icon
1 / 1
avatar

Je mi zle 🤮🤮🤮

Odpovedz
14. okt 2022
avatar
Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Och kolko nenavisti a netoleracie 😥

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Nezastavam sa nikoho, ale odkiaľ to je "vycucnute"? Naozaj to povedali presne tak ako to tu je? Lebo ľudia popíšu kadečo len aby vyvolali hadky a nenávisť. Ale faktom je, že tolerancia sa vytráca a je smutné, že sa v dnešnej dobe toto deje.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Hlavne, ze 12 deti s 10 zenami je normalne. 🤮

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@vsicka036 to je take tradicne, krestanske 🤣

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Podla mna to je vycucnute z toho ci mozu si adoptovat deti… a nie nie je to tak ci tak slusne vyjadrenie ale napriklad ja som tohto nazoru aj ked ma tu asi ukamenujete…( pravo na nazor mam 😉) nic nemam proti takym vztahom, tolerujem to a neublizijem ja im a neublizuju oni mne. Respektujem to! Ano kazdy ma pravo na zivot aky si vyberie ale dieta aby si osvojovali je pre mna uz ina tema… dieta sa rodi zo zeny a muza a preto si myslim, ze odtial potial… beriem to ci to moze alebo nemoze spravit ujmu na psychike dietata… ale ta nenavist co sa siri proti je teda neunosna 😢

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@agatulienka82 takze zakazeme aj slobodne matky? Lebo deti nemaju otca a muzsky vzor a ziju v nespravnom prostredi?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 ta slobodna matka nema dieta s muzom? Si asi nepochopila…

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Neskutočne sa hanbím sa za Slovensko, za Slovákov, za tento homofóbny národ, ale nielen pre to a po tom, čo sa stalo predvčerom v tom klube. A nemusíte ma presviedčať, obkecávať, argumentovať tie vaše homofóbne "pravdy", takto to cítim a takto to budem cítiť do smrti.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@agatulienka82 a to dieta ktore sa narodi a adoptuje si ho homosexual je z dvoch mizov alebo dvoch zien?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 ty co pises? Som za adopciu? Citaj s porozumenim

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@agatulienka82 a este sa chcem spytat co s tymi rodicmi ktorym sa natodil homosexial? Oni su tiez chori, alebo ho tak vychovali? Alebo to tak chceli? Alebo v akom prostredi vto dieta vyrastalo ked videlo tradicnu rodinu a aj tak je homosexual? Zavriet ho do pivnice nech nema prava? Je menjhodnotny?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 co pises pre pana???? Ja ich odcudzujem???? Ja ich zatvaram do pivnice???? Ja pisem, ze rodicia su chori???? Neoznacuj ma aneois mi ked si nepochopila moj nazor!!!

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

A neskutočne veľké percento slovenského národa im tlieska!
Matka tlieska týmto bludarom a dieťaťu vymyva mozog už od narodenia a učí ho nenávisti a netolerancii

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@agatulienka82 tak to nas ukamenuju spolu, ale suhlasim.. proti partnerstvam a homo vztahom nemam nic, ale tot vsio.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@vsicka036 lebo "tradičná rodina"
Otec,matka,matka,matka,matka, matka, matka,deti,deti,deti,deti

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@agatulienka82 prosim ta, odcudzovat=kradnut
Odsudzovat=nesuhlasit
Najviac sa tusim tymito slovami ohanaju ti, co ich nevedia ani spravne pouzit…

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Tiež si myslím, že je to silné vytrhnuté z kontextu. Myslím, že strelec zo Zámockej sa neinšpiroval práve týmito ľuďmi, sám vo svojom manifeste uviedol, že je ateista. To, že nikto nesúhlasí s adopciami homosexuálov, este neznamená, že ich chce postrieľat.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@michaelkanr Tak ich neodsudzujem! Ospravedlnujem sa za chybu.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@vsicka036 je to dement🤔

