ty si slovenčinárka takže je pochopiteľné, že sa nevyrovnám tvojim znalostiam. Ja som slovenčinu neštudovala ani nikdy nebola mojou silnou stránkou skôr ma zaujímali odborné predmety a prax 🙂 Snažím sa to upraviť najviac ako viem. Pokiaľ viem je tam problém s čiarkami a slovosledom, ktorý mám svojský a píšem to tak, ako v skutočnosti rozprávam, nie pre pedagogický ústav.
Ale ďakujem, uvidím, čo z toho bude 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@rivatha Na opravu a korekciu je vydavateľstvo 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode ale tým tvojím svojským sa nám to, teda aspoň mne dobre čítalo. to je to tvoje čo iní spisovatelia nemajú... 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode Ja tam toho po jazykovej stránke vidím viac nesprávneho, nie iba čiarky a slovosled. Pravdepodobne ti to bude musieť upraviť pred prípadným vydaním jazyková agentúra alebo korektor, ktorý s vydavateľstvom spolupracuje. Nemám úplne podrobné informácie 🙂 Nepíšem to v zlom a rozumiem ti, len som mala potrebu ťa na to upozorniť, že jazykovo to možno nie je celkom na spisovateľskej úrovni 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@rivatha A aké ešte chyby? Napíš aj do ip, ak chceš.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

držííííím palce

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

a @decode posielam srdiečko pre šťastie

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode Napríklad chyby v štylistike, syntaxi. Ale s tým sa určite naučíš postupne pracovať, keď ťa písanie baví 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode A môžete premazať moje komentáre, ak to sem nepatrilo 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode drzim palce!!

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@rivatha Časom na to snáď prídem 🙂 Myslím, že tu netreba nič mazať 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Na koníku staré známe, za dobrotu na žobrotu.. Preto neprispievam húfne, len občas sa pripojím a teraz mi to nedalo. Chcela potešiť mamičky, niečím iným , niečím novým niečo čo tu ešte nebolo, niečo iné ako toto máme na obed alebo ,,náš šatníček,,...a už tu je s tým problém, už treba hladať detaili (ako im vyzerá domácnosť, pravopisné chyby).. Ja keby také niečo píšem, tiež to píšem od srdca, prečo vo všetkom musíte mať prehlad a všetko zotreť a okomentovať,,,,,, hroznééé

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode 🙂 Isto áno. Ja verím, že si vzala ako radu a povzbudenie k ďalšej práci so slovenčinou, nie ako "zotretie", lebo tak to myslené nebolo 😉 Naozaj ti držím palce!

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@rivatha V tomto prípade je vzácny hlavne jej talent pre atmosféru a príbeh. A ten je omnoho viac, ako 100% gramatika 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

tfuj, tfuj, tfuj. nech sa co najskor ozvu so super spravou. 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

drzim palce🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@mariosmykal Nepovedala som predsa nikde opak 🙂 Mám však k spisovnému jazyku a literatúre blízko, nedalo mi teda objektívne nenapísať aj toto, keď už je reč o vydavateľstve 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

drzime palceky...aj nannohach

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

rozmýšľala som či tu napísať a zrejme bude môj koment zmazaný a viem že sa to drvivej väčšine ľudí nebude páčiť, ale musím: toto, čo produkuje @decode, je pre mňa hrozný brak a nevkus a pre mňa je smutným mementom, že toto sa páči toľkým ľuďom a že v tom niekto vidí umeleckú kvalitu. ☹ ☹ 😝

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@bodka70 100 ludi 100 chuti..ale ked vies napisat lepsie tak dotoho 😀

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@delfinusik , na to aby som rozoznala, čo je dobré alebo nie, nemusím vedieť písať, tak ako si niekto vie obliecť vkusné i nevkusné šaty, bez toho, aby ich vedel ušiť 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@bodka70 Ďakujem za váš názor. Každý má v obľube inu literatúru, ale urážať ich čitateľov je vašou smutnou vizitkou.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode takze ak sa niekomu Tvoj produkt nepaci, tak to zrejme nema pisat, lebo moze urazit Tvoje citatelky? ... alebo ide skor o to, ze nechces citat zaporne komentare? ... v kazdom pripade, suhlasim s @bodka70 s kazdym jednym slovom😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@zuzkaanicka Nie. Kludne nech sa nepáči. Ja som to napísala preto aby to zaujalo masy len sa mi nepáči jej pozastavenie sa nad čitateľmi iba TO som vytkla ak si správne prečítala 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@zuzkaanicka oprava** ja som to nenapisala preto, aby to zaujalo masy ľudí. A ani to nečakám 🙂 Bodka nie je jediná, ktorá vyjadrila svoj názor, ale urážanie čitateľov je už jej osobnat vizitka

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode ja v jej prispevku urazku nevidim ... a citat viem celkom dobre😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@zuzkaanicka ja ju tam vidím, preto som napisala to , čo som napísala 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode ono to bude mozno preto, ze sa to dotyka Tvojho produktu. Ono, to, ze vacsina cita braky, to nie je nic nove ... ale smutne to je.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@zuzkaanicka Brak je to pre vás, pre niekoho nie. Každý má iní vkus, ale odsudzovať ho zaň nie je nič príjemné.
Príbeh píšem pre mamičky, ktoré si pri ňom oddýchnu, nie pre vydavateľstvo. Napriek tomu Ďakujem za názor 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Drahousi, jasne ze to das len tomu ver <3

