icon
1 / 1
avatar

Aj moj bol.taky. ja som.mu v roku zacala davat v noci namiesto.cicika.vodu a zacal spavat lepsie. Po roku dostal vecer um a spi celu noc. Ak sa nahodou zobudi napije sa vody a spi dalej

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

tak musim nehnevaj sa hned na mna ale cicik vraveli prasnici u dedka , žena má prsník
namiesto kojenia skus kašu alebo zahustenu kašu , je hladny preto sa vkuse budí, má už rok ved to už normálne začína jest

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

Bože ja som tak rada ze som kojila mesiac 😉🤣žiadna závislosť ci budenie kvôli prsníku 🤣😉

Odpovedz
22. dec 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@vso10 tak každému je normálne nieco iné... Pre mňa je kojenie 2 a viac ročneho dieťaťa nie úplne normálne, ale to je každá mame na to iný názor....

Odpovedz
22. dec 2019
avatar
simeab
autor

@vso10 nechcem ho oducit chcem nech spi v noci.predtym nez ide spat zje cely tanier krupice takze si myslim ze neni hladny.mne vadi to ze sa stale budi a neprespi v kuse 2hod

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@sara07 nie je hladny a kasa to nevyriesi. to je proste navyk. vacsina kojenych deti bez prsa nezaspi. proste sa v noci prebudia(pri zvuku, otoceni sa a pod.) a nezaspia sami od seba, potrebuju to, co ich uspava(niektore zase dudel)

autorka, rocne dieta uz nepotrebuje v noci jest. ja som nasu odstavila na noc tak, ze som postupne nedala. najprv som nedala po prvom zobudeni, az na dalsie, postupne sa budila stale neskor. ale bol to boj a nespala som niekolko noci, lebo samozrejme bez prsa plakala a nezaspala sama. teraz ma rok a pol a budi sa okolo piatej, to jej dam. ak sa zobudi skor, tak zase nedam a snazim sa ju uspat do tej piatej. postupne to posuvam...

Odpovedz
22. dec 2019
avatar
simeab
autor

@chillibubble diky sa radu 😊

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@simeab ja staršieho som nekojila a bolo mi to prd platne , v noci nespal 🙂 mladšieho stále dojčím a spi celu noc . Proste keď nebude chcieť , respektíve zrelý tak sa môžeš aj na hlavu postaviť a nepomôže ti vôbec nič.

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@vso10 Súhlas s
@klarissa25
A ročné dieťa nemá už v noci jesť ale späť nech si aj tráviaci trakt oddychne.

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@sara07
@klarissa25,
Mamina chce radu a vy tu jedna opravujete jej slovnu zasobu, druha sa dobre ze nevysmieta ze mamina este koji... Neviem no, niekto si pyta radu a toto su take zbytocne odpovede fakt...

Odpovedz
22. dec 2019
avatar
simeab
autor

@bebetomi preto to ani nekomentujem 🤣

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

Prva bola dojcena a spala celu noc od narodenia,druha dojcena je 4-8x hore svrbi ju koza ( atopik) aprsnik ma ako ukludnenie tirz, kazde dieta je ine, neboj do 10 tich dudlat nebude ,😂😂😂😂😘

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@bebetomi Nikto sa nikde nevysmieva.
@simeab Proste ten prsník nedať a oducit od neho. Je to len zvyk ako píše
@chillibubble

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@simeab, nemam slov, fakt 😐
Moja rocna sa tiez akosi ukludnuje na ciciku ale zatial este nic hrozne.. Tiez uz davam viac vody/caju a tiez si nemyslim ze to je o hlade..

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

Prečo si myslíš ze to nie je dobre ze s tebou spi a na prsníku sa ukludni a zaspí? Pokojne nech s tebou leží aj celú noc. Obaja sa lepšie vyspite. Najlepšie sa dojci poležiačky a môžeš pri tom spať.

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@simeab presne pre to budenie aj castejsie ako za dve hodiny som ja na noc odstavila(ale uz kojim aj tak len pred dennym a nocnym spankom a teda o tej piatej). ja uz som tie noci nedavala. ale bolo to fakt tazke, vydrzat ten plac... asi za cca tyzden sa mi to podarilo dat na tretiu rano, no ale potom aj mesiac dva na piatu a teraz nemam odvahu to posuvat na siestu 😀

Odpovedz
22. dec 2019
avatar
simeab
autor

@lucinkab jasne moj prvy syn bol dojceny 22mes a prespal celu noc.
@chillibubble no bol to boj tak skusim ci to zaberie

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@bebetomi jemine len konštatujem že som rada ze som nekojila dlho... Bolo to najlepšie rozhodnutie... Často tu čítam podobne statusy preto som to napísala nie je to žiadne vysmievanie....