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Keď sa rozhodli dvaja muži,alebo dve ženy žiť pre nich v prirodzenom zväzku s rovnakým pohlavím,ako môžu túžiť po dieťati, keď to nie je prirodzené pre dve rovnaké pohlavia?to si neuvedomujú,že chcú niečo čo nemôžu spoločne prirodzene dosiahnúť? veď toto je práve to iné,čo ich odlišuje od "tradičnej rodiny". Nikdy za milióny rokov sa na planéte Zem nestalo,aby sa čokoľvek rovnakého pohlavia rozmnožovalo!to sú asi tie riziká takýchto vzťahov, buď alebo.Nedá sa mať všetko a za každú cenu a čakať,že každý bude podporovať voľby, rozhodnutie všetkých.Keď niekto nechce deti je to jeho vec, keď ich niekto chce prosím ,ale keď sa niekto rozhodne ,že ich dobrovoľne nemôže mať tak čo?! Aké práva,čo na tom chápať, veď je to jasné od začiatku takej voľby, choroby, orientácie ,ich prirodzenosti....čokoľvek ich k tomu vedie!
To keď má niekto deti a rozhodne sa,že pre neho je prirodzené vychovať iba dievčatá napr.,tak chlapca darujem, vzdám sa ,či to najhoršie? Lebo mu to moja prirodzenosť hovorí....to by tolerovala spoločnosť, našiel by sa niekto kto by to podporoval, ešte aj ústavne,cirkevne,právne...

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Chybaju mi tam vyhlasenia na tuto temu vsetkych nackov z lsns, vlasti, republiky, smeru a hlasu... tie boli o dost agresivnejsie a primitivnejsie ..

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana mat potomka je prirodzene, podvedome chce kazdy tvor odovzdat svoji dna. Odovzdavaju ju aj tvory v zvieracej risi, ktore ziju v hpmosexuqlnych paroch, len splodit potomka si odskocia inde. Homosexual mat potomkov moze. Kde si nato prisla ze nemoze? Nieje neplodny. Je to mormalny clovek a ma normalne prava, ako heterosexial moze mat nemanzelske dieta a vychovavat ho sam alebo s uplne inym partmerom tak moze aj homosexual.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana Ako mozu tuzit po dietati? No napr. tak, ako po nom tuzi clovek bez partnera. Co presne je na tom nepochopitelne?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 len splodit potomka si odskocia inde ,čo k tomuto dodať?
Ako zvieratká,presne si to vystihla.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Rodina je otec mama a dieťa!! Vždy to tak bolo a aj by malo tak ostať!

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava inkvizitorov na slobodne matky!

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana nepaci sa ti to, ale v prirode je to normalne, a my sme tiez zive tvory sicastou prirody.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 kto tu vraví o slobodných matkach?!

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava kde je otec? Rodina vez otca?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava ano, v idealnom svete ma kazde.dieta mamu a otca..
Skoda, ze zijeme v realnom, vsak?
A kto vravi o slobodnych matkach? Nuz, ty, nepriamo... Ked si ich priamo vylucila z definicie rodiny. podla teba ony s detmi netvoria rodinu..

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 o čo ti ide?? Čo to sem pleties....je rozdiel keď sa rodina rozpadne,zahynie jeden rodič alebo sa proste rozhodnú že sa rozídu.... Ako dve buzny a dieťa.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@beronsche hej Škoda že žijeme v reálnom načisto zblaznom a chorom svete!!

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava no tak si predstav, tak sa rozpadlo aj mnoho heterosexualnych rodin lebo ti homosexuali napr vysli s pravdou von by si sa divila ze ti homosexuali su casto laskavejsi rodicia a vychovavaju deti k vacsej tolerancii ako ty.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 asi patris medzi nich aj ty keď ich tak zastavas 🤦

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana ano, a tvoja slobodna vola je byt homofobom..
Plus pud je nieco ine, aj homosexualne part pocituju k parnerovi lasku a ziju v usporiafanych vztahoch.
@horislava v tomato svete je vela zvrateneho, ale slusny homosexualne par to rozhodne nie je..

Mna zaujima, ako sa takyto typicky homofob zachova, ked zisti, ze jeho blizka osoba je takto orientovana.
Mile damy, zrejme sa za svoju nazor nehanbite, tak nebudete mat problem mi na otazku odpovedat.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava nepatrim predstav si, zastavam sa ludi ktori zazivaju nepravost. To netolerantny clovek nepochopi, zastavat sa prav inych.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 tolerancii?? Jasné majú svoje práva sú to predsa ľudia nie. Prečo ich netolerovat....a potom budeme tolerovať koho?pedofilov? Tliekam ti

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava presne tak, mám ten istý názor