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Drzim palce 🙂
@decode velmi silno ti to zelam 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Huraaaaaaaa drzim palce uz teraz sa tesim 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

A mne sa pacia tvoje pribehy @decode a solno,mocne drzim palce ☺ dufam,ze budes informovat o aktualitach....tfuj,tfuj,tfuj 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode Nič si nerob z nich, robíš písanim radosť sebe a iním a to je dôležité.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode je to super, drzim palce!!!! aj druhy-aktualny pribeh chcem v kniznej podobe 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Držím palce

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Hmm, vysoké ambície. 150-250 fanyniek z celkového počtu vyše 78 000 registrovaných členov MK nepovažujem za extra vysoké číslo.
Ale radšej už budem ticho, ešte ma niekto obviní, že závidím. To je obľúbená formulka na nesúhlasné stanovisko.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@edita56 Určite vás nikto neobviní, každý má právo na svoj názor a určite nepatrím k tým, ktorí si myslia, že prerazia svet...

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Tak komu sa to nepáči, nech to nečíta. Ja tiež nekomentujem, keď sa mi nepáči, čo niekto pozerá alebo číta. Každého zaujíma niečo iné. Mne sa toto páči a neviem, čo je na tom smutné. Pre mňa je úbohosť, že sa vôbec nájde niekto, čo vie všetko len skritizovať.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Ale ked vyda knihu budete jej vsetci liezt do zadku a zobrat o podpis. Ake ste niektore zlomyselne. Nikto vas nenuti aby ste zakladali fan club. Viete ako to robim ja? Ked je na MK prispevok ktory mi nic nehovori, ani ho nedocitam do konca a neriesim. Skuste to!!!

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Nech si kazdy vravi co chce..len 2 "knihy" som si najviac oblubila trilogia 50 odtienov a tu tvoju aj ked zatial v kniznej podobe nie je..dufam ze sa knizka vyda a ty budes pokracovat v pisani a neprestanes kym ti mozog bude sluzit.. Ja uz cakam netrpezlivo na dalsiu cast 🙂 @decode som s tebou 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@edita56 Ajsa robi len to co ju bavi a to ze.ju niekdo podporuje tak to je len a len super. Je to.baba kt stoji pevne nohami na zemi a.skor si neveri a uz vobec nema prehnane ambicie. Asi tolko o nej 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode V komunikácii s tými, čo nemajú celkom súhlasné stanovisko neplatí pravidlo Tykáme si?

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@edita56 Prepáč teda, ak som ti netykala. Niekedy mám práve stými, ktorí majú sesúhlasné stanovisko ten problém, že im netykám. Snažila som sa byť iba slušná. Nehľadaj prosím ťa za každým mojim slovom niečo, aby si ma mohla napadnúť. Tvoj názor akceptujem a to je asi všetko z mojej strany.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode nenechaj sa prosim rozptylovat negativnymi komentatorkami, pretoze my ostatne uz netrpezlivo cakame na dalsiu cast, ktora dufam dnes bude 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

ja suhlasim s @edita56 @zuzkaanicka aj s @bodka70 Precitala som asi tak 5 kapitol tejto novely (viac som nevladala) a pochopila som, ze tento druh epickej tvorby nemusim, ze ma nijak nenaplna... Ale ak sa vam zda, ze som nepriatel stau, tak ma tu ukamenujte. Ja autorke len prajem aby sa to nemusela vydavat ako samizdat. Na druhej strane, kupit dnes Remarqua je absolutne nemozne, zato knihkupecstva su plne harekinok, evitoviek, steeloviek, cookoviek... Asi sa Remarqua neopleti pre nas par, co ho citame vydavat. Tie ostatne sa vypredaju a 2 tyzdne po vydani. Aj to svedci o citatelskom (ne)vkuse tohto naroda ..

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@delfinusik trefné...super ten tvoj koment...!!!!

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

a stacilo zenske jedne. kazda z nas ma iny vkus, ale nazor sa da vyjadrit roznym sposobom. preco hned urazky?preco hned utocite? citit neuveritelnu zlobu z niektorych prispevkov.

ludia su rozni a citaju rozne druhy knih a aj ti co nemaju radi tento druh literatury si radi odychnu pri takomto type knih. priznam sa u mna v kniznici nenajdete nic podobne, ale ...
pre @decode este bude vela negativnych komentov, ale vsetko zle je na nieco dobre(mozno hlupo povedane). si uzasne mlade ziena a kopec z nas ta tu podporuje, kedze si nam vniesla do nasich vsednych dni novy druh zavislosti. drzim ti velmi velke palce, a zi svoj sen 🙂

pekny vecer.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@bodka70
@edita56
@zita19
@zuzkaanicka Zeny 🙂 kazda z nas ma rada in eknizky 🙂
ja mam rada @decode ako cloveka , dufam raz aj osobne 🙂
kazdopadne som precitala nieco z toho co napisala a tiez ma to nezaujalo 🙂 .. ja som na ine 🙂 mna ked nieco zaujme neviem prestat citat.. niektore to zboznuju niektore opak 🙂 ja vas chapem 🙂 ale nechajme sa prekvapit co napise vydavatelstvo. .. citajme co mas zaujme a co nie neriesme 🙂))

