icon

Čítam tu priebežne chvály a ódy na premiéra Pellegriniho.
Nech sa páči - z druhej strany.

https://www.branik.info/post/pravda-o-tom-prečo...

avatar

No pekne

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

po 12 rokoch vlády Smeru je táto krajina na dne, vôbec nie sme pripravení na to, čo príde, tie tlačovky Pellegrini-Saková o pripravenosti štátu na epidémiu a prijatých opatreniach sú obyčajné rozprávky

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
rivatha
autor

Je to herec. Uznávam, pôsobí na tých tlačovkách priam dojímavo. Ani kvôlli nám nespí, chudák. Dobre vie, prečo robí opatrenia, aké nerobí nikto v okolí. Čaká, či mu čo odkiaľ príde, kým bude najhoršie.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

Hlavne, ze ho tu pomaluly na rukavh nosili, ospevovali...je mi zle z toho

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

Idiot... Nič viac, nič menej.....

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@koralka18 presne tak ako sme to pisali v tom druhom prispevku a jednoducho nevysvetlis

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@koralka18 oni už majú svoj individuálny evakuačný plán, o to sa ja nebojím 🙂

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
rivatha
autor

Je mi z toho hrozne smutno. Kvôli našim rodičom. Aspoň keby tento národ vedel na riti doma sedieť a nie sa lyžovať a aquaparkovať počas pandémie. Viac už my, bežní ľudia, nespravíme.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

Tešte sa, že je ešte premiérom. Keby nim bol už Matovič, tak sme v takej prdeli, že az. Či sa vám to páči, alebo nie.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@koralka18 to som ano nepostrehla, pretoze tie zenske pisali take bludy, ze som sa ani nestihala divit
@rivatha dakujem, ze si to sem dala👌👍

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

No mne je na grcanie z vas...a co by ste akoze chceli? Ake opatrenia? Ved nie sme jedina krajina ktora nie je pripravena na 100% na co su vam napr tie debilne ruska ked x ludi ide do tatier sa lyzovat, chodia po dovolenkach..

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@blondiee83 to si vooobec nemyslím

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@simona12345 to vieš, to tá "inteligentná" Bratislava

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

Ja tvrdím ze vdakabohu je po voľbách, lebo tieto divadielka by roztopili srdcia mnohym voličom

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@simona12345 pleties hrusky s jablkami...jedno je pripravenost krajiny a druhe je spravanie sa ludi

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
rivatha
autor

@simona12345 Čo by sme chceli? Chápeš, že zdravotníci nemajú ochranný materiál?

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@blondiee83 myslis bratislavu plnu vychodniarov?

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@simona12345 noo chýbajúce lôžka, prístroje, ochranné prostriedky minimálne pre zdravotníkov ako prvotný kontakt s chorými...

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@erikavesela darmo bude krajina pripravena ked sa ľudia budu spravat nezodpovedne

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@baaambulkaa nemusíš. Ale ak máš štipku sebakriticy, tak vidíš, že aj momentálne, v tejto ťažkej situácii, jediná vec, ktorú Matovič dokáže, je ukazovať prstom a kydať na iných.
Namiesto toho, aby sa k tomu konečne postavil zodpovedne ako premiér a začal konať, spolupracovať alebo aspoň apelovať ja ľudí, aby dodržiavali opatrenianie, namiesto toho napíšeš okydavaci status na FB. Ale prehovorenie k ľuďom ani len nahodou

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@erikavesela nie tých, čo sa ledva vrátili z Talianska a už sa narvali do Tatier, lebo nevedia sedieť dva dni doma na riti 😉

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@simona12345 a ešte som zabudla na biedne testovanie

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@simona12345 ale to nic nemeni na tom, co sa stalo s materialom, ktory tu mal byt pre slovakov..ano, su nezodpovedni a kazdy z nich by si zasluzil...

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

A za to, že si ľudia tupi, za to Pellegriny ozaj nemôže.
Keby každý dodržiaval nariadenia a karantény, tak by sme žiadne prístroje a chýbajúce lôžka nepotrebovali... Ale keď sú ľudia debilni a idú sa potrhať, kto pôjde skôr do Auparku a lyžovať, tak čo čakajú?

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@sunny02 Ja nechapem co by ste chceli...len tak si slovensko vyserie dalsich 1000 dr a sestriciek, sanitiek len aby mohli testovat? Okrem korony neexistuju dalsie choroby a vazne stavy aby ich riesili?