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava pedofilia je trestny cin ak si si nevsimla rozdiel. Tlieskam ti nad tvojou obmedzenostou.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 neprávosť fiiha no predstav si že sa zastanem slabšieho.......ale tyto práva mať nemajú žiadne nech si robia v súkromnom živote čo chcú.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Slobodným matkám a slobodným otcom medaily 🏅, klobúk dole kto to dokáže zvládnuť (z akéhokoľvek dôvodu sa nimi stali)

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava maju prava normalnych ludi, pretpze su normalny ludia a nikto nema pravo ich za svoju orientacou s ktorou sa narodili odsudzovat ponizovat ipierat ich prava alebo vrazdit.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Pedofília je definovaná ako orientácia pozor

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana a tyka sa to aj homosexualneho jednorodica?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Už nech oni posúdia,keď si odskočili splodiť len potomka niekde inde🤔ako píše evula

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@beronsche homosexualita nie je zvrátená? Máme zvláštne posunuté priority...veď nám ich predkladajú denno denne v tv tak prečo nie však.nie som žiadny homofób ako si ma zaskatulkovala len zato že mám zdravý sedliacky názor! Chvála Bohu žiadna blyzka osoba takto orientova nie je. Ale kamarátova sestra áno je to v pohode žieňa má aj priateľku. Z ničím to nepreháňalu aj na ulici sa správajú normálne.... Slušné!

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 nenarodili stali sa nimi. Slmali by sa liečiť.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava stali sa homosexualmi? Kde? V tradicnej rodine ktora ich vychovala?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava si trosku pozadu s vedomostami, homosexualita nie je choroba, uz davno tak nie je klasifikovana. Ci ty vies viac nez psychologovia a psychiatri?
A mala by si sa riadit svojimi statusmi, nezatazovat si mysel negativnymi myslienkami, este z toho ochories.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava daj si facku za to slovo “buzny”. A rodina je matka, otec, dieta? Tak za toto si daj dalsiu facku a otvor oci, vylez zo svojej ulity a pozri sa dalej ako za svoju dedinu. Ja mam iba manzela, nemame deti. Podla teba nie sme rodina?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@mistymay33 toto nie je téma o neúplných rodinách alebo dezdetnych..... Ale o buzerantoch sa zobuď!

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava Cize homosexualita je zvratena a homosexual je chory clovek. Okrem teda kamaratovej sestry, ktora je v pohode ziena..
A pedofilia je v tvojom ponimani to iste, co homosexualita.. ( inak dat toto na rovnaku uroven moze iba uplny tmar...)
Homosexuali by sa mali liecit..
Waw..
Tolko hluposti pokope som uz daaaaavno nevidela..

Ozaj a ako by sa mali liecit? Elektrosokmi? Lobotomiou?
Moze nam rozsir obzory!

A Este ma zaujima, Ako sa niekto stane homosexualom..

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 tradičná rodina nie je stále bez chýb. Otec opilec týraná žena deti..... Rôzne rodiny existujú bohužiaľ nie stále ideálne. Nevieme aké mal ten jedinec zázemie a čo ho dohnalo k tomu aby zmenil orientáciu. Veľmi ovplyvňuje aj okolie kamaráti doba v akej žijeme.....

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava si predstav ziadni opilci ziafne nasilie ai nic podobne. Poznam takych hned troch. Vsetci maju hetero surodencov, ale to ty nevidis lebo ked podla teba sa da vybrat si sexualnu orientaciu, tak myslim ze nema dalej vyznam marnit cas. Zi si v svojej nenavisti a zozieraj sa tym

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 ešte to tak aby som sa ja týmto zozbierala😅🤣🤣🤣🤣je mi to sumafuk

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 presne tak moja blizka osoba, kt. pochadza z usporiadanej milujucej rodiny, nema ziadne traumy, hetero surodenci, uplne vyrovnany clovek a je homo..
Ale tak niekomu nevysvetlis.. Tak komu nie je zhora dane, v apatieke nekupi...

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava prepáč ale pokiaľ si sa do diskusie nezapojila, bola vedená slušne. Prosím, nereaguj už, pokiaľ mieniš byť takáto. Ďakujem

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava nie je ti to suma fuk.. keby bolo, nevypisujes tu tie svoje tmarske nazory.. jednoducho by si sa ani nezapojila..
Takze darmo sa cez emotikony rehoces, ako si nad vecou, myslim, ze kazdy, kto si to tu precital, si uz nazor na tvoju osobu vytvoril...