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@zita19 Ja nechápem čo máte všetci s tým ukameňovaním. Ja neznášam scifi a niektoré ho milujú a teraz nevypisujem každej jednej, že fuj, fuj..
Ja som to sem začala písať Z NUDY a nemôžem za to, že Mário zverejnil tento status. Už som ho poprosila, aby ho zmazal Naozaj ma veľmi, veľmi, trápi to, ako si každý myslí, že ja neviem čo zo seba robím hviezdu a čakám, že sa to bude predávať aj neviem, kde na Slovensku. Mňa ani vo sne nenapadlo vydavateľstvo nápad vznikol z iných hláv tak ma už prosím vás prestaňte posudzovať, ako osobu, ktorá si tu zakladá na sláve..

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@nikus20 Nehodnotila som ani tvorbu (nečítala som), ani osobu (nepoznám). Porovnala som dve čísla. Podľa môjho názoru veľmi chabá vzorka. Tak nechápem to pobúrenie. Odteraz sa už budem riadiť tým, čo som pridala do svojho statusu.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@edita56 Máš pocit, že ťa tu niekto osočoval, napádal? Aspoň seba myslím.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@edita56 ja som len napisalq 🙂 neber to vzlom 🙂 kludne pis nazor na to to tu je na to je internet

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

No kazdy ma iny vkus... Len by sme hadam mali pracovat na tom aby sa vkus posuval smerom k lepsiemu... Uznam, ze Tiene v raji by asi na MK nezaznamenali taky uspech ako 50 odtienov... Lenze Tiene v raji sa budu citat aj o 50. 100 rokov, 50 odtienov skonci tam kde Angelika. Tebe prajem aby si tvoje dalsie dielko neskoncilo pri Angelike. Priznam na rovinu, vsetky Angeliky som precitala ked boli obrovskym bestsellerom. Dnes by som ich necitala ani omylom. Zato Tiene v raji si znova precitam kedykolvek.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@zita19 schvalne som si mrkla v eshopoch toho Remarqua...predpokladam ze si to myslela skor obrazne...pretoze som nenasla ani jeden eshop kde by aspon par titulov nemali.
@decode pise ako pise, komu sa nepaci nech necita...jedinu konstruktivnu kritiku co som tu citala dala @rivatha
Mozem sa hrat na to, ze si po uspati maleho riaditela vesmiru v obdobi vzdoru sadnem k Hlave XXII ale pravda je taka, ze som schopna akurat tak stlacit tlacitko na kavovare a sadnut si k dalsiemu pribehu od decode....ci to o mne ako o cloveku utvara nejaky obraz....ok a co...precitala som si v anglictine knihy od Marqueza a bola som s nimi ok a teraz som rovnako ok s tym co pise decode-uznavam je to iny zaner, forma kvalita. Nemam vsak pocit ze by mi nejako extremne kleslo IQ ci EQ prosto po celom dni s malym dietatom aktualne na inu literaturu nemam chut.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

To sa fakt neda čítat..zasa stare zname "negativistky"Alias tie čo dokažu všetko len kritizovat!Bože tak ked sa vam jej tvorba nepači tak ju jednoducho nečitajte,neregistrujte,nekomentujte..problem? Milion člankov a trapnyh otazok,albumčekov nextik a podobne mna nezaujima a vyjadrujem sa k nim ?nevyjadrujem..každý si tu pozera,sleduje,"lajkuje" co ho zaujima.
Ved decode sem neprišla z vetou "ja sem pani spisovatelka dejte mi sve prachy" nikde som nepostrehla že by o sebe hlasala že je zo spisovatelskej brandze,od začiatku sme všetky vedeli že je to mlada baba ktora píše..a ma na to talent..či už je to váš šálek kafe alebo ne..vytvorila postavy,dej,pribeh..a zaujala..to asi všetky neovladate!
Tak za čo ju preboha kritizujete???
A Co sa tyka gramatiky..je mnoho spisovatelov ktorý zamerne vynechavaju čiarky,použivaju vlastne slova-ktore sa nenachadzaju v slovniku..a v tom je každý spisovatel jedinecný -v tom akym jazykom pise-svojim jazykom!
Milujem knihy a čitam casto..medzi moje top patri Shakespeare ..a aj tak si rada decode prečítam..lebo je to ine,uvolnene..proste zo života bez pretvarky!Píše pribehy z dnesnej doby nie klasiku ktora sa bude čitat o 100rokov na dejepise či slovencine..
PS:Aj zla reklama je reklama🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode Môj prvý príspevok nebol adresovaný tebe. Túto tému založil niekto iný, tak som napísala svoj názor. Ale veď chápem, reklama...

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@edita56 Ja som o tú reklamu neprosila......