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@simona12345 ak ti to, čo robí táto vláda, stačí, tak potom je všetko v poriadku 🙂

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

A podla teba maju robit co este?

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@simona12345 asi ti unikla pointa. Keby sme neboli ako krajina pripravení vôbec - ok, niekde zlyhal systém. Ale že sme pripravení aspoň ako-tak boli, ale “niekto” si zo štátneho spravil súkromný biznis a napchal si už aj tak plný gágor a preto teraz nemáme, a teraz nám tu bude dávať kázanie o zodpovednosti a karanténe, tak to ani neviem ako nazvať bez toho aby som nepoužila vulgarizmy...

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@koralka18 keby tieto vsetky opatrenia spravili uz vtedy tak by ste zase nadavali naco panikaria a podobne..tu ludom nikdy nevyhovies..

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
rivatha
autor

@koralka18 Ale však oni zarobili a pre seba majú, čo potrebujú. Volič je vieme čo. Teraz tam bude vyplakávať a za srdce sa chytať.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@sunny02 a čo majú ešte robiť? Zostáva už len zákaz vychádzania z domu.
Však napíš, čo také by si si predstavovala?

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@blondiee83 ja neviem co by chceli. Podla mna debata s tymito dámami je celkom zbytocna. To su tie typy ktorym nikdy nevyhovies.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@simona12345 ja nadavam uz dva mesiace, preco nic nerobia, najviac ma vytacali tie otvorene hranice a lietadla...toto keby stopli alebo aspon obmedzili hned, mohli tomu aspon ciastocne zabranit...tolko casu mali na pripravu a aha ich...teraz su nam uz tie ich opatrenia na dve veci...samozrejme, demenciu ludi snad ani netreba komentovat, na to staci dnesna fotka z jasnej

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@sissy27 ty sa ani nevyjadruj, čo posledné dva týždne nič iné nerobis, len sa vysmievas z celej situácie. Ty si tá posledná, ktorá by mala niečo napísať!!!!
Aj kvoli takým, ako si ty, to tu takto vyzerá. Lebo madam nebude sedieť doma, madam keď chce, ide na nákupy, ju nikto obmedzovať nebude.. vsak? A teraz ideš kritizovať? Kritizuj akurát seba za svoj prístup

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

ano nase zdravotnictvo je v prdeli aj vdako Smeru aj vdaka Meciarovi vdaka komunizmu atd. Ziadna krajina nie ke pripravena na epidemiu takeho rozsahu ako je teraz v Taliansku. Ziadna ! Ci myslite ze to taliansko zvlada? A kedy spravili opatrenia taliani? Ked bolo uz neskoro. Mozme byt radi, ze nasa vlada dala take opatrenia ake dala, a teraz je uz len na nas spravat sa zodpovedne. Ci ma vam pelegrini zakazat vychadzat z domu a osobne davat pokuty aleboco ?

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@blondiee83 minimálne dostatočné ochranné materiály pre zdravotníkov, policajtov a všetkých, ktorí budú prichádzať do kontaktu s ľuďmi, potom postupne aj pre obyvateľov. kamarát-policajt ide zajtra na hranice, vraj nemajú žiadnu ochranu. alebo napríklad ak pôjdem z domu výnimočne nakúpiť, nemám žiadne rúško ani respirátor. a hlavne - testovať, testovať a testovať. u nás sa testuje žalostne málo. v podstate ani nevieme, koľko ľudí je už infikovaných. a čo sa týka nášho zdravotníctva, prístrojov a kapacít - to sa nedá ani komentovať :(

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@koralka18 opakujem. Vláda nemôže za to, že ľudia sú tupi a nedodržiavajú nariadenia.
Pozri sa na okolité štáty, ktoré nerobia žiadne opatrenia, hoci majú niekoľkonásobne väčšie počty nakazených. Však sa "učia" od nás.
Mu sme pri počte 7 nakazených robili opatrenia, ktoré iný nerobia pri počte 300-500. Haló, tu to už nestojí a nepadá na vláde a jej opatreniach, tie sú dávno dané. Už je to len na nás, ľuďoch.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@sunny02 dnes sa vyjadrili, že už su a budú distribuované. Opakujem-keby ľudia mali rozum, nie sú potrebné.
Žiadny štát, žiadny, nie je pripravený na také obrovské množstvo chorých. Ani tie s najlepším zdravotníctvom na svete. Pokiaľ sa ľudia sami nestopnu a nespamataju, tak skončíme ako Taliani. Mimochodom, ti majú zdravotníctvo na špičkovej úrovni a máš pocit, že to zvládli?