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

L🤣😅🤦👍👍👍🤣

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

🙏🙏

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@beronsche takže keď mam na danú vec iný názor ako ty tak nemám právo mať svoj vlastný slobodný nazor? Fiha názor na moju osobu 🤦👍 kvôli jednej téme. Super sama perla

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava uz si si ho mohla upravit, aby bol zalozeny na faktoch,nazor nieje pravda a kazdy ti to ma pravo napisat, nech dalej nesiris lzi.

Odpovedz
14. okt 2022
Modrý koník

@horislava Ahoj, prosíme o slušné komentáře bez vulgarismů a v rámci Kodexu stránky, https://www.modrykonik.sk/ine/kodex-spravania-s....

14. okt 2022
avatar

Nie som si vedomá že by s napísala vulgarizmus !

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava nikde ti nepisem, ze nemozes vyjadrit svoj
nazor.
avsak je pravdou, ze rozsirujes hluposti.
Napr. To ze homosexualita je choroba, ktora sa ma liecit - co je odbornikmi vyvrateny blud.
A to, ze davas homosexualitu a pedofiliu na rovnaku uroven, co je tiez uplny blud. Nehorazny.
A sposob, akym diskutujes, je tiez na uvazenie.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava asi úplne stačia tvoje slová - buzny, buzeranti. Nie je to vulgarizmus ale v slušnej spoločnosti sa takto nevyjadruje 😉

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava Si zlý človek. A tvoje zlo ťa dostihne. Dostihne všetkých, ktorí majú v duši zlo.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nykkushka minimalne sa to da nazvat prejavom nenavisti a ponizovanim

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Len tak pre zamyslenie, zaujímalo by ma, aká logika núti ľudí používať voči gayom slovo buzerant, keď je odvodené od slova buzerovať, čo znamená - niekoho ponižovať, šikanovať, dirigovať (ako na vojne na buzerpľaci).Alebo slovo teplý. Teplí sme všetci, studení budeme až už budeme pod drnom. Alebo termín proti prírode. LGBT ľudia sú tiež príroda. V prírode sa toho deje dosť, nemusím vymenovávať. Keď už niektoré nežné stvorenia argumentujete Bohom, ak nás stvoril na svoj obraz, je teda heterosexuál. Tak kde má svoju bohyňu? A keď tu niektoré vypisujete, čo je podľa vás definícia rodiny, kto ste vy, aby ste určovali, čo je rodina? Kto ste, aby ste druhým diktovali, ako majú žiť, koho milovať a o koho sa starať?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 mne6je vždy neskutočne smutno, cítim hnev, keď vidím ľudí s takýmto názorom. Mne je jasne, že nemôžu všetci všetko, všetkých tolerovať. Ale neskutočne zle smutno mi je, ak bude mať môj syn (ak by bol náhodou,"iný" bude ten "buzerant") v triede, v spoločnosti dieťa /človeka výchovaneho takýmito homofobnymi názormi a budú mu robiť zo života peklo,šikanovat, dávať pocit, že je niečo horšie ako keby je "normálny"

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nykkushka presne take mam pocity.. a este bezmocnost..

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@horislava a ty si aj tej kamosovej sestre povedala,čo si o nej myslíš?
(Že je zvrátená - tvoje slová "homosexualita je zvrátená)
Či sa len pretvarujes a berieš ju ako rovnocennu' lebo sa správa slušne?
Respektíve si jej povedala,že pre teba je BUZNA?
ty sa za svoje myšlienkové pochody a výrazy nehanbíš?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nykkushka šikanovania je v školách, práci, rodinách stále,bez rozdielu na orientáciu.
Šikanujú v škole,že je "chudobne"oblečený,že je niekto šikovnejší v učení a naopak,keď neprospieva v učení, šikanujú za výzor(pekný/menejpekný), športový typ alebo športový antitalent, dieťa z významnej rodiny,posmievajú sa za meno, priezvisko..... vždy to tak bolo aj je.Nezmenilo sa to ani napriek "vyspelej dobe".
Šikanujú deti aj dospelí.
Neprávosti sú dennou súčasťou života,bez rozdielu o akého človek ide.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana šikanujú tí ktorí to doma majú neusporiadane',vždy je nejaký problém v živote človeka,ktorý šikanuje . Deťom dávajú príklad ako sa správať v prvom rade rodičia,keď dieťa vyrastá v rodine,kde je násilie a psych.tyranie normalita, dieťa to berie ako súčasť života,nevidí problém v tom,robiť zle niekomu inému.je to začarovaný kruh
Alebo keď žiješ v rodine,kde pri správach dospelí komentujú " to sú buzeranti, fuj hnus,buzny, uchylaci čo sa majú liečiť"- ako to dieťa, v budúcnosti dospelý človek bude telerantny voči ostatným?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nini1978 lepsie by som to nenapisala...