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode do kedy mam cakat???😊😀😃😄

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@jonki pozri sa napríklad sem http://www.martinus.sk/knihy/autor/Erich-Maria-...
Vacsina titulov vypredaných, vydane boli davno, nikto ich nema v edicnych planoch...

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode
Nie tvojej osoby, ale MK. Nič v zlom. Máš ešte pred sebou celý život. Každý nejako začínal, a ako sa hovorí, začiatky sú ťažké.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@edita56 Škoda, že si ľudia neuvedomujú, že to čo robím je záľuba. Niekto pečie, ale nejde za masteršéfa, niekto cvíčí, ale nejde za fitnessku a ja píšem... A nemám slov z toho, čo sa zo mňa urobilo.
Ďakujem za názor a prajem dobrú noc

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode pevne verím že písať neprestaneš.
Milé maminy, píšete tu o štýle písania, no pokiaľ viem každý autor ho má svoj, píšete tu o gramatike, no nato je vydavateľ, píšete tu o obsahu ako o braku, no ja osobne ho za brak nepovažujem, ak Vám nič nehovorí odreagovanie tak bohužiaľ. Ja čítam veľa, lebo musím odbornú literatúru, čítam aj ťažkú literatúru, no toto je odreagovanie. Moj syn napr. číta veľa no fantasmagórie a teraz mám jeho čítanie odsúdiť? nie som rada že číta a nesedí za netom. Miesto toho aby ste podporili mladú žabu, čo má cieľ, ju tu chcete znechutiť. Názor sa dá napísať aj ináč

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@zita19 citujem z mojho predchadzajuceho prispevku : "pretoze som nenasla ani jeden eshop kde by aspon par titulov nemali".
Ja napr milujem kniznice a dcera ma preukaz od troch rokov....kto chce najde.
Mne to pride take akoby z Orwellovej Zvieracej farmy...niektore zvierata su si rovne a ine rovnejsie. Dalo by sa to aplikovat aj na ine oblasti nasich zivotov....ale preco brat niekomu nadsenie chut a dobru naladu takouto nekonstruktivnou kritikou to ozaj nepochopim. Ved ak sa ti to nepaci...je to uplne ok. Tam to moze zacat aj skoncit.

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode obdivujem ta si mladá talentovaná žena....netuším ako to stihas pri malom ale pis prosím ďalej....silno držím palce nech to vyjde....

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode prosim nenechaj sa znechutit, ved vies, ze aj zavist je ludska vlastnost 🙂 ja ta zeriem, ale ze uplne a nehanbim sa za to, nemyslim si, ze nemam vkus..podla mna si skvela takym svojim sposobom a tento sposob aj styl pisania sa paci aj ostatnym.. neviem ci poznas Matkina, ale tiez zacinal podobne ako ty..pisal na blogu a spustil doslova lavinu a dufam, ze dalsou takou "lavinou" budes ty 🙂 u nas na MK uz si, ale aj tak som radsej, ked mi pri citani susti pod rukami papier, takze ti moc drzim palce a tesim sa 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

cervenabodka prosim vrat sa. Nemaju sa do koho navazat. Mozes byt aj happy len potrebujeme prestriedat

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@lucinda1989 tak ako ja som jej slusne napisala a nemam pocit ze by som zavidela len preto lebo ako ona pise neni moj vkus ;) nehadz kazdu z nas do jedneho vreca ;)

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@nikus20 mas pocit, ze som ta oznacila ? Ale napadlo ma momentalne velmi trefne,ze trafena hus zagagala

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@bietka neboj sa ta tu urcite je....len si pockaj na to pod akym nickom :(

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@lucinda1989 nie len neznasam ak niekto ak napise nieco druhe a @decode ma pozna ze ju mam rada a nemyslim to vzlom 🙂...ze hned zavidime.. je sikovna som si ista ze sa ro jej posari 🙂 mozno raz napise aj take nieco co mam rada ja ;)

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

Akoze idem odpadnut z tychto komentov....ja nikdy nekomentujem ked.sa mi nieco nepaci,proste to prejdem a hotovo. Ale niektori ludia.maju ocividne chut komentovat len ked sa im nieco nepozdava aby boli zaujímaví och ako by som hresila..ja @decode drzim strasne palce, verim,ze to vydavetelstvo vyda a budem si moct kupit jej knihy. Pis prosim dalej a necitaj negativisticke rury 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode drzim paste pribeh je uzasny hned mi to prislo ako vhodna evitovka 😉

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode
Držím palce a nech sa to podarí 🙂

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode drzim palce a tesim sa na kazdu dalsiu cast 🙂. Po celom dni, ked uz padam na hubu niekedy, je pre mna dalsie pokracovanie tvojho pribehu neuveritelnym relaxom a casto aj liekom na dusu. Kazdym dnom sa zlepsujes! Mas moj obdiv!!!

Odpovedz
12. feb 2015
avatar

@decode ach boze, je mi to luto, co sa to tu pise..je tu tolko ludi co ta povzbudzuje, ktorym sa tvoje pisanie paci, a najde sa par blbych zakomplexovanych bab a sanazia sa ti to znechutit, asi maju moc nudny zivot a nic ich nebavi ked sa takto do teba navazaju...kazdy normalny clovek ked sa mu nieco nepaci tak necita, nekomentuje, nezaujima sa..ozaj nemam slov, len tolko ze pokracuj dalej, niektore sme na tvojom pisani zavisle..

