Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri
pr_clanok
13. jún 2017
354 

Penam tipy na večer: CHLEBÍK VEČERNÝ A LOW CARB KREKRY

Čím menej sacharidov na večeru – radia odborníci na zdravú výživu. Penam tipy, z toho jedna horúca novinka, sledujú tieto trendy. Chutný krajec FIT Večerného chlebíka si môžete dopriať aj na večeru a Penam LOW CARB KREKRY sú tiež skvelým tipom na večerné chrumkanie.

Penam Večerný chlebík z radu Fit deň je bielkovinový celozrnný pšeničný chlieb doplnený ľanovými semenami, slnečnicovými jadrami a sójovým šrotom. S obsahom sacharidov a bielkovín je skvelým tipom pre vyvážený jedálny lístok a na záver dňa dodá správnu dávku bielkovín, ktorú potrebujeme.

Odborníci radia: sacharidy sú ideálne na raňajky, pretože ráno potrebujeme dodať telu energiu. Po pestrom obede s porciou zeleniny by sme si večer mali pripraviť niečo chutné a ľahké s dostatkom bielkovín. Napríklad hydinové mäso alebo rybu so zeleninou, vajíčka, syr, tvaroh, strukoviny. A pre spestrenie si tiež môžeme dať krajec Večerného chlebíka s tvarohovou, syrovou či zeleninovou nátierkou.  Je ideálny aj pre milovníkov športu, ktorí si potrebujú po náročnej fyzickej aktivite doplniť chýbajúcu dávku bielkovín.

Výživové hodnoty:

(100 g chleba obsahuje)

Energia 1192 kJ (287 kcal)

Bielkoviny 26,0 g

Sacharidy 4 g

    z toho cukry 1,9 g

Tuky 16 g

    z toho nasýtené mastné kyseliny 1,8 g

Vláknina 12,0 g                                  

Doslova horúcou novinkou v ponuke pekárskej spoločnosti v rade Fit deň sú Penam LOW CARB KREKRY s vysokým obsahom bielkovín,  sú tiež zdrojom vlákniny a majú nízky obsah sacharidov. Príjemne chrumkavé krekry plné chutných slnečnicových a ľanových semienok a tiež ovsených vločiek si môžete vychutnať nielen večer pri obľúbenom televíznom programe namiesto čipsov, ale aj v aute, na výlete, či ako prvú pomoc na zahnanie hladu v práci.

Výživové hodnoty:

(100 g krekrov obsahuje)

Energia 2160 kJ (520 kcal)

Bielkoviny 28 g

Sacharidy 20 g

    z toho cukry 4,7 g

Tuky 34 g

    z toho nasýtené mastné kyseliny 5,4 g

Vláknina 12 g

Soľ 1,1 g

Náš tip: vyskúšajte ich ako prílohu k rôznym druhom nátierok a dipov, spolu s nakrájanou čerstvou zeleninou (uhorky, mrkva, zelerové stonky), k hustému gréckemu jogurtu alebo  krémovým zeleninovým polievkam namiesto krutónov. Chutne spestria studené občerstvenie pre návštevu.