icon

Bola som ráno v lidli na melóny 🍉
Je to pri stanici, takže plllno študentov...pohľad na tie stredoškoláčky je na zaplakanie ☹(
Nadváha v priemere 10 kg, celulitida od kolien až po lakte.Kupujú šišky a nanuky, sladené nápoje..žalostne vyzerajú v tých horúcich kratasoch..o tom ani nehovorím v akom stave je ich metabolizmus.

avatar

👍 to je savata pravda a zase ja zasnem kolko ludi nema doma zrkadlo, boli sme v nedelu na akcii kde bolo asi 2000 ludi , bolo 30 stuponov horuco a mamicky...ja som sa za ne hanbila, nasi muzi tocili hlavami co to je toto? bud maju odvahu alebo nemaju zrkadlo , pripadne manzela co mu nevadi ako jeho zena ide von, lebo moj by ma tak nepustil. Mam tiez celulitidu a moja skrina neobsahuje ani kratasy nad kolena ani suknu nad kolena, viem co si mozem dovolit.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Ano su riadne vypasene to je pravda. Moja pomaly 12 rocna ma nadvahu 8kg. Nie je tucna ale je to 160cm riadna babizna. Ma spomalenu cinnost stitnej zlazy cize nikdy nebude z tych stihlejsich ale dnes to robia mobily,tablety,ziaden pohyb. Ja ju musim doslova vyhanat vonku. Sesterka robi vo fastfoode a tam je len takychto plna kopa. Len pizze a kebaby. Strasneeee.na zplakanie to je

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Ja zas poviem priklad ..robila som v potravinách,menších,,a tam tie deti ráno kupovali len energy drinky a chipsy...Ja som im to mala chuť zobrat a nepredat,,a to boli deti zo základnej školy...potom aj tie deti tak vyzerajú...

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stastna17 veru je to tak 🙂

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Plne s vami súhlasím. Ja keď vidím 120kg narvatych v sortkach do pol zadku, mi je zle. Poriadkova polícia by mala chodiť. A tie dievčatá na ZS, cecky von, rit von, brucho von, by som ich od dverí otočila a do školy nepustila.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Slovenky uz davno nie su najkrajšie zeny.... mlade baby vidim veeelmi casto s nadvahou, dohabane, bez stipky dievcenskosti.... fakt strasne... a mozno sa niekoho teraz dotknem, ale mlade mamičky su na tom podobne... ja ked vidim na fotkach moju starku napr, zena po 2 detoch, do prace isla hneď, nonstop robila a bola taka krasna...

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@lenradka ano, aj toto. Tie nápoje už niektoré predajne deťom nepredaju a malo by to byt zákonom ošetrené, ako alkohol. Syn sa hambil nosiť do školy desiatu, lebo bol jeden z mála. Ostatný čipsy a bud cola, alebo energetak. A ma spolužiaka, ktorému sa od toho zastavil rast. Siedmak ma výšku druhaka, lebo dlhé roky je len na energetakoch.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stanislavao hrozné..ACH.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Keby len dievcata, ale to aj chalani, no to je strasne neviem kam to speje, ale vsak co minule v Kauflande, tiez taky chlapec bolo ho DOST a jeho oco, ze no tieto chipsy si to chcel??? By som mu dala zeleninu ovocie a loptu☹

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stanislavao je to osetrene zakonom, ale iba tie prave energeticke, Hel a redbull , nepreda predavacka , teda nemala by, svokra robi v obchode nepreda , hned jej tam vypise ci ma clovek 18. lenze su napodobeniny rozne , ktore ani nesli okolo energetakov, je to iba plne cukru a toto deti kupuju ako nahradu a chipsy ani nehovorim. Moji dvaja maju denne na desiatu ovocie, v doze nakrajane rozne druhy, stale mala dojde ze mami zase som nemala ovocie , pojedli mi spoluziaci, oni take nemaju nikdy ani doma. takze asi tak.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stastna17 jejda. To akože radšej kúpia chipsy, ako banán, jablko, mandarinku? To kde sme sa dostali. Veľmi smutné.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Chyba je hlavne v rodičoch..nekontrovane stravovanie, odmenovnaie sladkosťami, nekriticka výchova.Ja mám 9 ročnú dcéru, je stihlunka, ale keď jej niečo nepristane tak jej to poviem.Jeme zdravé veci, jedia deti aj sladkosti,ale keď ju to napadne vecer, tak jej nedám.Ani chlieb večer nejedia pravidelne.Povinne musí chodiť na šport 2 x týždenne.Ona si vybrala aký, ale musela si vybrať.Treba deti viesť k zdravému životnému štýlu.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

