Dobrovoľné sťahovanie výrobku z trhu: Philips Avent detský digitálny video monitor (SCD620)
Philips dobrovoľne sťahuje z trhu obmedzené množstvo detských digitálnych video monitorov Philips Avent (SCD620). Skontrolujte prosím, či sa sťahovanie týka aj vášho zariadenia.

V rámci preventívneho opatrenia Philips dobrovoľne sťahuje z trhu a vymieňa detské video opatrovateľky Philips Avent Digital Video Baby monitor (SCD620), vyrobené od januára 2016 do marca 2018.
Výrobky, ktorých sa opatrenie týka, majú výrobné číslo SCD620.
Vo veľmi zriedkavých prípadoch sa môže prehriať batéria v rodičovskej jednotke v prípade, že je zapojená v zásuvke. To predstavuje potenciálne riziko vzniku požiaru.
Či sa opatrenie týka vášho výrobku, skontrolujte na stránke www.philips.com/babymonitor-recall alebo volajte 02 - 3321 5570. Majte pritom opatrovateľku po ruke, aby sme pre Vás rýchlo našli optimálne riešenie. Ak sa toto opatrenie vašej opatrovateľky netýka, môžete ju naďalej bez obáv používať.
Philips dobrovoľne sťahuje zariadenia z trhu v rámci svojho záväzku dodržiavať najvyššie štandardy kvality a bezpečnosti. Ďakujeme Vám za spoluprácu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré pre Vás výmena zariadenia môže znamenať.
Viac informácií nájdete na www.philips.com/babymonitor-recall alebo volajte 02 - 3321 5570.
Odporúčame
@jarka26011
Dobrý deň, sťahovanie sa týka len modelu SCD620 vyrobeného v období od januára 2016 do marca 2018. Overiť, či sa výmena vašej pestúnky týka, môžete priamo na vyššie uvedenom linku v článku, alebo nás kontaktujte správou na facebooku Philips Slovakia.
Pokiaľ sa Vašej pestúnky výmena týka, vymeníme Vám ju.
Tím Philips
@philipsczsk my máme chybnú,vyplnila som kont.formular....chcela by som sa spýtať akým spôsobom vymienate pestúnky a kde?dakujem
@philipsczsk Dobrý deň, zistila som, že uvedenú pestúnku máme. Kde si ju možem vymeniť?
@marhulina Dobrý deň,
pre výmenu pestúnky si prosím prečítajte infomácie na stránke uvedenej nižšie. Zároveň tam nájdete formulár pre registráciu k stiahnutiu pestúnky. Po registrácii Vám príde email s inštrukciami na vykonanie výmeny. V prípade ďalších otázok nás prosím konktaktujte správou na Facebooku.
Ospravedlňujeme za komplikácie.
Tím Philips
Formulár som vyplnila už viac než týždeň dozadu ale žiadny mail s inštrukciami mi neprišiel 🙁
Ja som ju už poslala a čakám kedy dôjde nová, som zvedavá koľko to bude trvať
@mariannka13
Dobrý deň,
prosím, skontrolujte hromadnú poštu a spam. Ak tam email nanejdete, prosím, kontaktujte nás správou na Facebooku, pozrieme sa na to.
Ďakujeme za pochopenie.
Tím Philips
@philipsczsk Prosim vas a aký výrobok bude vymenená?
@lenka100218 Dobrý den, prosím, kontaktujte nás přes Messenger, rádi upřesníme detaily. Děkujeme. Philips tým
Začni písať komentár...



No parada, mame ju mesiac. To mi ju vymenia, či čo spravia?