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

priznavam,ze som necitala absolutne nic od @decode,lebo vseobecne ma citanie nebavi od zakladnej skoly...a to mam o oar dni 41r,ale aby som tu pisala tieto komentare,ze je to otrasne ,alebo riesit slovencinu..je pre mna len dokaz toho,ze stale sa snazi byt niekto lepsi ako ona..podla mna to nieje o tom,ze jej chcete pomoct,ale o tom,ze sa vyvysujete akosi nad nu,ze vy by ste to dokazali asi lepsie....a uz vobec ak nie som spokojna s tym co pise nebudem to tu predsa rieist..na co?niektoré zeny by ste sa fakt mali nad sebou zamysliet.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

zaujimave je,ze ked tu niekto vystavi svoje"pecenie,varenie" tak nikto sa nepozastavi,..ze ved to mas "len" od niekoho ,....toto pisanie @decode je original ,..neni od nikoho odpisany,od nikoho obkukany ,..hlavne,ze ked tu vidite kolac,tortu tak vsetky ze jeeeeej,ake krasne ,...ale ten recept, napr.na piskotu,plnku uz raz niekto vymyslel ,...len dotvorene je to dotycnou ,...ale toto pisanie je original ,...🙂 a velmi sa mi to paci ,...drzim prsty,velmi,ze tak mlada baba dokaze takto pisat ,..ja v tolkych rokoch ako ona som ani nerozmyslala ci nejaku knihu,pribeh citat ,... nie to este pisat ,....

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

Ako..hnus..ja nemam slov...beriem 100ludi 100 chuti ale ziadnej z vas to nedava pravo niekoho urazat..

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

Je mi velmi , luto ze niekto moze byt tak kriticky ,ze niekto moze dat kritiku mladej kocke ktora robi nieco co ju bavi a nasla si vela citateliek ,este raz drzim palce a hlavne chod si za svojim za mna uz som minule pisala a toho casu naozaj nie je vela ale vzdy si najdem chvilku @decode
https://www.modrykonik.sk/blog/1mirka1/message/...

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@edita56 ked uz sa porovnavaju cisla - decode ma vyse 1200 likov na svojom fotoblogu, patri medzi prvu 25tku najviac likovanych profilov a to je registrovana iba v decembri 2014! Toto sa myslim zatial ziadnej uzivatelke nepodarilo, takze trosku optimizmu by nezaskodilo. Ja mam precitane vsetky casti , knihu by som si kupila ale to neznamena ze hned vsetko likujem, takze mne toto tvoje porovnanie cisel pripada irrelevantne

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

no nezvyknem reagovať....ale teraz mi nedá.....baby, ale teraz ste niektoré naozaj zlé.....prečo hneď niečo, čo nevyhovuje Vášmu vkusu nazývať brakom? a s čitateľov robiť "neandertálcov bez vkusu" .....každému sa páči niečo iné.....aj ja mám rada klasikov, ale rada si oddýchnem aj pri takomto "ľahkom" čítaní.....ktoré je písané.....ľahkým....zrozumiteľným a aktuálnym jazykom.....pri ktorom nemusím rozmýšľať, čo tým chcel "básnik povedať" a len sa pohrúžiť do deju a nechať pracovať fantáziu......čo sa mi asi pri knihe o marketingových stratégiách alebo Zvieracej farme od Georga Orwella nepodarí.....ale aj to si rada prečítam......beriem kritiku na slovenčinu a pravopis.....tá je konštruktívna.....sama som pracovala v regionálnej televízii.....smejem sa, že som mala šťastie, že to bola televízia.....a nemusel nikto čítať moje hrúbky 😀, ale to chce len prax.....nikdy v živote nezabudnem....ako mi šéfredaktor vtĺkal do hlavy...že "hlavne" sú len na tankoch.....že my používame slovo "najmä" 😀 a keď sa aj okrajovo dotknem tých "čísel" čo tu boli spomínané.....tak aj keď si tú knihu prečíta len (schválne nepíšem nekúpi) tých cca 300 užívateľov čo tu boli spomínaný.....tak je to pre mňa obrovský úspech a skláňam sa pred @decode .....lebo urobila to ....o čom len veľa ľudí len tichúčko doma sníva......a to že si šla za svojím snom......a že išla s kožou na trh......takže dievčatá....zhovievavosť prosím.....nepáči sa Vám.....nečítajte...... 😀 veď decode sem neprišla ....ako veľká voda....že ja som na Slovensku po Márii Rázusovej Martákovej 😀 najväčšia spisovateľka na spisovateľka aká tu kedy žila.... 😀