To je daň za vysedávanie na sociálnych sieťach. Dnes deti nechodia von lietať s kamarátmi, dnes s nimi komunikujú cez facebook, messenger a pod. 😕

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Pockat pockat, a kde je to svate "ved nam nic nie je" ? Lebo tu je pomaly hned kazda biomatka ked do prveho prikrmu netopi cokoladu, ci to su vsetko bio deti co sa na stare kolena odtrhli z retaze? 😅
Ale to s tym obliekanim bez zrkadla je pravda😶

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@domak2 to si uplne vystihla! Ked si niekto dava pozor na stravu u dietata, nebodaj postupuje podla tabuliek, tak skonci s nalepkou biomatka. No podla mna dnes si treba davat velky pozor na stravu, ovela viac nez v minulosti, my sme mohli jest krupicu kazde rano aj vecer, ked sme boli cely bozi den vonku. Je ina doba a aj strava sa tomu musi prisposobit.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@domak2 veď to je jasné že ich maminky nie su MK 😀

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@zenaajmama je rozdiel, čo sa napíše na mk a ako tí ľudia žijú naozaj.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

o 30 rokov nebude mať kto robiť, všetci budú chorí a mľandraví, štát nebude zvládať platiť liečbu
a všetko začína v rodine, v prístupe k zdraviu- stačí prelolovať koňa- ak sa v diskusii niekto vyjadrí, že také malé dieťa nemá čo jesť párky a keksíky a navážať sa na aute na baterky ale behať - ... škoda reči- nechápem
nie je to dobou- je to len a len na rodičoch

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stanislavao presne..

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

My sme teda ako deti tiež nemali aku takú stravu..jablko raz za čas na tri časti..Ale zasa sme behali po vonku cely deň..

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

ono nie stale to je o tom ze ako deti doma vychovas, prave niekedy to co maju doma zakazane od mala si potom kupuju sami , ked ich rodic nevidi... a hlavne v obdobi puberty ked schce robit a jest to , co ostatni. neda mi mama? kupim si sama.
a tiez poznam jednu z konika co mega bio je, muku ani nejedia deti ani sladke, a stretnes ju v obchode a maly rok a pol a ma v ruke croisant. takze tak.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stanislavao neviem ale teda ani za sociku sme nesli do obchodu pre banan😂🤭 pravda vyber ziadny a viac sme behali ale teda ovocie nikto nemal v kosiku sak podpultovy tovar na vaaanoce 😂

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Presne dnes som si to vsimla.hole strhna narvane v sortkach.pupky von.a len tie mobily v rukach.a ziadna sudnost.
Presne ako napisala daktora z vas ide to dole vodou.deti mlandrabe bez pohybu.
Ja sa naozaj cudujem ze ich to bavi vysedavat.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@galioska ale nemali sme ani chipsy, energetaky, colu, a pod.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

My máme v paneláku cca 12 ročné dievčatko ,ktoré denno denne vidím na bicykli alebo korčuliach. Bez toho som ju asi ani nevidela Je štíhla,krásna. Veľmi sa mi to páči,že nesedí doma a robí niečo,čo ju očividne baví a hlavné robí to pre svoje zdravie. Ma správnu výchovu. Na druhej strane máme na sídlisku chlapčeka cca 10 rokov a to je neico hrozné. Rodičia pravdepodobne celý deň v práci,vždy je vonku sám,ešte som nevidela ,že by niekto za ním prišiel alebo zakričal naňho,má nadváhu minimálne 10 kíl a v ruke čipsy. Smutné. Keď beží za kamarátmi,tak fuči ako stary chlap. 🙄😑 Dúfam,že ja nepovolim a budem malého viesť správnou cestou.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stanislavao to je fuk, vzdy to bola sladkost zmrzlina a doma sa piekli kolace, prisun cukru bol vzdy