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
rivatha
autor

@koralka18 Vtedy nemali čas. Šli voľby, museli nastrihať videjká a rýchlo nakradnúť, čo sa ešte dalo.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@koralka18 áno, s tým súhlasím.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

Ak je toto pravda,za toto by ich mali zatvoriť

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@blondiee83 pms či iný problém??? Nevysmievam sa, ale holt jesť musíme, takže áno, do obchodu pôjdem tak ako vždy raz za týždeň alebo podľa potreby. Po nákupných centrách aj za normálnych okolností chodím možno raz za mesiac AK TREBA - takže ak bude treba a nebude na výber, tak pôjdem. Nehrabem sa tam kvôli výpredajom alebo na kávu. Nie, môj bežný život sa nezmení, pretože ani inokedy nie sú obchodné centrá a podobné miesta stredobodom môjho záujmu. Ak vedenie firmy rozhodne, že nemáme chodiť do práce, tak nepôjdem, takisto nepôjdem ak sa budem cítiť zle (čo by som nešla ani inokedy). Zatiaľ také rozhodnutie nepadlo, takže do práce chodíme.
Dúfam sa s tebou Pelle delí o zisk z tohto kšeftíku, keď si ho tak zastávaš 👍

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

Tak hlavne náš budúci pán premiér, mal stáť na tých tlačovkách vedľa Pellegriniho! A apelovať spoločne s ním na ľudí!Mal spoločne s ním predkladať návrhy, keď je taký múdry, a vie len kritizovať, to aj vám ide najlepšie, po vojne je každý generál...čo by ste chceli ešte? KEĎ povie karanténa, a nikam necestujte zbytočne a piče už inak ich nazvať neviem sa idú lyžovať, ale jasné za všetko vždy môžu ostatný! Všetci si pozametajte pred svojím prahom, vrátane Matoviča.Mne je z neho na grc, chová sa ako pubertiak.Tam mali stáť spolu...Pellegrini dobre povedal, že nebude míňať energiu aby sa k nemu vôbec vyjadroval...Čože sa tam Matovič teraz nehrnie, len osočovať ako také decko ako väčšina tu.By ste mu nohy ruky mali bozkávať za to ČO TERAZ ROBÍ.A na každú jednu vládu sa toho dá povyťahovať, na toto nieje pripravený nikto.ALE OPATRENIA ktoré sa robia sa robia pre nás a robí to veľmi dobre!

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
rivatha
autor

Nechápete? Však a čo majú robiť iné ako tvrdé opatrenia, keď nemajú ani poriadné rúška pre zdravotníkov? Aj testy až teraz ďalšie konečne vraj prišli. Akoby sme čakali, že nás to obíde. Dnes to vravel, že mali len nadoraz testov, doteraz sa s tým nepochválil, samozrejme. Ešte mu pomohli župani, lebo sa k zatvoreniu škôl niektorí postavili oveľa zodpovednejšie aj odvážnejšie. Aspoň to musia skúsiť spomaliť, keďže nemocnice samé tvrdia, že to nie je realita, čo on rozpráva. Jasné, že žiadna krajina na toto nie je pripravená. To by sme museli mať viac lekárov, zdravotníkov aj zariadenia, o tom sa nebavíme. Ale je maximálne nezodpovedné rozpredať to, čo naši najväčší bojovníci budú v bitke ďalšie týždne najviac potrebovať pre svoju prácu aj ochranu.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@blondiee83 prepáč, Smer-SD za mňa nie, po 12 rokoch sme vďaka nim v zadku. neverím, že robia niečo prospešné pre túto krajinu.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@sissy27 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
rivatha
autor

@bruneta880 Niekto sa tu podľa teba sťažuje na opatrenia? O čom píšeš?
Matovičovi Pellegrini nedovolil dnes vystúpiť a zapojiť sa na krízovom štábe a odbil jeho návrh. A za toto rozhodne nesie zodpovednosť dosluhujúca vláda, nie Matovič. Sa trochu upokoj, kým druhým začneš rozkazovať, kde majú zametať a čo majú bozkávať.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@sunny02 ja ťa veriť nenutim. A ani sa nevyjadrujem k minulosti a nepopieram, čo všetko tu dod.bali a že rozkradli polku spovenska. Tohoto som si vedoma. Ja sa vyjadrujem fakt len k prítomnosti. A píšem, ze k tomuto sa fakt postavil zodpovedne. Naše jedine stastie, že tam nie je ešte Matovič. Lebo ešte len to by bola katastrofa. Ale možno sa toho dočkáme a potom si na mňa spomen, prosím ťa.
Ale tak už teraz ti garantujem, že ak bude konečne pri vláde a situácia sa nezvládne, samozrejme za to bude zodpovedný Smer. A ak sa situácia zvládne, tak to budú jedine jeho zásluhy.
Sama musíš vidieť, ako sa k celej situácii postavil. Žiadna spolupráca, hoci zodpovednosť za ľudí má podľa mňa od toho momentu, čo ho prezidentka poverila zostavením vlády. Pozri si jeho stránku - za posledný týždne 27 statusov o vláde, zostavovaní vlády, vládnutí, dva o korone a jeden ku dňu žien (to som pozerala ráno, kým som v aute čakala na mamu, ktorá bola na rehabilitác. A už ma zrala nuda).
Takže ďakujem, toto nie je prístup hodný budúceho premiéra.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

Ja tak čisto teoreticky, naozaj ako laik... keď to v Číne vypuklo a posielali sa im naše rúška, predpokladal v tej dobe niekto, že z toho bude svetová pandémia a rozšíri sa do celého sveta? A bude mať taký dopad aký má na obyvateľstvo?
Viem, že sú teraz všetci múdri, už je tomu mesiac, dva, čo o tom počujeme. Ale vedel v tej dobe niekto, proti čomu stojíme?

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@rivatha tak načo táto téma potom, keď sa nesťažujete? Či len klasické, hodiť na niekoho vinu?Lebo nemáš rúška?Zdravotníctvo v tomto štáte je rozdrbané od pádu komunizmu.Aký bol ten návrh ktorý odbil?Keď už píšeš tak poprosím celé.Či len z facebooku Matoviča si sa dočítala?A Chvála Bohu, že nesie!!!Lebo Matovič by sa tam rozreval ako malý chlapec.On sa teraz tvári ako Alenka v krajine zázrakov, že zostavil vládu ale treba aj vládnuť, no na to som veľmi zvedavá a teda nie v zlom, nech sa ukáže.Ale teraz na to očividne sere...ale dobre nechaj si svoje ilúzie.A tie ruky mu ešte sama budeš chcieť bozkávať to si pamätaj.Som strašne zvedavá zajtra o 20.30 na Matoviča.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@malapepka je jedno, ci niekto vtedy tusil situaciu, ktora je tu dnes...predpokladam, ze skor taky clovek neexistuje, ale vlada je tu aj na to, aby predvidala a nie rozpredavala vsetko, pomaly do posledneho kusu

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@malapepka nie nevedel, ani nepredpokladal, keďže už bol sars, ebola, všelijaké chrípky vtáčia, prasacia atď a nikdy to nezašlo až tak ďaleko, nečítala som príspevok, ale v tom čase sme neboli jediná krajina, ktorá zaslala Číne humanitárnu pomoc

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@erikavesela skôr si myslím, že tento scenár nepredpokladal nikto. V tej dobe to vnímali ako solidárnu pomoc. Ako v minulosti pomoc iným štátom - Haiti, zemetrasenia v Tal. a pod. Áno, mohli predpokladať, ale viniť ich za to... podľa mňa nevedeli, že to takto môže skončiť.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
rivatha
autor

@bruneta880 Téma je o tom, čo sa píše v článku. Jednoduché.
Ja nemám žiadne ilúzie. Ani som ho nevolila. Píšem to, čo som počula na tlačovke. Vypočuj si záznam, keď ťa to zaujíma. Zjavne nemáš celkom v situácii prehľad, lebo píšeš o Matovičovej zostavenej vláde a vládnutí.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
rivatha
autor