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

No teda, neda mi trosku okomentovat niektore "komenty"
Mam "trochu" 🙂 po styridsiadke a vyrastala som na knihach od utleho detstva - od rozpravok ,povesti, verneoviek, potom knihy pre dievcata v pubertalnom veku - potom prisiel cas na knihy od -sestier Bronteych, Jana Eyrova.....Hemingway, aj spominany Remarq, Simmel,A.Christi mam precitanu niekolkokrat.....a mohla by som pokracvovat v desiatkach mien ...mna velmi ovplyvnilo citanie....som tolerantnejsia, otvorenejsia,vnimavejsia.....a za to vdacim kniham...po rokoch prisla doba novych spisovatelov ,niekomu sa mozu zdat nezazivny , alebo ze pisu braky,nudni, pisuci akoby na spolocensku objednavku....ale povedzme si pravdu - doba je tak strasne hekticka a clovek potrebuje po dni plnom zhonu a roznych tlakov uvolnenie , pocit ze nemusi s hrdinom knihy riesit a prezivat problemy existencie ludstva alebo spolocenske , politicke problemy ...chce prezivat realne problemy zeny , jej stavy beznadeje , strachu o svoj zivot , zivot deti....alebo obycajne stastie z rozvijajuceho sa vztahu..
Priznam sa ,ze mam rozcitanych asi 8 knih....tazsie , historicke ,autobiog., nie vzdy mam naladu na dalsie citanie aj ked su skvele...a potom mam lahsie ktore citam aj ked ma boli hlavca 🙂 ,
Teraz si pomozem vetou "co tym chcel basnik povedat"....nuz len tolko ze niektore zeny ziju v bubline do ktorej nemaju pristup ine nazory, iny vkus a povazuju za knihy nehodne uz len minutia papiera na ich vydanie za hriech voci literature a jej odkazu pre dalsie generacie.....
Takze to zhrniem :
Nie to, co kto cita hovori akym je clovekom....ALE....to ako je schopny prijat iny nazor na pisanie a obsah knih , a hlavne neuraza , ne vyvysuje "ten svoj" vkus nad nieco na co nema pravo ...
Takze mila @decode tesim sa ze si budem moct oddychnut a trochu si aj zasnivat🙂 🙂 🙂 🙂 pri tvojich pribehoch aj nadalej🙂

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@decode ja ti neskutočne držím prsty, každý deň čakám na novú kapitolu, nedaj sa vôbec odradiť a nerada používam slovo závisť, ale v tých negatívnych komentároch nič iné nevidím a rada by som si prečítala od tých kritikov niečo 🙂

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@lucciia pretoze niekto ma iny nazor tak je hned zakonite zakomplexovany? Je upne normalne a prirodzene a je to tak vzdy a vsade, ci uz tu na koni alebo v beznom zivote, ze proti sebe stoja dve nazorovo protichodne skupiny...kritika vzdy bola, je a bude...a osobne som presvedcena, ze kritika by nas mala posuvat dalej...

prupovidky o zakomplexovanosti, zavisti, nudnom zivote ci nedostatku sexu ma vzdy vedia dostat do raze 😝

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@decode ja som tým "aj zla reklama je reklama" chcela poukazat len na to,že keby to tu to tvoje odporkine stale neriešili tak by si sa možno nedostala do povedomia tolkých ludi....my čo ta čitame a sledujeme od začiatku sme nemai potrebu to tu riešit...rada ta prečitam,podporím,fandim ti a držim palce

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@natas4 o.k som za kritiku ale nie taku aka sa pise tu na koni, cim viac urazis tym lepsie..podla mna je to zakomplexovanost...preco by som sa mala hadat s ludmi ktorych vobec nepoznam? ak kritika sa da napisat ludsky...a urzat citatelky? co si mam o takom cloveku mysliet?

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

nuž mám pocit, že môj komentár odštartoval vlnu diskusie na tému "závisti" "vkusu-nevkusu" a podobne. Nemyslím si, že som tým svojim komentom urazila čitateľov tohto "dielka" a nebolo to ani mojím zámerom. Tak ako @decode poznamenala - každý máme nejaký názor a ja som vyjadrila ten svoj. Na margo toho, že každý máme iný vkus - áno, to je pravda - niekomu sa páči ženská literatúra, niekomu detektívky a niekomu sci-fi. To je podľa mňa rôzny vkus. Ale v rámci týchto žánrov sú kvalitné lepšie diela a tie povedzme "menej kvalitné" a pri tých menej kvalitných či totálnych brakoch sa o vkuse proste nedá hovoriť. ak z môjho pohľadu niekto nemá vkus, tak ho proste nemá, tak ako niekto nemá ruku, niekto nemá cit pre farby, niekto nemá talent a podobne. NIe je to urážka, len vyjadrenie tohoto faktu. Nehovorí to nič o danej osobe, o jeho hodnote. Aj niektoré moje kámošky podľa mňa nemajú vkus a čo? To mi nebráni ich mať rada, oceňovať ich iné perfektné vlastnosti, napr. zmysel pre humor, nadhľad a sebareflexiu 🙂.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@lucciia pozri sa na svoj prispevok zo 7.33 ako nekonfliktne a ludsky a bez urazok si ho napisala

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@bodka70 tak ako sa zastali ženy Teba a tvojho názoru o tom ,že to čo píšem je nevkus a brak tak sa zastali aj mňa. Možno prudšie, ale za podobným účelom. Ja som to za urážku nebrala urazilo ma posudzovanie ľudí a preto som sa ozvala. Toť vsio. Názor sa ti nezmazal a ani sa nezmaze myslím, že som ho prijala úplne normálne, ale názory na moju osobu a moju prilisnu dovercivost v dané dielo ma už nezaujíma. (To myslím všeobecne).