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stastna17 ale potom tam výchova zlyhala- nevysvetľovalo sa, len sa nútilo- ja už mám veľké deti, viem o čom hovorím- u nás kekse, čo doniesla návšteva zožerú mole
jedlo si nosia z domu a ked od hladu nevidia, viem presne čo si v lidli kúpia- kneckebrot, banány a vodu
nevarím ani bio ani vegan, ale sme naučený na zeleninu, nevyprážané jedlo a málo sladkého

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@galioska a za sociku sme sadili na poli zemiaky, okopavali pol hektar kukurice rucne, skákali sme, behali, boli vonku. Ja peciem koláče aj teraz a hlavne kysnute, moje deti sú chudé, ale tiež ich dostať von je problem, lebo kamoši sú na Skype a nie na ulici.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@anabeth nie je to uplne pravda, my sme totiz podla mna ako deti vobec nejedli tak zdravo ako dnesne bio matky kazu.... skor nedostatok pohybu

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Určite v istom veku chutí zakázané lepšie,ale keď základy sú zdravé, dieťa je zvyknuté piť 2,3 l vody denne, cokoladu a chipsy občas, je zvyknuté na teplé jedlo, tak mu to chýba.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@anabeth clovek to pochopi sam , ja som tiez bola odchovana na tazkych jedlach, zabijackach, sme z dediny, chleba 3x denne, takze opacny extrem. vychova opacna, zle stravovanie. A od mala mamka do mna hucala ze som tucna mam menej jest. nezaberalo.
Doslo mi ti samej ked som bola v puberte, ked som si uz sama uvedomila ze som tucna. Dnes mam po dvoch detoch tolko kg ako na zakladnej. Lebo uz mam svoj rozum, vychova tu nehrala ziadnu rolu , naucena som bola na nezdrave jedla. takze to moze byt aj opacne, naucene zdravo a v dobe ked sa clovek uz sam rozhoduje, tak prejde na nezdrave. je to aj o osobnosti, mne to vadilo ako vyzeram, niekomu to nevadi.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Aj na toto by sa malo skolstvo zamerat - ved ide o zdravie..pridat im telesnu vychovu, ale nie v style "robte si co chcete" , ale poriadny trening. Naozaj je teraz viac vidiet baculate dieta ako v 90tych rokoch

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stanislavao aj u nas je to bohuzial tak s desiatami ☹ ... vela deti nosi na desiatu chipsy a sladkosti a moj tretiak robi doma sceny, ze ho tyram tym rozkom a jablkom, co mu balim 😀 ... dostava aj malu sladkost, ked ma dlhsi den (kruzky) ... ak mu ale dam nejaku mincu, ze si s chlapcami chcu kupit cosi na von, vzdy su to tie najlacnejsie a najnezdravsie veci (sytene napoje, chipsy, sladkosti su na poslednom mieste), hlavne, aby im toho vyslo vela ☹ ... aj ked vie, ze su nezdrave a doma ich mavame vynimocne a sam by si ich nekupil ... nic s tym neurobim, musi si prejst touto fazou. Doma dookola vysvetlujem ale zakazovat nema vyznam... po chipsoch a kole pridu na rad cigy a alkohol, z toho mam vacsie obavy ... ale moje deti nastastie radi sportuju a hybu sa kazdy den a skor mam problem dostat ich domov 🙂

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

myslim si, ze take 16r dievčatá uz majú svoj rozum a vedia, co a ako...nie je to preto, ze ako 2r jej matka dala keksík! je to o psychickej unave... sicialne siete, virtualna realita, ziadny pohyb.... co ma za následok to, ze vyzeraju ako vypasene 30tky