@ciernana a pretoze je, zial, nepravost dennou sucastou zivota, je uplne v poriadku odsudzovat cloveka, kt. je inak uplne normalny, bezny, slusny, ale je homosexual? Je preto normalne takeho cloveka povazovat za choreho uchyla? Odporucat mu liecenie?
Podla mna absolutne nie!

Verim, ze moje deti nikdy nebudu sikanovat cloveka kvoli sex.orientacii.. Verim, ze nikdy nebudu na niekoho takeho pozerat cez prsty a povazovat ho za zvrateneho, ci choreho..
Co tie tvoje?
Co ich ucis ty?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Prestante piť všetci alkohol a potom nebudú nevinní mŕtvi na autobusovej zastávke.Čo tí rodičia, jedináčik, prvý deň na VŠ, čakáš ho doma aby ti všetko porozprával a namiesto toho ho ideš ty identifikovať, prikryté dieťa čiernou fóliou v stave,že ho ani nepoznáš.💔

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@beronsche asi si si pomília komu to malo patriť,ani jedno z týchto slov som nepísala ja👍

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana okrem prvej vety😏 časť "neprávosť dennou súčasťou života!"

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Arabi za to vešajú😊Takýto ludia poväčšinou vyrastali v detskom domove,takže ja neuvažujem že moja dcéra bude lesbička.V Americkej armáde zdržujú,lebo si musia meniť často plienky😊Nepotentili sa z vojny ale z niečoho ineho.Fuj!!!🤮🤮🤮🤮

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana problem neje alkohol ale sadnut opity za volant. To su za prve dve rozdielne veci. Za druhe tu nevytahuj acohentizmus. Poukazujes na ine problemy spolocnosti za ucelom bagatelizovania netolerancie voci inej sexualnej orientacie. Nikto tu nespochybnuje ze dalsie priblemy spolocnosti zacazne niesu.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@gabrielabydzo smajlika za popravu, tak to je mentalne dno.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@gabrielabydzo ja velmi nerozumiem tvojim vetam
"Keďže tvoja dcéra nevyrastala v detskom domove,tak automaticky nebude lesbička?"

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana nuz v mnohom si s autorkou tychto slovo suhlasila, preto som nadobudla dojem, ze mas totozny nazor.
Mylim sa?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 v žiadnej vete,slove som neprejavila nenávisť ,neosočuj láskavo.
O alkohole som písala v súvislosti,čo vidia deti v rodine!, takže neprekrúcaj a nedomýšľaj si.
Čokoľvek napíšeš, vždy sa niekto urazí.Ľudovo: trafená hus zagágala.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@gabrielabydzo Ako si prisla na to, ze su to vacsinou ludia vyrastajuci v detskom domove?
To o armade je o com? Zrejme si sa stratila vo vlastnych myslienkovych pochodoch...

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana co vidia deti, ano rodicia piju, budu aj oni. Rodicia nedodrziavaji zakon, nebudu ani oni, rodicia su netolerantny, nebudu tolerantni ani oni. Kazropadne neplati ze ludia nech nepiju a bude menej mrtvych na zastavkach, lebo tu je prave problem akcepracie autority a zakonov. Nic si nedomyslam. Vytahujes tu dalsie problemy spolocnosti a pritom je debata o inom.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Tvoji rodičia boli inak orientovaní,alebo neboli tolerantní,že ty teraz tak bojuješ za práva niekoho inak orientovaného?za seba?
Čo si viedla vo svojej rodine?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana niesu argumenty pridu urazky?
Argumentum ad hominem (lat.) je argument, ktorým sa diskutujúci snaží vyvrátiť oponentovo tvrdenie poukazovaním na oponentove skutočné či domnelé nedostatky. Snaží sa previesť dialóg od diskusie o probléme samotnom k diskusii o mravnej či inej oponentovej integrite.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Toľko skrytej agresie.Netolerancie ,kto nie je s nami ,je proti nám!
Máš rovnaké sympatie so všetkými ľuďmi?
Cigáni, bezdomovci,narkomani,alkoholici, psychicky chorý..... veď tebe vadí aj heterosexuálne orientovaný.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Čakáte pochopenie a sami ho nemáte s nikým iným ,len kto vám vyhovuje!!!!!