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@natas4 😀 uplne som vsetkych urazila 😀 blbe zakomplexovane? 😀 precitajsi co pisali baby hore....zastavam si len decode, lebo si myslim ze to je mlada baba ktora dokazala zaujat..a niektore ju tu idu urazat...? nerozumiem tej ludskej hluposti...

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@decode skus si pozorne precitat prispevky tych, ktore si Ta "zastali" ... myslim, ze ju dooost agresivne ... ja z mojich prispevkov agresivitu necitim a silne pochybujem, ze ju tam vobec niekto najde.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@decode , myslím že sa toho tu už dosť popísalo, ja svoj názor nezmením a ani ty svoj 🙂. Ináč na margo tvojich dielok - ten druhý sa mi zdá o štipku lepší, tak možno máš šancu sa rozvíjať ďalej. Nejaký talent tam určite je, len treba na ňom ešte veľmi veľa popracovať. A taká drobnosť, ak ti smiem poradiť. Nekonči každú kapitolu vetou, ako zrazu hrdinka niekoho (ktovie koho) začula či zazrela. Má to síce za úlohu vystupňovať napätie a chuť prečítať si ďalšiu kapitolu, ale keď už to používaš pričasto, pôsobí to prvoplánovo a nudne.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@zuzkaanicka A čo stým mám ja urobiť???

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@bodka70 pises , "ze v ramci tychto zanrov su kvalitnejsie a menej kvalitne" ,ale zabudas ,ze to je nazor jednotlivca co je pre niekoho brak pre niekoho osobna vzpruha v jeho zivote...a vyjadrenie faktu je to ,ze niekto nema ruku a nie ze nejaka kniha je brak...preto ak sa niekomu ten brak paci ...tak nech !!

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@bodka70 Ďakujem posnazim sa to zmeniť. Nemam Veľa rokov na to, aby som sa vyrovnala písaniu 30-40 ročných žien a preto píšem jednoducho, nudne atď. Sama dúfam, že sa to časom zmení 🙂

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@lucciia v jednom sa zhodneme...tiez nerozumiem hlupakom

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@07111968 , no však áno, ja som nikde nepísala, že bránim niekomu čítať brak. A keď to niekoho povznáša.... Napokon brakovej literatúry sú haldy, číta ich veľa ľudí. Ja som len povedala, že pre mňa je to smutné poznanie.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@bodka70 nezda sa tine si protirecis?ak o niecom napisem ze je brak -nebudem za niekolko hodim pisat ze je o trochu lepsi co ma privadza na myslienku ,ze si pribehy asi ani necitala 🙂 🙂 ...c

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@decode nic🙂 ... ale Tvoj prispevok o tom, kto si koho zastal sa pasuje do roviny istej spravodlivosti ... len ak napisem a)-cize zastavanie na oboch stranach, tak napisem aj b) a sice, ze su tie prispevky, co sa tyka urovne vyjadrovania dost odlisne.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@zuzkaanicka Ja niesom nikoho hovorca. Napísala som, že to ženy napísali prudšie tak už neviem, čo odo mňa očakávate. Dúfam, že Mario status zmaže lebo to "kole" nejedno oko...
@mariosmykal Prosím ťa. .

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@07111968 , nie nezdá sa mi. Aj vrámci braku predsa môže byť totálny brak a len mierny brak 😀. A keď sa @decode posnaží, môže sa z braku dostať na level pomerne kvalitnej ženskej literatúry. 🙂

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@decode a preco by ho mal @mariosmykal mazat? Ved s tym musis ratat, ze tu nebude same velebenie...a cim skor si zacnes zvykat, tym lepsie pre teba..pretoze ak raz niekto vyda tvoje dielo,tk nie vzdy budu pozitivne ohlasy

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@bodka70 @zuzkaanicka Kritika je celkom v poriadku, pokiaľ je konštruktívna. Vy ste sa len vyjadrili, že to je brak a okrem toho že je brakom aj ďalších 2000 čitateľov. Nenašiel som žiaden príklad toho, čo je zlé a ako to zlepšiť. Ak takéto príklady uviesť neviete a len chcete napísať, že sa vám to nepáči, tak odporúčam nereagovať, lebo to ničomu nepomáha. Pomôže skôr ospravedlnenie @decode aj všetkým čitateľom. A snád už len odporučím, že kvalitu nevytvoríte tým, že budete urážať "nekvalitu".
@edita56 Tých fanyniek je 10x viac ako si odhadla, takmer 2000 😉
@zita19 Možno je na chybe vypredanosti len nízky náklad náročnejšej literatúry. A to, že sa najviac predáva ľahká literatúra, to je myslím každému jasné, o tom médiá sú. Môžeme byť akýkoľvek zástancovia kvality, ale vždy to bude v menšine. Význam však majú obe "náročnosti".