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

ja len za mňa, boli sme na školskom výlete a naozaj kuchár varil vynikajúcu,ale sám sa čudoval ostala kopa jedla, lebo tie deti nejedia normálnu stravu,len čipsy,kola a sladké napolitánky, boli to šiestaci,45detí a normálne jedli možno 9ti,takže jednoznačne zle:( cestou domov pred 12tou,kedy by si mali sadnúť k rodinnému obedu, dojedali v autobuse opäť čipsy

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@baaambulkaa no ja neviem ako ty, ale ja som vyrástla na dedine- samozrejme, že veľa pohybu ( robota okolo domu a záhrady, cesta pešo alebo na biku do školy)- ale pila sa voda z vodovodu nie kola, keksíky boli raz za týžden, ked naši išli na nákup, na desiatu sme si nosili len a len ovocie- podľa sezony a ked už nič nebolo tak jablká
o čipsoch sme nemali ani šajnu
ak má dieťa základ vo výchove, tak mi nehovorte, že si bude dennodenne kupovať čipsy a colu- to i nehovorte!
a obezoita je presne o tom, čo robíš denno- denne, nie čo urobíš (zješ) občas
a tak isto- vzťah k pohybu je daný v rodine- ak matka sedí na mobile, decko nebude behať- od tých 4 rokov, už dieťa nie je prirodzene aktívne, zas je to o výchove a príklade
deti nie sú naučené na normálne jedlo- obedujú mimo domu a na večeru dostanú rožky, ked niečo nechce jesť- dostane iné- alebo si najde sladkosť- toto v minulosti žiadna výchova nedopúustila- nechceš? budeš hladná

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@anabeth aj ja som tak vyrastala aj moj brat ako pises lebo sme z dediny a najmladsi ma teraz 19 a ano je v kuse chipsy a pije aj kolu . pritom od mala to isto nejedol. ako pises nekupovalo sa tak. teraz si to kupi sam. ale zase on sportuje takze ma 20kg aj s topankami. my sme 4 ja uplne rozni a pritom vychovani rovnako. najstarsi brat ma 120kg a ledva chodi a najmladsi ma ako pisem 20kg s topankami... takze tak.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stanislavao ved som hore spomenula ze bolo viac pohybu...

Odpovedz
30. máj 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@anabeth u nas sa sladkosti nekupovali, ked som bola dieta, ani sa moc nepieklo ... ked som dostala prve vreckove, kupila som si 4 nanuky a zozrala som ich na posedenie a to iste s dalsimi vreckovymi 😉

okrem toho, mna napriklad rodicia neviedli ku sportu... mam 38 rokov a neviem plavat ani lyzovat, a prave preto si na sporte u svojich deti davam sakra zalezat ...

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Tak ty jedz melon a oni budu sladkosti, mat tak tvoje problemy. Kde je ta vasa oblubena veta Zi a nechaj zit?

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@moonglow no a? však píšem- žiadna výchova. Keby výchova nezlyhala, dala by si si jeden a neobjedala by si sa.
Ja nevravím zakazovať- ja vravím vysvetľovať
- u nás je dezert k obedu každý deň

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@moonglow a nie každý rodič má prostriedky na lyžovanie- vzťah k pohybu sa dá vybudovať aj na lesnom chodníku za mestom alebo s loptou na dvore