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana niesom homosexualne orientovana, krasne si vymyslas aby si mohla dalej osocovat

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 ja som ťa neurazila, opýtala som sa slušne.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 osočovanie je hovorenie nepravdy o niekom druhom a následne šírenie tejto lži,preto som sa priamo a slušne spýtala.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana takze uz nic k teme?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@ciernana prepáč, nedá mi to. Ale čo ma spoločne téma LGBT a to, že nejaký debil si sadne ožratý za volant a zmasakruje niekoľko ľudí?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@gabrielabydzo vážne sem dávaš príklad Arabov, presne tých, ktorí sú schopní ukameňovať ženu, lebo... Lebo sa v ten deň muži zle vyspi, lebo sa žena hlasnejšie nadýchla alebo len preto, že to je žena? Vážne si mame z takejto krajiny brať príklad? 🤦🏿‍♀️

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Inak orientovaní na svete stále boli, sú a aj budú. Ale nechápem načo je dobré na tejto téme robiť politiku? Pozrite, čo to má za následok. Rozdelenie spoločnosti, hnev a nenávisť. Nech si každý žije a sexuje s kým chce (myslím LGBT), ale na čo sa tým chváliť a ukazovať pred celým svetom?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nykkushka Veď pani vyššie sa hanbí za Slovensko,sa môže lubovolne rozhodnúť kde chce bývať,veď sme slobodná krajina🤣🤣

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777 ked sa chváli pred celým svetom hererosexuálna žena, že je zamilovaná to nevadí? Ked sa objíma na ulici s frajerom, bozkávajú sa, ked si dáva na sociálne siete fotky s frajerom, to ti nevadí? vadí ti, len ked to dáva homosexuál?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@gabrielabydzo prosím ťa,viaceré ti čakáme vysvetlenie tvojich viet,lebo proste nikto akosi nepochopil.
Že o čom to bolo s deťmi z detských domovov,a americkej armáde?
A že fuj a potom grcajuci smajl?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777 kto sa akože chváli?
Či myslíš,keď ich dajú do reklamy a dajú si pusu?
Rozdelenie spoločnosti a nenávisť rozosieva len človek, ktorý netoleruje iného človeka.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777 tak ale to už kde sme, aby sa ľudia hanbili/báli prejaviť svoje city, lásku na verejnosti?
Vážne by ma zaujímalo, aký postoj by ľudia ktorí odsudzujú homosexualitu zaujali voči svojim deťom ak by si dovolili byť také narušené, chybné, vadne, hnusne, skazené - iné - "buzny". Tiež by ste im povedali - vieš čo dieťa moje , si nechutná, skazena buzna, choď z domu?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Je na zamyslenie ,ked ku*evnik hovori o tom,co je zvratene🤔