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

inak este dodam, ze ja s nou nadalej spim. lebo ona ako sa v noci zobudi a vie ze som pri nej, tak spi dalej. ale ked som skusala nechat ju v izbe samu, tak sa zobudila s placom po 2-3 hodinach. takze to este potrva kym sama prespi celu noc, ale to mi nevadi... teraz sa pomerne dobre vyspim...

Odpovedz
22. dec 2019
avatar
simeab
autor

@chillibubble mne to nevadi ze spi s nami mame velku postel ale to ze sa budi aj teraz kazdu pol hod vlastne ja som tu cely vecer lebo je bud stale prisaty alebo odbieham za nim ho uspat

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@simeab a ja som to nechala na ňom a mal 1,5 roka keď som ako vždy večer pred spaním mu vytrcila a on kukol otočil sa mi chrbtom a spal 😲🤣🤣 a mne v duchu šampanské strieľalo proste sám si povedal že stačí a odvtedy začal spávať celú noc 🙏 1,5 roka som bola hore každé dve hodiny a nebol hladný len potreboval tu blízkosť . Takže sa vyser na rady a daj na svoj vnútorný pocit .

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@klarissa25, no prislo mi ze tam je kopec tych smajlikov akosi 😉
V pohode 🙂

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@katuska3101 klobuk dole. Ja keby som sa nevyspala kvoli kojeniu 1.5 roka a spat po 2 hodinovych intervaloch, si to buď hodim abo skončim na psychiatrii .. Och zlaty nutrilon u nas. 😅

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

Časté budenie nemá absolútne nič spoločné s "pocitom plnosti" ani s hladom. Do troch rokov života je ľudský vývoj najintenziclvnejsi v živote. Mozog sa vyvíja šialenou rychlostou. Do troch rokov života sa človek naučí 70% potrebných zrucnosti. Deťom sa budujú v mozgu štruktúry a aj spánkový cyklus. Kým dospelý sa len v nižšej fáze spánku pomrvi či otočí nabok deti reagujú citlivejšie. Niektoré horšie niektoré lepšie. Dojčenie oddávna slúžilo ako most na preklenutie spánkových cyklov. Časté budenie je úplne normálne a prirodzené. Uz by sa toto malo raz a navždy dostať do povedomia mamičiek. Ušetrili by kopec peňazí za nezmyselné pomôcky.

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

...a výrobcovia umelých mliek si len mädlia ruky... Samozrejme okrem prípadov kedy je to pre mamičku a dieťatko z nejakého dôvodu lepšie (zdravotný, psychicky stav-nemam doktorát z materstva 🙂))

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@chillibubble ano to je pravda
ale nepisala na začiatku že kašu dáva
to čo píšeš ano plny suhlad, u nás to zabralo

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@saskia_98 Ja som tiež z tých "stastnejsich" - obe dojcene deti (dcérka čiastočne dokrmovana) prespali celú noc od 5.mesiaca. Od 3.-5.sa budili 1x v noci. Vo svojich posteliach.

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@evittam ved toto ze aj moje krstňa chce papať kazde 4-5 hodinky a to je kojene a nepochopim toto ze pchat prsnik za kazdu cenu aj po 2 hodinach ked len zamrnka ..

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@saskia_98 obe deti mám odchované na Nutrilone, starší spal pekne od roka a mladší nás v noci strašil do štyroch rokov 😍

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@bebetomi ja ked su hrubky sa zdržím ale zase ked niekto nevie napisat prsia a ostatné tieto organy jedno u koho tak opravim ano nedá mi to
žena má prsia a nemali by sme sa za to hanbit a pomenovať to tak ako to je
napr na kojenie tak velkého drobca mám iny názor ale nenapísala som ho je to jej vec, takže kapky mi nemusíš dávať

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

Ja som kojila maleho do 3 rokou aj 1 mesiac .Az ma pokusal nie silno ale som sa spravila ze boli ze mam bobo ,dala som mu do flasky krabicove mlieko vypil zaspinkal .Na druby den si pytal som mu vravela ze mam eate bobo a boli .... Na 3 den si ani nespomenul . Pritulil sa a zaspinkal

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@toso2007 mne od 2.5 mesiaca prespal celu noc. Fakt take dieta by som priala kazdej. 🙂

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

nuž, ak sa tu už tak opravuje..na Slovensku sa dojčí, kojí sa u susedov v Česku 😉

Odpovedz
22. dec 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@saskia_98 Ja to tiež nechápem. Hlavne ak je prázdny-napr.tu niekedy rady-davaj len prsník....Jasneee dieťa nadojcim a ďalej reve že je hladne a mám mu pchať prázdny prsník....

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@evittam ja ked som toto pocuvala, mala som tlak 800. Tiez zo zaciatku som nemala mlieko, kolostrum doslo az na 5ty den od porodu a kazdy len nedavaj nutrilon, daj prsnik sak ti pride mlieko .. Jasneee ked doteraz neprislo, nedam mu, sak naj umrie od hladu. Poctivo som prikladala ale nemala som mlieko tak naco trapit seba aj dieta nechapem. 🤷🏻

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@simeab bohužiaľ,to už je zvyk..ako niektoré pisu,že ročné dieťa nepotrebuje v noci jesť.. ale prd makovy..môj pil sunar v noci ešte dvakrát do jeden a pol roka..ale išli mu zuby,a hneď ako sa prerezala spodná stolička,posledná,som ho odstavila..kojene deti sa v noci ukludnuju prsom ,deti naučené na cumlik a fľašu zasa inak..ak máš pocit,že hladný byť nemôže, jedine,ako ho oducis,že nedas..poprípade na noc umelé. Držím palce a "do vyspatia "..!p.s: ja som súvisle nespala 1,5 roka,a to som mala dieťa na umelom,a ďalšieho polroka sa preventívne budim každé tri hodiny zo zvyku 😅😅😅

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

Ano je to zvyk. Ak si odhodlana a nie je ti to luto, tak na noc sekni s kojenim. Mojej som na noc nedala asi v roku a pol. Tiez sa vkuse budila a ja uz som bola vrr vrr...😂 prvu noc plakala, plakala do polnoci, zaspala mi na rukach. Nebol to zalostny srdcervuci plac, len mrncala, sem tam slzicka, cely cas mi bola na rukach. Druhu noc vecer zaspala a zobudila sa rano. Nemohla som tomu uverit. A takto je to az doteraz. Cize to nebol hlad, "iba zvyk".

Odpovedz
22. dec 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@evittam závisí od dietata..najdôležitejšia vec ,čo som sa naučila,že deti sa nemaju porovnávať.. čiže ma napr. prd zaujíma ,že malý ferko od anči z horného konca ,chodil ako 9 mesačný,keď moj sa ani nepostavil pri stole..čiže sú deti,čo nechcú v noci piť,a sú deti,čo do troch rokov budú ten sunar chliapat ako o život..😉

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@ladyvi a este pre upresnenie. Mna stvalo nielen moje budenie, ale aj to jej. Co uz je to za spanok ked bola kazdu hodinu hore a hladala prso. A to si kolkokrat len cucla a uz spala. Ziadne jedenie. Tak som si povedala, ze nielen moj spanok, ale aj ten jej by mal byt suvisly a neprerusovany. Tak som si to odovodnila a nebolo mi luto, ze ju odstavujem.

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@postrach vobec nesuhlasim u nas to bolo hladom ako nahle som dala umele mlieko od tej chvile mi prespi celu noc spi 12 hodin v kuse tak nastudovane to mozete mat ale na kazde dieta plati nieco ine✌

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@simeab ja som dcerku dojcika do 2 a stvrt roka,keby som kvoli liekom nemusela,neprestanem...bude mat 3 rokya jej najtazsia choroba bol 2 dnovy soplik

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

A ked sa ti prebudi skusis dat vodicku alebo cajik? Ja sice nekojim nemala som moznost ale moja sa pred spankom da mliecko a ked sa mi niekedy zobudi tak jej dam vodu a dalej spi a tiez je oravde ze ma aj dudel lebo za ten mesoac co som vedela kojit tak sa naucila na prsniku zaspavat 😊 tak drzim palceee

Odpovedz
22. dec 2019
avatar

@sara07 cicik, didik, didinka, didka, cecik, cici, tak snad je to uplne jedno nehnevaj sa ty na mna.

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@klarissa25 ja mojej davam aj teraz a to ma tri a pol roka. Je to nas ritual sa rano trosku pomojkat, rano pride do postele za mnou vypyta si jeden, potom druhy, trva to dokopy asi tri minuty. A odkedy chodi do skolky, tak to vychadza tak dvakrat za tyzden, ze ma prso v hube. Hej je to kazdeho vec, keby chcem s tym seknem, a neprotestovala by, ale mne sa to paci, ze si ma pri tom hladka a potom este lehnime chvilku spolu a srandickujeme. To su najkrajsie rana, neuponahlane...

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@simeab ja som mala presne to iste, a teda do troch rokov som k malej vstala dakedy aj sedemkrat, boli take noci na gulku do hlavy, ale teraz ma tri a pol a uz to mam len obcas, uz sa mi stalo ze som spala aj celu noc, ale to viem spocitat na jednej ruke...inac raz dvakrat vstavam, nechapem preco nespi tvrdo, ako keby sa potrebuje uistit ze som nablizku? Co sa tyka kojenia, tiez som ju bravala a potom co ma prestalo bavit stale ju vykladat a vkladat do postielky tak som prestala zo dna na den. Som sa s nou v noci "hadala" ale stala som si za svojim aj ked revala, a po troch dnoch pochopila ze v noci nedostane. Odvtedy som v noci nekojila. Ale budila sa stale raz vodu chce, cikat, soplik ze ma, ze sa jej daco sniva, proste doteraz spekuluje len aby som prisla k nej do izby. A ta starsia tu ani neviem ze mam, ta ma nechala od troch mesiacov spat. Takze uz tri a pol roka neviem, co to je hlboky spanok, ale uz sa k tomu dufam blizim 😀 drzim palce nech si to dako ukorigujete

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@pepca28 Iste deti sa nemajú porovnávat. Ale čo som napísala platí. To že tvoje dieťa chliapalo Sunar v noci v 3rokoch neznamená nič iné len to,že to robilo tvoje dieťa a len preto lebo si mu ten Sunar dala.
Ty v noci jedávas tiež....Každý organizmus si ma v noci oddýchnuť ako som už tiež napísala aj ročné a staršie dieťa nemá v noci jesť. Stačí voda či čaj a nie chliapanie Sunaru.

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@karabashka To či tvoja dcéra bola niekedy chorá nemá nič spoločné s dojčením.😉

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@cevrik5 Ja mám také rána aj bez toho aby dieťa malo v ústach môj prsník.

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@cevrik5 a to rána kedy dieťa nie je prsníku nie sú pekné? Podľa mňa krajšie ako keď je zavesené na prsníku

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@evittam sú ženy,čo sú ochotné dojcit aj do 4 rokov, sú ženy,čo odstavia dieťa v roku..aj na noc..každá si urobí podľa seba..môj pýtal v noci umele, a to do roka a pol..na vodu a čajík mi kaslal..to neznamená,že som mu 3x v noci supla 200vku mlieka,ale len max deci..on to nemal ako jedlo,ale na upokojenie...ale ako som písala,už asi 5 mesiacov sa mu nie a nie prerezat posledná stolicka..a úplne normálne som mu intervaly predlzovala, a keď vykukla stolička, začal spávať lepšie a vtedy som zacala odstavovat, čo trvalo asi 3dni a odvtedy spava sam v izbe celu noc, bez vody a čaju..neviem čo konkrétne je na tom cudne,čo som napisala..tabuľky,čo by dieťa malo a nemalo,sú mi prt platne, keď realita je ina

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@klarissa25 nepisala som, ze je zavesene na prsniku (prvy omyl), to by vyzeralo trosku inak.. su pekne aj ked nie je na prsniku, ale urcite to, ked je naprsniku je krajsie, ako ked sa niekam nahlime a budim ich skoro rano. A nechce sa im vstavat a musia. A nepovedala som, ze ine rana nie su pekne(druhy omyl), len uz som si zvykla ze v tychto konverzaciach si kazdy potrebuje rypnut a prekrucat viac ako je nutne a hlavne starat sa o druhych a davat mudre rady ako je len ta jedina vec spravna... skus citat medzi riadkami, mozno to pomoze...
@evittam ved ale pisem, ze mne samej to nevadi a paci sa mi to, ze mame k sebe o to viac blizsie, a hlavne je to len nasa chvilka, nase sukromie, nevytahuje mi prso hocikde, nezobre on. Takze v tom problem nevidim, ze ma v ustach moj prsnik na minutu a pol, raz-dvakrat za tyzden, ked je moznost. Myslim, ze to nie je nic tragicke. Uz sa mi stalo ze som ju aj dva a pol tyzdna "nekojila" co som bola odcestovana a potom sme v tom pokracovali. Teraz som chora takze tiez si ju neberiem do postele k sebe. Proste cele to plynie od situacie. Netreba robit z komara somara 😉 nenadaja sa v troch rokoch prsom, a ked mam pravdu povedat aj keby sa, je to len a len na matke a dietati. Tak ako sa pise, ze dieta ma byt dojcene jeden rok a to staci, tak to su podla mna totalne zvasty. Vlastne staci pol roka, ved len dovtedy dieta potrebuje ziviny z mlieka, a zase su mudri ti, ktori to idu a chcu zatabulkovavat. A na moju obhajobu, neplanujem jej davat prso do 10tich, neboj 🙂

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@cevrik5 su to slengové výrazy či chceš alebo nie, hlavne že sa bijeme do prs aký sme slováci , slovensky jazyk
by si neverila v kolkých testoch a v akých oboroch sa uroven vyjadrovania rieši
na jednej strane sme ženy, hrdosť a neviem čo ešte na druhej strane nevieme povedat prsia , škoda reči

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@evittam ale hej,pretoze ma viac protilatok a lepsiu imunitu.Je to vedecky dokazane!

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@karabashka co je vedecky dokazane ? Ja som bola kojena do 1.5 roka a od mala som nonstop chora (5-8 krat do roka). Nepamatam si, aby som do skolky/skoly chodila dlhsie ako mesiac bez toho aby som nebrala atb. Moj syn je rovnako chory ako som bola ja a je na umelom mlieku. Daj mi dajake linky na vedecke clanky kde je to akoze podka teba napisane, ze sa sama presvedcim. 😉

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

*podla

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@saskia_98 tak asi u teba zohrali ulohu aj ine faktory...

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@saskia_98 takisto je to vedecky dokázané,ako škodlivosť choditok..čiže nijako..lebo keď 30rocna zadre,že ma problemy s chrbticou kvôli tomu,že ako dieťa bola v choditku, ale zároveň zabudne dodať,že 12rokov robí 12stky za pásom 🤣 môj bol cisto na umelom,a chorý povedzme bol raz,ale nikdy by som z úst nevypustila, že je to vďaka um.mlieku 🤣

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@karabashka je to urcite individualne ako vsetko. ja som bola kojena 3 mesiace, potom na um a ako decko som bola chora malo a ako dospela mam takmer len nadchy. chripku som nemala hadam od strednej, pred cca 8-9 rokmi som mala poslednu anginu a to boli doteraz moje posledne atb co som brala. bratranca teta kojila do cca 3 rokov a ten bol v skolke, skole chory casto, az po vysku. ako dospely neviem, to uz nesledujem. moja je kojena doteraz(1,5 roka) a uz mala 4x nadchu cca tyzden a raz nejaku trojdnovu virozu s teplotami do 39°, cize uz bola 5x chora, prvy krat ako pol rocna cisto kojena...

Odpovedz
23. dec 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@karabashka A máš 2rocne dieťa a tvrdíš čo tvrdíš? No to môžeš až keď ti začne riadne chodiť do kolektívu. Škôlka, jasle, škola, krúžky, ine. Potom sa ozvi.

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@karabashka Kto to vedecky dokázal?! Poznám veľa dlhodobo dojčených deti čo sú stále choré.
Moje dve dojcene do 10mesiacov-syn naposledy chorý pred 11rokmi, dcéra ešte vôbec-nikdy nemala ATB ani nic ine. Pár soplov nepočítam. A áno ešte kiahne ktoré syn od jasiel doniesol až v 1.rocniku-obaja perfektný priebeh bez teplôt. Dcéra čiastočne dokrmovana ešte lepší ako syn plne dojceny. Čiže tvoje vedecké štúdie na tvojom dieťati..😉

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@pepca28 presne pre toto cakam kedy mi tu hodi vazena pani linky na nejake odborne fakty a nebude mi tu pisat ze u mna to boli ine faktory 😂😂😂🙈

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

Boze🤣🤣🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@akve123 😂😂😂

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@saskia_98 No vedecky je dokazane že jej 2rocne dieťa s ktorým je väčšinou doma ešte bolo málo choré a to len preto lebo ho dlho dojči.