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Suhlasim s @anabeth . Ono vo velkej miere je to vychovou (vsak cim inym?), prostredim, v ktorom vyrasta a tym, kolko sa tym detom venuje mama...My sme boli vychovani asi ako 80% populacie - klasicke slovenske jedla, ktore varili vsetci, biely cukor, rezen, halusky atd. Ale aj vela polievok a u nas bol vzdy salat - hlavkovy, kapustovy, uhorkovy, miesany, rajcinovy atd. kedze nasi pestuju zeleninu, bola som na nu privyknuta a dodnes som schopna na obed si dat maso, zeleninu na pare, miesany salat a este to zajest hlavkovym salatom 😀 😀
Ale ked som sa pytala mamy, ci som takto pekne jedla zeleninu od malicka, lebo neviem, ako to narvat do tych mojich deti, tak povedala, ze ani nahodou, ze az niekedy na zakl.skole som zacala jest aj surovu zeleninu.
A teda doetraz ja nepijem energetaky, nejem cipsy (nebola som na to naucena) a do McDonaldu nevstupim. pre mna je to stale odpad. a velmi dufam, ze tento moj nazor budu mat aj moje deti.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Tym venovanim sa detom som myslela vacsie deti, trebars uz na zakl.skole a v suvislosti s jedlom - zapajat ich do procesu nakupu, pripravy - aby si same mohli vybrat alternativy jedal a tak ich nejako doviezt k zdravsiemu vyberu - trebars aj sladkosti. ale to je len moja teoria, mozno neuconna, ale tak nejako si to predstavujem.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Môj postreh: pred revolúciou nebolo v obchodoch toľko handier v obchodoch, boli to také zahaľujúce kúsky, tmavé, dlhé atď. Teraz je všetkého kopa. Mne je často ľúto príp. na grc, keď stretnem nejaké tučné baby poobliekané v obtiahnutých handrách, krátkych tričkách či gatiach, z ktorých im trčia nohy ako hrubé kolíky a prevísajúca slanina na tele. V tých momentoch spomínam na časy, keď to bývalo zahalené pred zrakmi okoloidúcich a mrzí ma za nimi. Viem, že nie každá je štíhla, ale z toho množstva oblečenia sa určite dá vybrať niečo, čo nezvýrazní tie doslova obrovské nedostatky.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@anabeth vychova bola - sladkosti su nezdrave, nejedavame ich... s tym teraz suhlasim, ale bolo obdobie, kedy som sa ich nevedela dojest, lebo ziadny extrem nie je dobry a zakazane chuti najviac... toho sa snazim drzat a sladkosti su u nas dovolene normalne, napriek tomu ich deti az tak nepytaju (maju este poloplne vrecka od Mikulasa ci velkej noci, ku ktorym maju volny pristup)
a to lyzovanie som spominala preto, lebo byvame 15 minut od viacerych kopcov a lyzuje tu kazdy,

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@mymam zle si pamätáš-nosili sa aj minisukne, aj ramienkové tričká aj kraťase na traky- ked raz na to postavu nemám, tak si to neoblečiem a mna osobne nič nevie nakopnúť lepšie ako nákup handier

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@blondiee83 áno- to venovanie sa deťom- čo si popísala- sa v pedagogike volá motivácia 🙂 netreba sa vzdávať, moje deti tiež nie všetko jedli, záleží aj od povahy, syn má automaticky nedôveru k novému jedlu- a dcéra- od 6.rokov je jej narodinové želanie- vyskúšať ďalšiu novú reštiku a japonskú a mexickú a neviem akú kuchynu 🙂 🙂 🙂 ale z dlhodobého hľadiska to efekt rozhodne má- napr. sú nespokojný, že v menze sa dá kúpiť len ochutený šalát 🙂 a vyprážané si nedajú- nie so na to naučený, takže im to nechutí- no, som so sebou spokojná 🙂 . A ono s tým uvedomením ide potom ruka v ruke aj tá potreba pohybu.

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@moonglow sú sladkosti a sladkosti- nejdem sa do takejto debaty pušťať- ako som napísala u nás je dezert každý deň ,ale lacné keksíky, vianočky, čokolády sa nekupujú
dezerty pečiem robím z ovocia, tvarohu, masla, kvalitnej čokolády, sladím málo, pečiem s celozrnnou múkou