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Ja iba toľko. Každý názor treba tolerovať.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777
prečo by nemohli ukazovať svoju náklonnosť?
vadí ti to aj pri hetero?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@gertrudaosem vieš, v tomto si dovolím nesúhlasiť. V dnešnej dobe, kedy sa internetom a medzi ľuďmi šíria vyslovene klamstvá, somariny a niekedy aj nebezpečné "rady" je veľmi dôležité vedieť, čo je niekoho názor a čo je už nebezpečné. A ja do kategórie nebezpečné radím aj homofobne, fašistické názory ľudí, ktorí možno ani netušia, ako svojim vyjadrením môžu uškodiť. Lebo keď si niekto, kto nesympatizuje s LGBT (alebo hocičom iným) prečíta názor mienkotvorneho politika, umelca, herca, považuje to za správne, veď keď môžu oni, môžem aj ja šíriť nenávisť a potom to dopadne tak ako teraz.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Za to, že ste tu väčšina, čo podporujete túto skupinu, neznamená že je to nutne normálne a správne... Nevravím ani to, že môj názor, alebo názor menšiny musí byť podľa vás správny. No určite je zdravší. Tak ako vyzadujete toleranciu od druhých, naopak netolerujete iné názory ako sú tie vaše. Beriem, každý sme nejaký s inými pohľadmi a názormi, tie nám nikto nezoberie aj keby čo bolo. No, dnešný svet je celý na hlavu bohuzial a potom to tu (na svete) aj tak vyzerá.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nykkushka ja neriešim internet a podobne veci. Riešim svoj pohľad na vec na základe svojho rozumu.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@gertrudaosem to bola reakcia na to, že každý názor treba tolerovať. Nie netreba, ak niečo hranici s agresivitou, extremizmom, nenávisťou voči určitej komunite, to tolerovať nesmieme.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@gertrudaosem Ja sa stále pytam, kto určuje čo je normálne, a co je zdravšie? Prečo si myslíš, že tvoj názor je zdravší a nadradenejší? Tolerujem akýkolvek názor, ale netolerujem nálepkovanie na lepsie a horšie, normáln a nenormálne. Lebo to znamená, že niečo je nadradenejšie ako to druhé. Dnešný svet je na hlavu preto, že vymizla tolerancia. Vždy boli, sú aj budú ludia rozni. Ale nálepkovať a netolerovať niekoho preto, ako sa narodil??? Sudme ludí za spravanie a konanie a nie za to, čo si oni sami nevybrali.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@mistymay33
@nini1978
@mondolina
@nykkushka
Ej ale ste poprekrucali, čo som napisala. Hasterive zeny. Ešte raz: Každý nech si v svojej spálni robí čo chce, nemusí to ukazovať verejne. Je jedno či hetero či homoši. Ja mám kamaráta homosexuála a sám to neznáša, aby sa ukazovali kade tade. Mne je jedno kto je ako orientovaný.
Len sa z toho robí zbytočná bublina a narastá ešte väčšia nenávisť voči LGBT. Keď toto budú tlačiť ľuďom, ktorí ich neznášajú, budú ich nenávidieť ešte viac. Len tak ďalej 👏.
Keby o tom bolo ticho, bol by pokoj.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777 keby sme o všetkom boli ticho, ešte dnes by ženy nemali právo ani voliť.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@imfka hlavne aby boli ticho politici a tí v TV. Nepochopila si. Len hádať sa a hádať

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

Mňa udivuje, ako sa môže verejná poverená osoba takto vyjadrovať. Homosexualita, teda orientácia dieťaťa sa vyvíja už v tele matky počas tehotenstva. Každý človek túži po rodine, priateľoch a je jedno či to je homosexuál alebo Žid, Rumun, Američan ktokoľvek. Každý žije ako vie a môže. A pokiaľ túžia mať ľudia rovnakého pohlavia deti prečo nie. Veď dieťaťu sa dá vysvetliť že je rodina mamina tatino a že sú aj ľudia ktorí sú rovnakého pohlavia. A dieťa sa naučí akceptovať inakosť. Do istej miery nesú aj médiá zodpovednosť , lebo nedokázali odhadnúť a zabrániť takýmto invektivom v médiách aj nenávistnym vyjadreniam tých ktorí majú byť príkladom slušnosti a úcte voči človeku ako takému. Vidíme to dokonca aj v štruktúre programov. Super máme na jednej strane Slovenskú tvorbu či už v podobe oddychových seriálov ako Nemocnica, vďaka za pôvodné dramatické seriáli ako Hniezdo poukazujúce na problémy v spoločnosti. A na druhej strane Farmu a rôzne reality kde je ohováranie nenávisť a dehonestacia jeden voči druhému úplne bežná. Berieme to normálne a v pohode keď sa to netýka nás a je to v rámci vyjadrenia názoru. Ale prísť a zastreliť človeka len preto že je Gay? Nesúhlasím s takým konaním a nikdy nebudem! A kto bude ďalší? Vraždenie Židov? Alebo sociálne slabších, lebo nevedia byť silný? Alebo bezdomovcov do ktorých si aj tak veľa ľudí kopne? Ja som iba obyčajný človek jednoduchý ale nepáči sa mi čo sa teraz šíri medzi ľuďmi.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777 keby o tom bolo ticho,vrátili by sme sa do minulosti,alebo keď chces,ak prítomnosť,ale podobná ruskej.
Keď nenávidís,nemôže za to nikto,len ty sám
Keď akceptujes,nijak ta nerozhodi žiadna reklama,ani oblečenie,ktoré sa ti nepozdáva, ani,že sa držia za ruky, ani že robia presne to isté ,ako aj všetci ostatní
Môžeš točiť ako chces,tvoje myšlienkové pochody sú jednoznačne nezmyselné
Môžeš tlieskať sama sebe