@malapepka Myslím, že WHO varovala, čo náš môže čakať. A od toho sú tam, aby vypracovávali krízové scenáre a zásobili krajinu včas. Teda, tak by som si to ako občan (zjavne naivne) predstavovala.
Okrem toho, v článku sa píše, že to len nazvali "humanitárna pomoc" - v skutočnosti to bol niekoho trojmiliónový obchod.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@blondiee83 uvedomujete si, že či by to bol Matovič,Kiska,Kotleba alebo ktokoľvek iný....čo môžu momentálne zo svojej pozície urobiť ?NIČ !!! Matovič je iba obyč. poslanec a líder strany,ktorá vyhrala voľby.Ak by ste rozumeli právomoci,ktoré má/ resp. nemá - tak by ste tu neplácali také nezmysly,Uvediem príklad :Ak pôjdete pred komisiu so žiadosťou o inv. dôchodok,kde vám to odklepnu a priznajú a nemáte o tomto rozhodnutie v ruke...ste už inv. dôchodca?Môžte užívať zľavy,úľavy ako inv. dôchodca? Máte status inv. dôchodcu ? určite nie !!! Takže to isté Matovič ..je zatiaľ iba čakateľom !!! Keď ukončíte štúdium medicíny - ste lekár ? Nie !!Až keď o tom dostanete "Papier".Takže lepšie ak sa človek vyjadrí k veciam až vtedy,keď to má jasné...Apropó - za to,že hmotné rezervy štátu sú v totálnej riti môže kto ??? Kto obhospodaroval 12 rokov túto inštitúciu? Aj keby bol Matovič, Sulík alebo ktokoľvek iný menovaný za premiéra - odkiaľ by nabral toľko respirátorov,masiek, rúšok,zdrav. materiálu a pod. - ak štátne hmotné rezervy majú veľké h....o ! Kto je za tento stav zodpovedný?Takže nehájim nikoho,ale uviedla som metaforu pre pochopenie !!! Stará vláda pre mňa - žiaľ - ešte vládne, neodovzdala žezlo, tak kto má niesť zodpovednosť ?????

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@malapepka suhlasim.. u nich je to na ustupe tak dufajme ze teraz budu pomahat oni nam...

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@budzi presne to isté som chcela napísať aj ja...že v Číne sa pomaly vyprázdňujú nemocnice...je celkom pravdepodobné, že nám pomôžu teraz oni...a nestálo ich to milióny ale miliardy

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@rivatha 🤦‍♀️ som počula na tlačovke...stačí mi.👋

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

samozrejme ze smeracke ksefty.... je to smutne ze poniektore dokazete tohto zmrda ospevovat☹

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@naniki mi všetci vieme ako to je, no ako budúci premiér tam mal minimálne stáť vedľa Pellegriniho, keby teraz neriešil tie svoje hovadiny a osočovanie, ale podststné veci, tak by s ním bol niekto ochotný aj komunikovať...a mal ukázať minimálne svojou prítomnosťou ako mu na vyriešení záleží.Načo sa budeme baviť o tom čo bolo, mám pocit, že mamičky na koníku, vedia len to čo všetky vlády ktoré prídu po tej druhej...hovorme o tom čo robí teraz.
@emogeon za ktorej vlády neboli "kšefty" ozrejmi mi to prosím ťa.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar
rivatha
autor

@bruneta880 A kde ty čerpáš informácie o dianí, ak nie priamo z tlačoviek? Asi radšej ani nepíš, lebo už mám obraz podľa tvojho vyjadrovania aj súvislostí.
A kdeže to mal stáť vedľa Pellegriniho, prosím ťa? Na Úrade vlády, keď dávala vyjadrenie vláda? Trošku sa v tom zamotávaš.

Odpovedz
12. mar 2020
avatar

@bruneta880 za sučasnej vlady veru najvačšie ksefty sa robia

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@bruneta880 myslím,že budúci premiér má bod č. 1 zostaviť vládu,aby tu nebolo tzv. bezvládie,ale aby sa rezortov ujali noví ministri,nič iné teraz nemá na starosti..a zostaviť vládu nie je jednoduchá záležitosť.Nuž z tvojho pohľadu sa ti javí tak,že tam mal stáť - vedľa Pellegriniho,aby svojou prítomnosťou akože čo? Ja k závažným rozhodnutiam nepotrebujem "kulisu ". ktorá by bola iba doplnkom niekoho,lebo žiaľ, Matovič v tom čase nemôže o ničom rozhodnúť - to je každému priemerne inteligentnému človeku jasné !!!Dvaja riadiť nemôžu, je to tiež jasné.... to by mohli byť aj v podnikoch 2 riaditelia a ako by to bolo potom so zodpovednosťou....A baviť sa o tom , čo bolo je priam nutné,lebo iba z histórie sa dá poučiť - inak nie !!! Takže nik iný ako premiér v tomto čase nemôže o týchto závažných veciach rozhodnúť, preto je podstatné,aby sa Matovič venoval zostaveniu vlády,aby mohli prebrať zodpovednosť za to čo sa deje - načo by postával ako socha v tieni súčasného premiéra,keď nemôže konať zo zákona.Keď bude premiér - potom ho treba kritizovať a nie teraz - keď je vlastne NIČ !!!