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Ja neviem cim to je. Ja som odmala mala doma sladkosti na ociach a pomaly denne. No denne som behala po vonku a tym ze som tie sladkosti videla stale + pravidlo pred obedom ziadne tak mi nesli na chut extremne. Ale ked k nam prisli kamarati co tak doma nemali miska bola okmazite prazdna. Moje deti maju tiez sladkosti priamo na stole a veruze zapadaju prachom. Ked pridu ine deti tak sa ich nevedia dojest... ja ked dam mojim na vyber ovocie ci keksik vyhrava ovocie. Denne mi ho jedia na kila. Naozaj nestiham dokupovat - napr.vcera zjedli kazdy jablko banan,rozdelili si pol melona a misku ceresni a este pytali hrusku tu sme nemali tak spraskali mango. Ano mali aj sladkost- kopcek zmrzlinky a slivkovy kolac co som piekla.a to jedia 1-2x denne domace teple jedlo. A vela!
Vsetci traja su velmi aktivni- chodime plavat. Kazdy den sme vonku. Ale aj si pozru denne rozpravku v telke (cca pol hod.)

Takze neviem ci to je doba prostredie ci len vychova. Fakt neviem :/

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@anabeth Jasne, pohyb - tam nie je o com. V skolach by mali tie deti motivovat - ale nie tou klasickou hnusnou telesnou (ktoru som mimochodom neznasala), ale tak, aby to tie deti bavilo. Pre dievcata aerobik, tanec, mozno nejaky jumping a chlapci futbal, posilka, nieco na styl karate atd. Proste aby tro tie deti bavilo.
Lebo co z toho, ze su zakonom dane "cinnosti", ale 50% si zozenie papier, ze nemoze cvicit, lebo to neznasaju. Ale to by sa tu vela veci muselo zmenit....

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@anabeth s tym suhlasim... pod sladkostami myslim sladke z obchodu a ak peciem, tak tiez vzdy pouzivam zdravsie varianty ... kilo cukru sa u nas neminie za cely rok

pisem skor o tom, ze detom zvykne chybat to, k comu nemaju pristup... nikdy v zivote som napriklad nerobila rezne, a hadaj, co maju moje deti najradsej v skolskej jedalni? Aj ked moja predstava bola, ze ked nepoznaju vyprazane jedlo, nebude im chybat 😉

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Deti by sa mali hrať vonku hlavne, podľa mňa to je v škole rovnako ako za našich čias..3telesná , cez prestávky behajú ako blázni ..to DOMA nemajú pohyb...nie v škole .Chyba je v rodičoch.Moc sa o deti bojíme..nebehaj, neskac,nelez tam..samých ich nemôžme vypustiť( alebo nechceme) nie su celé poobedie v "uliciach" ako my.Treba s nimi hrať loptove hry spolocne,byciklovat sa atd...

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

Tak teda ja neviem či bývam podľa tohto opisu na slovensku, pretože keď vidím dnešné baby tak 80% štíhlunkých, pekne oblečených a upravených, keď si to porovnám s nami v ich veku tak to je 100 a 1 čo sa týka výzoru, my sme vyzerali ako strašidielka a toto veľmi pekné mladé ženy. Ale to, že vyzerajú o pár rokov staršie než v skutočnosti sú, to už je ale na inú debatu 🙂

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@blondiee83 s telesnou je to napr. u nas tak, ze ak su deti velmi dive, tak za trest sedia na lavicke 😲 ... uz som sa bola aj stazovat na tento pristup, ale telocvikar argumentoval tym, ze sa obava, ze sa mu tam tie deti zahlusia, ked sa nevedia spratat do kozky ... kde si teda maju vybit tu energiu, neviem

@zenaajmama u nas chodi vacsina deti zo skolky/ skoly rovno domov a do vecera ich uz nevidno ... moj mladsi ide napr. po plaveckom na bicykli na tenis a potom reve doma za oknom, ze preco prsi, ze este chcel byt vonku 😀

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@anabeth od pomlčky platí, po pomlčku neplatí, pamätám už toho dosť a dobre, narodila som sa 20 rokov pred revolúciou 😉 v tých časoch sa výstredne bežné baby neobliekali, aspoň nie v mojom okolí

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@mymam ved tie baby sa výstredne neobliekajú ani dnes- riflové kraťase a tričko nie je výstredné oblečenie- ak má na to postavu. To čo baby píšu je , že postavu nemajú a aj tak sa do toho navlečú
sme + - rovnako staré a ja si veru pamätám minisukne s volánom, "adidasové šortky s tielkom a kraťase na traky- cca 1985- a to som z malého mesta 🙂

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@moonglow vidis a taka je doba co som ja nemal to deti musia mat, musia za mna dokazat, casto nenachadzaju pochopenie u rodica a potom sa hladaju inde v zlych kamosoch atd...