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nini1978 pozri sama na seba. Len sa chceš hádať a byť za najlepšiu a najmúdrejšiu. Ale mňa si týmto neočarila. Je v tebe len zlo a nenávisť. Ja si nič nepotrebujem dokazovať príspevkami o LGBT, ako som písala vyššie. Akceptujem, ale netreba preháňať. Vy si tu potrebujete niečo dokazovať, hladkať svoje ego, aké ste dokonalé, keď na všetko prikyvujete, vytvárať len hádky a zlo. A to ty očividne nevieš akceptovať iný názor, keď sa tu rozčuľuješ. A potom nezabudnite zaklincovať, lebo Rusi, lebo Putin 🤣🤣🤣👏👏👏

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777 ale posudzovanie ludi ti ide, od dveri kto aky je, co chce, to hned vies nikto si tu nic nedokazuje, len prezentuje fakt ze gomosexualita je normalna a nieje to vec co treba doma skryvat za dvere. Lebo ten kto s tym ma problem ma predovsetkym problem najprv v svojej hlave. Spolocenska diskusia nieje tlacenie kalerabov do hlavy. Sluzi k vzdelavani a vedeniu k tolerancii inakosti. Podla teba by si poradila zenam nech nenosia sukne lebo ich nejaky posahanec znasilni. Chyba neje v zene, ale v posahancovi. Nazor neje pravda. Na to tu mame ludi ktori sa tomu venuju, ci ty si nejaky relevantny lekar/psycjolog/psychyater? Lebo o tieto fakty sa opieram ja. Niesom odbornik a tak akceptujem fakty od ludi, ktori sa tomu venuju.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@evula1984 homosexualita tu stále bola, je a bude, ako som písala. Treba to brať ako fakt. Na druhú stranu si z toho netreba robiť politickú kampaň a zneužívať to. Písala som, že ľuďom ktorí ich neuznávajú týmto nahrávajú na ešte väčšiu nenávisť. V živote sú dôležitejšie veci.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777 ja sa nehádam,to je tvoje obľúbené slovo ,ja konštatujem
Už si za viackrát zopakovala ..
Používas to slovo,keď ti dochádzajú argumenty,ale to je klasika,nič neboj
Nenávisť je v ľuďoch ako ty, ktorí sa hrajú na tolerantnych,ale "len nech si to nechajú na doma"
Slová ako "hádať sa, hnev,hras sa na najlepšiu" ecc - sú tvoje,asi si opísala samu seba,nepoužívaj ich na mňa,lebo so mnou súvis nemajú.
Hádať sa s tebou? Sa cítiš byť taká dôležitá?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777 a som si takmer istá,že ty si súvis s Ruskom absolútne nepochopila.
O tvojom rozhlade hovoria aj smajlíci,ktorí sa tak strašne smejú,že "som zaklincovala"
Mala by si skôr zaplakat,ked je to také smiešne a nemás ani šajnu o čom píšem

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nini1978 ale pochopila, tiež si pamätám komunizmus. A ty máš šajnu o čom píšem ja? Sa do mňa navažaš a pri tom tvrdíš, že treba akceptovať druhých. Neprotirečis si? Tak akceptuj čo som písala vyššie.

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@adara777 samozrejme,len si potvrdila,čo som si myslela - si suvis nepochopila,ale veľmi si sa nasmiala....
Ja som nenarazala na komunizmus,ale na to,ako sa v Rusku správajú v dnešnej dobe k homesexualom

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nini1978 a ty tam žiješ že vieš ako? Ale veď tak to bolo aj v komunizme že. A ty si pochopila moje príspevky?

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nini1978 a áno, je tu sranda 😁

Odpovedz
14. okt 2022
avatar

@nini1978 Všetci ma pochopili veľmi dobre čo tým myslím.

Odpovedz
15. okt 2022
avatar

@nini1978 keď nechápeš,tak moje odpivede nečítaj.Dík moc.

Odpovedz
15. okt 2022
avatar

@gertrudaosem Hurá aspoň niekto 👏👍❤🤍🌹Ďakujem za názor.Potešila ste ma.

Odpovedz
15. okt 2022