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@rivatha perfektný postreh !!!

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@rivatha zamotaná si tu ty, predstav si, že ako budúci premiér Slovenskej republiky, tam stáť mohol, ak by nebol idiot, lebo vieš zase nikto nechce mať za chrbtom idiota, ktorí len vyskakuje keď rieši podstatné veci, on napriek tomu prísť na tlačovku mohol, keď už vie vypisovať zdrapy papiera a chodiť s nimi ako s transparentom, mohol veru urobiť aspoň to že tam príde...a Matovič, ak by si trošku vedela čítať medzi riadkami, už veľmi dobre vie ako bude vláda vyzerať, a vie aj veľmi dobre že počet nakazených bude rásť, a to veľmi rýchlo...a to by nebol pre novú vládu dobrý začiatok...lebo jednoduchý ľudia by povedali, vôbec to tá vláda nezvládla...
@emogeon no to mi argument.
@naniki áno z etického hľadiska tam mal byť...

Odpovedz
13. mar 2020
avatar
rivatha
autor

@naniki Nápodobne! 👍 Nemôžeme sa nechať prekričať. Obzvlášť, keď človek vidí ten biedny prehľad a prázdne reči.
No, tak som si trošku predĺžila dnešný home office 😀 Pokojnú noc všetkým.

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@naniki mne nemusíš vysvetľovať, že budúci premiér nemá žiadne zákonné právomoci, 😃 ty "home office" ja vravím o morálnej stránke, že v takejto situácii, sa mal snažiť už teraz s ním spolupracovať a nie vyťahovať špinu, ktorá teraz momentálne už nikomu nepomôže...🙈

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@bruneta880 ziadny argument v mojej snahe ani nie....bud presvedčena nadalej a modli za peta 😇

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@emogeon ja sa drahá ..modlím veru, za nás všetkých. Aj za neho aby to zvládol.A aby Slováci už konečne dostali rozum.A nie smer som nevolila a ani oľano 👋

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@bruneta880 nebudem ti oponovať, si zjavne na inom brehu ako ja a iné maminy - na čo máš regulérne právo - je demokracia...Keď nie Matoviča, 3/4 národa nevie,kto, kde a v akej výške zdaňuje/ nezdaňuje svoje vysoké zisky,nebyť Matoviča -národ by nevedel a hlavne nevidel ,ako býva Počiatek,nebyť jeho šašovských vystúpení, by slovač nikdy nepochopila,v akom Slovensku sme žili,všetko rozkradnuté do tla,vraždy a pod...Ja osobne sa teším,že sa porúčajú..a poučovať ťa nechcem, nemusíš byť ironická,že má niekto iný názor, ja tvoj rešpektujem,aj keď nesúhlasím..a ak hovoríš o morálnej stránke - kde bola morálka doteraz u tejto vládnej garnitúry ? A čo má postavenie nemej SOCHY spoločné s morálkou? Si sa mohla tam postaviť napr. aj ty - ako zástupca ľudu - lebo presne toto teraz Matovič je.Nie je ani členom vlády, ani ministrom,a ni premiérom, takže ktokoľvek sa tam mohol postaviť - ak by šlo o morálku...

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@naniki tak hádam, že on ako budúci premiér, je niečo iné, ako keby sa tam postaví Anča z hornej dolnej, to, že ešte nemá právomoc je úplne irelevantné.Nemá socha?Tak podľa mňa, je účasť, vyjadrením záujmu...No nič, pre mňa je Matovič zatiaľ len šašo, ale jasné, ľudia si ho zvolili, tak nech sa ukáže, som zvedavá, ako mu to pôjde z tej opačnej strany, byť v opozícii je vždy jednoduchšie.Teraz mi je jedno ktorí z nich, len nech zvládnu toto čo sa deje.

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@bruneta880 si jedna z mála s takým - pre mňa primitívnym názorom,ako isto vidíš,nikto ťa nepodporil,ale je to tvoja vec,neberiem Ti to.Keď niekto formuje vládu - nemôže sa venovať iným veciam - to nie je postaviť LEGO, tak si myslím, že urobil správne,aby sa čo najskôr mohli chopiť vesla a ukončiť túto agóniu Smeru. Tak vyčkajme a potom kritizujme.Pre mňa už nič horšie nemôže prísť,než to - čo bolo,maximálne to môže byť ekvivalent - čo nateraz nevieme,preto ja osobne mu držím prsty a neváľam tony kritiky na niekoho - kto ešte vo vrcholovej politike sa nemal možnosť prejaviť.Iba ako opozičný poslanec - čo bola "kulisa" - lebo smer mal nadpolovicu....toto je úplne logický pohľad a nemusíme sa viac dopisovať..veď čas ukáže..ale horšie už byť nemôže ako bolo - a aspoň to je jedna fantastická výhoda, nech už to dopadne akokoľvek.........