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@anabeth presne pupky hole a provokacne oblecko sa vzdy nosilo😆

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@stanislavao to mal byt asi pre mna koment🙂 no ano normalne by mu ich kupil ale ved dobre, su to deti ale ten maly teda mohol mat tak cca 10-12 mozno menej vyzeral fakt, ze obezne a ten otec mu to este aj ponuka☹

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

@lucka2405 kazdy na ine priority, musime respektovat akceptovat a niesu to nase deti , myslim ze kazdy robi ako uzna za vhodne

Odpovedz
30. máj 2018
avatar

No ako vidím damy asi začnem chodit v skafandri.. kriste mat vaše problémy.. mam 85 kg, 173 cm, nie som vyslovene tučná, ale rozhodne ani chuda. Predstavte si ze nosím aj kraťasy (sice nie polky von, ale ani po kolena), aj tielka a dam si aj fast food aj tie čipsy a colu. Chuti mi to a žijem len raz. Navyse na väčšinu ovocia a zeleniny mam alergiu takze ,,past” sa nemôžem ani keby som rovno chcela co nastastie nechcem 😀 hmotnosť si drzim uz vyse roka a predstavte si ze manzel si len pochvaľuje 🙂 11 rokov dozadu ked sme sa spoznali som mala takmer o 30 kg menej ale ani rici ani cici ako sa vraví 😀 inak vela chlapom sa páčia prave ženy krv a mlieko a nie kostitrasky ktorym vidno každú kosticku 😀 takze skúste sa viac starať o seba ako ohovárať moletky 😉 lebo potom sa nemôžte hnevať ani urážať ked moletky ohovárajú vychrtliny a nazývajú ich kostitraskami :-P mne sa zas nepaci ten trend ze jedine len semena, klíčky, buriny, atd. a potom aj tie deti a najma chlapci vyzerajú otrasne.. ruky, nohy ako slamky, ma to 6 rokov a ledva 15 kg, no hrôza.. ako z koncentraku..

Odpovedz
8. jún 2018
avatar

@zenaajmama a veď dnes je trend že sa na sociálnych sieťach nehanbíme za svoje telá, sme hrdé na svoje kilogramy/celuitídu/vyťahané brucho/trasľavé stehienka/jazvy, máme rady svoje telá také aké sú a nemáme komplexíky žiadne... to si nevedela? 😍

Odpovedz
14. jún 2018
avatar

@0silvia0 vlastne hej 😀 asi som sa niekde zasekla a nekrâčam dobou 🙂

Odpovedz
14. jún 2018
avatar

Mám 21 166cm cca 60 kg ... rok do zadu 49...🙂 tieto vaše reči ma skoro dohnali k anorexii aby som spĺňala kritéria.Mám 60 kg a vyzerám skoro stále rovnako.Váha mi stúpa a klesá.Vždy som bola chudá.A jem si čo chcem a robím čo chcem.Aj v práci nič iné nerobím len behám s 200kg váhou a tlačím ju...a váha mi stúpla a nie klesla.Veľa záleží aj od psychiky.Teraz napr. zas chudnem.Viete čo by som dala ja zato mať čas ísť na turistiku, športovať... počas školy som sa učila a ledva chodila vonku kedže sme končili o 3 poobede+cesta domov.Teraz ani nemám čas ísť von pretože deň voľna prespím.Takže nie vždy je to o tom, že človek nechce...Keď bol čas.Vybehla som na 3 hodinovú prechádzku aj sama 🙂 A neviem vlastne prečo riešite kto a ako vyzerá.Ja som vysoká, štíhla a je mi totálne jedno či niekomu trčí celulitída z pod gatí.Myslím, že každý by mal vedieť sám čo si môže dovoliť.

Odpovedz
25. jún 2018