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@decode už moja nereaguj.....zbytočne si robíš "stres" a si s toho smutná.....ak si prečítaš všetky komentáre.....tak teba si zastanú stále nové a nové baby.....a kritizujú stále tie isté dookola "ktoré si chcú presadiť len svoj názor", ktorý je najlepší na svete

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@mariosmykal , nuž ja som @decode aj poradila, podľa mňa konštruktívne. len si si to možno nevšimol, hm.... 🙂.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@natas4 mylis sa. Myslíš, že som sa od začiatku stretla s pochopením??? Naopak! !! Pridalo sa do toho osocovanie slová, že píšem o svojom živote lebo ma manžel doma týra a podobne nechutnosti. Ani jedna z vás nevie koľko kritiky som si prečítala a ako sama kriticky vnímám svoje dielo! Každej jednej som poďakovala aj za jej negatívny postoj a aj som každej odpisala, ale čítať hádky a potom ešte mňa napádajú, že sa mám k tomi vyjadriť a riešiť to tak ďakujem, neprosim. Z toho dôvodu som prosila Mária aj v IP aby to zmazal, nie preto ,že neznesiem kritiku tak si prosím prestaňte všetky domyslat. Vcitte sa aj do toho druhého, ako sa asi môže cítiť, keď tu o sebe číta klamstvá. Ja si nedôverujem a nebyť ľudí, ktorí sa ozývali sami od seba vydavateľstvam ja to NIKDY neurobím. A tým som dopisala už sa vyjadrovať nebudem
Je to úplne zbytočné

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@mariosmykal nevidim dovod na ospravdelnovanie, ja som nikoho neosocila, ze zavidi, ze je zakomplexovany atd., zato takych prispevkov z druhej strany tu bolo neurekom ... vyjadrit svoj nazor, hoci iny ako bol ocakavany, nie je dufam zakazane.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

Mario sak ich zmaz...ved aj tak ich tu nik nechce citat..len kazia ludom den...
@mariosmykal

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@decode SI SUPER. ..A CO TU DOKAZUJÚ SVOJIMI KOMENTÁRMI PONIEKTORÉ JE ČISTÁ Z A V I S Ť ....

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@mariosmykal ospravedlnit sa za nazor? To sa tu najnovsie nosi? Mario, ked chces "kazat" , tak si aspon riadne precitaj prispevky...bodka sem vniesla aj kus konstruktivnej kritiky 😉

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@natas4 konstrukntivna kritika ze napisala ze je to brak?? No prepac ale to vobec nie je konstruktivna kritika.. Ked sa jej to nepacilo mohla to inak napisat...

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@decode to ti verim, ze si sa stretla uz od zaciatku s kritikou, ci uz vhodnou alebo nevhodnou...tak to je a bude vzdy, chcela som ti len poradit, neutocila som na teba, zrejme si uz podrazdena a zle si si vysvetlila moj koment

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@bodka70 Áno, to som si všimol, ale prišlo to pomerne neskoro. O čo lepšie by bolo, keby si urážanie a konštruktívnu kritiku dala do jedného príspevku? Alebo ešte lepšie, keby k tomu urážaniu ani nedošlo. Vyjadriť svoj názor je jedna vec a niesť zaň zodpovednosť je druhá vec. V tomto prípade znamená "niesť zodpovednosť" ospravedlneniť sa za prvé dva komentáre, ktoré boli neprimerané a necitlivé. Myslím si, že nám na stránke spoločne záleží, preto vždy najskôr rozmýšľajme, či je náš príspevok do diskusie potrebný. Nie vždy je to totiž tak.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@natas4 tak sem nelez keď sa ti niečo nepáči. ..ok

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@delfinusik tiez necitas pozorne

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@micuska33 ja si budem "liezt" kam chcem a kde mam potrebu napisat svoj nazor...tvoj prispevok je taky mily a nekonfliktny, take sa asi @mariosmykal pacia

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@delfinusik , pozri môj príspevok o 9.20 - tam som použila konštruktívnu kritiku 🙂. @mariosmykal a slovo brak nepovažujem za urážku, ale za zhodnotenie (ne)kvality tohto diela. To, že si to niekto berie osobne, hovorí viac o ňom ako o mne.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@natas4 Prepáč, ale áno. Včera som tu strávila celý večer, dnes ráno a už by som bola rada keby to skončilo. Kludne nech tu je aj sama kritika ,ale nie hádky medzi sebou, kde mám byť rozhodcom. Ja som zodpovedná iba za svoje komentáre a tie su myslím objektívne.
Ďakujem 🙂

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

UZ DOST PRESTANTE!! VZDY BUDE STRANA KTOREJ SA TO BUDE LUBIT A DRUHA STRANA KTOREJ NIE !! A BODKA!

Odpovedz
13. feb 2015
avatar

@zuzkaanicka @bodka70 @natas4 Ok, v diskusii nemá význam ďalej pokračovať. Je dobré stáť si za svojím názorom, ale ešte lepšie je zamyslieť sa, či to už nebolo moc. Ak sa zamyslíte a na niečo prídete, dajte vedieť. Prajem vám pekný deň 🙂

Odpovedz
13. feb 2015
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

Ďalšie komentáre pod týmto príspevkom budú vymazávané, nakoľko diskusia už nikam nevedie. Ďakujem za porozumenie.

Odpovedz
13. feb 2015
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený