1 / 1
    http://www.eduworld.sk/sk/ake-je-skutocne-tajomstvo-znamok!aid=478 “Každý z nás má niečo, v čom sa dokáže cítiť ako ryba vo vode. Ak chceme, aby sa naše deti cítili vo svojom živote práve tak ako ryba vo vode pomôžme im nájsť a rozvíjať to ...

    Nesúhlasím existuje inklúzia a integrácia detí, každé je hodnotené primerane svojím možnostiam.

    26. júl 2014

    Tiež nesúhlasím, mama je učiteľka na 1.st. a teda s deťmi poriadne pracuje....

    26. júl 2014

    ani ja nesuhlasim som ucitelka a v dnesnej dobe su deti narocne a rodicia

    26. júl 2014

    by ucili najradsej za nas

    26. júl 2014

    ... ak sa hovorí o tom učení, tak deti bez pochýb učia aj rodičia, rodina, priatelia, média (net, tv, cd ...) a samoštúdium je tiež neodmysliteľnou súčasťou ich zdroja poznania ... a nie len škola a učitelia v dnešnej "náročnej dobe" sú nevyhnutnými zdrojmi v edu procese - a uvedomujú si to aj samotné deti a ich rodičia - ale vrátim sa k ilustrácii a samotnému článku, ktorý je venovaný rodičovi, ktorý by mal vyžiť slová pri hodnotení výsledkov - známok, ktoré si jeho ratolesť prinesie domov na konci šk. r.

    27. júl 2014

    komentár od mojej priateľky
    Miriam Woodcraft Toto je jeden dôvod prečo som rada, že mi deti chodia do školy V Anglicku. Tu nemajú vysvedčenia . Tu deti dostanú school report na konci roka a hlavne sa v tom zameriavajú V čom sú výborní. samozrejme spomenú aj v čom potrebujú pomoc. tuná to berú tak. máš sa učiť V škole a škola tá ma naučiť. skúšky tu majú na konci základy a strednej škole. to je celé. Ak deťom niečo nejde V škole tak dostanú extra pomoc. žiadne biflovanie sa do školy, či písomky. Ak to deťom nejde škola si to berie za vinu, že sa im asi nevenovali dosť .je to zodpovednosť učiteľov ich naučiť niečomu. A podporovať hlavne V čom sú dobrí aby boli sebavedomí. takže, ak niekomu nejde príliš literatúra no ide im veľmi matematika, deti nemajú Z toho mindraky. vedia, že nie každý môže byť super vo všetkých predmetoch

    30. júl 2014