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@naniki "ako isto vidíš nikto ťa nepodporil" 😂😂😂👊 ty jediná si ma dnes pobavila 😂 ĎAKUJEM
🙏
Vieš, ja nepotrebujem like a tlapkanie po pleci.Ale tak ja ti napíšem, že z opozície sa ľahko kritizuje, ale že mu držím palce nech sa ukáže...a ty mi odpíšeš takúto psychotinu?🙏😂Už choď radšej naozaj oddychovať.Dobrú noc

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@naniki Ako?Ze ked niekto formuje vladu,tak sa nemoze venovat inym veciam???????
To naozaj?Je tu pandemia,su potrebne opatrenia,ktore Pellegrini robi.A co robi Matovic?Namiesto toho,aby ho podporil a vyzval ludi,aby boli zodpovedni a dodrziavali opatrenia,tak si robi selficka v restike a este na vsetkych kyda.Ale co by sme asi od Matovica aj chceli.Robil to doteraz v opozicii.Keby mu na nas ludoch zalezalo,tak by aspon v tychto chvilach trosku spolupracoval.Ale co robi?To,co doteraz.Roznasa samu spinu.

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

Odhliadnuc od politickej prislusnosti, od toho, kto je a kto nie je za co zodpovedny, Matovic nemoze teraz "stat" s Pellem pri vyhlasovani cohokolvek, presne preto, co uz bolo napisane - nie je clen vlady zatial. Ved ani buduci mozni zamestnanci firmy, ktori poziadali o pracovne miesto, sa nezucastnuju vyrobneho procesu, kym naozaj nie su zamestnancami

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@lenusade nikto nikde nepise,aby pri nom "fyzicky" stal,ale ako buduci premier a "clovek" by sa mal k tejto vaznej situacii postavit zodpovedne a taktiez apelovat na ludi.A co on robi?Namiesto zodpovedneho pristupu a ludskosti v tejto situacii roznasa spinu.Uz len transparent a rozhadzovanie rusok v parlamente od neho mi tu chyba.

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

Odhliadnuc od toho, v ktorej strane je Pelegrini, co je teraz uplne, ale ze skutočne uplne jedno, zamyslite sa nad tým, co robi taka Merkelova pre Nemecko. Caka, ze bude 60-70% nakazených a co preto urobila? Skoly, škôlky, vsetko funguje dalej ako ma. Žiadne riadne opatrenia. Ďalšia vec, kym ľudia nebudú poctivi, disciplinovani, on sa môže aj posrat. Ved co, poďme do nákupného, na lyžovačku, do tatier, su prázdniny. Viacmenej tito ľudia si neuvedomuju vážnosť situácie. A tie rúška pre Čínu? Kto mohol vedieť, ze sa to tu rozšíri tak rýchlo, ze? A vlastne jasné, keby Slováci neboli sprostí, a neleteli by na dovolenky do týchto krajín, nemuseli sme to tu tak skoro mat 🤷‍♀️(narážam na Čínu, Taliansko ked to tam prepuklo. Ved na lyžovačku treba ísť) a Matovic nemusí stať pri Pellem, stačí nerieši teraz také sprostosti, ako stíhačky, ked je situácia taká, aká je. 🙈

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@naniki Dakujem, tieto veci mam v malicku, nemusis mi vysvetlovat, kto ma ake pravomoci a kedy 😉 Citaj este raz a s porozumenim.
Nikde nepisem, aby Matovic rozhodoval za Pelleho alebo prijimal on sam opatrenia. Len to, aby namiesto nekonecneho okydavania, ktore uz ozaj nie je na mieste, zacal konat. Predsa ma k dispozicii masmedia - to je take tazke vyjst pred ludi a informovat? Apelovat na nich, aby dodrziavali tie prekliate nariadenia? Kopec ludi to neberie vazne, mnohi aj z toho dovodu, ze smer neznasaju.
Dva tyzdne sa k tomu nijako nevyjadril, "zostavoval" vladu, potom sa zrazu zobudi a jedine, k comu sa zmoze, je poriadne nakydat na smer.
Namiesto toho sa mal postavit ako chlap a spolupracovat!!!! Taketo spravanie nie je vobec namieste - nezavisle od toho, ci ma momentalne nejake pravomoci alebo nie. mal by si konecne uvedomit, ze je buduci premier. A ked tak velmi nie je spokojny s terajsimi opatreniami, nic mu nebrani v tom, aby zostavil vladu a robil tie opatrenia sam.