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@evittam asi tak 👌🏻 uvidime ake to bude ked jej dieta nastupi do skolky. 🤔

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@simeab rady typu,veď proste nedáj, oducis ho,sú fajn..ono takto aj funguje..a tu nie je vôbec rozdiel medzi kojenim a davanim umelého,lebo ten princíp je rovnaky..a potom príde realita..lahnes si s babom do postele, celá namotivovana, ako ideš oducat, dieťatko pokojne zaspi, ty sa dostavas do hladiny alfa a bum..mrnkanie, rev,atď.. a teraz to príde.. celá mimo,rozospata, nevies kde je sever..a vzdaš to..prva noc v pr..li....pride druha noc..vydrzis trochu dlhšie ..nejako upokojís, zaspíš,zasa hladina alfa..a znova to vzdaš a vytiahnes prso a spiš dalej..a ale raz to dáš do konca 🤣 jedno skús.. použiť proste muža.. u umelacoch je to jedno,ale pri kojenych je lepšie,keď je to prso skrátka "ďaleko " ..moja sestra oducila malu od kojenia pomocou mojej mamy,ktorá si proste strihla nočnú..

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@pepca28 ja som oducala sama. Moj muz bol po ruke, cakala som hororove scenare, cakala som vrieskanie, trhanie vlasov. A ono to tak nebolo. Vobec nebol potrebny pri tom tato. Lebo je to aj o spravnom nacasovani. Kazda mama si svoje dieta pozna. Moja v tom obdobi (18m) bola uplne zrela na oducenie a ako som pisala, trvalo to jednu noc,a aj to len polovicu a bola som s nou ja. Ja som jej vysvetlila, ze mlieko uz jednoducho nemam, ale mam vodicku. A unavilo ju to. Nevydrzala. O polnoci spala tvrdo. Az do rana. Dalsia noc cela prespata. Mne prislo jednoduchsie prezit to s nou, ako ju v tom nechat samu a odist prec na noc. Ale co dieta to iny scenar.

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@ladyvi dobre píšeš,moja sestra to urobila tak,lebo bola na silných atb, kvôli zápalu,a dosť mimo..ale bola po ruke..ale porovnávať sa to nedá,nakoľko aj každé dieťa je na inej komunikačnej a chapavej úrovni a vtedy mala neter rok aj mesiac..a fľašku total odmietala, čiže s vodou si sestra nepomohla..a bola to iba jedna noc, sestra dostala silný menzes a mala sa odstavila z minúty na minutu na totalku..takže toto všetko sú iba rady,ako sa to môže dať,ale to neznamená,že keď to fungovalo u jednej,automaticky musí aj u druhej 😆

Odpovedz
23. dec 2019
avatar
simeab
autor

@ladyvi presne este chcem pockat trochu nech to neni take nasilu.ked to sj pochopi ze uz nebudem mat akoze mliecko atd...ved uvidime a mozno to pride naozaj same ze nebude chciet 😊😊

Odpovedz
23. dec 2019
avatar

@evittam TRAPNY tvoj koment...neobhajuj sa. Prirodzene dojcenie je to najzdavsie co dietati mozes dat tieto komenty su mi vies kde...ja mam pravdu nie tu a nerozculuj sa..su vianoce

Odpovedz
24. dec 2019
avatar

@karabashka Hej ty mas pravdu a my mame pokoj. Vsetky sme auticka len ty si lietadlo. 🤔😄

Odpovedz
24. dec 2019
avatar

@saskia_98 😂😂😂

Odpovedz
25. dec 2019
avatar

@karabashka ja som chcela odborny članok a nie dennik N. 😉 Co sa tyka posledneho članku, nikde nie je napisane, že kvoli dojčeniu je dieta celkom zdrave, čiže članok o ničom. 🙈

Odpovedz
25. dec 2019
avatar

@karabashka Iste. Trapna si sama. Vsetky sms sprosté len ty si lietadlo.😀😀😀
Uzi si pokojne sviatky plne tvojej pravdy.

Odpovedz
25. dec 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@karabashka Btw.kde sa obhajujem?? Nebodaj rozčuľujem. 😀😀😀 Ale vdaka za pobavenie.
A ano prirodzene dojcenie je prínosné pre dieťa s tym suhlasim.
Pisem len fakty. Podla tvojej PRAVDY by mali byt moje deti neustále chore lebo neboli dlhodobo dojcene.
Ešte raz-dojcenie nema nic spoločné s imunitou dieťaťa. A trápne bulvárne clanky vesaj inam.

Odpovedz
25. dec 2019