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@blondiee83 ty máš tak rozumné vyjadrenia. 👏Súhlas 🤝

Odpovedz
13. mar 2020
avatar
Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@lenusade ďakujem,že rozmýšľate pragmaticky ♥ Nemá význam otvárať tu na MK také témy, ako iste vidíte....niekto stále húdie dookola svoje,dotyčná to má to síce v malíčku - myslím právomoci a predsa...tak potom by tam mala byť solidárne aj prezidentka -ako najvyšší činiteľ štátu a aj ombudsman..a smejem sa na tom,ako píše..aby apeloval na ľudí !!! Na ľudí netreba apelovať !! Aj tupý človek s podprahovým IQ má TV a mal by bez akéhokoľvek príkazu rešpektovať opatrenia,aj keby ich predniesol Kotleba alebo Uhrík,načo zbytočne prázdne gestá - aby niekto stál ako stlp a apeloval ..apelujú farári ...tí vedia ovládať cez vieru celé masy a nie poslanci - lebo Matovič je stále iba poslanec, tak ako ďalších 149 poslancov NR....Na ľuďoch je, ako sa k tomu postavia - načo je pre debila apelovanie ?Pokiaľ nezasiahne polícia a vojsko ako v autokratívnej Číne - ktorá je mnohonásobne väčšia a preľudnenejšia - tak národ bude disciplínu ignorovať.Tu nepomôže ani Matovič, ani Pellegríny ani biskup - najťažšie je bojovať s debilizmom !!!

Odpovedz
13. mar 2020
avatar

@bruneta880 najmúdrejšia analytička a znalkyňa všetkého...pozri sa
https://www.mimoriadnespravy.sk/matovic-k-riese...

Odpovedz
14. mar 2020
avatar

@naniki už stačilo, Matovič, ti bude odratávať dni karantény 🙏🙏🙏 bombastické riešenie 🙈...

Odpovedz
14. mar 2020
avatar

@bruneta880 chápem,že nemáš čo k tomu dodať - tak to ukončme,aby si nezaspamovala stenu s ďalšími tvojimi primitívnymi úvahami,zjavne si tu na smiech..ďakujem za pochopenie,prajem pekný večer

Odpovedz
14. mar 2020
avatar

@naniki jediný primitívček si tu ty.
Keď vieš zhodnotiť za všetkých 👍

Odpovedz
14. mar 2020
avatar

Toto su presne slova co povedal

Odpovedz
15. mar 2020
avatar

@naniki 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Odpovedz
15. mar 2020
avatar

@bruneta880 Nevie nič, len iných urážať, asi sa potrebuje vyventilovat v týchto ťažkých časoch a našla len takýto úbohý spôsob.
Tak to berme tak, že sme jej pomohli 😉

Odpovedz
15. mar 2020
avatar

@adica35 povedal toho oveľa viac...keď tu už niečo také dáš, tak to daj v plnom znení, hlavne to čo povedal toho 14.3.....pointa toho celého je, že nemáme sedieť so založenými rukami, ale pomôcť si ako vieme...rúška teraz potrebuje celý svet nielen my, tak je logické že ich niet a tiež je logické, že sa budú distribuovať najmä tam kde sú najviac potrebné...aj v Číne mali problémy s ochrannými pomôckami a to už majú dosť skúseností s podobnými vírusmi...

Odpovedz
15. mar 2020
avatar

@blondiee83 ale jasné, veď ja ju berem s rezervou, každý sa s tým vyrovnáva svojim spôsobom 😉

Držte sa všetci a zvládneme to ✊✊✊ musíme ☝️👨‍👩‍👦‍👦👨‍👦👨‍👦‍👦👨‍👧‍👦👨‍👧‍👧👩‍👦👩‍👦‍👦👩‍👧👩‍👧‍👦👩‍👧‍👧👭👫👬🙏 chráňme sa navzájom, neurážajme sa, myslime na tých, ktorí teraz potrebujú našu pomoc, či už s nákupmi pre starých ľudí,
(samozrejme po dvere 🙏) či s financiami, ak my ich máme dostatok 💓

Odpovedz
15. mar 2020